Ik cheesede al die gevechten. Als ik nog niet ontdekt was schoot ik een bolt met mijn zwaarste kruisboog.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.
Vandaag bij een tentoonstelling van schilderwerken van Honthorst uit begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
Tieten = bad
Hoe triest en puritaans willen we het hebben joh
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.
Ik ben t eens met je eens. Stom.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
Bruh
[ x ]
Wtf is het toch met al deze kut bedrijven man
Precies. Vroeger door de Britten, nu door de Britten Amerikanen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vandaag bij een tentoonstelling van schilderwerken van Honthorst uit begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.
Dat puriteinse komt door veel teveel Amerikaanse invloeden de afgelopen 40 jaar. En bedrijven die onder druk van de hard schreeuwende puriteinse minderheid hier maar in meegaan.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben t eens met je eens. Stom.
Zo erg waren ze ook niet. Ik bedoel: Tifa.
Of Rogue in Marvel Rivals
Zolang t maar beide kanten op gaat. En die laatste outfit van Gambit is bv echt dikke himbo showing skin.quote:
Yup. Denk dat ik wel ook ga kijken naar MP dealsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:55 schreef StateOfMind het volgende:
Ga hem denk ik ook wel halen.
Komt morgen uit toch?
Ik vond de Hitman games nooit zo boeiend, te traag. Maar, doordat het James Bond is lijkt er wel meer actie in te zitten. Heb alleen nog stapels spellen liggen dus haal deze wel over een jaar ofzo if ever.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Van wat ik nu zie haalt het me wel over naar het halen van de game
Ja alleen heb ik telkens zin in een actie game maar ik kan er niet eentje vinden die me boeit op het momentquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik vond de Hitman games nooit zo boeiend, te traag. Maar, doordat het James Bond is lijkt er wel meer actie in te zitten. Heb alleen nog stapels spellen liggen dus haal deze wel over een jaar ofzo if ever.
Dat word gewoon mijn winter game hoor. Niet te doen in de zomerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht toch, hij nader inzien.
Heb nog een groot deel van Crimson Desert niet gehad (na 208 uur), 2 regio's nog
helemaal niet geweest, en van een pas de helft.
Dus ik ben daar nog wel even mee bezig.
Je bent er ook onderhand een heel seizoen mee bezigquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat word gewoon mijn winter game hoor. Niet te doen in de zomer
Waarschijnlijk gewoon moeilijk heet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.
Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.
Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?
Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen
Stof is redelijk makkelijk zelf te doen. Maar hoe oud is de ps5? Is het een launch model? Staat deze rechtop of ligt die plat?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.
Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.
Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?
Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |