abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:06:41 #226
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220899938
Bleek nog een cadeaubon te hebben, dus toch maar 007 gekocht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220899951
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een belachelijk lelijke main character design in de nieuwe DQ trouwens.

Ze zijn niet goed wijs bij Square Enix
Het is de eerste main line Dragon Quest game in 40 jaar tijd zonder Koichi Sugiyama (muziek) en Akira Toriyama (character design) en het is gelijk zichtbaar ja. Het zijn de eerste beelden dus mogelijk zijn dit niet de final modellen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:02:44 #229
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220909014
Nice.. moest ff snel weg van de PS5 en ben dood gegaan in 007 en nu zit ik in een perma load screen glitch

Edit en de patch die net uit is fixt deze blijkbaar niet
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:11:09 #230
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220909051
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:02 schreef Friday12 het volgende:
Nice.. moest ff snel weg van de PS5 en ben dood gegaan in 007 en nu zit ik in een perma load screen glitch

Edit en de patch die net uit is fixt deze blijkbaar niet
Gisteren niks aan de hand.
Maar vanwege pijn aan de hand na de eerste cutscene na een klein stukje spelen gestopt.

Vanavond opnieuw begonnen (na de patch), en tijdens de cutscene een crash van mijn PS5.

Heb hem uit moeten zetten door de power knop paar seconden ingedrukt te houden.

Nu is het wel warm hier binnen (26 graden), maar heb wel vaker met hogere temperaturen in huis gespeeld, en nooit een probleem gehad.

Blijkt dat dat een redelijk veel voorkomend probleem is momenteel, voornamelijk op de PS5 :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:20:09 #231
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220909085
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gisteren niks aan de hand.
Maar vanwege pijn aan de hand na de eerste cutscene na een klein stukje spelen gestopt.

Vanavond opnieuw begonnen (na de patch), en tijdens de cutscene een crash van mijn PS5.

Heb hem uit moeten zetten door de power knop paar seconden ingedrukt te houden.

Nu is het wel warm hier binnen (26 graden), maar heb wel vaker met hogere temperaturen in huis gespeeld, en nooit een probleem gehad.

Blijkt dat dat een redelijk veel voorkomend probleem is momenteel, voornamelijk op de PS5 :')
Heeft volgens mij niet met de temp te maken maar met dat het wat glitchy is. Dit is in de 4e chapter.

Nieuwe save maken en dan chapter en checkpoint select en ne kan verder. Alleen niet met de gekozen gadgets
  Moderator / Redactie FP donderdag 28 mei 2026 @ 22:50:17 #232
447051 crew  Peejtur
pi_220909253
Ja hier ook al 2 keer vastzitter bij een laadscherm.
pi_220909412
Waarom blijft men maar games releasen die niet af zijn en vol met bugs zitten?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 28 mei 2026 @ 23:17:29 #234
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220909457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom blijft men maar games releasen die niet af zijn en vol met bugs zitten?
Crimson Desert _O_

In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:14:11 #235
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_220910997
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Crimson Desert _O_

In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Bekijk deze YouTube-video
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
NIEUW: Foto's!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 10:21:37 #236
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220911091
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Cryothic het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
Er zijn weinig games die bij 1.0 nagenoeg perfect waren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220911641
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Crimson Desert _O_

In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Ikke ook 1. Maar nog niet veel gespeeld
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:37:25 #238
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220912179
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Cryothic het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
Kan, maar in al die uren ben ik toch maar 1 bug tegen gekomen, een zwevend paard hoog in de lucht.

En ik speel ook sinds launch.

In het Crimson Desert topic zitten ook pc spelers en sommigen hebben meer bugs gehad, zoals inventory bugs, crashes, quest problemen en dergelijke.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:08:43 #239
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220914942


Vrouwelijke God of War game _O_

Ja hier wachten we wel op
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220914960
Ohjee, grote fophef in aantocht weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:49:48 #241
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220917126
Ragnarok wil ik nog een keer uitspelen. Alleen was het zo erg een kopie van 2018 de eerste twee uur…..

Waarom zou ik dan wel een Faye game willen?

Wilde gok + hopium, waarvan dingen ook op een andere dagen in die week aangekondigd kunnen worden bij Sjuhoffie, los, Nintendo of Microsoft….
Wolverine (aangekondigd)
God of War: Faye
FairGame$ rebrand
Rayman Origins Enhanced Edition en Rayman Legends Retold
Final Fantasy VII Part III (anders tijdens De Grote Sjuhoffie Paaipsjuhoow)
Persona 6
Resident Evil Code Veronica Remake of Resident Evil Requiem Expansion
Hogwarts Legacy Sequel
Phantom Blade Zero
Until Dawn 2 (uhhhh en anders volgend jaar of dat jaar erop…..)
Metro 2039
Infamous 1 + 2 Remastered/Remake
Nieuwe Bloober Team titel
GTA VI marketing deal
Uncharted tease
Geen Intergalactic info (volgend jaar pas een push)
Geen God of War Trilogy Remake info

[ Bericht 77% gewijzigd door DKUp op 30-05-2026 00:05:26 ]
SOONY
pi_220919195
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:55:22 #243
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220920322
007 First Light uitgespeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220920806
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Eindelijk BeamNG Drive komt naar de Playstation *O*

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Zoveel filmpjes van Jimmy Broadbent gezien die BeamNG speelt
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:17:11 #245
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220920916
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Eindelijk BeamNG Drive komt naar de Playstation *O*

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Toepasselijke username :D

Ziet er wel tof uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:18:29 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220920923
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Friday12 het volgende:
007 First Light uitgespeeld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop er vanavond verder mee te gaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:36:55 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220934293
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

Vrouwelijke God of War game _O_

Ja hier wachten we wel op
Goddess of War?
Athena of zo? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:38:59 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220934329
Inmiddels toch vaker met Yasuke Big Black Bulky guy gespeeld. Begon omdat ik wat quests voor z'n backstory kreeg en dus moest switchen, maar eigenlijk is zijn vechtstijl wel lekker. Lomper en briter en dodelijker. Maar ik ben meer van de messen werpen en sneaken :D

Al vind ik t wel heeeeel fijn dat hij een boog heeft O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220934575
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels toch vaker met Yasuke Big Black Bulky guy gespeeld. Begon omdat ik wat quests voor z'n backstory kreeg en dus moest switchen, maar eigenlijk is zijn vechtstijl wel lekker. Lomper en briter en dodelijker. Maar ik ben meer van de messen werpen en sneaken :D

Al vind ik t wel heeeeel fijn dat hij een boog heeft O+
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe

  maandag 1 juni 2026 @ 10:16:55 #250
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220934581
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:15 schreef Drankster het volgende:

[..]
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe

[ afbeelding ]
Pak 'm!
oh ah toma toma vem vem vem vem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')