Denk dattie nu een jaartje of 4-5 is. Geen speciale versie ofzo. Ligt altijd netjes plat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Stof is redelijk makkelijk zelf te doen. Maar hoe oud is de ps5? Is het een launch model? Staat deze rechtop of ligt die plat?
T8 was het toch? Als het ligt scheelt het weer met de liquid metal. Je heb wel kans dat dit niet meer goed is (denk bij de mijne hetzelfde)quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Denk dattie nu een jaartje of 4-5 is. Geen speciale versie ofzo. Ligt altijd netjes plat.
Heb de platen eraf gehaald en hij was erg warm en vol stof. Morgen verder als dat specifieke schroevendraaibitje in huis is, die zat (nog) niet in mijn set.
Wellicht ook meteen een aankondiging van die nieuwe Witcher 3 dlc, die (als ik het me goed herinner) nog dit jaar zou moeten uitkomen, als brug tussen deel 3 en deel 4.quote:
Zou tof zijn.quote:
T8 idd. Maar dan wel weer een speciale waar je een bitje met een gat erin nodig hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
T8 was het toch? Als het ligt scheelt het weer met de liquid metal. Je heb wel kans dat dit niet meer goed is (denk bij de mijne hetzelfde)
Stof uitblazen is redelijk makkelijk alleen het duurt ff met sie miljoenen schroeven
Och, voor Doom kwam Legacy of Rust uit, bijna 30 jaar laterquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen blijf ik het idee wel vreemd vinden 11 jaar na de launch.
Je kan bij de fan komen met gewone in iedergeval. De heatsink is meestal een issuequote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
T8 idd. Maar dan wel weer een speciale waar je een bitje met een gat erin nodig hebt
Bitje is al super klein wat nodig is en dan moet er ook nog een gaatje in zitten.
Gamma had zulke dingen niet, alleen reguliere t8 bits, hopelijk ist na morgen klaar, anders moet ik toch naar de reparateur als dat liquid metal weg is
Blood and wine?quote:
Zeker absoluut dat mag ook allemaal er mag ook op Leon worden gegleden als dat mensen aanspreektquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang t maar beide kanten op gaat. En die laatste outfit van Gambit is bv echt dikke himbo showing skin.
Kijk, dan kan ik niet zeuren over de exploitation of tits
[ afbeelding ]
Ik ga hem wel op Steam spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:36 schreef Peejtur het volgende:
James Bond toch aangeschaft na meerdere reviews bekeken te hebben. Zag er toch wel bijzonder mooi en gaaf uit. Vana spelen.
Dit doen ze dus echt alleen maar om mij te pesten hequote:Op woensdag 27 mei 2026 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Witcher 3 DLC:
https://www.digitalfoundr(...)ore-than-a-decade-on
quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit doen ze dus echt alleen maar om mij te pesten he
Zal wachten op pattracing thoquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga hem wel op Steam spelen.
Sowieso op een aanbieding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |