Zit je twee keer in de week/maand in de trein moet je al gaan kijken of een abonnement goedkoper is.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee ov begint decadent te worden. Ik fiets alles en als dat te ver is dan wordt het pas de auto maar ov is echt duur aan het worden. Keken laatst wat Apeldoorn -amsterdam kost met de trein.. nou ga eens met 4 personen dan gooi je je auto wel op p+r neer in Amsterdam
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar goed, tanken wordt ook een dure hobby.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee ov begint decadent te worden. Ik fiets alles en als dat te ver is dan wordt het pas de auto maar ov is echt duur aan het worden. Keken laatst wat Apeldoorn -amsterdam kost met de trein.. nou ga eens met 4 personen dan gooi je je auto wel op p+r neer in Amsterdam
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
We zapten en ik dacht even Oleta Adams te horen, maar dat was Edsilia Rombley. Die stemmen kan je 1 op 1 leggenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:53 schreef AnneX het volgende:
Ons halve repertoire wordt vanavond gezongen aan de Amstel 😎
Dikke knuffelquote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
Dan zit je wel ver in het zuiden.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:07 schreef Tuindier het volgende:
Ik vind die bevrijdingsfestivals altijd zo gek qua timing, maar hier in het zuiden valt dat natuurlijk in september.
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Gedaan net, met klein tekstje erbij dat ik elke dag aan haar denk maar niet elke dag wil vragen hoe het gaat met veel liefs en een virtuele hugggg.
Kreeg me toch een lieve maar heftige lap update-tekst terug.
Jouw tip
Ja dit, je weet al dat het kut gaat, je weet al dat het takkeveel is allemaal en je weet dat iemand 60 keer per dag dezelfde riedel afspeelt. "Ik denk aan je, ik wou dat het anders was, love you, sterkte met de strijd" overzichtelijke dosis liefde en hopelijk steun, waar geen verplichting aan zit.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Topidee van de DP.
De druk van al die mensen die elke keer weer vragen hoe het gaat terwijl je antwoord echt niet beter wordt is nasty.
Hadden jullie dat niet, toen?
Och Kaatjequote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
He wat droevigquote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
Gelukkig heeft mijn man een lease auto van de zaak incl tankpas. Ik was anders heel hard gaan huilen gezien de afstanden die hij rijd.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar goed, tanken wordt ook een dure hobby.
Kun je beter naar Berlin gaan, dan kunnen de jongens nog gratis mee.
Wij gaan weinig met de trein. De weekenden draaien hier in hockey en scouting van de kinderen dus het is niet zo dat wij constant weg zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit je twee keer in de week/maand in de trein moet je al gaan kijken of een abonnement goedkoper is.
Weekend vrij is vier tientjes per maand en die haal ik er dus dik uit.
Maar idd zit je eens in de zoveel tijd in de trein is het niet te betalen.![]()
Bpop vroeger wel geweest hier in Haarlem. Denk dat Bpop nog wel erger is dan de Jordaan op Koningsdag qua drukte. Dus laat maar.
Verder sterkte Kaatje
Succes bij de tandartsquote:Op woensdag 6 mei 2026 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was hard werken, wat gebruik je een duim links (terwijl je rechtshandig bent) vaak. Maar gedoucht, aangekleed, dichte schoenen lukt me niet dan maar sandalen (koud). En dacht gisteren, ik heb nog handschoentjes, dus dat om de linkerhand en alles is droog gebleven nú koffie en zo naar de tandarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |