Het is de eerste main line Dragon Quest game in 40 jaar tijd zonder Koichi Sugiyama (muziek) en Akira Toriyama (character design) en het is gelijk zichtbaar ja. Het zijn de eerste beelden dus mogelijk zijn dit niet de final modellen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:41 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een belachelijk lelijke main character design in de nieuwe DQ trouwens.
Ze zijn niet goed wijs bij Square Enix
Gisteren niks aan de hand.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:02 schreef Friday12 het volgende:
Nice.. moest ff snel weg van de PS5 en ben dood gegaan in 007 en nu zit ik in een perma load screen glitch
Edit en de patch die net uit is fixt deze blijkbaar niet
Heeft volgens mij niet met de temp te maken maar met dat het wat glitchy is. Dit is in de 4e chapter.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteren niks aan de hand.
Maar vanwege pijn aan de hand na de eerste cutscene na een klein stukje spelen gestopt.
Vanavond opnieuw begonnen (na de patch), en tijdens de cutscene een crash van mijn PS5.
Heb hem uit moeten zetten door de power knop paar seconden ingedrukt te houden.
Nu is het wel warm hier binnen (26 graden), maar heb wel vaker met hogere temperaturen in huis gespeeld, en nooit een probleem gehad.
Blijkt dat dat een redelijk veel voorkomend probleem is momenteel, voornamelijk op de PS5
Crimson Desertquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom blijft men maar games releasen die niet af zijn en vol met bugs zitten?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Crimson Desert
In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Er zijn weinig games die bij 1.0 nagenoeg perfect waren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
Ikke ook 1. Maar nog niet veel gespeeldquote:Op donderdag 28 mei 2026 23:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Crimson Desert
In 208 uur of zo maar 1 (grafische) bug tegen gekomen.
Kan, maar in al die uren ben ik toch maar 1 bug tegen gekomen, een zwevend paard hoog in de lucht.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als ik deze video mag geloven was die bij release ook niet 100%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel filmpjes van Jimmy Broadbent gezien die BeamNG speeltquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Eindelijk BeamNG Drive komt naar de Playstation![]()
Toepasselijke usernamequote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef -CRASH- het volgende:
Eindelijk BeamNG Drive komt naar de Playstation![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:55 schreef Friday12 het volgende:
007 First Light uitgespeeldIk hoop er vanavond verder mee te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Goddess of War?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwelijke God of War game
Ja hier wachten we wel op
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboequote:Op maandag 1 juni 2026 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels toch vaker met Yasuke Big Black Bulky guy gespeeld. Begon omdat ik wat quests voor z'n backstory kreeg en dus moest switchen, maar eigenlijk is zijn vechtstijl wel lekker. Lomper en briter en dodelijker. Maar ik ben meer van de messen werpen en sneaken
Al vind ik t wel heeeeel fijn dat hij een boog heeft
Pak 'm!quote:Op maandag 1 juni 2026 10:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Neee!!11 dit mag je niet leuk vinden want donkere man in een Japanse setting!1 boeboeboe
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |