Per toeval dan, ik lees niet dat zij bezig was aan een onderzoek naar Pols.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ok, en waarom denk je dat onderzoeker Anne-Lot Hoek er per ongeluk is achter gekomen? Zij werkt aan een boek, dus ik zie nogmaals weinig in dat MD dit wel had moeten weten. Tenzij je verwacht dat MD over elke medewerker net zoveel onderzoek doet als een historicus..
Niet naar Pols nee, ze is bezig met een onderzoek naar het apartheidsverleden van Zuid-Afrika en Namibië en hun koloniale geschiedenis. Daarbij is materiaal opgedoken van Pols in zijn positie als voorzitter van die studentengebeuren.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Per toeval dan, ik lees niet dat zij bezig was aan een onderzoek naar Pols.
Als vijgenblad voor Tata kon Pols i.i.g niet langer functionerenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het een beetje idioot om iemand decennia later te cancelen voor zijn studententijd.
Ik dacht aan wraak vanuit de milieu hoek. De man is een idioot dat hij zich in een positie heeft gebracht waarin beide kampen een reden hadden hem pootje te lichten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mogelijk was dit altijd al de bedoeling van Tata. Gewoon de vijand kapot maken.
Hij is er wel met open ogen ingestonken…
Geen idee of in dit geval dat werkelijk zo is. Maar dat TATA meerdere ijzers in het vuur heeft, is ons wel bekend.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Daarvoor ook niet. Begrijp echt niet wat die man bezielde.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:21 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Als vijgenblad voor Tata kon Pols i.i.g niet langer functioneren
Tata klinkt wel een beetje als Raraquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mijn gedachte met alleen maar winst. Ik ga/kan mij niet voorstellen dat Tata niets wist van zijn verleden en HR hooguit speels gevraagd zal hebben, is er nog iets dat wij moeten weten ?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:52 schreef ACT-F het volgende:
Het lijkt haast een complot van Tata alsof zij wisten over zijn verleden en hem gelokt hebben met een dikke worst waarin hij uiteindelijk niet in heeft kunnen toehappen
Die man maakt veel vijanden met zijn hang naar macht. Zo noemen ze dat toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik dacht aan wraak vanuit de milieu hoek. De man is een idioot dat hij zich in een positie heeft gebracht waarin beide kampen een reden hadden hem pootje te lichten.
Ook links ligt dubbelquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:54 schreef Kottnauer het volgende:
De druiven zijn zuur voor links.
Een van hun vaandeldragers blijkt een kneiterharde racist te zijn
Ja logisch, wat dacht die vent? Dat die dit links om of rechts om kan rechtlullen?quote:
Afpersing en aanranding heeft een minder lange verjaringstermijn (20 jaar).quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het een beetje idioot om iemand decennia later te cancelen voor zijn studententijd.
Dan hadden ze hem niet hoeven aan te nemen toch? Lijkt me weer beetje vergezocht theorietje maar goed, we hebben het hier weer te maken met het aluhoedje van Fok.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat was mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:
.quote:Ken uzelf en uw vijand, en u zult honderden veldslagen overleven zonder gevaar." Dit eeuwenoude principe uit Sun Tzu's De Kunst van het Oorlogvoeren is de sleutel tot succes in vrijwel elke competitieve situatie
Ik denk dat ze gelijk heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem niet hoeven aan te nemen toch? Lijkt me weer beetje vergezocht theorietje maar goed, we hebben het hier weer te maken met het aluhoedje van Fok.
Dat verbaast me van jou dan ook niet nee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |