abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220729991

Welkom in het PlayStation topic w/
In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita, maar je kan natuurlijk ook alles kwijt over de games, de trophies, de services, de speculaties over de toekomst en meer. Maar ook minder. Vaak veel minder. B-)


Playstation 4
De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Interactive Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd in New York tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console. De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

De FOK! PlayStation 4-topicreeks bestaande uit maar liefst 564 delen kun je hierrrr terugvinden.


Playstation 5
De PS5 is vanaf 19 november 2020 beschikbaar in Europa.

De spelcomputer zal beschikken over een solid state drive voor opslag en hij moet Ultra HD-blu-ray-discs met minimaal 100 GB data aankunnen. Daarnaast zal de spelcomputer over ray tracing beschikken, waardoor lichteffecten nog mooier worden. Deze techniek wordt bewerkstelligd door de GPU en niet softwarematig.

Ook de controller zal een update krijgen, deze zal beschikken over "haptic feedback", de opvolger van de Rumble in de huidige controllers. Ook komen er "adaptive triggers" (R2 en L2), waarbij de druk van die knoppen aangepast kan worden en het meer of minder kracht kan vergen om deze knoppen in te drukken.

PS Plus games van deze maand:


De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING :B)
2025:
Hollow Knight: Silksong
Dying Light: The Beast
Borderlands 4
EA Sports FC 26
Ghost of Yoteï
Battlefield 6
Ninja Gaiden 4
Call of Duty: Black Ops 7

2026:
Marathon
Resident Evil: Requiem
Crimson Desert
Grand Theft Auto 6
Onimusha: Way of the Sword
Pragmata
Saros
007 First Light

?:
Wolverine
Intergalactic: The Heretic Prophet
Tomb Raider
Light No Fire
Judas
The Witcher IV

Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
FOK! Games Discord server
Playstation V&A Topic
LG OLED TV-settings
Zelf de OP wijzigen maar geen verstand van BB code? Probeer deze WYSISYG BBcode editor

PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220729994
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:54 schreef Drankster het volgende:
Ik heb Resident Evil Requiem te ruil voor Pragmata of Crimson Desert.
Dragon Quest VII Reimagined mag ook!

[ Bericht 3% gewijzigd door Drankster op 06-05-2026 21:53:42 ]
  donderdag 7 mei 2026 @ 11:37:05 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220734973
Lovecraft's Untold Stories eens opgestart.
Wel een goede atmosfeer, 1900 horror pixelart.
Je hebt maar beperkte inventarisruimte, wat het lastig maakt wat je mee moet nemen.
Moet nog uitvinden hoe het zit met geheime kamers, waarvan ik niet weet hoe ik ze moet vinden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220735166
Bekijk deze YouTube-video

@TheStigsDutchCousin 32 minuten aan stranger than heaven footage en bts.
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 12:00:40 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220735191
quote:
2s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:56 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

@:TheStigsDutchCousin 32 minuten aan stranger than heaven footage en bts.
Ik ga hem kijken, thanks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 12:01:19 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220735193
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lovecraft's Untold Stories eens opgestart.
Wel een goede atmosfeer, 1900 horror pixelart.
Je hebt maar beperkte inventarisruimte, wat het lastig maakt wat je mee moet nemen.
Moet nog uitvinden hoe het zit met geheime kamers, waarvan ik niet weet hoe ik ze moet vinden.
Oh die heb ik op pc. Leuke game maar wel heel erg lastig soms. Als je tips wilt laat het me weten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 7 mei 2026 @ 12:36:52 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220735392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh die heb ik op pc. Leuke game maar wel heel erg lastig soms. Als je tips wilt laat het me weten.
Tot nu toe snap ik het wel denk ik, behalve de geheime kamers. Waar zitten die, en hoe kan ik weten waar ze zitten?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 12:41:22 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220735417
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Tot nu toe snap ik het wel denk ik, behalve de geheime kamers. Waar zitten die, en hoe kan ik weten waar ze zitten?
Volgens mij als je een rood bloedspoor in de muur ziet verdwijnen, zitten ze daar. Alleen de Detective kan deze zien, met de andere characters moet je wel wall-huggen of een Eye of Azatoth gebruiken. Die laat meteen de hele map zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220735441
Ik was in juli 2025 ql aan AC Shadow begonnen :D

Kon ik me niet herinneren :D
  donderdag 7 mei 2026 @ 12:59:09 #10
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220735545
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik was in juli 2025 ql aan AC Shadow begonnen :D

Kon ik me niet herinneren :D
Ik heb die in etappes gespeeld.

Eerste AC in 10 jaar of zo die ik niet Platinum heb, en waar ik op een gegeven moment geen zin meer had om alles te exploren, waar ik dat als AC fan juist altijd wel deed.

Origins en Odyssey beide dik 150 uur.
Valhalla zelfs 240 uur.

Elke uithoek was wel een chest of materials te vinden.

Shadows was een heel stuk leger, saaier en repetitiever.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:01:41 #11
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220735598
Black Flag remake overigens wel zin in.

Is alleen de vraag of ik tegen die tijd Crimson Desert uit heb :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:17:08 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220735716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Volgens mij als je een rood bloedspoor in de muur ziet verdwijnen, zitten ze daar. Alleen de Detective kan deze zien, met de andere characters moet je wel wall-huggen of een Eye of Azatoth gebruiken. Die laat meteen de hele map zien.
Zal vanavond even kijken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 mei 2026 @ 13:20:04 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220735731
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Zal vanavond even kijken.
Succes!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220735751
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik heb die in etappes gespeeld.

Eerste AC in 10 jaar of zo die ik niet Platinum heb, en waar ik op een gegeven moment geen zin meer had om alles te exploren, waar ik dat als AC fan juist altijd wel deed.

Origins en Odyssey beide dik 150 uur.
Valhalla zelfs 240 uur.

Elke uithoek was wel een chest of materials te vinden.

Shadows was een heel stuk leger, saaier en repetitiever.
In Valhalla heb ik ook de meeste uren zitten :D

exploren vind ik juist het leukste om te doen. Begin van Shadows is wel kut.
  FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2026 @ 13:23:47 #15
364681 over_hedge
pi_220735755
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
exploren vind ik juist het leukste om te doen.
Crimson desert gaan spelen dus
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 13:28:37 #16
38824 crew  Droopie
pi_220735782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Crimson desert gaan spelen dus
Dit ja, exploren tot je psych zegt "zal je niet een keer naar buiten gaan".
Hell To The Liars
pi_220735788
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
Black Flag remake overigens wel zin in.

Is alleen de vraag of ik tegen die tijd Crimson Desert uit heb :D
ja ik ook wel. maar geen zin om weer veel euro er aan uit te geven :D
pi_220735794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Crimson desert gaan spelen dus
Die heb ik nog niet gekocht :@
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:28 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dit ja, exploren tot je psych zegt "zal je niet een keer naar buiten gaan".
_O-
  FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2026 @ 13:33:47 #19
364681 over_hedge
pi_220735804
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:31 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Die heb ik nog niet gekocht :@
[..]
_O-
Snel doen dan. Over 2 weken kost het evenveel als een kwart tank benzine. Dus moet kunnen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:36:12 #20
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220735816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Crimson desert gaan spelen dus
Als er toch een game is die exploreren beloont en interessant maakt en houdt _O_

175 uur op de teller, en in heel Hernand geweest (maar niet alles gedaan, laat staan gevonden), een groot deel van Pailune, en een heel klein deel van Demeniss.
De rest nog niet eens geweest.

En geen moment het gevoel gehad van verveling of dat het saai is.
Integendeel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2026 @ 13:37:03 #21
364681 over_hedge
pi_220735820
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als er toch een game is die exploreren beloont en interessant maakt en houdt _O_

175 uur op de teller, en in heel Hernand geweest (maar niet alles gedaan, laat staan gevonden), een groot deel van Pailune, en een heel klein deel van Demeniss.
De rest nog niet eens geweest.

En geen moment het gevoel gehad van verveling of dat het saai is.
Integendeel.
ik heb de main storys uitgespeeld. Moet nog 20 tot 30% van de map zien
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:37:31 #22
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220735824
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:28 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dit ja, exploren tot je psych zegt "zal je niet een keer naar buiten gaan".
Ja maar, ik ben in Crimson Desert eigenlijk alleen maar buiten :Y
Telt dat ook?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220735828
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als er toch een game is die exploreren beloont en interessant maakt en houdt _O_

175 uur op de teller, en in heel Hernand geweest (maar niet alles gedaan, laat staan gevonden), een groot deel van Pailune, en een heel klein deel van Demeniss.
De rest nog niet eens geweest.

En geen moment het gevoel gehad van verveling of dat het saai is.
Integendeel.
175 uur :o
Waar ga ik al die tijd vandaan halen :P
  FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2026 @ 13:39:48 #24
364681 over_hedge
pi_220735837
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:38 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
175 uur :o
Waar ga ik al die tijd vandaan halen :P
ik zit op 100. En heb hem uitgespeeld. (main story dus)
helpt dit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 7 mei 2026 @ 13:40:17 #25
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220735839
quote:
99s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:38 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
175 uur :o
Waar ga ik al die tijd vandaan halen :P
3 uurtjes gemiddeld per avond sinds de launch op 19 maart.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220735847
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]
ik zit op 100. En heb hem uitgespeeld. (main story dus)
helpt dit
_O-

Ik speel in de zomer minder.
Doe nog elke week braaf de challenges van cod bo7

Dan moet ik nog aan pragmata beginnen.

Ac shadows weer opgestart :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2026 13:41:29 ]
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 13:53:42 #27
38824 crew  Droopie
pi_220735905
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ja maar, ik ben in Crimson Desert eigenlijk alleen maar buiten :Y
Telt dat ook?
Als dat komt omdat je geen huis in Crimson Desert hebt, ja. Dan telt dat ook.

Anders ga je maar ingame binnen zitten.
Hell To The Liars
pi_220735930
Mijn vriend neemt hem mee voor mij _O-
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:49:02 #29
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220739103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Succes!
Heb wat kamers gevonden. Een met een merchant. Harnas gekocht en natuurlijk even later er een gevonden.

Hoe zit het met de curses? Zie dat ik vervloekt ben, maar snap niet waarvan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 7 mei 2026 @ 20:53:24 #30
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220739158
Ik lig jammer genoeg al een week met een hersenschudding ;(

Gamen lukt niet dat zijn teveel bewegende beelden :'( Ik verveel me echt ziek hard
pi_220742205
Crimson Desert geïnstalleerd. Ik ben benieuwd :D
  vrijdag 8 mei 2026 @ 10:16:20 #32
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220742224
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
Crimson Desert geïnstalleerd. Ik ben benieuwd :D
Veel ontdekkings-plezier :D

En kom gerust even buurten voor tips, tricks en grappen en grollen :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:11:51 #33
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220742826
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 8 mei 2026 @ 11:12:39 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220742834
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:53 schreef Friday12 het volgende:
Ik lig jammer genoeg al een week met een hersenschudding ;(

Gamen lukt niet dat zijn teveel bewegende beelden :'( Ik verveel me echt ziek hard
Kut man ;(.hopelijk knap je snel op. Doe rustig aan de games lopen niet weg :*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220742866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:16 schreef Divje het volgende:

[..]
Veel ontdekkings-plezier :D

En kom gerust even buurten voor tips, tricks en grappen en grollen :+
Thx ^O^
  zondag 10 mei 2026 @ 22:02:56 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220760519
Ik kan me een Discord herinneren waar we samen Fallguys speelden. Is dat er nog?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 10 mei 2026 @ 22:50:16 #37
141482 Q.
JurassiQ
pi_220760803
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
Crimson Desert geïnstalleerd. Ik ben benieuwd :D
Oh ja, moet ik ook weer eens verder mee. Paar weken geleden mee gestopt.
For great justice!
pi_220763167
Afgelopen weekend de Castlevania Requiem collectie geplat, platinum #99.

Deze bundel bevat twee games: Castlevania: Rondo of Blood (uit 1993, TurboGrafx-16) & Castlevania: Symphony of the Night (uit 1997, PlayStation 1).

Castlevania: Rondo of Blood
Een klassieke 16-bit 2D side-scrollers uit 1993 en was uitgebracht op de TurboGrafx-16 (ook wel PC Engine genoemd). Deze game bracht mij linea recta terug naar de moeilijk (en vaak frustrerende) side scroll dagen van de SNES en SEGA Megadrive. De gameplayloop is ouderwets en simpel: je loopt van links naar rechts en er komen verschillende vijanden op je af en aan het einde van het level heb je een boss. Je hebt de keuze uit twee personages: Richter Belmont en Maria Renard (je moet haar wel eerst vinden). Waar het kiezen van Maria de game een stuk makkelijker maakt want het is, vooral als Richter door zijn beperkte moveset, de eerste paar uren erg moeilijk. De truc is om patronen te leren en weten hoe vaak je vijanden moet raken voordat ze dood zijn en de verschillende power ups te leren kennen. Het heeft een hoge replay value want elk level kan je op meerdere manieren uitspelen waardoor je alternatieve routes kan vinden en je uiteindelijk extra levels oplevert. Lang verhaal kort kan deze side scroller anno 2026 nog heel goed mee. Grafisch top en de soundtrack is echt fantastisch.

Totale speelduur voor 100%: ±8 uur
Cijfer: 9/10

Castlevania: Symphony of the Night
De hele reden waarom ik deze collectie ben gaan spelen. Als groot Metroidvania liefhebber komt deze game constant terug in mijn algoritme als een klassieker die je gespeeld móet hebben. Toen ik erachter kwam dat deze game gewoon te spelen is op moderne hardware (>PS4) en als bundel met Rondo of Blood maar ¤6,99 kost (sale) op PlayStation was de keuze snel gemaakt. En wat een goede keuze is dat geweest.

Symphony of the Night is de eerste game in de franchise die de klassieke 2D-side scroll mechanics uitbreid met full exploration dat anno 2026 nog steeds enorm populair is, hence de naam Metroidvania). Symphony of the Night is van origine een PlayStation 1 game en combineert de 16-Bit graphics met nieuwe flitsende 3D animaties (ook wel 2.5D). Koji Igarashi heeft ook gewerkt aan deze game (tegenwoordig maakt hij de Bloodstained games). Het is een direct vervolg op Rondo of Blood en de eerste momenten van Symphony zijn de laatste momenten van Rondo dus je ziet direct de extra kracht van de nieuwe generatie consoles, ik vond dit heel tof om te zien. Je speelt als Alucard, de zoon van de antagonist van de vorige game: Dracula. Wat mij direct opviel was het uitgebreide arsenaal aan wapens en equipment: je hebt meer dan 100 verschillende wapens en je kan de uitrusting aanpassen (helm, armor, schild, cape) ook zijn de bekende power ups weer van de partij. Het spel beschikt over een een levelling systeem waardoor backtracken geen straf is want hoe meer vijanden je killed hoe meer XP en geld je krijgt. Backtracken is sowieso geen straf want ook deze game heeft weer een FANTASTICHE soundtrack. Qua moeilijkheid is de game nagenoeg perfect: het is niet moeilijk om het moeilijk willen zijn en de meeste bosses had ik binnen een keer of 2 wel neer en als het niet lukte was dit altijd mijn eigen schuld, vaak door ongeduld. Een terechte klassieker binnen het genre die anno 2026 nog steeds als een van de beste mee kan.

Totale speelduur voor 100%: ±20 uur
Cijfer: 9,5/10

De volgende game van Koji Igarashi, Bloodstained: The Scarlet Engagement, en de volgende Castlevania, Castlevania: Belmont's Curse, moeten dit jaar nog uitkomen en ik kan niet wachten op deze te spelen. GTA VI wie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 11-05-2026 12:38:12 ]
  maandag 11 mei 2026 @ 12:17:24 #39
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220763168
Ik dacht als je met returnal in een nieuwe zone was.. je na een death niet weer in de eerste zone zat :')
  maandag 11 mei 2026 @ 12:23:03 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220763186
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:17 schreef Friday12 het volgende:
Ik dacht als je met returnal in een nieuwe zone was.. je na een death niet weer in de eerste zone zat :')
Als ik het me goed herinner, begin je telkens opnieuw in zone 1 als je dood gaat in zone 1 t/m 3.

Ga je dood in zone 4 t/m 6,dan begin je telkens opnieuw in zone 4.

Ik had hem destijds gekocht, maar had er al vrij snel spijt van.
Niet omdat het een slechte game was, integendeel.
Maar gewoon absoluut niet mijn ding, roguelikes en roguelites.

Saros schijnt wat vergevingsgezinder te zijn, maar ik wacht wel tot ie een keer naar PS Plus komt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220763188
edit: al beantwoord.

Ik ben nu bezig met Saros. Er is verteld dat de game wat toegankelijker is voor nieuwelingen maar in biome 3 aankomen met maar 5 deaths is wat mij betreft wel iets te toegankelijk. Ook vind ik de variatie in wapens een achteruitgang.
  maandag 11 mei 2026 @ 12:28:47 #42
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220763226
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner, begin je telkens opnieuw in zone 1 als je dood gaat in zone 1 t/m 3.

Ga je dood in zone 4 t/m 6,dan begin je telkens opnieuw in zone 4.

Ik had hem destijds gekocht, maar had er al vrij snel spijt van.
Niet omdat het een slechte game was, integendeel.
Maar gewoon absoluut niet mijn ding, roguelikes en roguelites.

Saros schijnt wat vergevingsgezinder te zijn, maar ik wacht wel tot ie een keer naar PS Plus komt.
Ja ik dacht per zone en dat is prima, dit is gewoon ruk
  maandag 11 mei 2026 @ 12:31:17 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220763241
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:28 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja ik dacht per zone en dat is prima, dit is gewoon ruk
Van die transporter nooit geweten :D

Progressie systeem, van Reddit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 mei 2026 @ 12:34:13 #44
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220763263
Destijds gestopt omdat ik er genoeg van had om na honderdduizend runs van telkens weer van 1 naar 3 te gaan.

Maar nu ik weet van die transporter van 1 naar 3 misschien nog een keer een nieuwe kans, geven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 mei 2026 @ 12:48:15 #45
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220763472
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
Destijds gestopt omdat ik er genoeg van had om na honderdduizend runs van telkens weer van 1 naar 3 te gaan.

Maar nu ik weet van die transporter van 1 naar 3 misschien nog een keer een nieuwe kans, geven.
Ja ik heb het met 2 nu. Nu al geïrriteerd van :')
  maandag 11 mei 2026 @ 12:51:12 #46
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220763562
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:23 schreef Drankster het volgende:
edit: al beantwoord.

Ik ben nu bezig met Saros. Er is verteld dat de game wat toegankelijker is voor nieuwelingen maar in biome 3 aankomen met maar 5 deaths is wat mij betreft wel iets te toegankelijk. Ook vind ik de variatie in wapens een achteruitgang.
Dat is dan wel makkelijker ja _O-
pi_220764084
Hoop dat FH6 toch snel naar de PS5 komt. Heb ik wel zin in. Heb om de tijd te doden maar LA Noire gekocht
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 11 mei 2026 @ 13:55:30 #48
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220764089
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoop dat FH6 toch snel naar de PS5 komt. Heb ik wel zin in. Heb om de tijd te doden maar LA Noire gekocht
FH6?
  maandag 11 mei 2026 @ 13:56:35 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220764093
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]
FH6?
Forza Horizon 6
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 mei 2026 @ 13:57:05 #50
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220764098
Gothic Remake release 5 juni *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 mei 2026 @ 14:07:39 #51
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220764159
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 13:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Forza Horizon 6
Ah
  maandag 11 mei 2026 @ 14:12:51 #52
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220764191
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ah
Is een Xbox titel, die op 19 mei uitkomt op Xbox en pc.

Maar alle Xbox games komen tegenwoordig ook naar PlayStation, vaak een tijdje na de release op Xbox.

Wanneer FH6 op PlayStation releases is nog niet bekend, behalve dat het in 2026 is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 11 mei 2026 @ 14:33:23 #53
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220764301
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Is een Xbox titel, die op 19 mei uitkomt op Xbox en pc.

Maar alle Xbox games komen tegenwoordig ook naar PlayStation, vaak een tijdje na de release op Xbox.

Wanneer FH6 op PlayStation releases is nog niet bekend, behalve dat het in 2026 is.
Ja had het gehoord ja
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:55:07 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220771153
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 12:59 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik heb die in etappes gespeeld.

Eerste AC in 10 jaar of zo die ik niet Platinum heb, en waar ik op een gegeven moment geen zin meer had om alles te exploren, waar ik dat als AC fan juist altijd wel deed.

Origins en Odyssey beide dik 150 uur.
Valhalla zelfs 240 uur.

Elke uithoek was wel een chest of materials te vinden.

Shadows was een heel stuk leger, saaier en repetitiever.
Hmm. Dat voorspelt niet voor goeds :D
Of wel, dan wordt t gewoon main story en door!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:01:15 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220771176
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner, begin je telkens opnieuw in zone 1 als je dood gaat in zone 1 t/m 3.

Ga je dood in zone 4 t/m 6,dan begin je telkens opnieuw in zone 4.

Ik had hem destijds gekocht, maar had er al vrij snel spijt van.
Niet omdat het een slechte game was, integendeel.
Maar gewoon absoluut niet mijn ding, roguelikes en roguelites.

Saros schijnt wat vergevingsgezinder te zijn, maar ik wacht wel tot ie een keer naar PS Plus komt.
Dit schijnt ook weer een hele slechte roguelike te zijn. Slechte itemization, dat je op een gegeven moment geen items meer wil oppakken, veel dingen met negatieve effecten etc.

Dat was in Returnal ook en ik vind dat zo nep.

Hades doet dat tenminste goed, dat je echt gewoon den zieke powerhouse bent, met heel veel verschillende speelstijlen en wapen sets.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:05:21 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220771214
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 14:07 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ah
Mooi spel

Behalve dat het zo minimaal japans is als maar kan zijn

Engelse cringe voice overs (zoals alle vorige delen). Sta je bij een race af te tellen roept de crowd 1,2,3 go 💀😭. What the fack man.

In plaats van toffe japanse designs voor het Horizon festival die bv dan transformeert in het Engelse logo, nee hoor gewoon klinisch alles in het engels.

De hud is zo statisch en generiek, net als in de vorige delen.

Nee het hoeft ook allemaal niet schreeuwerig japans te zijn, maar wat vette designs had het gewoon veel toffer gemaakt.

Welgeteld 1 japans radiostation :') (gelukkig spreken ze daar wel japans)

Hele gare radio playlist voor de rest. Million Dollar Baby in 2026 :') en geen Atarashii Gakko :')

De characters waar je uit het begin moet kiezen.. man man man wat een gollums allemaal. En deze lui werken aan Fable???

Gelukkig kom ik wel kiezen wat de pronouns voor mijn character waren, zonder they/them was ik het spel niet doorgekomen

:')

Het racen is nice, dat is altijd in Forza. De map is ook erg mooi. Voor de rest is het Forza Horizon.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:47:42 #57
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220772056
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Mooi spel

Behalve dat het zo minimaal japans is als maar kan zijn

Engelse cringe voice overs (zoals alle vorige delen). Sta je bij een race af te tellen roept de crowd 1,2,3 go 💀😭. What the fack man.

In plaats van toffe japanse designs voor het Horizon festival die bv dan transformeert in het Engelse logo, nee hoor gewoon klinisch alles in het engels.

De hud is zo statisch en generiek, net als in de vorige delen.

