abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2026 @ 14:07:39 #51
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220764159
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Forza Horizon 6
Ah
  maandag 11 mei 2026 @ 14:12:51 #52
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220764191
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ah
Is een Xbox titel, die op 19 mei uitkomt op Xbox en pc.

Maar alle Xbox games komen tegenwoordig ook naar PlayStation, vaak een tijdje na de release op Xbox.

Wanneer FH6 op PlayStation releases is nog niet bekend, behalve dat het in 2026 is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 mei 2026 @ 14:33:23 #53
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220764301
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Is een Xbox titel, die op 19 mei uitkomt op Xbox en pc.

Maar alle Xbox games komen tegenwoordig ook naar PlayStation, vaak een tijdje na de release op Xbox.

Wanneer FH6 op PlayStation releases is nog niet bekend, behalve dat het in 2026 is.
Ja had het gehoord ja
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:55:07 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220771153
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik heb die in etappes gespeeld.

Eerste AC in 10 jaar of zo die ik niet Platinum heb, en waar ik op een gegeven moment geen zin meer had om alles te exploren, waar ik dat als AC fan juist altijd wel deed.

Origins en Odyssey beide dik 150 uur.
Valhalla zelfs 240 uur.

Elke uithoek was wel een chest of materials te vinden.

Shadows was een heel stuk leger, saaier en repetitiever.
Hmm. Dat voorspelt niet voor goeds :D
Of wel, dan wordt t gewoon main story en door!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:01:15 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220771176
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner, begin je telkens opnieuw in zone 1 als je dood gaat in zone 1 t/m 3.

Ga je dood in zone 4 t/m 6,dan begin je telkens opnieuw in zone 4.

Ik had hem destijds gekocht, maar had er al vrij snel spijt van.
Niet omdat het een slechte game was, integendeel.
Maar gewoon absoluut niet mijn ding, roguelikes en roguelites.

Saros schijnt wat vergevingsgezinder te zijn, maar ik wacht wel tot ie een keer naar PS Plus komt.
Dit schijnt ook weer een hele slechte roguelike te zijn. Slechte itemization, dat je op een gegeven moment geen items meer wil oppakken, veel dingen met negatieve effecten etc.

Dat was in Returnal ook en ik vind dat zo nep.

Hades doet dat tenminste goed, dat je echt gewoon den zieke powerhouse bent, met heel veel verschillende speelstijlen en wapen sets.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:05:21 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220771214
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ah
Mooi spel

Behalve dat het zo minimaal japans is als maar kan zijn

Engelse cringe voice overs (zoals alle vorige delen). Sta je bij een race af te tellen roept de crowd 1,2,3 go 💀😭. What the fack man.

In plaats van toffe japanse designs voor het Horizon festival die bv dan transformeert in het Engelse logo, nee hoor gewoon klinisch alles in het engels.

De hud is zo statisch en generiek, net als in de vorige delen.

Nee het hoeft ook allemaal niet schreeuwerig japans te zijn, maar wat vette designs had het gewoon veel toffer gemaakt.

Welgeteld 1 japans radiostation :') (gelukkig spreken ze daar wel japans)

Hele gare radio playlist voor de rest. Million Dollar Baby in 2026 :') en geen Atarashii Gakko :')

De characters waar je uit het begin moet kiezen.. man man man wat een gollums allemaal. En deze lui werken aan Fable???

Gelukkig kom ik wel kiezen wat de pronouns voor mijn character waren, zonder they/them was ik het spel niet doorgekomen

:')

Het racen is nice, dat is altijd in Forza. De map is ook erg mooi. Voor de rest is het Forza Horizon.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:47:42 #57
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220772056
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Mooi spel

Behalve dat het zo minimaal japans is als maar kan zijn

Engelse cringe voice overs (zoals alle vorige delen). Sta je bij een race af te tellen roept de crowd 1,2,3 go 💀😭. What the fack man.

In plaats van toffe japanse designs voor het Horizon festival die bv dan transformeert in het Engelse logo, nee hoor gewoon klinisch alles in het engels.

De hud is zo statisch en generiek, net als in de vorige delen.

Nee het hoeft ook allemaal niet schreeuwerig japans te zijn, maar wat vette designs had het gewoon veel toffer gemaakt.

Welgeteld 1 japans radiostation :') (gelukkig spreken ze daar wel japans)

Hele gare radio playlist voor de rest. Million Dollar Baby in 2026 :') en geen Atarashii Gakko :')

De characters waar je uit het begin moet kiezen.. man man man wat een gollums allemaal. En deze lui werken aan Fable???

Gelukkig kom ik wel kiezen wat de pronouns voor mijn character waren, zonder they/them was ik het spel niet doorgekomen

:')

Het racen is nice, dat is altijd in Forza. De map is ook erg mooi. Voor de rest is het Forza Horizon.
Ik heb racers sowieso niet meer leuk gevonden sinds alles naar open world ging
  dinsdag 12 mei 2026 @ 14:30:03 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220772746
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_220772920
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Kortere indie games:
• Dredge
• Still Wakes the Deep
• Under the Waves

'Even snel een potje/level games':
• Hotline Miami (1 en 2 staan op PS+)
• Returnal (een run kan wel langer duren hoe beter je wordt)
• Warriors: Abbyss
• Celeste

Ik heb wat langer de tijd games:
• Shadow of the Colossus
• Silent Hill 2

De beste ultieme zen game is en blijft Stardew Valley. Zit niet in een abo maar kost geen drol en honderden uren speelplezier.
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 15:08:37 #60
38824 crew  Droopie
pi_220772935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Astroneer vind ik persoonlijk leuk..

En hoe het zit weet ik niet.
Maar dat Hitman is ook niet echt stil blijven zitten met content
Hell To The Liars
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:10:27 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220772946
Still Wakes the Deep idd.

Niet te lang en ik vond hem erg immersief.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220772950
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:53 schreef Friday12 het volgende:
Ik lig jammer genoeg al een week met een hersenschudding ;(

Gamen lukt niet dat zijn teveel bewegende beelden :'( Ik verveel me echt ziek hard
Beterschap
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:16:31 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220772982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Droopie het volgende:

[..]
Astroneer vind ik persoonlijk leuk..

En hoe het zit weet ik niet.
Maar dat Hitman is ook niet echt stil blijven zitten met content
Ga ik proberen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:04 schreef Drankster het volgende:

[..]
Kortere indie games:
• Dredge
• Still Wakes the Deep
• Under the Waves

'Even snel een potje/level games':
• Hotline Miami (1 en 2 staan op PS+)
• Returnal (een run kan wel langer duren hoe beter je wordt)
• Warriors: Abbyss
• Celeste

Ik heb wat langer de tijd games:
• Shadow of the Colossus
• Silent Hill 2

De beste ultieme zen game is en blijft Stardew Valley. Zit niet in een abo maar kost geen drol en honderden uren speelplezier.
Thanks. Oeh ja Still wakes the deep was geweldig! uitgespeeld. Ik zal Celeste eens proberen. SHadow of the colossus ken ik nog van vroeger en silent hill heb ik geprobeerd maar kostte te veel tijd.
Overigens daar aan hakend heb ik hetzelfde met Resident Evil Village... Leek mij wel leuk maar kost te veel tijd.
Stardew valley geprobeerd, die heb ik maar vond ik niks aan en snapte er niet veel van ook.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:51:16 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220773228
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:10 schreef StateOfMind het volgende:
Still Wakes the Deep idd.

Niet te lang en ik vond hem erg immersief.
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.
Is t wel echt horror of valt t mee?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:52:16 #65
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220773234
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.
Is t wel echt horror of valt t mee?
Jup, horror. Echt een aanrader.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:58:53 #66
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220773276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.
Is t wel echt horror of valt t mee?
Het is wel horror maar niet zoals Resident Evil of zo.

Hele toffe immersieve walking sim met horror elementen.

Kijk anders eens wat gameplay beelden :Y

Review:
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 14% gewijzigd door StateOfMind op 12-05-2026 16:06:01 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:33:37 #67
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220774201
Geruchten dat From Software met een piraten game komt :9~

Zou nog dit jaar uitkomen, mogelijk in augustus :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:51:55 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220774331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
The Quarry.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220774339
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.

Games die je zo op kan pakken en ook weer kan stoppen zijn er genoeg. Geen idee wat je leuk vind.

Wat ik eerder heb gespeeld wat in dat genre past en die ik ook erg leuk vond zijn Dave the Diver en Stray.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220774381
Klaar met Pragmata..... leuk dat er zoveel endgame content nog in zit nadat je hem hebt uitgespeeld. Maar die game is wel een emotionele rollercoaster zeg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:05:39 #71
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220774403
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.

