abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220845823
twitter


Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:53:28 #127
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220845829
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Nu officieel: nieuwe Kingdom Come Deliverance game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
Oeh, LOTR van Warhorse _O_ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf woensdag 20 mei 2026 @ 12:18:01 #128
364681 over_hedge
pi_220846335
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:52 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Nu officieel: nieuwe Kingdom Come game en een Lord of the Rings game in ontwikkeling bij Warhorse Studios.

_O_ _O_ _O_ _O_
Dat is nog eens goed nieuws
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:38:12 #129
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220846647
Zie net dat James Bond ook binnenkort al uit komt :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:39:42 #130
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220846676
Ik vond al dat er zo lang geen goede lotr game uit was gekomen. Zeker niet eentje met een goede open world.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 13:29:51 #131
447051 crew  Peejtur
pi_220847072
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
Zie net dat James Bond ook binnenkort al uit komt :D
Die lijkt me dan toch niet zo heel goed. Stukjes die ik gezien heb vond ik niet geweldig.
  woensdag 20 mei 2026 @ 13:45:12 #132
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220847168
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:29 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Die lijkt me dan toch niet zo heel goed. Stukjes die ik gezien heb vond ik niet geweldig.
Niet echt gevolgd, maar wat ik begrepen heb een beetje Hitman meets Uncharted, mooie mix.

Maar sowieso geen day one.

Ben nog volop met een zekere game bezig, die ietwat groot te noemen is.
En 5 juni komt Gothic Remake uit.
Die ga ik wel meteen halen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:18:00 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220847334
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Niet echt gevolgd, maar wat ik begrepen heb een beetje Hitman meets Uncharted, mooie mix.

Maar sowieso geen day one.

Ben nog volop met een zekere game bezig, die ietwat groot te noemen is.
En 5 juni komt Gothic Remake uit.
Die ga ik wel meteen halen.
??? Je wacht niet de reviews af??

Zeker van zo'n dev zou ik dat wel doen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:20:29 #134
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220847347
Bekijk deze YouTube-video

Dit is geen haat op female based leads zoals al wordt aangegeven, zoals Samus of Lara Croft.

Maar wel een goede deconstructie waarom Sony continue wegblijft van mannelijke leads

En waarom dit voor hen financieel interessant is

[ Bericht 2% gewijzigd door MMaRsu op 20-05-2026 14:32:03 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:14:26 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220847623
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:20 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Dit is geen haat op female based leads zoals al wordt aangegeven, zoals Samus of Lara Croft.

Maar wel een goede deconstructie waarom Sony continue wegblijft van mannelijke leads

En waarom dit voor hen financieel interessant is
37 sec in de video en uhuhu lara tieten uhuhu raid am I right? .....

:{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220847705
twitter
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:40:15 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220847772
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:28 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Ook al is Wolverine niet m'n favoriete X-Men (sterker nog, vind m een van de meest overrated), toch wel erg zin in dat spel.
Maar nog meer in de latere X-MEN game.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220847990
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ook al is Wolverine niet m'n favoriete X-Men (sterker nog, vind m een van de meest overrated), toch wel erg zin in dat spel.
Maar nog meer in de latere X-MEN game.
Wolverine is juist cool! Samen met Blade. Het is het overige van Marvel en X-men dat juist matig is. :P

Een stoere man als protag in een Sony game, dat dat nog kan anno 2026. :o Ze gaan hier heel veel geld op verliezen.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:03:12 #139
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848020
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]
37 sec in de video en uhuhu lara tieten uhuhu raid am I right? .....

:{
Dat was sarcasme maar ik snap dat het allemaal moeilijk is voor je..

Je zou het voor de grap gewoon eens verder moeten kijken.

Het is duidelijk dat deze man geen Hurrdurr woke is, en zo zit het filmpje ook niet in elkaar. En dat is ook niet de stelling van wat hij zegt.

Je zou er werkelijk waar zelfs iets uit kunnen halen

Iets meer dan deze voorspelbare simpele opmerking die duidelijk laat zien dat je het verder niet met echte interesse hebt gekeken.

Tldr of tldw
quote:
This video critically examines the recent shift in PlayStation's gaming franchises, highlighting the increasing prominence of female leads and the deliberate deconstruction of traditional masculine archetypes. It explores how this transformation aligns with business strategies targeting a more diverse demographic, driven largely by DEI mandates and financial incentives tied to ESG scores. This analysis is especially valuable for game developers, new media professionals, industry analysts, and culturally conscious gamers interested in the intersection of gaming, corporate strategy, and social trends.
En het schijnt ook dat er een God of War game in de maak is met Faye in de hoofdrol.

Het is echt niet zo alsof dit niet waar is, je kan het zelf terugzien in bijna alle grote PS franchises.

Je krijgt subsidies toegekend vanuit de overheid waar mensen van jouw eigen studios opzitten die die subsidies toe moeten kennen. En als je voldoet aan bepaalde ESG doeleinden dan krijg je gewoon geld terug of een flinke korting op hetgene wat je betaalt.

[ Bericht 8% gewijzigd door MMaRsu op 20-05-2026 16:12:10 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:16:25 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220848188
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat was sarcasme maar ik snap dat het allemaal moeilijk is voor je..

Och wat zijn we weer aardig.
Kijk, en daarom discussieer ik niet meer met je.

Topic closed, on my side. :O

(en zelf kijk ik t filmpje wel een andere x verder af, want sommige mensen moeten werken he ;) )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:18:52 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848206
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Och wat zijn we weer aardig.
Kijk, en daarom discussieer ik niet meer met je.

Topic closed, on my side.
:') nee je eerste reactie was toch ook volledig serieus en inhoudelijk maar wel een leuke sneer?

Komop man, doe niet zo belachelijk weak.

Als je het niet wil kijken pretendeer dan ook niet er iets van te vinden :W lekker de oogkleppen dicht en gaan!

Wat ik wil zeggen als je denkt oja dit vind ik niet interessant kan je er ook niet op reageren ;)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:20:26 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220848213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
:') nee je eerste reactie was toch ook volledig niet serieus en inhoudelijk maar wel een leuke sneer?

Komop man, doe niet zo belachelijk weak.
Naar wie sneerde ik dan? Welke user?

Jij kan gewoonweg NOOIT een discussie aangaan zonder een user aan te vallen, dom of stom of ongeinformeerd of nu weer weak wat dan ook te noemen. Het houdt bij deze echt op tussen mij en jou en de discussies, Topic wordt er ook niet leiker van.

Jij benmt zo'n type waarom ik nooit in chats van online game skom bijvoorbeeld :D

:W
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:20:56 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848216
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Naar wie sneerde ik dan? Welke user?

Jij kan gewoonweg NOOIT een discussie aangaan zonder een user aan te vallen, dom of stom of ongeinformeerd of nu weer weak wat dan ook te noemen.
Het houdt bij deze echt op tussen mij en jou en de discussies, Topic wordt er ook niet leiker van.
Het was een sarcastische sneer naar de inhoud van het filmpje toch?

Ik vind het idd zwak om wel zo'n sarcastische sneer te posten, maar verder heb je ook geen interesse om wat te leren.

Dat vind ik idd zwak.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:22:38 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848225
quote:
Jij benmt zo'n type waarom ik nooit in chats van online game skom bijvoorbeeld :D
Ja weak dus, stel je voor iemand zegt iets en jij voelt je gekrenkt.

Kunnen we natuurlijk niet hebben :')

Of je komt gewoon leuke aardige mensen tegen en je hebt er een goede tijd mee. Maarja als je het niet durft.

Dat vind ik idd zwak.

En misschien zouden we online via voice chat een hele leuke game sessie kunnen hebben zonder het over dit soort dingen te hebben??

Echt al die aannames van jou man man man.

Ik zou letterlijk prima een leuke Marvel Rivals sesh met je doen, met voice chat, en dan beloven het niet over politieke dingen te hebben. En dan zul je merken dat ik echt de slechtste niet ben.

Je moet echt niet denken dat ik je niet mag omdat je een andere mening hebt over bepaalde dingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door MMaRsu op 20-05-2026 16:32:38 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:34:15 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848333
Kids these days zouden helemaal gek worden

Bekijk deze YouTube-video

_O-

Als je hiermee bent opgegroeid dan heb je toch een dikke huid :+

"you look like a fucking ewok"

_O-

Wss allemaal kids van 15 _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:48:54 #146
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220848818
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
Kids these days zouden helemaal gek worden

Bekijk deze YouTube-video

_O-

Als je hiermee bent opgegroeid dan heb je toch een dikke huid :+

"you look like a fucking ewok"

_O-

Wss allemaal kids van 15 _O-
Iemand had een keer naar mij geschreven zonder dat er natuurlijk een foto was.

"You ugly gollum looking cunt"


Ik had nog nooit zo hard gelachen
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:50:07 #147
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220848825
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:00 schreef Drankster het volgende:

[..]
Wolverine is juist cool! Samen met Blade. Het is het overige van Marvel en X-men dat juist matig is. :P

Een stoere man als protag in een Sony game, dat dat nog kan anno 2026. :o Ze gaan hier heel veel geld op verliezen.
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
pi_220848920
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:05:16 #149
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220848929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:50 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ohja een blade game als volgende insomniac project. Kom dan!!!!
Blade is toch al in ontwikkeling voor Xbox?

Hopelijk wordt het beter dan Redfall :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:07:12 #150
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220848944
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:04 schreef Drankster het volgende:

[..]
Blade is in ontwikkeling bij Arkane Studio, onderdeel van Xbox.
Ja dus kut want het is niet insomniac
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')