abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220724299
Ook zo ruk dat de bussen alleen nog over de ring van de wijk rijden en niet meer door de wijk. Kan een buurtbusje nemen die zo nu en dan vanuit Loenen komt maar moet eerst een stuk lopen anders voor de bus. Dan ben ik met de fiets ook al een heel stuk onderweg
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 mei 2026 @ 22:05:57 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220724478
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:43 schreef Goitske het volgende:

[..]
Nee ov begint decadent te worden. Ik fiets alles en als dat te ver is dan wordt het pas de auto maar ov is echt duur aan het worden. Keken laatst wat Apeldoorn -amsterdam kost met de trein.. nou ga eens met 4 personen dan gooi je je auto wel op p+r neer in Amsterdam
Zit je twee keer in de week/maand in de trein moet je al gaan kijken of een abonnement goedkoper is.
Weekend vrij is vier tientjes per maand en die haal ik er dus dik uit.
Maar idd zit je eens in de zoveel tijd in de trein is het niet te betalen. :s)

Bpop vroeger wel geweest hier in Haarlem. Denk dat Bpop nog wel erger is dan de Jordaan op Koningsdag qua drukte. Dus laat maar. :+

Verder sterkte Kaatje :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 22:08:55 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220724495
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:43 schreef Goitske het volgende:

[..]
Nee ov begint decadent te worden. Ik fiets alles en als dat te ver is dan wordt het pas de auto maar ov is echt duur aan het worden. Keken laatst wat Apeldoorn -amsterdam kost met de trein.. nou ga eens met 4 personen dan gooi je je auto wel op p+r neer in Amsterdam
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar goed, tanken wordt ook een dure hobby.

Kun je beter naar Berlin gaan, dan kunnen de jongens nog gratis mee.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220724541
:* vinger en tand, wat een pech @Kaatje
Maar dus niet echt iets duidelijks aan de hand met Elin of weten ze dat pas na volgende week?
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:29:52 #130
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220724690
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_220724860
Oooh…dat is een droevig vooruitzicht Kaatje toch.

Ons halve repertoire wordt vanavond gezongen aan de Amstel 😎
  woensdag 6 mei 2026 @ 02:04:48 #132
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220725419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
:'(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220725440
Ach, Elin en Kaat ;(
pi_220725441
Tevens goedenmorgen. Slapen niet gelukt :') (uiteraard :P ) Straks in vliegtuig mss hopelijk!
pi_220725442
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:53 schreef AnneX het volgende:

Ons halve repertoire wordt vanavond gezongen aan de Amstel 😎
We zapten en ik dacht even Oleta Adams te horen, maar dat was Edsilia Rombley. Die stemmen kan je 1 op 1 leggen O+
pi_220725452
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
Dikke knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220725487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:07 schreef Tuindier het volgende:
Ik vind die bevrijdingsfestivals altijd zo gek qua timing, maar hier in het zuiden valt dat natuurlijk in september.
Dan zit je wel ver in het zuiden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220725539
@Kaatje : oef, autsj. Vooral je vinger even in de gaten houden op ‘gewone’ ontsteking, als het gaat zwellen echt om antibiotica vragen. Kans daarop is groter dan op tetanus.

Is Elin de laatste bezoeken met daarbij bloeddrukmetingen elke keer zo gestrest? Katten kunnen qua bloeddruk giga exploderen als ze zich niet comfy voelen. (Er zijn natuurlijk wel grenzen in wat nog enigszins te verwachten is. Maar bloeddruk blijft tricky bij wakker dieren)
En zeker bij korte bezoeken zie je echt een verschil vergeleken met met wanneer ze een tijdje (paar uur) even tot rust hebben kunnen komen. (Tenzij heel bange/boze kat, dan wordt het niet beter.)

Is het voor jou mogelijk zelf thuis een stukje te scheren onder de staart, of kost dat je andere hand? Want dat scheren veroorzaakt vaak al enige stress en bijbehorende verhoging van de bloeddruk.
pi_220725599
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Gedaan net, met klein tekstje erbij dat ik elke dag aan haar denk maar niet elke dag wil vragen hoe het gaat met veel liefs en een virtuele hugggg.
Kreeg me toch een lieve maar heftige lap update-tekst terug.
Jouw tip O+
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220725603
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Topidee van de DP.
De druk van al die mensen die elke keer weer vragen hoe het gaat terwijl je antwoord echt niet beter wordt is nasty.
Hadden jullie dat niet, toen?
Ja dit, je weet al dat het kut gaat, je weet al dat het takkeveel is allemaal en je weet dat iemand 60 keer per dag dezelfde riedel afspeelt. "Ik denk aan je, ik wou dat het anders was, love you, sterkte met de strijd" overzichtelijke dosis liefde en hopelijk steun, waar geen verplichting aan zit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220725617
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
Och Kaatje :'( Wat verdrietig. Sterkte met de moeilijke tijd en de nog veel moeilijkere keuze die je maken moet :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 6 mei 2026 @ 07:57:03 #142
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220725763
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze hebben nu niets kunnen meten, volgende week gaan ze een stuk staart scheren om de bloeddruk te kunnen meten en proberen ze weer vloed af te nemen. Ze zit nu op de hoogst mogelijke bloeddruk medicatie, blijft dat zo hoog dan denk ik er over om haar te laten gaan want dat veroorzaakt constante hoofdpijn
He wat droevig ;( Sterkte ermee!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220725799
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Daar heb je ook weer gelijk in. Maar goed, tanken wordt ook een dure hobby.

Kun je beter naar Berlin gaan, dan kunnen de jongens nog gratis mee.
Gelukkig heeft mijn man een lease auto van de zaak incl tankpas. Ik was anders heel hard gaan huilen gezien de afstanden die hij rijd.

Jaren terug hebben wij overwogen om in Berlijn te gaan wonen. We zeiden al hadden we het maar gedaan een appartement daar was nu goud waard _O-
pi_220725810
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 22:05 schreef borisz het volgende:

[..]
Zit je twee keer in de week/maand in de trein moet je al gaan kijken of een abonnement goedkoper is.
Weekend vrij is vier tientjes per maand en die haal ik er dus dik uit.
Maar idd zit je eens in de zoveel tijd in de trein is het niet te betalen. :s)

Bpop vroeger wel geweest hier in Haarlem. Denk dat Bpop nog wel erger is dan de Jordaan op Koningsdag qua drukte. Dus laat maar. :+

Verder sterkte Kaatje :*
Wij gaan weinig met de trein. De weekenden draaien hier in hockey en scouting van de kinderen dus het is niet zo dat wij constant weg zijn.
Ik had toen we nog geen kinderen hadden zo'n 40% korting kaart in de daluren dan was het nog wel te doen om even naar Groningen te gaan voor een weekend naar mijn zus
pi_220725817
Mogge

Dank allemaal, voorlopig is ze er nog gewoon en vind ze spelen erg leuk (maar iet te lang meer) en ik hoop dat de pijnstillers ook helpen

@Candaasje ik heb al antibiotica gekregen, huisarts vond een goed idee.
En de vorige twee keer ging het bloeddruk meten heel relaxed en bloedafname gaat over het algemeen ook makkelijk, ze blijft rustig zitten bij scheren van de nek en aanprikken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220726372
Goeie Reis @Blues & golfer! En veel plezier.

Hier is de vakantie voorbij😢
pi_220726454
Dat was hard werken, wat gebruik je een duim links (terwijl je rechtshandig bent) vaak. Maar gedoucht, aangekleed, dichte schoenen lukt me niet dan maar sandalen (koud). En dacht gisteren, ik heb nog handschoentjes, dus dat om de linkerhand en alles is droog gebleven nú koffie en zo naar de tandarts
We have far more in common than that which devides us..
pi_220726471
Ik heb gisteravond A weer opgehaald om naar de sportclub te gaan.

Ik was er best optimistisch over maar dat was misplaatst. Vorige week stond hij om 19:00 wel netjes klaar, hoefde alleen zijn schoenen aan te doen. Dit keer had hij nog geen sportkleding aan, nog geen sportschoenen, nog geen spulletjes gepakt, EN NOG NIET EENS ZN AVONDETEN OP :')

Ik had toen gewoon door moeten lopen naar training maar ik heb op hem gewacht. Dus waren we te laat op training maar dat kon hem niet schelen.

Ik heb hem verteld dat ik met de dames ging trainen dus dat hij zelf een groepje moest zoeken om mee te trainen en dat ging hij doen, maar na 45 min was hij dat blijkbaar beu en ging hij achter mij aan lopen. Ik heb geen enkel normaal gesprek meer kunnen voeren met m'n groepje want hij dook er elke keer bovenop en kwam er heel luid tussendoor met allerlei mededelingen die niet echt met het gespreksonderwerp te maken hadden. :X

M'n collega had het laatst over een student die andere studenten aan het pesten was -- ze zei, sommige mensen met autisme hebben aangeleerd gekregen dat je je moet aanpassen (het autistische gedrag maskeren) en hebben dat zo strikt aangeleerd gekregen dat ze anderen gaan pesten als die nog autistisch gedrag vertonen. Misschien ben ik ook zo'n autist die onaangepaste autisten zou willen pesten... ik heb gisteren niet echt meer iets gezegd elke keer als A me in de rede viel.
pi_220726481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was hard werken, wat gebruik je een duim links (terwijl je rechtshandig bent) vaak. Maar gedoucht, aangekleed, dichte schoenen lukt me niet dan maar sandalen (koud). En dacht gisteren, ik heb nog handschoentjes, dus dat om de linkerhand en alles is droog gebleven nú koffie en zo naar de tandarts
Succes bij de tandarts :*

Bij de drogist verkopen ze ook vingercondooms (ja echt)
Die kun je om je verbandje/pleister van je duim doen om het droog en schoon te houden. Dan hoef je geen handschoen voor je hele hand.
Bij onze drogist lagen ze achter de toonbank.
  woensdag 6 mei 2026 @ 10:14:20 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220726686
Ik heb mijn eerste overleg gehad en ook mijn eerste overuur geschreven *O*
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')