abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220725617
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
Och Kaatje :'( Wat verdrietig. Sterkte met de moeilijke tijd en de nog veel moeilijkere keuze die je maken moet :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 6 mei 2026 @ 07:57:03 #142
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220725763
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
He wat droevig ;( Sterkte ermee!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220725799
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar goed, tanken wordt ook een dure hobby.

Kun je beter naar Berlin gaan, dan kunnen de jongens nog gratis mee.
Gelukkig heeft mijn man een lease auto van de zaak incl tankpas. Ik was anders heel hard gaan huilen gezien de afstanden die hij rijd.

Jaren terug hebben wij overwogen om in Berlijn te gaan wonen. We zeiden al hadden we het maar gedaan een appartement daar was nu goud waard _O-
pi_220725810
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:05 schreef borisz het volgende:

[..]
Zit je twee keer in de week/maand in de trein moet je al gaan kijken of een abonnement goedkoper is.
Weekend vrij is vier tientjes per maand en die haal ik er dus dik uit.
Maar idd zit je eens in de zoveel tijd in de trein is het niet te betalen. :s)

Bpop vroeger wel geweest hier in Haarlem. Denk dat Bpop nog wel erger is dan de Jordaan op Koningsdag qua drukte. Dus laat maar. :+

Verder sterkte Kaatje :*
Wij gaan weinig met de trein. De weekenden draaien hier in hockey en scouting van de kinderen dus het is niet zo dat wij constant weg zijn.
Ik had toen we nog geen kinderen hadden zo'n 40% korting kaart in de daluren dan was het nog wel te doen om even naar Groningen te gaan voor een weekend naar mijn zus
pi_220725817
Mogge

Dank allemaal, voorlopig is ze er nog gewoon en vind ze spelen erg leuk (maar iet te lang meer) en ik hoop dat de pijnstillers ook helpen

@Candaasje ik heb al antibiotica gekregen, huisarts vond een goed idee.
En de vorige twee keer ging het bloeddruk meten heel relaxed en bloedafname gaat over het algemeen ook makkelijk, ze blijft rustig zitten bij scheren van de nek en aanprikken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220726372
Goeie Reis @Blues & golfer! En veel plezier.

Hier is de vakantie voorbij😢
pi_220726454
Dat was hard werken, wat gebruik je een duim links (terwijl je rechtshandig bent) vaak. Maar gedoucht, aangekleed, dichte schoenen lukt me niet dan maar sandalen (koud). En dacht gisteren, ik heb nog handschoentjes, dus dat om de linkerhand en alles is droog gebleven nú koffie en zo naar de tandarts
We have far more in common than that which devides us..
pi_220726471
Ik heb gisteravond A weer opgehaald om naar de sportclub te gaan.

Ik was er best optimistisch over maar dat was misplaatst. Vorige week stond hij om 19:00 wel netjes klaar, hoefde alleen zijn schoenen aan te doen. Dit keer had hij nog geen sportkleding aan, nog geen sportschoenen, nog geen spulletjes gepakt, EN NOG NIET EENS ZN AVONDETEN OP :')

Ik had toen gewoon door moeten lopen naar training maar ik heb op hem gewacht. Dus waren we te laat op training maar dat kon hem niet schelen.

Ik heb hem verteld dat ik met de dames ging trainen dus dat hij zelf een groepje moest zoeken om mee te trainen en dat ging hij doen, maar na 45 min was hij dat blijkbaar beu en ging hij achter mij aan lopen. Ik heb geen enkel normaal gesprek meer kunnen voeren met m'n groepje want hij dook er elke keer bovenop en kwam er heel luid tussendoor met allerlei mededelingen die niet echt met het gespreksonderwerp te maken hadden. :X

M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
pi_220726481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was hard werken, wat gebruik je een duim links (terwijl je rechtshandig bent) vaak. Maar gedoucht, aangekleed, dichte schoenen lukt me niet dan maar sandalen (koud). En dacht gisteren, ik heb nog handschoentjes, dus dat om de linkerhand en alles is droog gebleven nú koffie en zo naar de tandarts
Succes bij de tandarts :*

Bij de drogist verkopen ze ook vingercondooms (ja echt)
Die kun je om je verbandje/pleister van je duim doen om het droog en schoon te houden. Dan hoef je geen handschoen voor je hele hand.
Bij onze drogist lagen ze achter de toonbank.
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:14:20 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220726686
Ik heb mijn eerste overleg gehad en ook mijn eerste overuur geschreven *O*
Spoilers!
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:17:51 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220726724
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb gisteravond A weer opgehaald om naar de sportclub te gaan.

Ik was er best optimistisch over maar dat was misplaatst. Vorige week stond hij om 19:00 wel netjes klaar, hoefde alleen zijn schoenen aan te doen. Dit keer had hij nog geen sportkleding aan, nog geen sportschoenen, nog geen spulletjes gepakt, EN NOG NIET EENS ZN AVONDETEN OP :')

Ik had toen gewoon door moeten lopen naar training maar ik heb op hem gewacht. Dus waren we te laat op training maar dat kon hem niet schelen.

Ik heb hem verteld dat ik met de dames ging trainen dus dat hij zelf een groepje moest zoeken om mee te trainen en dat ging hij doen, maar na 45 min was hij dat blijkbaar beu en ging hij achter mij aan lopen. Ik heb geen enkel normaal gesprek meer kunnen voeren met m'n groepje want hij dook er elke keer bovenop en kwam er heel luid tussendoor met allerlei mededelingen die niet echt met het gespreksonderwerp te maken hadden. :X

M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
Dat gaat toch echt wel te ver hoor. Op alle fronten.

En je had nog wel zo'n goede strategie verzonnen door de vrouwen te gaan trainen.
Spoilers!
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:35:57 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220726960
Nog officielerder: ik ben lid van de vakbond *O*
Spoilers!
  Moderator woensdag 6 mei 2026 @ 11:00:20 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220727120
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:50 schreef Tele6 het volgende:

M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
Nu maak je zijn probleem de jouwe. Aangepast zijn is toch geen probleem, laat hem dat ook worden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220727183
@Tele6 wat moeilijk maar je zou toch echt voor jezelf moeten kiezen. Wanneer je m wel wil ophalen dan “zo laat daar staan” en dan samen naar de club, ben je er niet ga ik alleen en je weet nu wel de weg. Heel vervelend maar het is zijn probleem, jij bent niet zijn behandelaar of begeleider.

Yeah @Lucky_Strike voor overleg, overuren, pensioen en vakbond *O*

Tandarts ging goed, verdoofde bovenlip nu maar ik durf weer te lachen.

Hij werkt nu in een soort container. Hij heeft in november de praktijk overgenomen en is de boel aan het verbouwen zodat zijn vrouw ook daar kan komen met haar patiënten (blij dat wij niet naar haar praktijk gaan dat was een roteind bergop fietsen geweest). Maar de verbouwing duurt veel langer doordat de stoppenkast niet verplaatst kan worden vanwege te weinig personeel.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 11:24:46 #155
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220727220
Fijn Kaat, van de tandarts. Ook dat je zo snel geholpen kon worden.

Ik heb net 3 nachten in een poepchic appartement aan de Belgische kust geboekt. Ieper en Plopsaland staan op de planning. Er zijn denk ik weinig grotere uitersten mogelijk.
Spoilers!
pi_220727244
@Tele6, je kan het eigenlijk niet zo duidelijk opschrijven als dat je hierboven gedaan hebt en niet weten dat dit onacceptabel is. Nu nog het ‘niet meer accepteren’ uitwerken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220727446
Ik heb naar mijn weten geen ASS en ik krijg van het hele verhaal al zin om A te slaan :') dus _O_ voor je geduld Tele.

Ik ben een vermijder, dus ik zou dit laten doodbloeden met 1000 smoezen om hem niet op te halen en dan alle contact te negeren oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220727869
Straks toch maar weer even naar de huisarts. Duim ziet er eng uit, rood en zwart en dik en is heel warm.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 13:36:09 #159
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220728038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn Kaat, van de tandarts. Ook dat je zo snel geholpen kon worden.

Ik heb net 3 nachten in een poepchic appartement aan de Belgische kust geboekt. Ieper en Plopsaland staan op de planning. Er zijn denk ik weinig grotere uitersten mogelijk.
In ieper ben ik nooit geweest
Alleen eens met de auto langs gesjeesd
pi_220728142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Straks toch maar weer even naar de huisarts. Duim ziet er eng uit, rood en zwart en dik en is heel warm.
Rood, dik en warm had ik na hondenbeet ook, zwart niet :X dat lijkt me idd heel akelig. Hoop dat het meevalt :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220728215
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 13:54 schreef Syrena het volgende:

[..]
Rood, dik en warm had ik na hondenbeet ook, zwart niet :X dat lijkt me idd heel akelig. Hoop dat het meevalt :*
Ik ook. Zwart kan bloeduitstorting zijn, maar ik heb liever dat een professional er naar kijkt (en desnoods open maakt)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220728657
F5 F5 F5 kaaaaaatje…waar ben je?
pi_220728676
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 15:27 schreef AnneX het volgende:
F5 F5 F5 kaaaaaatje…waar ben je?
Wachtkamer van de huisarts (afspraak was om 1530)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220728886
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 16:09:14 #165
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220728906
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
Ik wilde net wat lekkers pakken voor bij de koffie, maar ik wacht nu nog maar even :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220728923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
^O^

Goed dat je ermee naar de dokter bent gedaan!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220729073
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:11 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^

Goed dat je ermee naar de dokter bent gedaan!
Ben er ook blij mee. Het is nog heel pijnlijk maar anders pijnlijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_220729122
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:09 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik wilde net wat lekkers pakken voor bij de koffie, maar ik wacht nu nog maar even :X
Hoezo, er waren toch geen fotos die je moest kijken?

Mag best hoor @Kaatje1 O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220729144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
Wow…dat is snel! met pusvorming ook nog.
Dat duurt nog efkes ook.
  woensdag 6 mei 2026 @ 16:51:18 #170
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220729173
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hoezo, er waren toch geen fotos die je moest kijken?
Oh, jullie kregen geen DM? :7

Bueno, weer verder met offertes maken. Zonder expeditiecruises vreemd genoeg...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220729245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ben er ook blij mee. Het is nog heel pijnlijk maar anders pijnlijk
Goed dat je er achter aan bent gegaan. Hopelijk is het snel minder pijnlijk.


Net een dagje bij mijn ouders geweest. Nu even snel eten en dan naar Arnhem voor The Dutch Beer Challenge.
pi_220729368
Geen foto’s meer. Had ze gemaakt om op te sturen, maar toen werkte die site niet meer dus foto’s weg en gebeld.
Hoop ook niet dat ik morgen weer moet bellen. De snee die gemaakt is zit nu, ondanks drukken, dicht maar ergens komt toch nog vocht uit. Raar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220729481
Laat het maar stromen…morgen terugkomen of zelf in een badje met een korrel !!! soda.
pi_220729511
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220729715
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
Oh ja. Wist wel dat het hooguit een korreltje soda of biotex mocht zijn.
Bestaat biotex nog?

Affijn…gewoon water dus…en dokter had vast ook een advies. 😉
Als het vocht er maar uitkomt!!!
  woensdag 6 mei 2026 @ 18:19:29 #176
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220729791
@Kaatje1 Je moet maar zo denken, het had veel erger kunnen zijn: samen met mij opgesloten in een cabin op de Hondius ergens in de Atlantische Oceaan, niet wetende of je wel of geen Hantavirus onder de leden hebt...

:o flipsen in CUL / [CUL SC] de hele godganselijke klotedag :o
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220729813
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:10 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
Oh ja. Wist wel dat het hooguit een korreltje soda of biotex mocht zijn.
Bestaat biotex nog?

Affijn…gewoon water dus…en dokter had vast ook een advies. 😉
Als het vocht er maar uitkomt!!!
Nee, geen verder advies, rekening houden met eigen pijngrens uitdrukken van de rommel en daarna (da’s nu want er komt niets meer uit) afspoelen en gaasje erover.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220729930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, geen verder advies, rekening houden met eigen pijngrens uitdrukken van de rommel en daarna (da’s nu want er komt niets meer uit) afspoelen en gaasje erover.
Wat akelig :*
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:33:28 #179
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220730283
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:19 schreef flipsen het volgende:
@:Kaatje1 Je moet maar zo denken, het had veel erger kunnen zijn: samen met mij opgesloten in een cabin op de Hondius ergens in de Atlantische Oceaan, niet wetende of je wel of geen Hantavirus onder de leden hebt...

:o flipsen in CUL / [CUL SC] de hele godganselijke klotedag :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220730511
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:19 schreef flipsen het volgende:
@:Kaatje1 Je moet maar zo denken, het had veel erger kunnen zijn: samen met mij opgesloten in een cabin op de Hondius ergens in de Atlantische Oceaan, niet wetende of je wel of geen Hantavirus onder de leden hebt...

:o flipsen in CUL / [CUL SC] de hele godganselijke klotedag :o
Och, er zijn ergere mensen die hier posten om mee opgesloten te worden denk ik :D

Maar ben blij dat ik daar niet zit, niets te doen, water blijft water en op een gegeven moment heb je ook je boeken uit.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220730729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Goed dat je er achter aan bent gegaan. Hopelijk is het snel minder pijnlijk.


Net een dagje bij mijn ouders geweest. Nu even snel eten en dan naar Arnhem voor The Dutch Beer Challenge.
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:23:19 #182
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220730815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
De Yusuf Dikec van het bierbrouwen _O_ (zoek maar op _O_ )
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220730874
Gefeliciteerd @Sarabi en man *O* *O* *O*

Denk dat de pijnstillers bij Elin werkt, ze eet weer best goed. Ze had/heeft ontstoken tandvlees, wanneer ze jonger was geweest zou het gebit weer eens schoongemaakt moeten worden maar dat gaan we niet doen met de bejaarde dame
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:28:44 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220730879
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Leuk! Welke?
pi_220730896
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
De Yusuf Dikec van het bierbrouwen _O_ (zoek maar op _O_ )
Die ga ik later even opzoeken :D

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd @:sarabi en man *O* *O* *O*

Denk dat de pijnstillers bij Elin werkt, ze eet weer best goed. Ze had/heeft ontstoken tandvlees, wanneer ze jonger was geweest zou het gebit weer eens schoongemaakt moeten worden maar dat gaan we niet doen met de bejaarde dame
Dankjewel! Fijn dat de pijnstillers werken O+

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Leuk! Welke?
De Cold IPA Coldmember
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:43:08 #186
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731008
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Och, er zijn ergere mensen die hier posten om mee opgesloten te worden denk ik :D
Namen en rugnummers :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:51:44 #187
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
*O* Wat tof *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220731343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
*O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220731348
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Wat goed!

Gefeliciteerd B:)B
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:39:25 #190
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731559
quote:
11s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik zie trouwens best wel een gelijkenis met een zekere Dr_Fles :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:46:13 #191
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220731633
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:39 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik zie trouwens best wel een gelijkenis met een zekere Dr_Fles :D
Nee dat kan niet. Ik heb geen paarse haarborstel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:46:13 #192
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731634
Anyway, we waren net weer een beetje gerustgesteld hier in huis/de buurt, iedere avond maakte de politie én het CAV (soort van "veiligheidsdienst" van de gemeente) meerdere rondes over de straten hier. Tot gisteravond er voor het eerst geen politie meer stond bij de ingang. En verdomd... vannacht rond 03:00 kwamen 6 gemaskerde en bewapende mannen via de slaapkamer van een jochie van 12 een huis binnen gestormd. Een huis met een flinke muur er omheen, de eigenaar heeft een wapen, ze hebben 3 honden én camara´s en toch...

Uiteindelijk zijn ze bijna een uur binnengeweest, alleen wat geld buitgemaakt. Ze waren niet geinteresseerd in laptops/mobiele telefoons vreemd genoeg. Ze waren ook zo "aardig" om de vrouw zich te laten aankleden, want die liep in haar ondergoed. Hebben wel de man geslagen, omdat ze meer geld wilden hebben. En dreigden de vingers van het jochie af te snijden :X Pfff... Uiteindelijk zijn ze vertrokken, nádat ze zeiden "Oh, nog even wachten, want de auto van het CAV kwam net langs, die moet eerst terugrijden, daarna kunnen we weg". Hm... Het wapen van de man ook meegenomen trouwens, fuck.

Goed, maandag komen ze hier opnieuw de buitensensoren installeren, dat ging vorige keer niet goed :{ En ik ga zo wat extra reflectoren ophangen. En de camara´s weer eens nakijken. En langs het CAV om een afstandsbediening met paniek-knop aan te vragen. Op de mobiel ook al de paniek-app geinstalleerd. Maar fuck, hier word je niet blij van :N
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:52:13 #193
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220731691
lekker man. En waarom wilde je daar ook weer wonen precies?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:55:44 #194
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731727
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker man. En waarom wilde je daar ook weer wonen precies?
Haha, omdat het hier een stuk veiliger is dan Mar del Plata waar we eerst woonden :D

Naja, en dichterbij Buenos Aires, mooier huis, fijnere buurt, toe aan verandering, dit dat alles.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:58:32 #195
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220731755
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:55 schreef flipsen het volgende:
hier een stuk veiliger is
:D

Haaaahhaahah ja haha

Okee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220731798
Mooi klote, @flipsen
Ik zou niet meer rustig slapen, maar hej, ik ben dan ook een Drentse plattelandsbewoner.

@Kaatje1 hoe is het met je duim?

@Sarabi ik drink er een Coldmember op, op je prijs B:)B
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220731918
@flipsen :o -O-

@Kaatje1 pffffff akelig :*

@Sarabi *G* gefeliciteerd!
pi_220731935
Wat klote @flipsen :o :( ;(

En hoera voor @Sarabi bier! *O*

Goed dat je naar de dokter geweest bent @Kaatje1! Hopelijk is het ergste nu achter de rug.

Ik sliep kut en was 7.15 al de deur uit en gaf 9-13u onderwijs. Gelukkig wel leuk onderwijs, maar ondanks dat ze vooral zelf aan het werk waren, is dat toch best intensief. Ik moet wel slimme vragen stellen en kijken of ze niet heel verkeerde kant op gaan in hun opdracht antwoorden, en het is een onderwerp waar ik nul ervaring in heb dus ik moet daar ook wel kritisch voor nadenken ipv dat ik het op autopiloot gewoon weet. Nu de katjes in bed aan het leggen, normaal gaat Bram dan meteen op de slaapplek van die avond liggen en komt Sam er dan vrij snel bij. Maar nu ligt Sam helemaal languit op mn benen O+ dus ik moet nog heel even wachten voor ik naar bed kan, ben ik bang :+
pi_220732004
Dag 1 voltooid :s)
pi_220732026
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:46 schreef flipsen het volgende:
Anyway, we waren net weer een beetje gerustgesteld hier in huis/de buurt, iedere avond maakte de politie én het CAV (soort van "veiligheidsdienst" van de gemeente) meerdere rondes over de straten hier. Tot gisteravond er voor het eerst geen politie meer stond bij de ingang. En verdomd... vannacht rond 03:00 kwamen 6 gemaskerde en bewapende mannen via de slaapkamer van een jochie van 12 een huis binnen gestormd. Een huis met een flinke muur er omheen, de eigenaar heeft een wapen, ze hebben 3 honden én camara´s en toch...

Uiteindelijk zijn ze bijna een uur binnengeweest, alleen wat geld buitgemaakt. Ze waren niet geinteresseerd in laptops/mobiele telefoons vreemd genoeg. Ze waren ook zo "aardig" om de vrouw zich te laten aankleden, want die liep in haar ondergoed. Hebben wel de man geslagen, omdat ze meer geld wilden hebben. En dreigden de vingers van het jochie af te snijden :X Pfff... Uiteindelijk zijn ze vertrokken, nádat ze zeiden "Oh, nog even wachten, want de auto van het CAV kwam net langs, die moet eerst terugrijden, daarna kunnen we weg". Hm... Het wapen van de man ook meegenomen trouwens, fuck.

Goed, maandag komen ze hier opnieuw de buitensensoren installeren, dat ging vorige keer niet goed :{ En ik ga zo wat extra reflectoren ophangen. En de camara´s weer eens nakijken. En langs het CAV om een afstandsbediening met paniek-knop aan te vragen. Op de mobiel ook al de paniek-app geinstalleerd. Maar fuck, hier word je niet blij van :N
Wat verschrikkelijk ;( :(
pi_220732034
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:17 schreef Tele6 het volgende:
<knip>
En hoe is het met jou dan vandaag?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220732120
Brrrr @flipsen ik zou het niet veilig noemen daar. Dat arme gezin, wat moeten die bang zijn geweest.

Duim is nog wel erg gevoelig maar er zit geen druk meer op en het klopt ook niet meer. Hopelijk zet dit zo door. Eindelijk ook de vaatwasser uitgeruimd, durfde (voorzichtig) aan.

Lekker daar @Blues hoe is het weer daar?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 mei 2026 @ 22:53:37 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220732200
Hoera Sarabi :)
Wtf Flipsen... :{

Bezig met de laatste loodjes politiek. Als de ALV akkoord gaat heb ik over twee weken een opvolger als penningmeester. Na een kleine zes jaar is het ook wel mooi geweest. Zojuist de uitnodiging verstuurd. De nieuwsbrieven deed ik er al twee jaar op interim basis bij :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220732409
quote:
17s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:28 schreef Blues het volgende:
Dag 1 voltooid :s)
Aaah…heerlijk weer op reis en uit eten.
#vogelaar
pi_220732412
Wat een ellende zó dicht in je buurt @flipsen
pi_220732430
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2026 22:02 schreef sigme het volgende:

@:sarabi ik drink er een Coldmember op, op je prijs B:)B
We zijn net thuis en doen met je mee!



Dankjewel allemaal!
  donderdag 7 mei 2026 @ 00:23:50 #207
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220732594
Ik zit aan de alcoholvrije Corona -O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220732833
quote:
80s.gif Op donderdag 7 mei 2026 00:23 schreef flipsen het volgende:
Ik zit aan de alcoholvrije Corona -O-
Die is hartstikke lekker man.
Vast niet zo lekker als een coldmember maar je drinkt ook niet elke dag prijswinnaars he.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220732835
Goedemorgen! c_/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220732956
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2026 07:02 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! c_/
:W

Knuffel aan Pootjes
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')