abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:07:48 #176
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220945049
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:14 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:46:56 #177
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_220945290
Ik heb het idee dat Tata Steel er niet heel rouwig om was dat ze een reden kregen om Donald Pols te ontslaan na alle commotie romdom zijn aanstelling. Tata Steel heeft nou niet bepaald een track record van ethisch gemotiveerd handelen.

Interview in NRC geeft inderdaad wel inzicht in het waarom en hoe hij uiteindelijk tot een radicaal andere wereldbeschouwing is gekomen toen hij eenmaal naar Nederland was verhuist.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:47:22 #178
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220945297
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ok, en waarom denk je dat onderzoeker Anne-Lot Hoek er per ongeluk is achter gekomen? Zij werkt aan een boek, dus ik zie nogmaals weinig in dat MD dit wel had moeten weten. Tenzij je verwacht dat MD over elke medewerker net zoveel onderzoek doet als een historicus..
Per toeval dan, ik lees niet dat zij bezig was aan een onderzoek naar Pols.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:53:43 #179
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_220945369
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Per toeval dan, ik lees niet dat zij bezig was aan een onderzoek naar Pols.
Niet naar Pols nee, ze is bezig met een onderzoek naar het apartheidsverleden van Zuid-Afrika en Namibië en hun koloniale geschiedenis. Daarbij is materiaal opgedoken van Pols in zijn positie als voorzitter van die studentengebeuren.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:46:03 #180
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220946529
Lekker speculeren! ^O^
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220946686
Ik vind het een beetje idioot om iemand decennia later te cancelen voor zijn studententijd.
pi_220946721
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het een beetje idioot om iemand decennia later te cancelen voor zijn studententijd.
Als vijgenblad voor Tata kon Pols i.i.g niet langer functioneren :{
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:24:22 #183
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220946740
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
pi_220946814
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
Ik dacht aan wraak vanuit de milieu hoek. De man is een idioot dat hij zich in een positie heeft gebracht waarin beide kampen een reden hadden hem pootje te lichten.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:44:23 #185
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220946816
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
Geen idee of in dit geval dat werkelijk zo is. Maar dat TATA meerdere ijzers in het vuur heeft, is ons wel bekend. ;)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220946822
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:21 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Als vijgenblad voor Tata kon Pols i.i.g niet langer functioneren :{
Daarvoor ook niet. Begrijp echt niet wat die man bezielde.
pi_220946860
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
Tata klinkt wel een beetje als Rara :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:57:04 #188
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220946880
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:52 schreef ACT-F het volgende:
Het lijkt haast een complot van Tata alsof zij wisten over zijn verleden en hem gelokt hebben met een dikke worst waarin hij uiteindelijk niet in heeft kunnen toehappen _O-
Mijn gedachte met alleen maar winst. Ik ga/kan mij niet voorstellen dat Tata niets wist van zijn verleden en HR hooguit speels gevraagd zal hebben, is er nog iets dat wij moeten weten ?

Los daarvan zou het mij verbazen dat Pols geen (kortdurende?) landing heeft ingecalculeerd.
Ik ben ook wel's risicovol weggehaald en ook gezorgd dat ik daarmee niet aan andermans nukken werd genageld. HR meldde dat ik vertrouwen moest hebben dat het bedrijf geen kunstjes zou uithalen en ik riposteerde dat ik er ook vanuit ging dat dit niet het geval zou gaan worden en we dat dus prima op papier konden zetten.
Vertrouwen in mensen is goed, afspraken met organisaties zijn net wat beter.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_220946887
Losse pols heet ie nu.
pi_220946915
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_220947023
De druiven zijn zuur voor links.

Een van hun vaandeldragers blijkt een kneiterharde racist te zijn _O_
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:54:26 #192
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220947026
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik dacht aan wraak vanuit de milieu hoek. De man is een idioot dat hij zich in een positie heeft gebracht waarin beide kampen een reden hadden hem pootje te lichten.
Die man maakt veel vijanden met zijn hang naar macht. Zo noemen ze dat toch?

Wat je zegt kan inderdaad ook, ik neig meer naar kunstje van Tata omdat die direct naar huis gestuurd is op zijn eerste werkdag.

Enfin, beiden kampen hebben er flink lol om gehad.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:59:03 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220947031
quote:
Welk jaar was dit?
  woensdag 3 juni 2026 @ 01:50:51 #194
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220947073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:54 schreef Kottnauer het volgende:
De druiven zijn zuur voor links.

Een van hun vaandeldragers blijkt een kneiterharde racist te zijn _O_
Ook links ligt dubbel _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 3 juni 2026 @ 02:01:19 #195
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220947078
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 01:50 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Ook links ligt dubbel _O_
Ja logisch, wat dacht die vent? Dat die dit links om of rechts om kan rechtlullen? 8)7

Blijkbaar wel, wat een narcist. :r
pi_220948668
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het een beetje idioot om iemand decennia later te cancelen voor zijn studententijd.
Afpersing en aanranding heeft een minder lange verjaringstermijn (20 jaar).
pi_220948700
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
Dan hadden ze hem niet hoeven aan te nemen toch? Lijkt me weer beetje vergezocht theorietje maar goed, we hebben het hier weer te maken met het aluhoedje van Fok.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 09:58:43 #198
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220948705
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
Dat was mijn eerste gedachte.


quote:
Ken uzelf en uw vijand, en u zult honderden veldslagen overleven zonder gevaar." Dit eeuwenoude principe uit Sun Tzu's De Kunst van het Oorlogvoeren is de sleutel tot succes in vrijwel elke competitieve situatie
.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 09:59:47 #199
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220948713
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dan hadden ze hem niet hoeven aan te nemen toch? Lijkt me weer beetje vergezocht theorietje maar goed, we hebben het hier weer te maken met het aluhoedje van Fok.
Ik denk dat ze gelijk heeft.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220948769
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:59 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik denk dat ze gelijk heeft.
Dat verbaast me van jou dan ook niet nee.

Nogmaals, waarom zou TATA hem eerst moeten aannemen om hem kapot te maken? Sterker nog, ze hadden een veel betere case gehad als ze hadden kunnen zeggen dat er een rechts extremist bij Milieudefensie werkte en dat zij het nog wisten ook. Nu staan ze er zelf ook niet heel lekker op.

Nog even los van het feit dat ik niet denk dat Anne-Lot Hoek een verzoek van Tata Steel om te snuffelen in de persoonlijke dirt van een milieuactivist zou honoreren, maar goed, daar hebben jullie ook vast een waterdichte theorie voor.

[ Bericht 18% gewijzigd door ThePlaneteer op 03-06-2026 10:23:32 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')