Oeh, LOTR van Warhorsequote:Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Nu officieel: nieuwe Kingdom Come Deliverance game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.![]()
![]()
![]()
Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.![]()
![]()
![]()
Die lijkt me dan toch niet zo heel goed. Stukjes die ik gezien heb vond ik niet geweldig.quote:Op woensdag 20 mei 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Zie net dat James Bond ook binnenkort al uit komt
Niet echt gevolgd, maar wat ik begrepen heb een beetje Hitman meets Uncharted, mooie mix.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:29 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Die lijkt me dan toch niet zo heel goed. Stukjes die ik gezien heb vond ik niet geweldig.
??? Je wacht niet de reviews af??quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet echt gevolgd, maar wat ik begrepen heb een beetje Hitman meets Uncharted, mooie mix.
Maar sowieso geen day one.
Ben nog volop met een zekere game bezig, die ietwat groot te noemen is.
En 5 juni komt Gothic Remake uit.
Die ga ik wel meteen halen.
37 sec in de video en uhuhu lara tieten uhuhu raid am I right? .....quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is geen haat op female based leads zoals al wordt aangegeven, zoals Samus of Lara Croft.
Maar wel een goede deconstructie waarom Sony continue wegblijft van mannelijke leads
En waarom dit voor hen financieel interessant is
Ook al is Wolverine niet m'n favoriete X-Men (sterker nog, vind m een van de meest overrated), toch wel erg zin in dat spel.quote:
Wolverine is juist cool! Samen met Blade. Het is het overige van Marvel en X-men dat juist matig is.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook al is Wolverine niet m'n favoriete X-Men (sterker nog, vind m een van de meest overrated), toch wel erg zin in dat spel.
Maar nog meer in de latere X-MEN game.
Dat was sarcasme maar ik snap dat het allemaal moeilijk is voor je..quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
37 sec in de video en uhuhu lara tieten uhuhu raid am I right? .....
En het schijnt ook dat er een God of War game in de maak is met Faye in de hoofdrol.quote:This video critically examines the recent shift in PlayStation's gaming franchises, highlighting the increasing prominence of female leads and the deliberate deconstruction of traditional masculine archetypes. It explores how this transformation aligns with business strategies targeting a more diverse demographic, driven largely by DEI mandates and financial incentives tied to ESG scores. This analysis is especially valuable for game developers, new media professionals, industry analysts, and culturally conscious gamers interested in the intersection of gaming, corporate strategy, and social trends.
Och wat zijn we weer aardig.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat was sarcasme maar ik snap dat het allemaal moeilijk is voor je..
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och wat zijn we weer aardig.
Kijk, en daarom discussieer ik niet meer met je.
Topic closed, on my side.
Naar wie sneerde ik dan? Welke user?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]nee je eerste reactie was toch ook volledig niet serieus en inhoudelijk maar wel een leuke sneer?
Komop man, doe niet zo belachelijk weak.
Het was een sarcastische sneer naar de inhoud van het filmpje toch?quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar wie sneerde ik dan? Welke user?
Jij kan gewoonweg NOOIT een discussie aangaan zonder een user aan te vallen, dom of stom of ongeinformeerd of nu weer weak wat dan ook te noemen.
Het houdt bij deze echt op tussen mij en jou en de discussies, Topic wordt er ook niet leiker van.
Ja weak dus, stel je voor iemand zegt iets en jij voelt je gekrenkt.quote:Jij benmt zo'n type waarom ik nooit in chats van online game skom bijvoorbeeld
Iemand had een keer naar mij geschreven zonder dat er natuurlijk een foto was.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
Kids these days zouden helemaal gek worden
Bekijk deze YouTube-video
Als je hiermee bent opgegroeid dan heb je toch een dikke huid
"you look like a fucking ewok"
Wss allemaal kids van 15
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wolverine is juist cool! Samen met Blade. Het is het overige van Marvel en X-men dat juist matig is.
Een stoere man als protag in een Sony game, dat dat nog kan anno 2026.Ze gaan hier heel veel geld op verliezen.
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
Blade is toch al in ontwikkeling voor Xbox?quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
Ja dus kut want het is niet insomniacquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |