abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:17:51 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220726724
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb gisteravond A weer opgehaald om naar de sportclub te gaan.

Ik was er best optimistisch over maar dat was misplaatst. Vorige week stond hij om 19:00 wel netjes klaar, hoefde alleen zijn schoenen aan te doen. Dit keer had hij nog geen sportkleding aan, nog geen sportschoenen, nog geen spulletjes gepakt, EN NOG NIET EENS ZN AVONDETEN OP :')

Ik had toen gewoon door moeten lopen naar training maar ik heb op hem gewacht. Dus waren we te laat op training maar dat kon hem niet schelen.

Ik heb hem verteld dat ik met de dames ging trainen dus dat hij zelf een groepje moest zoeken om mee te trainen en dat ging hij doen, maar na 45 min was hij dat blijkbaar beu en ging hij achter mij aan lopen. Ik heb geen enkel normaal gesprek meer kunnen voeren met m'n groepje want hij dook er elke keer bovenop en kwam er heel luid tussendoor met allerlei mededelingen die niet echt met het gespreksonderwerp te maken hadden. :X

M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
Dat gaat toch echt wel te ver hoor. Op alle fronten.

En je had nog wel zo'n goede strategie verzonnen door de vrouwen te gaan trainen.
Spoilers!
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:35:57 #152
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220726960
Nog officielerder: ik ben lid van de vakbond *O*
Spoilers!
  Moderator woensdag 6 mei 2026 @ 11:00:20 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220727120
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:50 schreef Tele6 het volgende:

M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
Nu maak je zijn probleem de jouwe. Aangepast zijn is toch geen probleem, laat hem dat ook worden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220727183
@Tele6 wat moeilijk maar je zou toch echt voor jezelf moeten kiezen. Wanneer je m wel wil ophalen dan “zo laat daar staan” en dan samen naar de club, ben je er niet ga ik alleen en je weet nu wel de weg. Heel vervelend maar het is zijn probleem, jij bent niet zijn behandelaar of begeleider.

Yeah @Lucky_Strike voor overleg, overuren, pensioen en vakbond *O*

Tandarts ging goed, verdoofde bovenlip nu maar ik durf weer te lachen.

Hij werkt nu in een soort container. Hij heeft in november de praktijk overgenomen en is de boel aan het verbouwen zodat zijn vrouw ook daar kan komen met haar patiënten (blij dat wij niet naar haar praktijk gaan dat was een roteind bergop fietsen geweest). Maar de verbouwing duurt veel langer doordat de stoppenkast niet verplaatst kan worden vanwege te weinig personeel.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 11:24:46 #155
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220727220
Fijn Kaat, van de tandarts. Ook dat je zo snel geholpen kon worden.

Ik heb net 3 nachten in een poepchic appartement aan de Belgische kust geboekt. Ieper en Plopsaland staan op de planning. Er zijn denk ik weinig grotere uitersten mogelijk.
Spoilers!
pi_220727244
@Tele6, je kan het eigenlijk niet zo duidelijk opschrijven als dat je hierboven gedaan hebt en niet weten dat dit onacceptabel is. Nu nog het ‘niet meer accepteren’ uitwerken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220727446
Ik heb naar mijn weten geen ASS en ik krijg van het hele verhaal al zin om A te slaan :') dus _O_ voor je geduld Tele.

Ik ben een vermijder, dus ik zou dit laten doodbloeden met 1000 smoezen om hem niet op te halen en dan alle contact te negeren oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220727869
Straks toch maar weer even naar de huisarts. Duim ziet er eng uit, rood en zwart en dik en is heel warm.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 13:36:09 #159
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220728038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn Kaat, van de tandarts. Ook dat je zo snel geholpen kon worden.

Ik heb net 3 nachten in een poepchic appartement aan de Belgische kust geboekt. Ieper en Plopsaland staan op de planning. Er zijn denk ik weinig grotere uitersten mogelijk.
In ieper ben ik nooit geweest
Alleen eens met de auto langs gesjeesd
pi_220728142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Straks toch maar weer even naar de huisarts. Duim ziet er eng uit, rood en zwart en dik en is heel warm.
Rood, dik en warm had ik na hondenbeet ook, zwart niet :X dat lijkt me idd heel akelig. Hoop dat het meevalt :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220728215
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 13:54 schreef Syrena het volgende:

[..]
Rood, dik en warm had ik na hondenbeet ook, zwart niet :X dat lijkt me idd heel akelig. Hoop dat het meevalt :*
Ik ook. Zwart kan bloeduitstorting zijn, maar ik heb liever dat een professional er naar kijkt (en desnoods open maakt)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220728657
F5 F5 F5 kaaaaaatje…waar ben je?
pi_220728676
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 15:27 schreef AnneX het volgende:
F5 F5 F5 kaaaaaatje…waar ben je?
Wachtkamer van de huisarts (afspraak was om 1530)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220728886
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 16:09:14 #165
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220728906
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
Ik wilde net wat lekkers pakken voor bij de koffie, maar ik wacht nu nog maar even :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220728923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
^O^

Goed dat je ermee naar de dokter bent gedaan!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220729073
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:11 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^

Goed dat je ermee naar de dokter bent gedaan!
Ben er ook blij mee. Het is nog heel pijnlijk maar anders pijnlijk
We have far more in common than that which devides us..
pi_220729122
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:09 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik wilde net wat lekkers pakken voor bij de koffie, maar ik wacht nu nog maar even :X
Hoezo, er waren toch geen fotos die je moest kijken?

Mag best hoor @Kaatje1 O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220729144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ontsteking open gesneden, zwart was een soort bloeduitstorting, maar er zit ook veel pus in dat ik er nu uit moet knijpen. Het voelt nu al beter aan
Wow…dat is snel! met pusvorming ook nog.
Dat duurt nog efkes ook.
  woensdag 6 mei 2026 @ 16:51:18 #170
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220729173
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hoezo, er waren toch geen fotos die je moest kijken?
Oh, jullie kregen geen DM? :7

Bueno, weer verder met offertes maken. Zonder expeditiecruises vreemd genoeg...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220729245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ben er ook blij mee. Het is nog heel pijnlijk maar anders pijnlijk
Goed dat je er achter aan bent gegaan. Hopelijk is het snel minder pijnlijk.


Net een dagje bij mijn ouders geweest. Nu even snel eten en dan naar Arnhem voor The Dutch Beer Challenge.
pi_220729368
Geen foto’s meer. Had ze gemaakt om op te sturen, maar toen werkte die site niet meer dus foto’s weg en gebeld.
Hoop ook niet dat ik morgen weer moet bellen. De snee die gemaakt is zit nu, ondanks drukken, dicht maar ergens komt toch nog vocht uit. Raar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220729481
Laat het maar stromen…morgen terugkomen of zelf in een badje met een korrel !!! soda.
pi_220729511
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220729715
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 17:35 schreef Vanyel het volgende:
Geen soda. Advies is tegenwoordig gewoon water, niks erin.
Oh ja. Wist wel dat het hooguit een korreltje soda of biotex mocht zijn.
Bestaat biotex nog?

Affijn…gewoon water dus…en dokter had vast ook een advies. 😉
Als het vocht er maar uitkomt!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')