abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:00:12 #126
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942402
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:56 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Toen hij overstapte van Milieudefensie naar Tata Steel was hij wel betrouwbaar?

Nogmaals, niet iets verzwegen wat hij had moeten melden. Waarom had hij moeten melden dat hij daar voorman is geweest?
Zijn overstap is controversieel en gezien de timing van deze onthulling is het aannemelijk dat Milieudefensie dit gelekt heeft naar NRC. Het is vrij dom van Pols om dit te verzwijgen, hij weet dat zijn overstap kwaad bloed heeft gezet, hij had het voor kunnen zijn maar verkoos het te verzwijgen, tja, dan is het gek dat Tata hem er direct uitgooit, daar wil je niet mee geassocieerd worden.

Wat nu interessant is is waarom MD er blijkbaar geen probleem mee had.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220942497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:00 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zijn overstap is controversieel en gezien de timing van deze onthulling is het aannemelijk dat Milieudefensie dit gelekt heeft naar NRC. Het is vrij dom van Pols om dit te verzwijgen, hij weet dat zijn overstap kwaad bloed heeft gezet, hij had het voor kunnen zijn maar verkoos het te verzwijgen, tja, dan is het gek dat Tata hem er direct uitgooit, daar wil je niet mee geassocieerd worden.

Wat nu interessant is is waarom MD er blijkbaar geen probleem mee had.
Ik heb nog steeds geen reden gehoord waarom hij dit had moeten vertellen.

Overigens bevat deze post een aantal aannames over MD.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:20:41 #128
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942687
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:05 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Ik heb nog steeds geen reden gehoord waarom hij dit had moeten vertellen.

Overigens bevat deze post een aantal aannames over MD.
Omdat hij had moeten weten dat dit uit zou komen en dat dat niet goed zou zijn voor de reputatie van Tata, dat doe je dus met controversiële zaken uit je verleden op je CV, daarom had hij het dus moeten melden, hoe klein zaken ook zijn.
Tata wist het niet en kan dus maar 1 ding doen en dat is hem eruit gooien, hetgeen ook direct is gebeurd,
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:30:46 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220942775
Ik moest zooo lachen
pi_220942824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:00 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zijn overstap is controversieel en gezien de timing van deze onthulling is het aannemelijk dat Milieudefensie dit gelekt heeft naar NRC.
Nee, een NRC redacteur heeft gewoon paar weken onderzoek gedaan na z'n controversiele overgang. De kans dat Milieudefensie dit wist lijkt me vrij nihil. Als een Tata Steel met 57000+ mensen wereldwijd in dienst het al niet lukt tijdens een interview, lukt een clubje van nog geen 200 man als Milieudefensie dat helemaal niet.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:38:47 #131
13309 nostra
ask why
pi_220942826
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:44:01 #132
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942857
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:38 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Nee, een NRC redacteur heeft gewoon paar weken onderzoek gedaan na z'n controversiele overgang. De kans dat Milieudefensie dit wist lijkt me vrij nihil. Als een Tata Steel met 57000+ mensen wereldwijd in dienst het al niet lukt tijdens een interview, lukt een clubje van nog geen 200 man als Milieudefensie dat helemaal niet.
Onderzoeker en historica Anne-Lot Hoek heeft het per ongeluk ontdekt staat nu in NRC en die heeft het aan NRC verteld.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:48:45 #133
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220942886
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:38 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Nee, een NRC redacteur heeft gewoon paar weken onderzoek gedaan na z'n controversiele overgang. De kans dat Milieudefensie dit wist lijkt me vrij nihil. Als een Tata Steel met 57000+ mensen wereldwijd in dienst het al niet lukt tijdens een interview, lukt een clubje van nog geen 200 man als Milieudefensie dat helemaal niet.
Deze radicale overstap was uiteraard al vrij apart en uitermate opvallend. In het door u geschetste scenario derhalve ook opvallend genoeg voor de NRC-redactie om onderzoek te gelasten naar de heer Pols.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220942898
Overigens was dit geen extreem rechtse club, en ook niet geweldadig, conservatief zou een beter woord zijn geweest zeker naar de situatie van die tijd, natuurlijk niet echt slim van hem, dit had hij gewoon eens in een interview moeten laten lekken van: Ik ben voor verandering, en ik kan me best voorstellen dat voor veel mensen verandering een uitdaging is, zo ben ik zelf in mijn jeugd lid geweest van een club die tegen de verandering van het beleid in Zuid Afrika was, als ik nu terugkijk heb ik me laten leiden door verkeerde idealen en informatie, ik ben blij dat ik nu alsnog het punt heb bereikt waarbij ik de zonden van mijn verleden kan inzien.

Ja, ik ben ook in te huren als Spindokter ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:50:42 #135
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942904
Als je het interview met Pols hierover wil lezen stuur maar DM.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220942913
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 17:53 schreef Seeburg54 het volgende:
Donald Pols wordt gewoon gebruikt als schandknaapje van Tata. Hij wordt er tenminste wel voor betaald. :')
Zie je wel vaker, Brenno de Winter ging naar VWS.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220942917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Als je het interview met Pols hierover wil lezen stuur maar DM.
Archief Eiland werkt ook ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:54:42 #138
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220942927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef raptorix het volgende:
Overigens was dit geen extreem rechtse club, en ook niet geweldadig, conservatief zou een beter woord zijn geweest zeker naar de situatie van die tijd, natuurlijk niet echt slim van hem, dit had hij gewoon eens in een interview moeten laten lekken van: Ik ben voor verandering, en ik kan me best voorstellen dat voor veel mensen verandering een uitdaging is, zo ben ik zelf in mijn jeugd lid geweest van een club die tegen de verandering van het beleid in Zuid Afrika was, als ik nu terugkijk heb ik me laten leiden door verkeerde idealen en informatie, ik ben blij dat ik nu alsnog het punt heb bereikt waarbij ik de zonden van mijn verleden kan inzien.

Ja, ik ben ook in te huren als Spindokter ;)
Zoals Youp vh Hek het noemde, we hebben allemaal wel eens een hond geneukt
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:55:50 #139
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220942931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:52 schreef raptorix het volgende:

[..]
Archief Eiland werkt ook ;)
Ja, dat maar voor wie dat niet weet.

https://www.flickr.com/ph(...)m-72157594328972667/

Pols links naast de vlag van de Afrikaner Student Front.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:57:00 #140
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220942936
Dit is nog meer smullen dan de baas Greenpeace die iedere week op en neer vloog naar land Luxemburg
pi_220942982
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dit is nog meer smullen dan de baas Greenpeace die iedere week op en neer vloog naar land Luxemburg
Of die kerel van Veilig Verkeer Nederland die als een gek over de weg racede.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220942987
Maar het echte probleem is jouw auto.
Corporate translator
pi_220943042
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Onderzoeker en historica Anne-Lot Hoek heeft het per ongeluk ontdekt staat nu in NRC en die heeft het aan NRC verteld.
Ok, en waarom denk je dat onderzoeker Anne-Lot Hoek er per ongeluk is achter gekomen? Zij werkt aan een boek, dus ik zie nogmaals weinig in dat MD dit wel had moeten weten. Tenzij je verwacht dat MD over elke medewerker net zoveel onderzoek doet als een historicus..
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220943053
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef raptorix het volgende:
Overigens was dit geen extreem rechtse club,

Ze liepen rond met Odal runes, die de SS ook vaak gebruikte en vonden het witte ras superieur.
Dat is toch wel flink rechts.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220943060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:40 schreef Bonobo11 het volgende:
Ergens hoop ik dat ze hem op zn eerste werkdag in een hoogoven flikkeren.
Indiaas ritueel met de vijand.
Tragisch ongeval in de pers.

Zal wel niet, anders

Bekijk deze YouTube-video
Nou ja, niet in de oven geflikkerd, wel onder de bus.

_O-
pi_220943071
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:04 schreef raptorix het volgende:

[..]
Of die kerel van Veilig Verkeer Nederland die als een gek over de weg racede.
Ja maar dat was logisch natuurlijk, hij werd volgens hemzelf achternagezeten door Al Qaida. :') :')
pi_220943200
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ok, en waarom denk je dat onderzoeker Anne-Lot Hoek er per ongeluk is achter gekomen? Zij werkt aan een boek, dus ik zie nogmaals weinig in dat MD dit wel had moeten weten. Tenzij je verwacht dat MD over elke medewerker net zoveel onderzoek doet als een historicus..
Volgens hemzelf is er ooit een chantagepoging gedaan toen hij bij Milieudefensie zat en hij zegt toen de RvB van Milieudefensie daarover te hebben ingelicht. Dan zou men het dus wél hebben geweten.
pi_220943223
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]
Volgens hemzelf is er ooit een chantagepoging gedaan toen hij bij Milieudefensie zat en hij zegt toen de RvB van Milieudefensie daarover te hebben ingelicht. Dan zou men het dus wél hebben geweten.
Ah hm ja er komt elk kwartier nieuwe informatie weer.
Nu is het nog ff wachten op de reactie van Milieudefensie
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220943674
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:17 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ze liepen rond met Odal runes, die de SS ook vaak gebruikte en vonden het witte ras superieur.
Dat is toch wel flink rechts.
Mjah misschien dat ik het toch te mild heb uitgedrukt, wat is las kwam niet heel extreem over.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:55:05 #150
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220943764
Best een indrukwekkend interview met hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')