Och Kaatjequote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
He wat droevigquote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
Gelukkig heeft mijn man een lease auto van de zaak incl tankpas. Ik was anders heel hard gaan huilen gezien de afstanden die hij rijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar goed, tanken wordt ook een dure hobby.
Kun je beter naar Berlin gaan, dan kunnen de jongens nog gratis mee.
Wij gaan weinig met de trein. De weekenden draaien hier in hockey en scouting van de kinderen dus het is niet zo dat wij constant weg zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit je twee keer in de week/maand in de trein moet je al gaan kijken of een abonnement goedkoper is.
Weekend vrij is vier tientjes per maand en die haal ik er dus dik uit.
Maar idd zit je eens in de zoveel tijd in de trein is het niet te betalen.![]()
Bpop vroeger wel geweest hier in Haarlem. Denk dat Bpop nog wel erger is dan de Jordaan op Koningsdag qua drukte. Dus laat maar.
Verder sterkte Kaatje
Succes bij de tandartsquote:Op woensdag 6 mei 2026 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was hard werken, wat gebruik je een duim links (terwijl je rechtshandig bent) vaak. Maar gedoucht, aangekleed, dichte schoenen lukt me niet dan maar sandalen (koud). En dacht gisteren, ik heb nog handschoentjes, dus dat om de linkerhand en alles is droog gebleven nú koffie en zo naar de tandarts
Dat gaat toch echt wel te ver hoor. Op alle fronten.quote:Op woensdag 6 mei 2026 09:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb gisteravond A weer opgehaald om naar de sportclub te gaan.
Ik was er best optimistisch over maar dat was misplaatst. Vorige week stond hij om 19:00 wel netjes klaar, hoefde alleen zijn schoenen aan te doen. Dit keer had hij nog geen sportkleding aan, nog geen sportschoenen, nog geen spulletjes gepakt, EN NOG NIET EENS ZN AVONDETEN OP
Ik had toen gewoon door moeten lopen naar training maar ik heb op hem gewacht. Dus waren we te laat op training maar dat kon hem niet schelen.
Ik heb hem verteld dat ik met de dames ging trainen dus dat hij zelf een groepje moest zoeken om mee te trainen en dat ging hij doen, maar na 45 min was hij dat blijkbaar beu en ging hij achter mij aan lopen. Ik heb geen enkel normaal gesprek meer kunnen voeren met m'n groepje want hij dook er elke keer bovenop en kwam er heel luid tussendoor met allerlei mededelingen die niet echt met het gespreksonderwerp te maken hadden.
M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
Nu maak je zijn probleem de jouwe. Aangepast zijn is toch geen probleem, laat hem dat ook worden.quote:Op woensdag 6 mei 2026 09:50 schreef Tele6 het volgende:
M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
In ieper ben ik nooit geweestquote:Op woensdag 6 mei 2026 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn Kaat, van de tandarts. Ook dat je zo snel geholpen kon worden.
Ik heb net 3 nachten in een poepchic appartement aan de Belgische kust geboekt. Ieper en Plopsaland staan op de planning. Er zijn denk ik weinig grotere uitersten mogelijk.
Rood, dik en warm had ik na hondenbeet ook, zwart nietquote:Op woensdag 6 mei 2026 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Straks toch maar weer even naar de huisarts. Duim ziet er eng uit, rood en zwart en dik en is heel warm.
Ik ook. Zwart kan bloeduitstorting zijn, maar ik heb liever dat een professional er naar kijkt (en desnoods open maakt)quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Rood, dik en warm had ik na hondenbeet ook, zwart nietdat lijkt me idd heel akelig. Hoop dat het meevalt
Wachtkamer van de huisarts (afspraak was om 1530)quote:
Ik wilde net wat lekkers pakken voor bij de koffie, maar ik wacht nu nog maar evenquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
Ben er ook blij mee. Het is nog heel pijnlijk maar anders pijnlijkquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:11 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Goed dat je ermee naar de dokter bent gedaan!
Hoezo, er waren toch geen fotos die je moest kijken?quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik wilde net wat lekkers pakken voor bij de koffie, maar ik wacht nu nog maar even
Wow…dat is snel! met pusvorming ook nog.quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
Oh, jullie kregen geen DM?quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoezo, er waren toch geen fotos die je moest kijken?
Goed dat je er achter aan bent gegaan. Hopelijk is het snel minder pijnlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben er ook blij mee. Het is nog heel pijnlijk maar anders pijnlijk
quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
Oh ja. Wist wel dat het hooguit een korreltje soda of biotex mocht zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
Nee, geen verder advies, rekening houden met eigen pijngrens uitdrukken van de rommel en daarna (da’s nu want er komt niets meer uit) afspoelen en gaasje erover.quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
Oh ja. Wist wel dat het hooguit een korreltje soda of biotex mocht zijn.
Bestaat biotex nog?
Affijn…gewoon water dus…en dokter had vast ook een advies. 😉
Als het vocht er maar uitkomt!!!
Wat akeligquote:Op woensdag 6 mei 2026 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, geen verder advies, rekening houden met eigen pijngrens uitdrukken van de rommel en daarna (da’s nu want er komt niets meer uit) afspoelen en gaasje erover.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:19 schreef flipsen het volgende:
@:Kaatje1 Je moet maar zo denken, het had veel erger kunnen zijn: samen met mij opgesloten in een cabin op de Hondius ergens in de Atlantische Oceaan, niet wetende of je wel of geen Hantavirus onder de leden hebt...
flipsen in CUL / [CUL SC] de hele godganselijke klotedag
Och, er zijn ergere mensen die hier posten om mee opgesloten te worden denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2026 18:19 schreef flipsen het volgende:
@:Kaatje1 Je moet maar zo denken, het had veel erger kunnen zijn: samen met mij opgesloten in een cabin op de Hondius ergens in de Atlantische Oceaan, niet wetende of je wel of geen Hantavirus onder de leden hebt...
flipsen in CUL / [CUL SC] de hele godganselijke klotedag
Gewoon een zilveren prijs gewonnenquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed dat je er achter aan bent gegaan. Hopelijk is het snel minder pijnlijk.
Net een dagje bij mijn ouders geweest. Nu even snel eten en dan naar Arnhem voor The Dutch Beer Challenge.
De Yusuf Dikec van het bierbrouwenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnenEn dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Leuk! Welke?quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnenEn dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Die ga ik later even opzoekenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Yusuf Dikec van het bierbrouwen(zoek maar op
)
Dankjewel! Fijn dat de pijnstillers werkenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd @:sarabi en man![]()
![]()
![]()
Denk dat de pijnstillers bij Elin werkt, ze eet weer best goed. Ze had/heeft ontstoken tandvlees, wanneer ze jonger was geweest zou het gebit weer eens schoongemaakt moeten worden maar dat gaan we niet doen met de bejaarde dame
De Cold IPA Coldmemberquote:
Namen en rugnummersquote:Op woensdag 6 mei 2026 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och, er zijn ergere mensen die hier posten om mee opgesloten te worden denk ik![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnenEn dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnenEn dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Wat goed!quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnenEn dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Ik zie trouwens best wel een gelijkenis met een zekere Dr_Flesquote:
Nee dat kan niet. Ik heb geen paarse haarborstel.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zie trouwens best wel een gelijkenis met een zekere Dr_Fles
Haha, omdat het hier een stuk veiliger is dan Mar del Plata waar we eerst woondenquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker man. En waarom wilde je daar ook weer wonen precies?
Wat verschrikkelijkquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:46 schreef flipsen het volgende:
Anyway, we waren net weer een beetje gerustgesteld hier in huis/de buurt, iedere avond maakte de politie én het CAV (soort van "veiligheidsdienst" van de gemeente) meerdere rondes over de straten hier. Tot gisteravond er voor het eerst geen politie meer stond bij de ingang. En verdomd... vannacht rond 03:00 kwamen 6 gemaskerde en bewapende mannen via de slaapkamer van een jochie van 12 een huis binnen gestormd. Een huis met een flinke muur er omheen, de eigenaar heeft een wapen, ze hebben 3 honden én camara´s en toch...
Uiteindelijk zijn ze bijna een uur binnengeweest, alleen wat geld buitgemaakt. Ze waren niet geinteresseerd in laptops/mobiele telefoons vreemd genoeg. Ze waren ook zo "aardig" om de vrouw zich te laten aankleden, want die liep in haar ondergoed. Hebben wel de man geslagen, omdat ze meer geld wilden hebben. En dreigden de vingers van het jochie af te snijdenPfff... Uiteindelijk zijn ze vertrokken, nádat ze zeiden "Oh, nog even wachten, want de auto van het CAV kwam net langs, die moet eerst terugrijden, daarna kunnen we weg". Hm... Het wapen van de man ook meegenomen trouwens, fuck.
Goed, maandag komen ze hier opnieuw de buitensensoren installeren, dat ging vorige keer niet goedEn ik ga zo wat extra reflectoren ophangen. En de camara´s weer eens nakijken. En langs het CAV om een afstandsbediening met paniek-knop aan te vragen. Op de mobiel ook al de paniek-app geinstalleerd. Maar fuck, hier word je niet blij van
En hoe is het met jou dan vandaag?quote:
We zijn net thuis en doen met je mee!quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:02 schreef sigme het volgende:
@:sarabi ik drink er een Coldmember op, op je prijs
Die is hartstikke lekker man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |