abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220745093
quote:
80s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 16:42 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik zie mezelf af en toe wel als maatschappelijk werker ja, telt dat ook?
Je kunt altijd je bedrijfsnaam bij de inlog invoeren en kijken wat er gebeurt ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220745282
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 15:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hebben we nog werkzamen in de zorg of maatschappelijke sector in deze SC?
https://www.ticketsforgood.com/nl

Meteen mezelf en 3 andere mensen blij kunnen maken met kaartjes voor Willem van Oranje met 50% korting.

Morgen Moulin Rouge via mijn kenissen uit de musical appgroep (waar de WvO mensen ook zitten). Er was een kaartje over. Het blijkt een gewonnen prijs te zijn, inclusief thee en zoet vooraf, pauzedrankje en snack en het kaartje is dus ook gratis _O_
Kan ik degene die me meeneemt niet eens een pauzedrankje als dankjewel kopen :')
Ik voel me af en toe wel zo :+ maar zou mezelf toch niet onder de doelgroep scharen. Wel tof initiatief ^O^

Ik ben echt gaar to the max. 9u stage tussentijdse evaluatie, 10u naar uni, onderweg 2 resultatensecties met feedback bekeken van de docent die ik superviseer (wat inhoudt: lezen, kijken wat er aan opmerkingen bij staat, weghalen wat ik niet zinnig vind, soms opmerking aanpassen, soms opmerking toevoegen). Eenmaal op uni een 3e. Daarna lunch met collega, allevijf de studenten hun feedback mailen, een afspraak over inwerken met iemand die stagestudenten van me over gaat nemen, beginnen met een onderzoeksstage-rapport beoordelen, en daarna nog 2 uur intervisiegroep. Zo naar huis en dan thuis nog even die beoordeling onderzoeksstage-rapport afmaken terwijl de saté en frietjes in airfryer zitten. En daarna plof ik op de bank en doe ik de hele avond niks meer :D
pi_220745447
Ik ben ook wel klaar met de dag. Ik had 5 afspraken tussen 9 en 15 uur en in het ene uur dat er geen patiënten kwamen, heb ik een zowel gebeld met de zorgcoördinator van school voor mijn grote kind als gesport. En toen snel naar huis om een parketman (ondertussen bellend met bovengenoemd kind om bij te praten) en daarna thuis verder gewerkt. Misschien moet ik maar een eventkaartje met korting bestellen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220745782
Da's druk ook ja!
Ik maakte de 'fout' om nog even paar minuten te wachten tot collega ook klaar was met intervisie, en toen liep ik 18.25 pas naar de trein :') . Was wel gezellig. Maar pas over 35-40 min thuis is wel jammer. Maakte ook een verkeerde stap op de trap omhoog, denk dat ik te hard op voet neer kwam of been te ver boog, auwww pijnscheut :X . Nu ook beetje zeurende pijn. Hopelijk trekt dat straks weer weg.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:11:51 #285
63722 z80
I fink you freaky
pi_220745904
Ik heb weer eens een maandkaart voor het Duitse OV. Al een paar keer langs een Aziatische supermarkt in Kevelaer gekomen. Net even met de trein heen en weer. Ritje had ik me kunnen besparen. Een Turkse super in een grote hal. Weinig producten en veel te duur.
En het is waarschijnlijk een opkoper van rest partijen. Stonden blikjes tomaten van de lidl, dasti en AH stroopwafels.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:00:57 #286
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220746280
:W vanuit de Muzenzaal in Musis Sacrum, zeker 20 jaar geleden dat ik in deze zaal was.

Theater college Michiel de Vos en Tom de Wit
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:16:46 #287
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220746408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 19:11 schreef z80 het volgende:
Ik heb weer eens een maandkaart voor het Duitse OV. Al een paar keer langs een Aziatische supermarkt in Kevelaer gekomen. Net even met de trein heen en weer. Ritje had ik me kunnen besparen. Een Turkse super in een grote hal. Weinig producten en veel te duur.
En het is waarschijnlijk een opkoper van rest partijen. Stonden blikjes tomaten van de lidl, dasti en AH stroopwafels.
Die stroopwafels mag je wel opsturen hoor O-)

And now for something completely different, maar jij weet er vast het antwoord op. Het valt me op dat de wasmachine, als ik de was eruit haal, niet meer warm is. Maar bij de eerste cycle wordt het glas wel degelijk warm. Alleen daarna niet meer, dus bij de volgende wascycles kennelijk niet. Hoort dat zo, of wordt het weer tijd voor een nieuwe? :X

En dan toch maar weer eens een was/droogcombi, nu we weer de herfst ingaan hier
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:18:14 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220746417
Warme was? Dat heb ik nog nooit gehad. Spoelen de Argentijnse machines na met warm water :?
Spoilers!
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:26:17 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746465
Zitten er hier ook PowerPoint experts? En dan met name mensen die en met een PC, en met een Ipad dezelfde presentatie(s) bewerken ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:27:27 #290
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746475
quote:
80s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:16 schreef flipsen het volgende:

[..]
Die stroopwafels mag je wel opsturen hoor O-)

And now for something completely different, maar jij weet er vast het antwoord op. Het valt me op dat de wasmachine, als ik de was eruit haal, niet meer warm is. Maar bij de eerste cycle wordt het glas wel degelijk warm. Alleen daarna niet meer, dus bij de volgende wascycles kennelijk niet. Hoort dat zo, of wordt het weer tijd voor een nieuwe? :X

En dan toch maar weer eens een was/droogcombi, nu we weer de herfst ingaan hier
Over het algemeen spoelt een wasmachine (instelbaar) 1, 2 of 3 keer met koud water de was na het wasprogramma.

Dus: warmwater was, centrivugeerbeurt, warmwaterwas, centrivugeerbeurt, koud water spoelen, centrivugeerbeurt, koud water spoe.... enz enz
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:34:03 #291
63722 z80
I fink you freaky
pi_220746540
quote:
80s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:16 schreef flipsen het volgende:

[..]
Die stroopwafels mag je wel opsturen hoor O-)

And now for something completely different, maar jij weet er vast het antwoord op. Het valt me op dat de wasmachine, als ik de was eruit haal, niet meer warm is. Maar bij de eerste cycle wordt het glas wel degelijk warm. Alleen daarna niet meer, dus bij de volgende wascycles kennelijk niet. Hoort dat zo, of wordt het weer tijd voor een nieuwe? :X

En dan toch maar weer eens een was/droogcombi, nu we weer de herfst ingaan hier
Jij gaat toch de winter in? Is het leidingwater misschien al kouder dan in de zomer?
Een was wordt normaal gesproken gespoeld zonder verwarmd water.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:35:16 #292
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220746553
En zo leer ik iedere dag weer bij :D Thanks @fietsie en @z80 _O_
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:58:13 #293
63722 z80
I fink you freaky
pi_220746706
AI in een plaatje
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:04:18 #294
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220746752
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:26 schreef fietsie het volgende:
Zitten er hier ook PowerPoint experts? En dan met name mensen die en met een PC, en met een Ipad dezelfde presentatie(s) bewerken ?
Ik ben ooit PP specialist geweest, maar dan hebben we het over 25 jaar geleden :D Ik weet er nu echt helemaal niets meer van, toen ik daar weg ging heb ik PP nooit meer geopend volgens mij _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:05:35 #295
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220746771
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:26 schreef fietsie het volgende:
Zitten er hier ook PowerPoint experts? En dan met name mensen die en met een PC, en met een Ipad dezelfde presentatie(s) bewerken ?
Ik maak regelmatig PP's via een laptop, maar nooit op een iPad (die ik wel heb)…
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:12:50 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746819
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:05 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik maak regelmatig PP's via een laptop, maar nooit op een iPad (die ik wel heb)…
Mijn collega opent dus regelmatig met zijn iPad door mij gemaakte ppt's. edit dan alleen wat tekst, en saved.

Daarna zijn ze naar de klote. Formaat anders, lettertypes en letterkleuren verfucked, kleurvlakken van kleur veranderd, vanalles.

En 'niet met iPad werken' is de oplossing niet, want dat is het enige waar ie mee werkt, een iPad Pro met zon toetsenellende er aan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:18:03 #297
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220746847
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn collega opent dus regelmatig met zijn iPad door mij gemaakte ppt's. edit dan alleen wat tekst, en saved.

Daarna zijn ze naar de klote. Formaat anders, lettertypes en letterkleuren verfucked, kleurvlakken van kleur veranderd, vanalles.

En 'niet met iPad werken' is de oplossing niet, want dat is het enige waar ie mee werkt, een iPad Pro met zon toetsenellende er aan.
Zit waarschijnlijk in de standaard instellingen van de gebruikte pagina templates, die op beide apparaten anders kunnen zijn.
Ik heb dat ook gehad op 2 verschillende PC's die dus in de ogenschijnlijk gelijk ogende templates 'onder water' net iets andere instellingen had.

Met Excel heb ik het ook gehad met de combi PC/iPad, hele opmaak vernaggeld.

Laat hem z'n correcties maar per mail aan jou doorgeven…
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:20:12 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746861
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zit waarschijnlijk in de standaard instellingen van de gebruikte pagina templates, die op beide apparaten anders kunnen zijn.
Ik heb dat ook gehad op 2 verschillende PC's die dus in de ogenschijnlijk gelijk ogende templates 'onder water' net iets andere instellingen had.

Met Excel heb ik ook gehad met de combi PC/iPad, hele opmaak vernaggeld?

Laat hem z'n correcties maar per mail aan jou doorgeven…
Ja dat heb ik m al meerdere keren gevraagd maar als puntje bij paaltje komt zit ie alsnog last minute te editten..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:23:09 #299
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220746875
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:20 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja dat heb ik m al meerdere keren gevraagd maar als puntje bij paaltje komt zit ie alsnog last minute te editten..
Zijn probleem dan toch? :P

Is beveiligd opslaan een optie, zodat hij het niet meer kan editten?

Staat het op een Sharepoint share o.i.d.?
Zo ja, via versiebeheer teruggaan naar de vorige versie en de door hem gewijzigde versie weggooien/niet gebruiken…
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:26:50 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746898
Nu ja dan moet ie maar aan de heropvoeding.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:27:01 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220746901
Vol
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')