Games die je zo op kan pakken en ook weer kan stoppen zijn er genoeg. Geen idee wat je leuk vind.

Wat ik eerder heb gespeeld wat in dat genre past en die ik ook erg leuk vond zijn Dave the Diver en Stray.
Tenzij je de games toevoegt aan je bibliotheek, dan kun je ze wel altijd downloaden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220774452
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Tenzij je de games toevoegt aan je bibliotheek, dan kun je ze wel altijd downloaden.
Waar ik zei download bedoelde ik toevoegen aan je bibliotheek....stop de tijd ik wil 1 joker inzetten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:27:58 #73
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220774525
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:38:44 #74
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220780093
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.

Games die je zo op kan pakken en ook weer kan stoppen zijn er genoeg. Geen idee wat je leuk vind.

Wat ik eerder heb gespeeld wat in dat genre past en die ik ook erg leuk vond zijn Dave the Diver en Stray.
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!

Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:46:52 #75
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220780218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!

Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
Had pas ook een half uurtje under the waves gespeeld. Ik ga altijd raar ademen als ik onderwater games speel :D
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:55:40 #76
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220780368
De story mode in Tokom Fighting whatever is een 10 uur durende cutscene

quote:
Yamanaka:
It's difficult to directly compare the volume of content to the story modes in other titles because the format is different, but in Marvel Fighting Spirit, you can enjoy a story using a motion comics style in a game mode called "Episode Mode." We had a manga artist draw the base manga, and then we added movement to each panel to advance the story, which is a fairly time-consuming way to present it. We have prepared five teams, and it has enough content to provide nearly 10 hours of gameplay in total.
Click to shrink...
4Gamer:
So there's a new way to present the story mode. I'm looking forward to the content.

Yamanaka:
From the beginning of the project, we decided that a story mode was absolutely necessary for casual players, and the only thing left to discuss was what form it should take. Marvel is all about comics, so we thought about how to make it interactively enjoyable, and that's how the idea of making comics move came about. By adding sound and movement to motion comics, we can also make use of the PS5's vibration function.
Click to shrink...
4Gamer:
In episode mode, will there be any matches where the player controls the game in between?

Yamanaka:
No. Basically, once you start episode mode, the story will progress even if you leave it alone. You can fast-forward by pressing a button, or pause and enjoy the illustrations at your leisure, but it's designed to be enjoyed in the same way as reading a comic book.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:13:05 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220780938
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:55 schreef MMaRsu het volgende:
De story mode in Tokom Fighting whatever is een 10 uur durende cutscene
[..]

Manga......
En ik maar op m'n kop krijgen dat ik in het begin al zei dat ik de style te manga-Japans vond en hier mensen zeiden (jij :P ) dat dat wel meeviel ;)

Marvel fan boy hier, maar de manga versie van de cartoon vond ik vreselijk en de art style van Tokon helaas ook. Vooral de whatever it is roze felle dame die t "presenteert". In Marvel Rivals kan ik Galacta gelukkig nog negeren.

Tenzij de fight style heel leuk is en de karakters ook.... maar gok dat ik deze Marvel naast me laat liggen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:15:29 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220780998
Deze dus. The Promoter. (Ik gok in de straat van The Collector etc)



Hou op met me :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 mei 2026 @ 12:24:47 #79
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220781538
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Manga......
En ik maar op m'n kop krijgen dat ik in het begin al zei dat ik de style te manga-Japans vond en hier mensen zeiden (jij :P ) dat dat wel meeviel ;)

Marvel fan boy hier, maar de manga versie van de cartoon vond ik vreselijk en de art style van Tokon helaas ook. Vooral de whatever it is roze felle dame die t "presenteert". In Marvel Rivals kan ik Galacta gelukkig nog negeren.

Tenzij de fight style heel leuk is en de karakters ook.... maar gok dat ik deze Marvel naast me laat liggen.
Ok ja ik heb echt niks tegen heel de artstyle. Dat er geen story mode in zit is niet echt typisch japans (zie sf6) maar wel typisch Arc Systems. guilty Gear Strive's 'story mode' zijn ook alleen filmpjes :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220784090
twitter
  woensdag 13 mei 2026 @ 17:52:17 #81
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220784162
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:41 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Das niet verkeerd.

Tevens final fantasy pixel remaster aan het spelen. Ik wilde ff iets chillers kwa movement op het scherm
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 mei 2026 @ 17:56:27 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220784182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:41 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Meh.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:03:37 #83
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220784247
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Meh.
🐑
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:11:31 #84
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220784306
Outlaws is leuk, en schijnt enorm verbeterd te zijn.
RDR2 mag duidelijk zijn.

En Bramble is een leuke indie.
Destijds op Xbox gespeeld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 mei 2026 @ 18:12:51 #85
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220784321
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
🐑
:(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:18:20 #86
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220784380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:(
:6
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:33:42 #87
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785086
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!

Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
Als je PS Plus Extra of Premium hebt, over een paar dagen komt oa Bramble the Mountain King naar PS Plus Extra dus.

Heb die zelf destijds op de Series X gespeeld via Game Pass en dat is een toffe niet al te lange game.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2026 @ 19:48:31 #88
364681 over_hedge
pi_220785231
Gratis outlaws? Nog steeds te duur
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:55:42 #89
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220785307
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:48 schreef over_hedge het volgende:
Gratis outlaws? Nog steeds te duur
Vond bet een vermakelijke game
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2026 @ 19:57:13 #90
364681 over_hedge
pi_220785321
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Vond bet een vermakelijke game
Ja dat kan natuurlijk :D Ieder zo zijn ding. Ik heb me vooral vermaakt met de filmpjes over de AI in dat spel :P

Omgeving zien er wel mooi uit. Dat dan weer wel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:59:30 #91
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785346
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:48 schreef over_hedge het volgende:
Gratis outlaws? Nog steeds te duur
Ik heb hem destijds gespeeld op de Xbox, speciaal een maandje Ubisoft+ genomen, zodat ik hem kon spelen voor 17 euro of zo.

En het is gewoon een leuke game.
En sindsdien is ie enorm verbeterd.
Al die online haat jegens Outlaws is onterecht in mijn ogen.

Als je fan bent van Star Wars, zeker nu ie bij PS Plus zit, gewoon proberen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:00:02 #92
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785350
Maar idd, ieder zijn smaak natuurlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:02:32 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220785371
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja dat kan natuurlijk :D Ieder zo zijn ding. Ik heb me vooral vermaakt met de filmpjes over de AI in dat spel :P

Omgeving zien er wel mooi uit. Dat dan weer wel
Ja reviewer shit had wat issues maar day 1 patch echt nergens last van gehad
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2026 @ 20:06:10 #94
364681 over_hedge
pi_220785417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja reviewer shit had wat issues maar day 1 patch echt nergens last van gehad
Nee was wel meer dan day 1 problemen. Heel die AI van tegenstanders is echt bizar slecht.
Ze hebben qua gameplay wel dingen aangepakt ja. Zo kan je nu wel een wapen oppakken en een ladder beklimmen :P En is je missie niet meteen failed als ze je zien etc. Maar de ai blijft wel een beetje om te huilen

Niet dat ik je wil overtuigen dat het toch echt kut is of zo :D Als je er mee vermaakt hebt dan alleen maar fijn *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:08:34 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785449
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee was wel meer dan day 1 problemen. Heel die AI van tegenstanders is echt bizar slecht.
Ze hebben qua gameplay wel dingen aangepakt ja. Zo kan je nu wel een wapen oppakken en een ladder beklimmen :P En is je missie niet meteen failed als ze je zien etc. Maar de ai blijft wel een beetje om te huilen

Niet dat ik je wil overtuigen dat het toch echt kut is of zo :D Als je er mee vermaakt hebt dan alleen maar fijn *O*
AI van de vijanden is nooit Ubisofts sterkste kant geweest :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220789010
Outlaws is redelijk meh. Genoeg games die beter zijn.
SOONY
pi_220789052
Alle Ubisoft games zijn meh.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 mei 2026 @ 11:03:01 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220789080
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:48 schreef DKUp het volgende:
Outlaws is redelijk meh. Genoeg games die beter zijn.
Elke keer als ik dit lees denk ik aan die LucasArts game.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220789374
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elke keer als ik dit lees denk ik aan die LucasArts game.
Star Wars: The Force Unleashed?
SOONY
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 mei 2026 @ 11:38:12 #100
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220789382
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:37 schreef DKUp het volgende:

[..]
Star Wars: The Force Unleashed?
Nee, Outlaws :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')