Dat gaat toch echt wel te ver hoor. Op alle fronten.quote:Op woensdag 6 mei 2026 09:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb gisteravond A weer opgehaald om naar de sportclub te gaan.
Ik was er best optimistisch over maar dat was misplaatst. Vorige week stond hij om 19:00 wel netjes klaar, hoefde alleen zijn schoenen aan te doen. Dit keer had hij nog geen sportkleding aan, nog geen sportschoenen, nog geen spulletjes gepakt, EN NOG NIET EENS ZN AVONDETEN OP
Ik had toen gewoon door moeten lopen naar training maar ik heb op hem gewacht. Dus waren we te laat op training maar dat kon hem niet schelen.
Ik heb hem verteld dat ik met de dames ging trainen dus dat hij zelf een groepje moest zoeken om mee te trainen en dat ging hij doen, maar na 45 min was hij dat blijkbaar beu en ging hij achter mij aan lopen. Ik heb geen enkel normaal gesprek meer kunnen voeren met m'n groepje want hij dook er elke keer bovenop en kwam er heel luid tussendoor met allerlei mededelingen die niet echt met het gespreksonderwerp te maken hadden.
M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
Nu maak je zijn probleem de jouwe. Aangepast zijn is toch geen probleem, laat hem dat ook worden.quote:Op woensdag 6 mei 2026 09:50 schreef Tele6 het volgende:
M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
In ieper ben ik nooit geweestquote:Op woensdag 6 mei 2026 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn Kaat, van de tandarts. Ook dat je zo snel geholpen kon worden.
Ik heb net 3 nachten in een poepchic appartement aan de Belgische kust geboekt. Ieper en Plopsaland staan op de planning. Er zijn denk ik weinig grotere uitersten mogelijk.
Rood, dik en warm had ik na hondenbeet ook, zwart nietquote:Op woensdag 6 mei 2026 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Straks toch maar weer even naar de huisarts. Duim ziet er eng uit, rood en zwart en dik en is heel warm.
Ik ook. Zwart kan bloeduitstorting zijn, maar ik heb liever dat een professional er naar kijkt (en desnoods open maakt)quote:Op woensdag 6 mei 2026 13:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Rood, dik en warm had ik na hondenbeet ook, zwart nietdat lijkt me idd heel akelig. Hoop dat het meevalt
Wachtkamer van de huisarts (afspraak was om 1530)quote:
Ik wilde net wat lekkers pakken voor bij de koffie, maar ik wacht nu nog maar evenquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
Ben er ook blij mee. Het is nog heel pijnlijk maar anders pijnlijkquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:11 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Goed dat je ermee naar de dokter bent gedaan!
Hoezo, er waren toch geen fotos die je moest kijken?quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik wilde net wat lekkers pakken voor bij de koffie, maar ik wacht nu nog maar even
Wow…dat is snel! met pusvorming ook nog.quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
Oh, jullie kregen geen DM?quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoezo, er waren toch geen fotos die je moest kijken?
Goed dat je er achter aan bent gegaan. Hopelijk is het snel minder pijnlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben er ook blij mee. Het is nog heel pijnlijk maar anders pijnlijk
quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
Oh ja. Wist wel dat het hooguit een korreltje soda of biotex mocht zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |