Is een Xbox titel, die op 19 mei uitkomt op Xbox en pc.quote:
Ja had het gehoord jaquote:Op maandag 11 mei 2026 14:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is een Xbox titel, die op 19 mei uitkomt op Xbox en pc.
Maar alle Xbox games komen tegenwoordig ook naar PlayStation, vaak een tijdje na de release op Xbox.
Wanneer FH6 op PlayStation releases is nog niet bekend, behalve dat het in 2026 is.
Hmm. Dat voorspelt niet voor goedsquote:Op donderdag 7 mei 2026 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb die in etappes gespeeld.
Eerste AC in 10 jaar of zo die ik niet Platinum heb, en waar ik op een gegeven moment geen zin meer had om alles te exploren, waar ik dat als AC fan juist altijd wel deed.
Origins en Odyssey beide dik 150 uur.
Valhalla zelfs 240 uur.
Elke uithoek was wel een chest of materials te vinden.
Shadows was een heel stuk leger, saaier en repetitiever.
Dit schijnt ook weer een hele slechte roguelike te zijn. Slechte itemization, dat je op een gegeven moment geen items meer wil oppakken, veel dingen met negatieve effecten etc.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, begin je telkens opnieuw in zone 1 als je dood gaat in zone 1 t/m 3.
Ga je dood in zone 4 t/m 6,dan begin je telkens opnieuw in zone 4.
Ik had hem destijds gekocht, maar had er al vrij snel spijt van.
Niet omdat het een slechte game was, integendeel.
Maar gewoon absoluut niet mijn ding, roguelikes en roguelites.
Saros schijnt wat vergevingsgezinder te zijn, maar ik wacht wel tot ie een keer naar PS Plus komt.
Mooi spelquote:
Ik heb racers sowieso niet meer leuk gevonden sinds alles naar open world gingquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mooi spel
Behalve dat het zo minimaal japans is als maar kan zijn
Engelse cringe voice overs (zoals alle vorige delen). Sta je bij een race af te tellen roept de crowd 1,2,3 go 💀😭. What the fack man.
In plaats van toffe japanse designs voor het Horizon festival die bv dan transformeert in het Engelse logo, nee hoor gewoon klinisch alles in het engels.
De hud is zo statisch en generiek, net als in de vorige delen.
Nee het hoeft ook allemaal niet schreeuwerig japans te zijn, maar wat vette designs had het gewoon veel toffer gemaakt.
Welgeteld 1 japans radiostation(gelukkig spreken ze daar wel japans)
Hele gare radio playlist voor de rest. Million Dollar Baby in 2026en geen Atarashii Gakko
De characters waar je uit het begin moet kiezen.. man man man wat een gollums allemaal. En deze lui werken aan Fable???
Gelukkig kom ik wel kiezen wat de pronouns voor mijn character waren, zonder they/them was ik het spel niet doorgekomen
Het racen is nice, dat is altijd in Forza. De map is ook erg mooi. Voor de rest is het Forza Horizon.
Kortere indie games:quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Astroneer vind ik persoonlijk leuk..quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Beterschapquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:53 schreef Friday12 het volgende:
Ik lig jammer genoeg al een week met een hersenschudding![]()
Gamen lukt niet dat zijn teveel bewegende beeldenIk verveel me echt ziek hard
Ga ik proberen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Astroneer vind ik persoonlijk leuk..
En hoe het zit weet ik niet.
Maar dat Hitman is ook niet echt stil blijven zitten met content
Thanks. Oeh ja Still wakes the deep was geweldig! uitgespeeld. Ik zal Celeste eens proberen. SHadow of the colossus ken ik nog van vroeger en silent hill heb ik geprobeerd maar kostte te veel tijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kortere indie games:
• Dredge
• Still Wakes the Deep
• Under the Waves
'Even snel een potje/level games':
• Hotline Miami (1 en 2 staan op PS+)
• Returnal (een run kan wel langer duren hoe beter je wordt)
• Warriors: Abbyss
• Celeste
Ik heb wat langer de tijd games:
• Shadow of the Colossus
• Silent Hill 2
De beste ultieme zen game is en blijft Stardew Valley. Zit niet in een abo maar kost geen drol en honderden uren speelplezier.
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:10 schreef StateOfMind het volgende:
Still Wakes the Deep idd.
Niet te lang en ik vond hem erg immersief.
Jup, horror. Echt een aanrader.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.
Is t wel echt horror of valt t mee?
Het is wel horror maar niet zoals Resident Evil of zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.
Is t wel echt horror of valt t mee?
The Quarry.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je de games toevoegt aan je bibliotheek, dan kun je ze wel altijd downloaden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.
Games die je zo op kan pakken en ook weer kan stoppen zijn er genoeg. Geen idee wat je leuk vind.
Wat ik eerder heb gespeeld wat in dat genre past en die ik ook erg leuk vond zijn Dave the Diver en Stray.
Waar ik zei download bedoelde ik toevoegen aan je bibliotheek....stop de tijd ik wil 1 joker inzetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tenzij je de games toevoegt aan je bibliotheek, dan kun je ze wel altijd downloaden.
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.
Games die je zo op kan pakken en ook weer kan stoppen zijn er genoeg. Geen idee wat je leuk vind.
Wat ik eerder heb gespeeld wat in dat genre past en die ik ook erg leuk vond zijn Dave the Diver en Stray.
Had pas ook een half uurtje under the waves gespeeld. Ik ga altijd raar ademen als ik onderwater games speelquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!
Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
quote:Yamanaka:
It's difficult to directly compare the volume of content to the story modes in other titles because the format is different, but in Marvel Fighting Spirit, you can enjoy a story using a motion comics style in a game mode called "Episode Mode." We had a manga artist draw the base manga, and then we added movement to each panel to advance the story, which is a fairly time-consuming way to present it. We have prepared five teams, and it has enough content to provide nearly 10 hours of gameplay in total.
Click to shrink...
4Gamer:
So there's a new way to present the story mode. I'm looking forward to the content.
Yamanaka:
From the beginning of the project, we decided that a story mode was absolutely necessary for casual players, and the only thing left to discuss was what form it should take. Marvel is all about comics, so we thought about how to make it interactively enjoyable, and that's how the idea of making comics move came about. By adding sound and movement to motion comics, we can also make use of the PS5's vibration function.
Click to shrink...
4Gamer:
In episode mode, will there be any matches where the player controls the game in between?
Yamanaka:
No. Basically, once you start episode mode, the story will progress even if you leave it alone. You can fast-forward by pressing a button, or pause and enjoy the illustrations at your leisure, but it's designed to be enjoyed in the same way as reading a comic book.
Manga......quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:55 schreef MMaRsu het volgende:
De story mode in Tokom Fighting whatever is een 10 uur durende cutscene
[..]
Ok ja ik heb echt niks tegen heel de artstyle. Dat er geen story mode in zit is niet echt typisch japans (zie sf6) maar wel typisch Arc Systems. guilty Gear Strive's 'story mode' zijn ook alleen filmpjesquote:Op woensdag 13 mei 2026 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Manga......
En ik maar op m'n kop krijgen dat ik in het begin al zei dat ik de style te manga-Japans vond en hier mensen zeiden (jij) dat dat wel meeviel
Marvel fan boy hier, maar de manga versie van de cartoon vond ik vreselijk en de art style van Tokon helaas ook. Vooral de whatever it is roze felle dame die t "presenteert". In Marvel Rivals kan ik Galacta gelukkig nog negeren.
Tenzij de fight style heel leuk is en de karakters ook.... maar gok dat ik deze Marvel naast me laat liggen.
Das niet verkeerd.quote:
Meh.quote:
quote:
Als je PS Plus Extra of Premium hebt, over een paar dagen komt oa Bramble the Mountain King naar PS Plus Extra dus.quote:Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!
Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
Ja dat kan natuurlijkquote:
Ik heb hem destijds gespeeld op de Xbox, speciaal een maandje Ubisoft+ genomen, zodat ik hem kon spelen voor 17 euro of zo.quote:
Ja reviewer shit had wat issues maar day 1 patch echt nergens last van gehadquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijkIeder zo zijn ding. Ik heb me vooral vermaakt met de filmpjes over de AI in dat spel
Omgeving zien er wel mooi uit. Dat dan weer wel
Nee was wel meer dan day 1 problemen. Heel die AI van tegenstanders is echt bizar slecht.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja reviewer shit had wat issues maar day 1 patch echt nergens last van gehad
AI van de vijanden is nooit Ubisofts sterkste kant geweestquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee was wel meer dan day 1 problemen. Heel die AI van tegenstanders is echt bizar slecht.
Ze hebben qua gameplay wel dingen aangepakt ja. Zo kan je nu wel een wapen oppakken en een ladder beklimmenEn is je missie niet meteen failed als ze je zien etc. Maar de ai blijft wel een beetje om te huilen
Niet dat ik je wil overtuigen dat het toch echt kut is of zoAls je er mee vermaakt hebt dan alleen maar fijn
Elke keer als ik dit lees denk ik aan die LucasArts game.quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:48 schreef DKUp het volgende:
Outlaws is redelijk meh. Genoeg games die beter zijn.
Star Wars: The Force Unleashed?quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als ik dit lees denk ik aan die LucasArts game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |