SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dragon Quest VII Reimagined mag ook!quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:54 schreef Drankster het volgende:
Ik heb Resident Evil Requiem te ruil voor Pragmata of Crimson Desert.
Ik ga hem kijken, thanks!quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:56 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:TheStigsDutchCousin 32 minuten aan stranger than heaven footage en bts.
Oh die heb ik op pc. Leuke game maar wel heel erg lastig soms. Als je tips wilt laat het me weten.quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lovecraft's Untold Stories eens opgestart.
Wel een goede atmosfeer, 1900 horror pixelart.
Je hebt maar beperkte inventarisruimte, wat het lastig maakt wat je mee moet nemen.
Moet nog uitvinden hoe het zit met geheime kamers, waarvan ik niet weet hoe ik ze moet vinden.
Tot nu toe snap ik het wel denk ik, behalve de geheime kamers. Waar zitten die, en hoe kan ik weten waar ze zitten?quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die heb ik op pc. Leuke game maar wel heel erg lastig soms. Als je tips wilt laat het me weten.
Volgens mij als je een rood bloedspoor in de muur ziet verdwijnen, zitten ze daar. Alleen de Detective kan deze zien, met de andere characters moet je wel wall-huggen of een Eye of Azatoth gebruiken. Die laat meteen de hele map zien.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot nu toe snap ik het wel denk ik, behalve de geheime kamers. Waar zitten die, en hoe kan ik weten waar ze zitten?
Ik heb die in etappes gespeeld.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik was in juli 2025 ql aan AC Shadow begonnen
Kon ik me niet herinneren
Zal vanavond even kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij als je een rood bloedspoor in de muur ziet verdwijnen, zitten ze daar. Alleen de Detective kan deze zien, met de andere characters moet je wel wall-huggen of een Eye of Azatoth gebruiken. Die laat meteen de hele map zien.
Succes!quote:
In Valhalla heb ik ook de meeste uren zittenquote:Op donderdag 7 mei 2026 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb die in etappes gespeeld.
Eerste AC in 10 jaar of zo die ik niet Platinum heb, en waar ik op een gegeven moment geen zin meer had om alles te exploren, waar ik dat als AC fan juist altijd wel deed.
Origins en Odyssey beide dik 150 uur.
Valhalla zelfs 240 uur.
Elke uithoek was wel een chest of materials te vinden.
Shadows was een heel stuk leger, saaier en repetitiever.
Crimson desert gaan spelen dusquote:Op donderdag 7 mei 2026 13:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
exploren vind ik juist het leukste om te doen.
ja ik ook wel. maar geen zin om weer veel euro er aan uit te gevenquote:Op donderdag 7 mei 2026 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
Black Flag remake overigens wel zin in.
Is alleen de vraag of ik tegen die tijd Crimson Desert uit heb
Die heb ik nog niet gekochtquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit ja, exploren tot je psych zegt "zal je niet een keer naar buiten gaan".
Snel doen dan. Over 2 weken kost het evenveel als een kwart tank benzine. Dus moet kunnenquote:
Als er toch een game is die exploreren beloont en interessant maakt en houdtquote:
ik heb de main storys uitgespeeld. Moet nog 20 tot 30% van de map zienquote:Op donderdag 7 mei 2026 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als er toch een game is die exploreren beloont en interessant maakt en houdt
175 uur op de teller, en in heel Hernand geweest (maar niet alles gedaan, laat staan gevonden), een groot deel van Pailune, en een heel klein deel van Demeniss.
De rest nog niet eens geweest.
En geen moment het gevoel gehad van verveling of dat het saai is.
Integendeel.
Ja maar, ik ben in Crimson Desert eigenlijk alleen maar buitenquote:Op donderdag 7 mei 2026 13:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit ja, exploren tot je psych zegt "zal je niet een keer naar buiten gaan".
175 uurquote:Op donderdag 7 mei 2026 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als er toch een game is die exploreren beloont en interessant maakt en houdt
175 uur op de teller, en in heel Hernand geweest (maar niet alles gedaan, laat staan gevonden), een groot deel van Pailune, en een heel klein deel van Demeniss.
De rest nog niet eens geweest.
En geen moment het gevoel gehad van verveling of dat het saai is.
Integendeel.
ik zit op 100. En heb hem uitgespeeld. (main story dus)quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
175 uur![]()
Waar ga ik al die tijd vandaan halen
3 uurtjes gemiddeld per avond sinds de launch op 19 maart.quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
175 uur![]()
Waar ga ik al die tijd vandaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |