Fallen Order en Survivorquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:18 schreef Friday12 het volgende:
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy
Wat een games waren dat zeg
En modern jedi fallen order en survivor
Ja die was ook echt verrassend vetquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Fallen Order en Survivor
Maar de allerleukste ruimte game van de afgelopen jaren was Guardians of the Galaxy.
Yakuza 0 beviel mij wel het best, maar ook Like a Dragon vond ik top.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.
Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
De rest is ook prima te spelen. Yakuza 0 wordt wel als een hoogtepunt beschouwd.quote:Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.
Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
Ik zal eens kijken, doet me denken aan Roki.quote:
Haha net nu ik even een ragequit hebquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
Omdat @:Drankster het er laatst over had dat er een transporter is die je rechtstreeks van Biome 1 naar Biome 3 brengt, toch Returnal weer eens geïnstalleerd.
En op de een of andere manier was ik ervan overtuigd dat ik al eens in Biome 3 was geweest.
Echter heb ik niet die Grapling Hook die je na de boss van Biome 2 krijgt.
Dus blijkbaar ben ik daar nog niet geweest
Heb nu iig wel een hernieuwde klik met deze game.
Hier een vrij recente tips en tricks video voor Returnalquote:
Geen idee is te lang geledenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.
@:Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?
Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Gaan weg. Vandaar mijn ragequote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.
@:Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?
Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Was ik inmiddels ook achter gekomenquote:
Ninja Gaiden 4 spelen. Heb je constant een adrenalinerush.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben een beetje game moe.
Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
Heb je de demo's van Dragon Quest VII Reimagined en Pragmata al geprobeerdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben een beetje game moe.
Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
Ik heb ook vrijwel alleen maar met Truus gespeeld, past pa speelstijl veel beter.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar KyotoWel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"
Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
Precies, waaarom zou je als een lompe boer in een porselein winkel willen rondhengstenquote:Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar KyotoWel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"
Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
Ik zag die skill staan, maar nog niet aangekocht.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Precies, waaarom zou je als een lompe boer in een porselein winkel willen rondhengsten
Ze hadden die gast gewoon helemaal eruit moeten slopen en het spel 100% op haar focussen met stealth etc.
Wat ik wel echt vet vind is dat je met haar in het water kan liggen en dan door een bamboerietje ademen
Niet dat je er echt veel aan hebt want die guards zijn ook simpletons maar toch wel tof dat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |