abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220860028
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
gewoon gif op je zwaard en master strike... dat maakte combat wel erg makkelijk.
Ik cheesede al die gevechten. Als ik nog niet ontdekt was schoot ik een bolt met mijn zwaarste kruisboog.
Vervolgens liep ik een stuk achteruit net zolang totdat ik slechts 1 vijand voor me had. Bij voorkeur degene met de minste armor. Dan deelde ik een aantal slagen met het zwaard of mijn favoriete hamer. Dan weer achteruit lopen omdat mijn stamina leeg was of omdat er een 2e vijand bij betrokken dreigde te raken en dat dan net zolang totdat iedereen verslagen was.

Superlelijk, maar het werkte wel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:26:07 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220860096
Bruh :')

twitter


Wtf is het toch met al deze kut bedrijven man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf vrijdag 22 mei 2026 @ 11:27:51 #178
364681 over_hedge
pi_220860107
jeetje
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:30:44 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220860738
Tieten = bad

Hoe triest en puritaans willen we het hebben joh
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220862837
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
Tieten = bad

Hoe triest en puritaans willen we het hebben joh
Vandaag bij een tentoonstelling van schilderwerken van Honthorst uit begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.

Dat puriteinse komt door veel teveel Amerikaanse invloeden de afgelopen 40 jaar. En bedrijven die onder druk van de hard schreeuwende puriteinse minderheid hier maar in meegaan.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:54:10 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220864280
@StateOfMind

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220864407
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.

_O-
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:12:11 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220889751
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:26 schreef MMaRsu het volgende:
Bruh :')

[ x ]

Wtf is het toch met al deze kut bedrijven man
Ik ben t eens met je eens. Stom.
Zo erg waren ze ook niet. Ik bedoel: Tifa.
Of Rogue in Marvel Rivals :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:12:57 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220889757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Vandaag bij een tentoonstelling van schilderwerken van Honthorst uit begin 1600 geweest in die tijd waren ze nog niet zo preuts.

Dat puriteinse komt door veel teveel Amerikaanse invloeden de afgelopen 40 jaar. En bedrijven die onder druk van de hard schreeuwende puriteinse minderheid hier maar in meegaan.
Precies. Vroeger door de Britten, nu door de Britten Amerikanen.
Free the nipple *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:53:35 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220889933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik ben t eens met je eens. Stom.
Zo erg waren ze ook niet. Ik bedoel: Tifa.
Of Rogue in Marvel Rivals :D
*O* _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:17:49 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220890060
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
*O* _O_
Zolang t maar beide kanten op gaat. En die laatste outfit van Gambit is bv echt dikke himbo showing skin. :D
Kijk, dan kan ik niet zeuren over de exploitation of tits :D

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:29:16 #187
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891568
Ik zag dat echte gameplay van 007 nu op youtube staat. Ben benieuwd
pi_220891667
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:54:57 #189
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891717
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:47 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Van wat ik nu zie haalt het me wel over naar het halen van de game
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:55:51 #190
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891722
Ga hem denk ik ook wel halen.

Komt morgen uit toch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:58:20 #191
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891737
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:55 schreef StateOfMind het volgende:
Ga hem denk ik ook wel halen.

Komt morgen uit toch?
Yup. Denk dat ik wel ook ga kijken naar MP deals :P
pi_220891767
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 14:54 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Van wat ik nu zie haalt het me wel over naar het halen van de game
Ik vond de Hitman games nooit zo boeiend, te traag. Maar, doordat het James Bond is lijkt er wel meer actie in te zitten. Heb alleen nog stapels spellen liggen dus haal deze wel over een jaar ofzo if ever.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:05:19 #193
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891776
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:03 schreef Drankster het volgende:

[..]
Ik vond de Hitman games nooit zo boeiend, te traag. Maar, doordat het James Bond is lijkt er wel meer actie in te zitten. Heb alleen nog stapels spellen liggen dus haal deze wel over een jaar ofzo if ever.
Ja alleen heb ik telkens zin in een actie game maar ik kan er niet eentje vinden die me boeit op het moment :P Dit gaat wel lukken denk ik
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:21:56 #194
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891862
Ik wacht toch, hij nader inzien.

Heb nog een groot deel van Crimson Desert niet gehad (na 208 uur), 2 regio's nog
helemaal niet geweest, en van een pas de helft.

Dus ik ben daar nog wel even mee bezig.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:23:59 #195
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220891873
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wacht toch, hij nader inzien.

Heb nog een groot deel van Crimson Desert niet gehad (na 208 uur), 2 regio's nog
helemaal niet geweest, en van een pas de helft.

Dus ik ben daar nog wel even mee bezig.
Dat word gewoon mijn winter game hoor. Niet te doen in de zomer :P
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:28:56 #196
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220891899
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Dat word gewoon mijn winter game hoor. Niet te doen in de zomer :P
Je bent er ook onderhand een heel seizoen mee bezig :D

Speel 3 uurtjes per dag en ben er al sinds de launch op 19 maart oid mee aan het spelen.

Alleen de afgelopen week de PS5 amper aangehad.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220892096
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.

Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.

Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?

Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen :P
Twiddel
pi_220892174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.

Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.

Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?

Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen :P
Waarschijnlijk gewoon moeilijk heet.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 16:32:45 #199
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220892269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:03 schreef summer2bird het volgende:
Hallo, ik heb een ps5 en nadat ik een beetje te enthousiast veel Crimson desert heb gespeeld ging hij vandaag ineens uit het niks stoppen met werken.

Na een lichte hartverzakking las ik dat het wss stof is. Kan goed want het ding is nog nooit schoongemaakt.

Nu de vraag, is het schoonmaken van een ps5 zelf te doen of kan ik beter naar een reparateur?

Qua onderhoudsniveau zit ik een beetje op kan schermpje van ereader vervangen en kan joyco drift op mijn switch repareren door de controller los te halen :P
Stof is redelijk makkelijk zelf te doen. Maar hoe oud is de ps5? Is het een launch model? Staat deze rechtop of ligt die plat?
pi_220892288
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')