Nee het hoeft ook allemaal niet schreeuwerig japans te zijn, maar wat vette designs had het gewoon veel toffer gemaakt.

Welgeteld 1 japans radiostation :') (gelukkig spreken ze daar wel japans)

Hele gare radio playlist voor de rest. Million Dollar Baby in 2026 :') en geen Atarashii Gakko :')

De characters waar je uit het begin moet kiezen.. man man man wat een gollums allemaal. En deze lui werken aan Fable???

Gelukkig kom ik wel kiezen wat de pronouns voor mijn character waren, zonder they/them was ik het spel niet doorgekomen

:')

Het racen is nice, dat is altijd in Forza. De map is ook erg mooi. Voor de rest is het Forza Horizon.
Ik heb racers sowieso niet meer leuk gevonden sinds alles naar open world ging
  dinsdag 12 mei 2026 @ 14:30:03 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220772746
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_220772920
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Kortere indie games:
• Dredge
• Still Wakes the Deep
• Under the Waves

'Even snel een potje/level games':
• Hotline Miami (1 en 2 staan op PS+)
• Returnal (een run kan wel langer duren hoe beter je wordt)
• Warriors: Abbyss
• Celeste

Ik heb wat langer de tijd games:
• Shadow of the Colossus
• Silent Hill 2

De beste ultieme zen game is en blijft Stardew Valley. Zit niet in een abo maar kost geen drol en honderden uren speelplezier.
  Moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 15:08:37 #60
38824 crew  Droopie
pi_220772935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Astroneer vind ik persoonlijk leuk..

En hoe het zit weet ik niet.
Maar dat Hitman is ook niet echt stil blijven zitten met content
Hell To The Liars
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:10:27 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220772946
Still Wakes the Deep idd.

Niet te lang en ik vond hem erg immersief.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220772950
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2026 20:53 schreef Friday12 het volgende:
Ik lig jammer genoeg al een week met een hersenschudding ;(

Gamen lukt niet dat zijn teveel bewegende beelden :'( Ik verveel me echt ziek hard
Beterschap
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:16:31 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220772982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef Droopie het volgende:

[..]
Astroneer vind ik persoonlijk leuk..

En hoe het zit weet ik niet.
Maar dat Hitman is ook niet echt stil blijven zitten met content
Ga ik proberen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:04 schreef Drankster het volgende:

[..]
Kortere indie games:
• Dredge
• Still Wakes the Deep
• Under the Waves

'Even snel een potje/level games':
• Hotline Miami (1 en 2 staan op PS+)
• Returnal (een run kan wel langer duren hoe beter je wordt)
• Warriors: Abbyss
• Celeste

Ik heb wat langer de tijd games:
• Shadow of the Colossus
• Silent Hill 2

De beste ultieme zen game is en blijft Stardew Valley. Zit niet in een abo maar kost geen drol en honderden uren speelplezier.
Thanks. Oeh ja Still wakes the deep was geweldig! uitgespeeld. Ik zal Celeste eens proberen. SHadow of the colossus ken ik nog van vroeger en silent hill heb ik geprobeerd maar kostte te veel tijd.
Overigens daar aan hakend heb ik hetzelfde met Resident Evil Village... Leek mij wel leuk maar kost te veel tijd.
Stardew valley geprobeerd, die heb ik maar vond ik niks aan en snapte er niet veel van ook.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:51:16 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220773228
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:10 schreef StateOfMind het volgende:
Still Wakes the Deep idd.

Niet te lang en ik vond hem erg immersief.
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.
Is t wel echt horror of valt t mee?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:52:16 #65
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220773234
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.
Is t wel echt horror of valt t mee?
Jup, horror. Echt een aanrader.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:58:53 #66
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220773276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat was bijna m'n volgende spel geweest, maar had ff geen zin in horror.
Is t wel echt horror of valt t mee?
Het is wel horror maar niet zoals Resident Evil of zo.

Hele toffe immersieve walking sim met horror elementen.

Kijk anders eens wat gameplay beelden :Y

Review:
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 14% gewijzigd door StateOfMind op 12-05-2026 16:06:01 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:33:37 #67
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220774201
Geruchten dat From Software met een piraten game komt :9~

Zou nog dit jaar uitkomen, mogelijk in augustus :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:51:55 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220774331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
The Quarry.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220774339
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een PS5 game die je zo even op kan pakken gezien tijdgebrek.
Ik heb even een moment van wat extra tijd en heb net Control uitgespeeld. Ik heb een abo op PS Plus dus liefst gratis game.
Games als Crimson desert heb ik geen tijd meer voor en is te uitgebreid om te leren, ik heb net Lord of the fallen geprobeerd maar te complex op dit moment en kost veel tijd om te leren. Ik heb wel Elden Ring ooit uitgespeeld dus is wel tof.
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.

Games die je zo op kan pakken en ook weer kan stoppen zijn er genoeg. Geen idee wat je leuk vind.

Wat ik eerder heb gespeeld wat in dat genre past en die ik ook erg leuk vond zijn Dave the Diver en Stray.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220774381
Klaar met Pragmata..... leuk dat er zoveel endgame content nog in zit nadat je hem hebt uitgespeeld. Maar die game is wel een emotionele rollercoaster zeg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:05:39 #71
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220774403
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.

Games die je zo op kan pakken en ook weer kan stoppen zijn er genoeg. Geen idee wat je leuk vind.

Wat ik eerder heb gespeeld wat in dat genre past en die ik ook erg leuk vond zijn Dave the Diver en Stray.
Tenzij je de games toevoegt aan je bibliotheek, dan kun je ze wel altijd downloaden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220774452
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 18:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Tenzij je de games toevoegt aan je bibliotheek, dan kun je ze wel altijd downloaden.
Waar ik zei download bedoelde ik toevoegen aan je bibliotheek....stop de tijd ik wil 1 joker inzetten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 12 mei 2026 @ 18:27:58 #73
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220774525
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:38:44 #74
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220780093
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat betreft gratis PS+ games kan je alleen de games van de huidige maand downloaden. Games die je eerder gedownload hebt kan je wel alsnog spelen, maar anders ben je beperkt tot de huidige maand.

Games die je zo op kan pakken en ook weer kan stoppen zijn er genoeg. Geen idee wat je leuk vind.

Wat ik eerder heb gespeeld wat in dat genre past en die ik ook erg leuk vond zijn Dave the Diver en Stray.
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!

Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:46:52 #75
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220780218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!

Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
Had pas ook een half uurtje under the waves gespeeld. Ik ga altijd raar ademen als ik onderwater games speel :D
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:55:40 #76
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220780368
De story mode in Tokom Fighting whatever is een 10 uur durende cutscene

quote:
Yamanaka:
It's difficult to directly compare the volume of content to the story modes in other titles because the format is different, but in Marvel Fighting Spirit, you can enjoy a story using a motion comics style in a game mode called "Episode Mode." We had a manga artist draw the base manga, and then we added movement to each panel to advance the story, which is a fairly time-consuming way to present it. We have prepared five teams, and it has enough content to provide nearly 10 hours of gameplay in total.
Click to shrink...
4Gamer:
So there's a new way to present the story mode. I'm looking forward to the content.

Yamanaka:
From the beginning of the project, we decided that a story mode was absolutely necessary for casual players, and the only thing left to discuss was what form it should take. Marvel is all about comics, so we thought about how to make it interactively enjoyable, and that's how the idea of making comics move came about. By adding sound and movement to motion comics, we can also make use of the PS5's vibration function.
Click to shrink...
4Gamer:
In episode mode, will there be any matches where the player controls the game in between?

Yamanaka:
No. Basically, once you start episode mode, the story will progress even if you leave it alone. You can fast-forward by pressing a button, or pause and enjoy the illustrations at your leisure, but it's designed to be enjoyed in the same way as reading a comic book.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:13:05 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220780938
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:55 schreef MMaRsu het volgende:
De story mode in Tokom Fighting whatever is een 10 uur durende cutscene
[..]

Manga......
En ik maar op m'n kop krijgen dat ik in het begin al zei dat ik de style te manga-Japans vond en hier mensen zeiden (jij :P ) dat dat wel meeviel ;)

Marvel fan boy hier, maar de manga versie van de cartoon vond ik vreselijk en de art style van Tokon helaas ook. Vooral de whatever it is roze felle dame die t "presenteert". In Marvel Rivals kan ik Galacta gelukkig nog negeren.

Tenzij de fight style heel leuk is en de karakters ook.... maar gok dat ik deze Marvel naast me laat liggen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 mei 2026 @ 11:15:29 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220780998
Deze dus. The Promoter. (Ik gok in de straat van The Collector etc)



Hou op met me :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 13 mei 2026 @ 12:24:47 #79
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220781538
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 11:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Manga......
En ik maar op m'n kop krijgen dat ik in het begin al zei dat ik de style te manga-Japans vond en hier mensen zeiden (jij :P ) dat dat wel meeviel ;)

Marvel fan boy hier, maar de manga versie van de cartoon vond ik vreselijk en de art style van Tokon helaas ook. Vooral de whatever it is roze felle dame die t "presenteert". In Marvel Rivals kan ik Galacta gelukkig nog negeren.

Tenzij de fight style heel leuk is en de karakters ook.... maar gok dat ik deze Marvel naast me laat liggen.
Ok ja ik heb echt niks tegen heel de artstyle. Dat er geen story mode in zit is niet echt typisch japans (zie sf6) maar wel typisch Arc Systems. guilty Gear Strive's 'story mode' zijn ook alleen filmpjes :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220784090
twitter
  woensdag 13 mei 2026 @ 17:52:17 #81
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220784162
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:41 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Das niet verkeerd.

Tevens final fantasy pixel remaster aan het spelen. Ik wilde ff iets chillers kwa movement op het scherm
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 mei 2026 @ 17:56:27 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220784182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:41 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Meh.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:03:37 #83
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220784247
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Meh.
🐑
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:11:31 #84
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220784306
Outlaws is leuk, en schijnt enorm verbeterd te zijn.
RDR2 mag duidelijk zijn.

En Bramble is een leuke indie.
Destijds op Xbox gespeeld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 13 mei 2026 @ 18:12:51 #85
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220784321
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:03 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
🐑
:(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:18:20 #86
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220784380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:(
:6
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:33:42 #87
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785086
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik heb al jaren ps+ en download alles zodat ik ze altijd weer kan herdownloaden.
Stray uitgespeeld en Dave the diver moet ik ook weer eens mee verder inderdaad!

Ik heb Under the waves gisteren gedownload en dat lijkt ook erg mooi dus die ga ik ook spelen.
Thanks.
Als je PS Plus Extra of Premium hebt, over een paar dagen komt oa Bramble the Mountain King naar PS Plus Extra dus.

Heb die zelf destijds op de Series X gespeeld via Game Pass en dat is een toffe niet al te lange game.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2026 @ 19:48:31 #88
364681 over_hedge
pi_220785231
Gratis outlaws? Nog steeds te duur
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:55:42 #89
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220785307
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:48 schreef over_hedge het volgende:
Gratis outlaws? Nog steeds te duur
Vond bet een vermakelijke game
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2026 @ 19:57:13 #90
364681 over_hedge
pi_220785321
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Vond bet een vermakelijke game
Ja dat kan natuurlijk :D Ieder zo zijn ding. Ik heb me vooral vermaakt met de filmpjes over de AI in dat spel :P

Omgeving zien er wel mooi uit. Dat dan weer wel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:59:30 #91
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785346
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:48 schreef over_hedge het volgende:
Gratis outlaws? Nog steeds te duur
Ik heb hem destijds gespeeld op de Xbox, speciaal een maandje Ubisoft+ genomen, zodat ik hem kon spelen voor 17 euro of zo.

En het is gewoon een leuke game.
En sindsdien is ie enorm verbeterd.
Al die online haat jegens Outlaws is onterecht in mijn ogen.

Als je fan bent van Star Wars, zeker nu ie bij PS Plus zit, gewoon proberen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:00:02 #92
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785350
Maar idd, ieder zijn smaak natuurlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:02:32 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220785371
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:57 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja dat kan natuurlijk :D Ieder zo zijn ding. Ik heb me vooral vermaakt met de filmpjes over de AI in dat spel :P

Omgeving zien er wel mooi uit. Dat dan weer wel
Ja reviewer shit had wat issues maar day 1 patch echt nergens last van gehad
  FOK!Fotograaf woensdag 13 mei 2026 @ 20:06:10 #94
364681 over_hedge
pi_220785417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja reviewer shit had wat issues maar day 1 patch echt nergens last van gehad
Nee was wel meer dan day 1 problemen. Heel die AI van tegenstanders is echt bizar slecht.
Ze hebben qua gameplay wel dingen aangepakt ja. Zo kan je nu wel een wapen oppakken en een ladder beklimmen :P En is je missie niet meteen failed als ze je zien etc. Maar de ai blijft wel een beetje om te huilen

Niet dat ik je wil overtuigen dat het toch echt kut is of zo :D Als je er mee vermaakt hebt dan alleen maar fijn *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:08:34 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220785449
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee was wel meer dan day 1 problemen. Heel die AI van tegenstanders is echt bizar slecht.
Ze hebben qua gameplay wel dingen aangepakt ja. Zo kan je nu wel een wapen oppakken en een ladder beklimmen :P En is je missie niet meteen failed als ze je zien etc. Maar de ai blijft wel een beetje om te huilen

Niet dat ik je wil overtuigen dat het toch echt kut is of zo :D Als je er mee vermaakt hebt dan alleen maar fijn *O*
AI van de vijanden is nooit Ubisofts sterkste kant geweest :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220789010
Outlaws is redelijk meh. Genoeg games die beter zijn.
SOONY
pi_220789052
Alle Ubisoft games zijn meh.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 mei 2026 @ 11:03:01 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220789080
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 10:48 schreef DKUp het volgende:
Outlaws is redelijk meh. Genoeg games die beter zijn.
Elke keer als ik dit lees denk ik aan die LucasArts game.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220789374
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elke keer als ik dit lees denk ik aan die LucasArts game.
Star Wars: The Force Unleashed?
SOONY
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 mei 2026 @ 11:38:12 #100
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220789382
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:37 schreef DKUp het volgende:

[..]
Star Wars: The Force Unleashed?
Nee, Outlaws :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')