abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:40:38 #101
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220731570
Ergens hoop ik dat ze hem op zn eerste werkdag in een hoogoven flikkeren.
Indiaas ritueel met de vijand.
Tragisch ongeval in de pers.

Zal wel niet, anders

Bekijk deze YouTube-video
Feyenoord!!! * Barça
pi_220731713
Het erge is, dat soort jongens schamen zich nergens voor hè. Totaal niet. :?
pi_220731733
Tata is er veel aan gelegen de hoogovens en smeltovens zo lang mogelijk uit te baten en de overheid voor zijn karretje te spannen. Er is helemaal de intentie niet om werkelijk volledig met groen waterstof te gaan produceren in Nederland. Men wil kennis opdoen mbt de grijze waterstof reductie en daarmee grijs staal produceren zolang dat nog gaat. Echter de CO2-uitstoot die het veroorzaakt zal door CO2-uitstootheffingen het al snel onrendabel maken tov groen staal uit bijv Spanje. CBAM maakt het daarnaast mogelijk goedkoop groen staal van buiten de EU te importeren. Met name Australie is daarvoor een kanshebber. Ze hebben zelf het ijzererts en een schier onuitputtelijke beschikking over goedkope zonnestroom.
quote:
Prompt: Wat is een stranded asset?
AI Overview
Een stranded asset (gestrand actief) is een investering of fysiek bezit dat voortijdig zijn economische waarde verliest door veranderingen in klimaatbeleid, marktvraag of technologische vooruitgang. Deze activa, vaak in de fossiele industrie, moeten onverwacht worden afgeschreven, wat leidt tot financiële verliezen.Kernpunten en Voorbeelden:
Fossiele brandstoffen: Onwinbare olie-, gas- of kolenreserves.Infrastructuur: Kolencentrales, pijpleidingen of raffinaderijen die sluiten voor het einde van hun technische levensduur.
Vastgoed: Gebouwen die niet voldoen aan toekomstige energienormen (onverhuurbaar vastgoed)
Oorzaken: Strenger klimaatbeleid (CO2-beprijzing), snelle opkomst van duurzame alternatieven en veranderende maatschappelijke voorkeuren.Synoniemen:Gestrande activaGestrande bezittingenWaardeloos geworden activa
Gebruiksvoorbeelden:Een energiebedrijf moet een nieuwe kolencentrale sluiten vanwege een verbod, waardoor de investering van miljarden verdampt. Een kantooreigenaar kan zijn pand niet meer verhuren omdat het niet voldoet aan de energielabel-eisen (bijv. label C of slechter in Nederland).Whaling-schepen na de opkomst van aardolie (historisch voorbeeld).
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220737489
Donald Pols wordt gewoon gebruikt als schandknaapje van Tata. Hij wordt er tenminste wel voor betaald. :')
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:48:35 #105
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220794076
De schaamte voorbij
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220942060
En ook al weer weg.
De extreemrechtse achtergrond speelt hem parten.

Het echte nieuws is dan voor mij ook dat je als extreem rechts individu toch welkom bent bij milieudefensie,

[ Bericht 0% gewijzigd door quo_ op 02-06-2026 12:27:29 ]
-
pi_220942082
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:15 schreef quo_ het volgende:
En ook al weer weg.
De extreemrechtse achtergrond speelt hem parten.

Het echte nieuws is dan voor mij ook dat je als extreem rechts individu toch welkem bent bij milieudefensie,
:+ :+ :+ :+ :+
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:23:44 #108
65846 Bocaj
47th President.
pi_220942119
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:15 schreef quo_ het volgende:
En ook al weer weg.
De extreemrechtse achtergrond speelt hem parten.

Het echte nieuws is dan voor mij ook dat je als extreem rechts individu toch welkem bent bij milieudefensie,
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

https://nos.nl/artikel/26(...)treemrechts-verleden
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:24:16 #109
65846 Bocaj
47th President.
pi_220942122
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:15 schreef quo_ het volgende:
En ook al weer weg.
De extreemrechtse achtergrond speelt hem parten.

Het echte nieuws is dan voor mij ook dat je als extreem rechts individu toch welkem bent bij milieudefensie,
Misschien daar ook wel verzwegen?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:26:12 #110
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942132
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:24 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Misschien daar ook wel verzwegen?
Dat denk ik wel maar die hebben dan blijkbaar geen antecedentenonderzoek gedaan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220942144
Is dit wel een valide reden om het contract te ontbinden (zelfs tijdens proeftijd) ?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:29:33 #112
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942157
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:27 schreef OmniRocket het volgende:
Is dit wel een valide reden om het contract te ontbinden (zelfs tijdens proeftijd) ?
Tuurlijk, liegen over je cv is not done.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:30:26 #113
65846 Bocaj
47th President.
pi_220942162
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:27 schreef OmniRocket het volgende:
Is dit wel een valide reden om het contract te ontbinden (zelfs tijdens proeftijd) ?
Wel een goeie vraag.
Maar nu we dit weten en hij nog de baas zou zijn komt dit probleem steeds weer bovendrijven in de media.
Hij zou zijn werk, los hiervan, best goed kunnen doen natuurlijk.
pi_220942164
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:15 schreef quo_ het volgende:
En ook al weer weg.
De extreemrechtse achtergrond speelt hem parten.

Het echte nieuws is dan voor mij ook dat je als extreem rechts individu toch welkom bent bij milieudefensie,
Dan is er nog hoop voor sommige extreem rechtse beroepsposters hier dat ze als fok zou sluiten alsnog ergens een baan kunnen vinden.. *O*
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:31:27 #115
65846 Bocaj
47th President.
pi_220942166
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:29 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Tuurlijk, liegen over je cv is not done.
Ha, ook wel weer waar. Maar moet zoiets op je cv gezet worden?
Je hoeft de padvinderij ook niet op je cv te zetten.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:33:19 #116
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220942180
Holy shit!
En dat kon ook gewoon bij de linksgekkies van MD aan het werk?

Die zullen ook wel achter hun oren krabben nu :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220942183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:29 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Tuurlijk, liegen over je cv is not done.
Hoe weet jij dat er gelogen is?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:39:19 #118
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942219
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:33 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat er gelogen is?
Iets verzwijgen op je cv is ook jokken hè.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:42:25 #119
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:31 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ha, ook wel weer waar. Maar moet zoiets op je cv gezet worden?
Je hoeft de padvinderij ook niet op je cv te zetten.
Klopt, terwijl dat ook een dubieuze voorman had.

Maar het is bijzonder onhandig van Pols, zeker in deze tijd komen dit soort strapatsen altijd uit.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220942250
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan is er nog hoop voor sommige extreem rechtse beroepsposters hier dat ze als fok zou sluiten alsnog ergens een baan kunnen vinden.. *O*
De posters waarvan je zou kunnen denken dat ze betaald krijgen zitten niet aan de door jou genoemde kant van het spectrum.
-
pi_220942268
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Iets verzwijgen op je cv is ook jokken hè.
Niet relevant voor de functie.

Is er wel een CV aan te pas gekomen in dit geval?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:48:20 #122
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942274
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:47 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Niet relevant voor de functie.

Is er wel een CV aan te pas gekomen in dit geval?
Je bent onbetrouwbaar als je informatie over jezelf verzwijgt, daarom gaat 'ie eruit.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:52:49 #123
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220942299
Het lijkt haast een complot van Tata alsof zij wisten over zijn verleden en hem gelokt hebben met een dikke worst waarin hij uiteindelijk niet in heeft kunnen toehappen _O-
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:54:54 #124
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220942313
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:52 schreef ACT-F het volgende:
Het lijkt haast een complot van Tata alsof zij wisten over zijn verleden en hem gelokt hebben met een dikke worst waarin hij uiteindelijk niet in heeft kunnen toehappen _O-
Kan van alle kanten komen dit. In ieder geval is er door iemand karaktermoord op hem gepleegd. Misschien wel van MD leden zelf die het wisten en nu via de man met de lange jas en de hoed op even ergens naar binnen schoof.

Hij heeft vijanden, zo blijkt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220942325
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:48 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Je bent onbetrouwbaar als je informatie over jezelf verzwijgt, daarom gaat 'ie eruit.
Toen hij overstapte van Milieudefensie naar Tata Steel was hij wel betrouwbaar?

Nogmaals, niet iets verzwegen wat hij had moeten melden. Waarom had hij moeten melden dat hij daar voorman is geweest?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:00:12 #126
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942402
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:56 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Toen hij overstapte van Milieudefensie naar Tata Steel was hij wel betrouwbaar?

Nogmaals, niet iets verzwegen wat hij had moeten melden. Waarom had hij moeten melden dat hij daar voorman is geweest?
Zijn overstap is controversieel en gezien de timing van deze onthulling is het aannemelijk dat Milieudefensie dit gelekt heeft naar NRC. Het is vrij dom van Pols om dit te verzwijgen, hij weet dat zijn overstap kwaad bloed heeft gezet, hij had het voor kunnen zijn maar verkoos het te verzwijgen, tja, dan is het gek dat Tata hem er direct uitgooit, daar wil je niet mee geassocieerd worden.

Wat nu interessant is is waarom MD er blijkbaar geen probleem mee had.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220942497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:00 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zijn overstap is controversieel en gezien de timing van deze onthulling is het aannemelijk dat Milieudefensie dit gelekt heeft naar NRC. Het is vrij dom van Pols om dit te verzwijgen, hij weet dat zijn overstap kwaad bloed heeft gezet, hij had het voor kunnen zijn maar verkoos het te verzwijgen, tja, dan is het gek dat Tata hem er direct uitgooit, daar wil je niet mee geassocieerd worden.

Wat nu interessant is is waarom MD er blijkbaar geen probleem mee had.
Ik heb nog steeds geen reden gehoord waarom hij dit had moeten vertellen.

Overigens bevat deze post een aantal aannames over MD.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:20:41 #128
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942687
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:05 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ik heb nog steeds geen reden gehoord waarom hij dit had moeten vertellen.

Overigens bevat deze post een aantal aannames over MD.
Omdat hij had moeten weten dat dit uit zou komen en dat dat niet goed zou zijn voor de reputatie van Tata, dat doe je dus met controversiële zaken uit je verleden op je CV, daarom had hij het dus moeten melden, hoe klein zaken ook zijn.
Tata wist het niet en kan dus maar 1 ding doen en dat is hem eruit gooien, hetgeen ook direct is gebeurd,
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:30:46 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220942775
Ik moest zooo lachen
pi_220942824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:00 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zijn overstap is controversieel en gezien de timing van deze onthulling is het aannemelijk dat Milieudefensie dit gelekt heeft naar NRC.
Nee, een NRC redacteur heeft gewoon paar weken onderzoek gedaan na z'n controversiele overgang. De kans dat Milieudefensie dit wist lijkt me vrij nihil. Als een Tata Steel met 57000+ mensen wereldwijd in dienst het al niet lukt tijdens een interview, lukt een clubje van nog geen 200 man als Milieudefensie dat helemaal niet.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:38:47 #131
13309 nostra
ask why
pi_220942826
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:44:01 #132
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:38 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Nee, een NRC redacteur heeft gewoon paar weken onderzoek gedaan na z'n controversiele overgang. De kans dat Milieudefensie dit wist lijkt me vrij nihil. Als een Tata Steel met 57000+ mensen wereldwijd in dienst het al niet lukt tijdens een interview, lukt een clubje van nog geen 200 man als Milieudefensie dat helemaal niet.
Onderzoeker en historica Anne-Lot Hoek heeft het per ongeluk ontdekt staat nu in NRC en die heeft het aan NRC verteld.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:48:45 #133
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220942886
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:38 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Nee, een NRC redacteur heeft gewoon paar weken onderzoek gedaan na z'n controversiele overgang. De kans dat Milieudefensie dit wist lijkt me vrij nihil. Als een Tata Steel met 57000+ mensen wereldwijd in dienst het al niet lukt tijdens een interview, lukt een clubje van nog geen 200 man als Milieudefensie dat helemaal niet.
Deze radicale overstap was uiteraard al vrij apart en uitermate opvallend. In het door u geschetste scenario derhalve ook opvallend genoeg voor de NRC-redactie om onderzoek te gelasten naar de heer Pols.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220942898
Overigens was dit geen extreem rechtse club, en ook niet geweldadig, conservatief zou een beter woord zijn geweest zeker naar de situatie van die tijd, natuurlijk niet echt slim van hem, dit had hij gewoon eens in een interview moeten laten lekken van: Ik ben voor verandering, en ik kan me best voorstellen dat voor veel mensen verandering een uitdaging is, zo ben ik zelf in mijn jeugd lid geweest van een club die tegen de verandering van het beleid in Zuid Afrika was, als ik nu terugkijk heb ik me laten leiden door verkeerde idealen en informatie, ik ben blij dat ik nu alsnog het punt heb bereikt waarbij ik de zonden van mijn verleden kan inzien.

Ja, ik ben ook in te huren als Spindokter ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:50:42 #135
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942904
Als je het interview met Pols hierover wil lezen stuur maar DM.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220942913
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:53 schreef Seeburg54 het volgende:
Donald Pols wordt gewoon gebruikt als schandknaapje van Tata. Hij wordt er tenminste wel voor betaald. :')
Zie je wel vaker, Brenno de Winter ging naar VWS.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220942917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Als je het interview met Pols hierover wil lezen stuur maar DM.
Archief Eiland werkt ook ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:54:42 #138
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220942927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef raptorix het volgende:
Overigens was dit geen extreem rechtse club, en ook niet geweldadig, conservatief zou een beter woord zijn geweest zeker naar de situatie van die tijd, natuurlijk niet echt slim van hem, dit had hij gewoon eens in een interview moeten laten lekken van: Ik ben voor verandering, en ik kan me best voorstellen dat voor veel mensen verandering een uitdaging is, zo ben ik zelf in mijn jeugd lid geweest van een club die tegen de verandering van het beleid in Zuid Afrika was, als ik nu terugkijk heb ik me laten leiden door verkeerde idealen en informatie, ik ben blij dat ik nu alsnog het punt heb bereikt waarbij ik de zonden van mijn verleden kan inzien.

Ja, ik ben ook in te huren als Spindokter ;)
Zoals Youp vh Hek het noemde, we hebben allemaal wel eens een hond geneukt
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:55:50 #139
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:52 schreef raptorix het volgende:

[..]
Archief Eiland werkt ook ;)
Ja, dat maar voor wie dat niet weet.

https://www.flickr.com/ph(...)m-72157594328972667/

Pols links naast de vlag van de Afrikaner Student Front.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:57:00 #140
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220942936
Dit is nog meer smullen dan de baas Greenpeace die iedere week op en neer vloog naar land Luxemburg
pi_220942982
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dit is nog meer smullen dan de baas Greenpeace die iedere week op en neer vloog naar land Luxemburg
Of die kerel van Veilig Verkeer Nederland die als een gek over de weg racede.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220942987
Maar het echte probleem is jouw auto.
Corporate translator
pi_220943042
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Onderzoeker en historica Anne-Lot Hoek heeft het per ongeluk ontdekt staat nu in NRC en die heeft het aan NRC verteld.
Ok, en waarom denk je dat onderzoeker Anne-Lot Hoek er per ongeluk is achter gekomen? Zij werkt aan een boek, dus ik zie nogmaals weinig in dat MD dit wel had moeten weten. Tenzij je verwacht dat MD over elke medewerker net zoveel onderzoek doet als een historicus..
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220943053
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef raptorix het volgende:
Overigens was dit geen extreem rechtse club,

Ze liepen rond met Odal runes, die de SS ook vaak gebruikte en vonden het witte ras superieur.
Dat is toch wel flink rechts.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220943060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:40 schreef Bonobo11 het volgende:
Ergens hoop ik dat ze hem op zn eerste werkdag in een hoogoven flikkeren.
Indiaas ritueel met de vijand.
Tragisch ongeval in de pers.

Zal wel niet, anders

Bekijk deze YouTube-video
Nou ja, niet in de oven geflikkerd, wel onder de bus.

_O-
pi_220943071
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:04 schreef raptorix het volgende:

[..]
Of die kerel van Veilig Verkeer Nederland die als een gek over de weg racede.
Ja maar dat was logisch natuurlijk, hij werd volgens hemzelf achternagezeten door Al Qaida. :') :')
pi_220943200
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ok, en waarom denk je dat onderzoeker Anne-Lot Hoek er per ongeluk is achter gekomen? Zij werkt aan een boek, dus ik zie nogmaals weinig in dat MD dit wel had moeten weten. Tenzij je verwacht dat MD over elke medewerker net zoveel onderzoek doet als een historicus..
Volgens hemzelf is er ooit een chantagepoging gedaan toen hij bij Milieudefensie zat en hij zegt toen de RvB van Milieudefensie daarover te hebben ingelicht. Dan zou men het dus wél hebben geweten.
pi_220943223
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]
Volgens hemzelf is er ooit een chantagepoging gedaan toen hij bij Milieudefensie zat en hij zegt toen de RvB van Milieudefensie daarover te hebben ingelicht. Dan zou men het dus wél hebben geweten.
Ah hm ja er komt elk kwartier nieuwe informatie weer.
Nu is het nog ff wachten op de reactie van Milieudefensie
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220943674
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:17 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ze liepen rond met Odal runes, die de SS ook vaak gebruikte en vonden het witte ras superieur.
Dat is toch wel flink rechts.
Mjah misschien dat ik het toch te mild heb uitgedrukt, wat is las kwam niet heel extreem over.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:55:05 #150
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220943764
Best een indrukwekkend interview met hem.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:02:16 #151
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220943814
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:17 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ze liepen rond met Odal runes, die de SS ook vaak gebruikte en vonden het witte ras superieur.
Dat is toch wel flink rechts.
Voor apartheid en tegen het anc strijden.
Hoe MD zich dan kon inlaten met zo'n vogel is mij wel compleet de vraag overigens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:35:26 #152
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220944030
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Voor apartheid en tegen het anc strijden.
Hoe MD zich dan kon inlaten met zo'n vogel is mij wel compleet de vraag overigens.
Nadat ze de Shell rechtszaak hadden gewonnen heeft iemand hem er mee geprobeerd te chanteren, toen heeft hij 1 bestuurslid ingelicht of het hoe of wat. Toen was hij inmiddels al directeur en werkte hij er iets van 20 jaar ofzo, voor de rest waren ze niet op de hoogte.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:42:53 #153
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220944086
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:35 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Nadat ze de Shell rechtszaak hadden gewonnen heeft iemand hem er mee geprobeerd te chanteren, toen heeft hij 1 bestuurslid ingelicht of het hoe of wat. Toen was hij inmiddels al directeur en werkte hij er iets van 20 jaar ofzo, voor de rest waren ze niet op de hoogte.
Zal iemand van shell het geweest zijn die het casual op zn eerste dag gedropt heeft bij de PZ afdeling van tata?

The plot thickens!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:47:41 #154
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220944107
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zal iemand van shell het geweest zijn die het casual op zn eerste dag gedropt heeft bij de PZ afdeling van tata?

The plot thickens!
Nee, het was historica Anne-Lot Hoek die momenteel bezig is met een boek over het apartheidsverleden van Zuid-Afrika en Namibië en hun koloniale geschiedenis. Daar zijn beeldmaterialen en interviews bij naar boven gekomen uit die periode waar ook een Donald Pols in voorkwam.

Dat heeft ze aan NRC vermeld, die hebben verder uitgezocht of het dezelfde persoon is.
pi_220944132
quote:
Donald Pols.
Donald Pols werd gechanteerd om verleden bij extreemrechtse beweging, Milieudefensie wist ervan
Tata Steel beëindigt het contract met voormalig directeur van Milieudefensie Donald Pols. Hij was maandag begonnen aan zijn functie als hoofd duurzaamheid en communicatie, maar is na één dag alweer de laan uitgestuurd. Uit onderzoek van NRC blijkt dat Pols in zijn studententijd voorman is geweest van een ‘extreemrechtse’ studentenbeweging in Zuid-Afrika. Milieudefensie blijkt al jarenlang te weten van zijn verleden.

„Het is verwerpelijk gedrag, het waren foute standpunten, hele foute standpunten”, zegt Donald Pols tegen NRC. Maar het ging om een jongetje dat de weg kwijt was, benadrukt hij. „Er valt niets te rechtvaardigen, dat wil ik ook niet. Ik ben verantwoordelijk. Maar in niets ben ik de persoon die ik toen was.”

Toch wil Tata Steel wegens de onthulling over Pols’ verleden niet meer met hem verder. ‘De afgelopen dagen is gebleken dat er aanvullende informatie over zijn verleden bekend is geworden, informatie die ons heeft geraakt en die niet eerder met het bedrijf is gedeeld’, laat het staalbedrijf in een verklaring weten.

‘De raad van bestuur betreurt het dat in de gesprekken tijdens de aanstellingsprocedure van Donald niet alle informatie is gegeven die voor ons belangrijk is om een goed overwogen besluit te nemen over zijn aanstelling.’

Daarom heeft het bedrijf besloten het contract van Donald Pols per direct te beëindigen.

Studentenbeweging voor apartheid
Onderzoeker en historicus Anne-Lot Hoek kwam er tijdens het maken van een boek over het apartheidsverleden van Zuid-Afrika en Namibië achter dat Donald Pols een omstreden verleden heeft.

Ze deelde haar bevindingen met het NRC. Uit het onderzoek blijkt dat Pols in 1991, toen hij 19 jaar was, voorman is geweest van een ‘extreemrechtse’ studentenbeweging die onder meer streed tegen het ANC, de partij van oud-president Nelson Mandela, ten tijde van de afschaffing van de apartheid in dat land.

De Afrikaner Studentefront (ASF) was een conservatieve groepering die pleitte voor een apart vaderland voor de witte Afrikaanse gemeenschap. De studenten wilden voorstanders van meer rechten voor zwarten het spreken onmogelijk maken en verstoorden allerlei bijeenkomsten.

Pols wordt in documenten van de Zuid-Afrikaanse Waarheidscommissie aangeduid als ‘leider’ van deze Afrikaner Studentefront. Enkele jaren later verhuisde Pols naar Nederland en kwam terecht in de milieubeweging.

Pols groeide uit tot hét gezicht van Milieudefensie, en vooral van de klimaatzaak tegen Shell. Met zijn overstap naar het vervuilende staalbedrijf Tata Steel maakte hij de meest besproken transfer in tijden.

Collega-activisten waren stomverbaasd over de hoogst opmerkelijke transfer. Want hoe kan Donald Pols, als hét gezicht – inclusief typerende hoed – van ’s lands actiefste ngo tegen klimaatverandering, nu een overstap maken naar het bedrijf dat jaarlijks 8 procent van alle nationale broeikasgassen de lucht in blaast?

„Het lijkt een late 1 aprilgrap en nog een hele slechte ook”, stelde Willem Wiskerke, industrie-expert bij Greenpeace Nederland, enkele weken terug.

Milieudefensie wist van verleden
Pols vertelt in NRC dat hij altijd bang is geweest dat zijn duistere studentenverleden uit zou komen. Ook is hij meermaals gechanteerd door enkele mensen die wel van zijn verleden wisten. Na één zo’n chantagepoging informeerde hij vijf jaar geleden de toenmalige voorzitter van de raad van bestuur van Milieudefensie.

De milieuorganisatie beraadt zich op een reactie. Pols reageert niet op verzoeken van het AD om een toelichting. Al zegt hij tegen NRC wel dat hij blij is dat hij zijn geheim niet langer hoeft mee te torsen.

„In zekere zin is het nu een opluchting dat dit naar buiten komt. Ik weet wie ik ben, ik ben niet meer die jongen van 18-19 die iets enorm doms heeft gedaan. Het gaat slechts om twee jaar van mijn 54 jaar, voorafgaand aan een carrière van dertig jaar”, aldus de voormalige activist.
https://www.ad.nl/binnenl(...)wist-ervan~a246edd7/

Donald Pols werd dus gechanteerd vanwege deze jeugdzonde.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_220944219
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:52 schreef rutger05 het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)wist-ervan~a246edd7/

Donald Pols werd dus gechanteerd vanwege deze jeugdzonde.
Is dat nog een jeugdzonde? Een snickers stelen bij de supermarkt als je 9 bent, dat is een jeugdzonde. Actief apartheid promoten als je 19 bent gaat wel een stapje verder.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220944253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef knoopie het volgende:

[..]
Is dat nog een jeugdzonde? Een snickers stelen bij de supermarkt als je 9 bent, dat is een jeugdzonde. Actief apartheid promoten als je 19 bent gaat wel een stapje verder.
Hier een stuk achtergrond. Helaas wel premium.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)p-terugkijk-a4928625
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:14:05 #158
13309 nostra
ask why
pi_220944274
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:16:37 #159
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220944290
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef knoopie het volgende:

[..]
Is dat nog een jeugdzonde? Een snickers stelen bij de supermarkt als je 9 bent, dat is een jeugdzonde. Actief apartheid promoten als je 19 bent gaat wel een stapje verder.
Volgens het interview met de NRC groeide hij in Zuid-Afrika op tijdens de apartheid in een bubbel waar dat gewoon normaal was. Toen hij 21 was is hij op aandringen van zijn familie in Nederland gaan studeren om uit die bubbel te komen en toen zag hij hoe fout dat is geweest. De schaamte daarover was de grote motivatie voor hem om via MD de wereld te verbeteren.

Snap wel dat hij dat als jeugdzonde ziet.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:24:04 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220944345
Wel een oprot premie gehad O-)
Die hij gaat schenken aan milieudefensie O-)
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:56:28 #161
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220944538
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:14 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:58:58 #162
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220944557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:16 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Volgens het interview met de NRC groeide hij in Zuid-Afrika op tijdens de apartheid in een bubbel waar dat gewoon normaal was. Toen hij 21 was is hij op aandringen van zijn familie in Nederland gaan studeren om uit die bubbel te komen en toen zag hij hoe fout dat is geweest. De schaamte daarover was de grote motivatie voor hem om via MD de wereld te verbeteren.

Snap wel dat hij dat als jeugdzonde ziet.
kan ik me voorstellen.. Maar daar kan ie dan gewoon open over zijn..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220944622
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:35 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Nadat ze de Shell rechtszaak hadden gewonnen heeft iemand hem er mee geprobeerd te chanteren, toen heeft hij 1 bestuurslid ingelicht of het hoe of wat. Toen was hij inmiddels al directeur en werkte hij er iets van 20 jaar ofzo, voor de rest waren ze niet op de hoogte.
Er is uiteraard gelekt bij millieudefensie.
Lekker volk eerst jaren onder de pet houden van een nationalist en dan voor de trein schuiven.
Vakman pur sang
pi_220944640
Uit de losse Pols
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:27:22 #165
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220944717
Als Donald Pols gelijk open kaart had gespeeld tijdens het allereerste onderhoud over z'n functie, zelfs al had dit voor hem direct kunnen leiden tot een teleurstelling, dan was dat aanzienlijk beter geweest dunkt mij.

Tata Steel had er dan ook voor kunnen kiezen het te verzwijgen en hem daar in functie te laten. Maar dat laatste is voor het bedrijf uiteraard niet de juiste weg die leidt tot een optimaal draaiend geheel.
Zij zou dat dus nooit hebben gedaan!

Want vooral Tata Steel staat voor eerlijkheid, de nodige transparantie naar buiten toe over 'hoe en wat' en voortvarendheid op de manier hoe zij haar toekomstplannen al geruime tijd presenteert, thans serieus hieraan werkt sinds 2018 en wellicht nog voor 2045 in z'n totaliteit verwezenlijkt.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220944750
Werken voor Tata Steel is erger dan actief zijn bij een studentenvereniging. Erg rare ophef weer
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:36:09 #167
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220944793
Erger? :o Weet dat laatste zonet nog niet.

Ken namelijk verhalen over meerdere oud-werknemers die tientallen jaren vol plezier daar gewerkt hebben.
Die kijken namelijk terug naar tijden waarin onder andere de vele rookpluimen nog verschillende kleuren hadden en het terrein vol met pijpen stond.

En of ze ziek werden? Nope! Zelfs familie en andere omwonenden niet, voor zover toen bekend was.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220944818
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:40 schreef Bonobo11 het volgende:
Ergens hoop ik dat ze hem op zn eerste werkdag in een hoogoven flikkeren.
Indiaas ritueel met de vijand.
Tragisch ongeval in de pers.

Zal wel niet, anders

Bekijk deze YouTube-video
Bijna goed voorspeld _O_
Alius aliud dicit
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:48:29 #169
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220944928
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:58 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
kan ik me voorstellen.. Maar daar kan ie dan gewoon open over zijn..
Ik was toen 4 dus ik heb geen idee in hoeverre je daar toen open over kon zijn. En hoe langer je het verzwijgt hoe moeilijker het wordt, zelfs zijn vrouw en kinderen wisten het niet. Hij gaat daar in zijn interview redelijk diep op in. Best een aanrader om te lezen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Er is uiteraard gelekt bij millieudefensie.
Lekker volk eerst jaren onder de pet houden van een nationalist en dan voor de trein schuiven.
Er is al meerdere keren in dit topic en in de media vermeld hoe het nieuws naar buiten kwam en dat was niet via MD dus dat lijkt me niet aan de orde :P
pi_220944935
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:48 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Ik was toen 4 dus ik heb geen idee in hoeverre je daar toen open over kon zijn. En hoe langer je het verzwijgt hoe moeilijker het wordt, zelfs zijn vrouw en kinderen wisten het niet. Hij gaat daar in zijn interview redelijk diep op in. Best een aanrader om te lezen.
[..]
Er is al meerdere keren in dit topic en in de media vermeld hoe het nieuws naar buiten kwam en dat was niet via MD dus dat lijkt me niet aan de orde :P
Milloeudefensie heeft (al dan niet anoniem) gelekt aan die schrijfster.
Vakman pur sang
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:52:23 #171
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220944952
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Milloeudefensie heeft (al dan niet anoniem) gelekt aan die schrijfster.
Als die wilde lekken konden ze dat gewoon direct aan de krant doen. Die gaan echt geen moeite doen om oude beelden en teksten op te zoeken, dat anoniem naar een onderzoeker te sturen in de hoop dat die contact opneemt met een krant. Dat slaat echt nergens op.
pi_220944971
Donald pols heeft dus een Harvestje/Starhoppertje gemacht qua carriere. Van de ene radicale extremiteit naar de andere.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_220944975
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:52 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Als die wilde lekken konden ze dat gewoon direct aan de krant doen. Die gaan echt geen moeite doen om oude beelden en teksten op te zoeken, dat anoniem naar een onderzoeker te sturen in de hoop dat die contact opneemt met een krant. Dat slaat echt nergens op.
Zo blijf je mooi buiten schot en heb je m terug genaaid. Iemand heeft gelekt, kan niet anders.
Vakman pur sang
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:59:35 #174
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220944996
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
Werken voor Tata Steel is erger dan actief zijn bij een studentenvereniging. Erg rare ophef weer
Ah kijk, een Econazi
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:01:42 #175
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220945011
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zo blijf je mooi buiten schot en heb je m terug genaaid. Iemand heeft gelekt, kan niet anders.
Lijkt me stug. Die ene persoon die het wist bij MD heeft dan wel enorm veel geluk dat er op het moment dat hij hem wilt naaien toevallig ook een Nederlandse historicus die artikelen in de NRC heeft gepubliceerd aan een boek werkt over die periode en materie.

Meestal is het simpelste antwoord ook gewoon het juiste antwoord.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:07:48 #176
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220945049
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:14 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:46:56 #177
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_220945290
Ik heb het idee dat Tata Steel er niet heel rouwig om was dat ze een reden kregen om Donald Pols te ontslaan na alle commotie romdom zijn aanstelling. Tata Steel heeft nou niet bepaald een track record van ethisch gemotiveerd handelen.

Interview in NRC geeft inderdaad wel inzicht in het waarom en hoe hij uiteindelijk tot een radicaal andere wereldbeschouwing is gekomen toen hij eenmaal naar Nederland was verhuist.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:47:22 #178
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220945297
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ok, en waarom denk je dat onderzoeker Anne-Lot Hoek er per ongeluk is achter gekomen? Zij werkt aan een boek, dus ik zie nogmaals weinig in dat MD dit wel had moeten weten. Tenzij je verwacht dat MD over elke medewerker net zoveel onderzoek doet als een historicus..
Per toeval dan, ik lees niet dat zij bezig was aan een onderzoek naar Pols.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:53:43 #179
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220945369
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Per toeval dan, ik lees niet dat zij bezig was aan een onderzoek naar Pols.
Niet naar Pols nee, ze is bezig met een onderzoek naar het apartheidsverleden van Zuid-Afrika en Namibië en hun koloniale geschiedenis. Daarbij is materiaal opgedoken van Pols in zijn positie als voorzitter van die studentengebeuren.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:46:03 #180
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220946529
Lekker speculeren! ^O^
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220946686
Ik vind het een beetje idioot om iemand decennia later te cancelen voor zijn studententijd.
pi_220946721
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het een beetje idioot om iemand decennia later te cancelen voor zijn studententijd.
Als vijgenblad voor Tata kon Pols i.i.g niet langer functioneren :{
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:24:22 #183
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220946740
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
pi_220946814
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
Ik dacht aan wraak vanuit de milieu hoek. De man is een idioot dat hij zich in een positie heeft gebracht waarin beide kampen een reden hadden hem pootje te lichten.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:44:23 #185
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220946816
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
Geen idee of in dit geval dat werkelijk zo is. Maar dat TATA meerdere ijzers in het vuur heeft, is ons wel bekend. ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220946822
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:21 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Als vijgenblad voor Tata kon Pols i.i.g niet langer functioneren :{
Daarvoor ook niet. Begrijp echt niet wat die man bezielde.
pi_220946860
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
Tata klinkt wel een beetje als Rara :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:57:04 #188
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220946880
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:52 schreef ACT-F het volgende:
Het lijkt haast een complot van Tata alsof zij wisten over zijn verleden en hem gelokt hebben met een dikke worst waarin hij uiteindelijk niet in heeft kunnen toehappen _O-
Mijn gedachte met alleen maar winst. Ik ga/kan mij niet voorstellen dat Tata niets wist van zijn verleden en HR hooguit speels gevraagd zal hebben, is er nog iets dat wij moeten weten ?

Los daarvan zou het mij verbazen dat Pols geen (kortdurende?) landing heeft ingecalculeerd.
Ik ben ook wel's risicovol weggehaald en ook gezorgd dat ik daarmee niet aan andermans nukken werd genageld. HR meldde dat ik vertrouwen moest hebben dat het bedrijf geen kunstjes zou uithalen en ik riposteerde dat ik er ook vanuit ging dat dit niet het geval zou gaan worden en we dat dus prima op papier konden zetten.
Vertrouwen in mensen is goed, afspraken met organisaties zijn net wat beter.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_220946887
Losse pols heet ie nu.
pi_220946915
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_220947023
De druiven zijn zuur voor links.

Een van hun vaandeldragers blijkt een kneiterharde racist te zijn _O_
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:54:26 #192
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220947026
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik dacht aan wraak vanuit de milieu hoek. De man is een idioot dat hij zich in een positie heeft gebracht waarin beide kampen een reden hadden hem pootje te lichten.
Die man maakt veel vijanden met zijn hang naar macht. Zo noemen ze dat toch?

Wat je zegt kan inderdaad ook, ik neig meer naar kunstje van Tata omdat die direct naar huis gestuurd is op zijn eerste werkdag.

Enfin, beiden kampen hebben er flink lol om gehad.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:59:03 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220947031
quote:
Welk jaar was dit?
  woensdag 3 juni 2026 @ 01:50:51 #194
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220947073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:54 schreef Kottnauer het volgende:
De druiven zijn zuur voor links.

Een van hun vaandeldragers blijkt een kneiterharde racist te zijn _O_
Ook links ligt dubbel _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 3 juni 2026 @ 02:01:19 #195
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220947078
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 01:50 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Ook links ligt dubbel _O_
Ja logisch, wat dacht die vent? Dat die dit links om of rechts om kan rechtlullen? 8)7

Blijkbaar wel, wat een narcist. :r
pi_220948668
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het een beetje idioot om iemand decennia later te cancelen voor zijn studententijd.
Afpersing en aanranding heeft een minder lange verjaringstermijn (20 jaar).
pi_220948700
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
Dan hadden ze hem niet hoeven aan te nemen toch? Lijkt me weer beetje vergezocht theorietje maar goed, we hebben het hier weer te maken met het aluhoedje van Fok.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 09:58:43 #198
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220948705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
Dat was mijn eerste gedachte.


quote:
Ken uzelf en uw vijand, en u zult honderden veldslagen overleven zonder gevaar." Dit eeuwenoude principe uit Sun Tzu's De Kunst van het Oorlogvoeren is de sleutel tot succes in vrijwel elke competitieve situatie
.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 09:59:47 #199
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220948713
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dan hadden ze hem niet hoeven aan te nemen toch? Lijkt me weer beetje vergezocht theorietje maar goed, we hebben het hier weer te maken met het aluhoedje van Fok.
Ik denk dat ze gelijk heeft.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220948769
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:59 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik denk dat ze gelijk heeft.
Dat verbaast me van jou dan ook niet nee.

Nogmaals, waarom zou TATA hem eerst moeten aannemen om hem kapot te maken? Sterker nog, ze hadden een veel betere case gehad als ze hadden kunnen zeggen dat er een rechts extremist bij Milieudefensie werkte en dat zij het nog wisten ook. Nu staan ze er zelf ook niet heel lekker op.

Nog even los van het feit dat ik niet denk dat Anne-Lot Hoek een verzoek van Tata Steel om te snuffelen in de persoonlijke dirt van een milieuactivist zou honoreren, maar goed, daar hebben jullie ook vast een waterdichte theorie voor.

[ Bericht 18% gewijzigd door ThePlaneteer op 03-06-2026 10:23:32 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')