abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:18:53 #101
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220789963
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

Wat een games waren dat zeg

En modern jedi fallen order en survivor _O_
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:34:23 #102
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220790042
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:18 schreef Friday12 het volgende:
Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

Wat een games waren dat zeg

En modern jedi fallen order en survivor _O_
Fallen Order en Survivor _O_

Maar de allerleukste ruimte game van de afgelopen jaren was Guardians of the Galaxy.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:39:31 #103
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220790075
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Fallen Order en Survivor _O_

Maar de allerleukste ruimte game van de afgelopen jaren was Guardians of the Galaxy.
Ja die was ook echt verrassend vet
pi_220791110
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.

Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_220791438
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.

Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
Yakuza 0 beviel mij wel het best, maar ook Like a Dragon vond ik top.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie FP donderdag 14 mei 2026 @ 16:12:25 #106
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220791464
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Yakuza 0 gespeeld. Had ik veel eerder moeten doen. Qua verhaal en characters misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Gameplay is redelijk simplistisch maar dat vind ik eigenlijk wel prettig.

Is de rest van de serie van hetzelfde niveau of is Yakuza 0 het hoogtepunt?
De rest is ook prima te spelen. Yakuza 0 wordt wel als een hoogtepunt beschouwd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:34:55 #107
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_220799720
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
Bramble the Mountain King
Ik zal eens kijken, doet me denken aan Roki.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:38:55 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220802590
Omdat @Drankster het er laatst over had dat er een transporter is die je rechtstreeks van Biome 1 naar Biome 3 brengt, toch Returnal weer eens geïnstalleerd.

En op de een of andere manier was ik ervan overtuigd dat ik al eens in Biome 3 was geweest.

Echter heb ik niet die Grapling Hook die je na de boss van Biome 2 krijgt.
Dus blijkbaar ben ik daar nog niet geweest :D

Heb nu iig wel een hernieuwde klik met deze game.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:17:15 #109
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220803002
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
Omdat @:Drankster het er laatst over had dat er een transporter is die je rechtstreeks van Biome 1 naar Biome 3 brengt, toch Returnal weer eens geïnstalleerd.

En op de een of andere manier was ik ervan overtuigd dat ik al eens in Biome 3 was geweest.

Echter heb ik niet die Grapling Hook die je na de boss van Biome 2 krijgt.
Dus blijkbaar ben ik daar nog niet geweest :D

Heb nu iig wel een hernieuwde klik met deze game.
Haha net nu ik even een ragequit heb
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:34:03 #110
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220803126
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:15:08 #111
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220803681
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:17 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Haha net nu ik even een ragequit heb
Hier een vrij recente tips en tricks video voor Returnal

Bekijk deze YouTube-video

En je kan coop zag ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door StateOfMind op 15-05-2026 19:40:42 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 20:48:30 #112
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220804596
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.

@Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?

Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220804701
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.

@:Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?

Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Geen idee is te lang geleden
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:32:59 #114
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220804877
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, de 2e boss van Returnal in zicht.

@:Drankster die Translocators (die blauwe dingen op de grond waarmee je naar andere Translocators op de map kunt fasttravelen), zijn dat permanente unlocks?

Of kan ik die niet meer gebruiken als de boss mijn ass kickt en ik weer opnieuw in Biome 1 moet beginnen?
Gaan weg. Vandaar mijn rage
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:34:02 #115
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220804886
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Gaan weg. Vandaar mijn rage
Was ik inmiddels ook achter gekomen :'( :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:35:59 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220804897
Had de 2e boss halverwege de 2e fase gekregen toen ik te ver sprong en naar beneden viel :(

Waar ik van baal want ik had goede shit en voelde dat ik een goede kans maakte.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220814335
Ik ben een beetje game moe.

Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:12 #118
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben een beetje game moe.

Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
Ninja Gaiden 4 spelen. Heb je constant een adrenalinerush.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220814780
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben een beetje game moe.

Clair was geweldig, kcd 2 ook. Maar ik kan me echt niet meer aanzetten tot al die middelmaat of generieke dertien in dozijn spellen.
Heb je de demo's van Dragon Quest VII Reimagined en Pragmata al geprobeerd
  maandag 18 mei 2026 @ 09:18:54 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220829987
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar Kyoto :D Wel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"

Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 mei 2026 @ 10:30:31 #121
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220830322
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar Kyoto :D Wel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"

Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
Ik heb ook vrijwel alleen maar met Truus gespeeld, past pa speelstijl veel beter.

Als Yamaha Suzuki, of hoe hij ook alweer heet, heb ik alleen maar gespeeld wanneer het bericht was.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 18 mei 2026 @ 11:09:53 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220830548
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gezellig met de ninja in AC SHadows naar Kyoto :D Wel leuk; de tempels bezoeken die ik in t echte leven ook bezocht heb. "Oeh, dit is...!!"

Kan nu wisselen tussen hem (Samurai) en haar (ninja), maar de speelstijl van haar vind ik veel leuker en meer AC.
Precies, waaarom zou je als een lompe boer in een porselein winkel willen rondhengsten :')

Ze hadden die gast gewoon helemaal eruit moeten slopen en het spel 100% op haar focussen met stealth etc.

Wat ik wel echt vet vind is dat je met haar in het water kan liggen en dan door een bamboerietje ademen

Niet dat je er echt veel aan hebt want die guards zijn ook simpletons maar toch wel tof dat het kan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 18 mei 2026 @ 11:12:06 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220830559
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Precies, waaarom zou je als een lompe boer in een porselein winkel willen rondhengsten :')

Ze hadden die gast gewoon helemaal eruit moeten slopen en het spel 100% op haar focussen met stealth etc.

Wat ik wel echt vet vind is dat je met haar in het water kan liggen en dan door een bamboerietje ademen

Niet dat je er echt veel aan hebt want die guards zijn ook simpletons maar toch wel tof dat het kan
Ik zag die skill staan, maar nog niet aangekocht.
Leek me niet extreem nuttig.

Ik ben meer van de mesjes gooien vanaf een dak :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 12:18:15 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220838898
De PS Plus Extra games van mei zijn live.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 mei 2026 @ 10:51:38 #125
447051 crew  Peejtur
pi_220845818
Ben heel erg benieuwd naar Lego Batman. Lijkt me erg gaaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')