abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220721708
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
Arme jij en arme Elin -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220721738
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:45 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik vind echt nooit muntjes -O-
Ik 1 50 centje in een supermarktkarretje.
pi_220721768
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik bedoelde jij naar haar :D

Laat je weten dat je aan haar denkt, maar vraagt niks van haar
Gedaan net, met klein tekstje erbij dat ik elke dag aan haar denk maar niet elke dag wil vragen hoe het gaat met veel liefs en een virtuele hugggg.
Kreeg me toch een lieve maar heftige lap update-tekst terug.
Jouw tip O+
  dinsdag 5 mei 2026 @ 17:40:43 #104
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220721838
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kolere Fles, hoe verzin je het!? _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niks raars aan hoor, hebben we al :s)

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220721886
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Is niks raars aan hoor, hebben we al :s)

[ afbeelding ]
_O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 5 mei 2026 @ 17:52:44 #106
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220721891
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:45 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik vind echt nooit muntjes -O-
Ik sta dit jaar tot nu toe op 16 stuks :s) Ik ga na het eten nog even een rondje lopen want de 5e en de 16e van de maand zijn de enige 2 dagen waarop nog nooit wat gevonden is. Dus dit is dé kans om de 5e weg te spelen :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220721983
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Gedaan net, met klein tekstje erbij dat ik elke dag aan haar denk maar niet elke dag wil vragen hoe het gaat met veel liefs en een virtuele hugggg.
Kreeg me toch een lieve maar heftige lap update-tekst terug.
Jouw tip O+
Topidee van de DP.
De druk van al die mensen die elke keer weer vragen hoe het gaat terwijl je antwoord echt niet beter wordt is nasty.
Hadden jullie dat niet, toen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:11:05 #108
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220721996
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik sta dit jaar tot nu toe op 16 stuks :s) Ik ga na het eten nog even een rondje lopen want de 5e en de 16e van de maand zijn de enige 2 dagen waarop nog nooit wat gevonden is. Dus dit is dé kans om de 5e weg te spelen :P
_O_ Good luck!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:29:44 #109
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220722225
Oeh, lees net dat Christopher Nolan de odyssee verfilmd heeft .
De trailer.

Bekijk deze YouTube-video

Ik vond het boek beter 🤣🤣🤣🤣🤣
pi_220722313
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:08 schreef Vanyel het volgende:


Topidee van de DP.
De druk van al die mensen die elke keer weer vragen hoe het gaat terwijl je antwoord echt niet beter wordt is nasty.
Hadden jullie dat niet, toen?
Ja ook wel, al stuurde g zelf bulkupdates. Ook ongevraagd, ik vond daar regelmatig wat van, maar dat was/is niet aan mij. Hij moest/moet dat ook kwijt en doet dat op zijn manier.

In de jaren daarna nog veel collega's van mij die elke week vroegen/vragen hoe het met hem gaat en dat ervaar(de) ik als te veel, te vaak en irritant. Het voelde als een soort 'gewoontevraag'.
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 18:43:20 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220722364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Oeh, lees net dat Christopher Nolan de odyssee verfilmd heeft .
De trailer.

Bekijk deze YouTube-video

Ik vond het boek beter 🤣🤣🤣🤣🤣
Waarvoor hij 2 miljoen voet film heeft gebruikt. 65mm film in IMAX formaat ratel je er met 330 voet per minuut doorheen. Letterlijk ratelen want de camera's daarvoor schijnen als motormaaiers te klinken.

1000ft kost ¤1577. Maar denk dat ie wel wat korting heeft gekregen.
https://www.kodak.com/con(...)ce-Catalog-EAMER.pdf
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 5 mei 2026 @ 18:51:50 #112
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220722415
quote:
80s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:11 schreef flipsen het volgende:

[..]
_O_ Good luck!
Nou de 5e dag van de maand blijft nog even open staan. Wel bijna 20k stapjes inmiddels. Ook leuk :) Morgen weer naar kantoor.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 19:56:27 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220723021
Geen Bevrijdingsfestival of andere festiviteiten in Koekstad, juist vandaag zou wat te vinden moeten zijn zou je denken
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220723191
Ik vind die bevrijdingsfestivals altijd zo gek qua timing, maar hier in het zuiden valt dat natuurlijk in september.

Rondje gelopen, geen muntjes gevonden.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:13:31 #115
63722 z80
I fink you freaky
pi_220723267
Gefeliciteerd @Whiskers
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:27:46 #116
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220723487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef z80 het volgende:
Gefeliciteerd @:Whiskers
Andere @Whiskers2009 ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:28:55 #117
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220723508
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:56 schreef derLudolf het volgende:
Geen Bevrijdingsfestival of andere festiviteiten in Koekstad, juist vandaag zou wat te vinden moeten zijn zou je denken
Ik heb ruim 11 km door de stad gelopen, wat er niet is, is er niet. Vind het wel goed zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:29:43 #118
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220723531
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:07 schreef Tuindier het volgende:
Ik vind die bevrijdingsfestivals altijd zo gek qua timing, maar hier in het zuiden valt dat natuurlijk in september.

Rondje gelopen, geen muntjes gevonden.
Net ook een uitleg gelezen waarom ze de bevrijding niet groots vieren, nu snap ik het
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:47:31 #119
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220723706
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarvoor hij 2 miljoen voet film heeft gebruikt. 65mm film in IMAX formaat ratel je er met 330 voet per minuut doorheen. Letterlijk ratelen want de camera's daarvoor schijnen als motormaaiers te klinken.

1000ft kost ¤1577. Maar denk dat ie wel wat korting heeft gekregen.
https://www.kodak.com/con(...)ce-Catalog-EAMER.pdf
Ik moet aan Asterix en Cleopatra denken
pi_220723934
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik 1 50 centje in een supermarktkarretje.
*O* toch weer 50 cent
pi_220723962
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik sta dit jaar tot nu toe op 16 stuks :s) Ik ga na het eten nog even een rondje lopen want de 5e en de 16e van de maand zijn de enige 2 dagen waarop nog nooit wat gevonden is. Dus dit is dé kans om de 5e weg te spelen :P
Scheelt denk ik wel dat jij meer in de stad loopt. Ik loop wel hier in de wijk maar niet echt bij winkels enzo in de buurt. Dus niet echt veel punten dat je geld moet pakken. Moet denk ik meer bij de winkels gaan lopen _O-

En ik kom nooit op het station
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 21:19:16 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220724009
https://www.oost.nl/nieuw(...)omkwam-zo-verdrietig

Dit nieuws had ik niet meegekregen, het is blijkbaar een nichtje van oud deelnemers van onze uitwisselingen. :{
Ontplofte oplader. Geen idee of het Action of Ali rommel is - ik gok van wel. Reden genoeg om dat niet in huis te willen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 21:22:54 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220724050
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:14 schreef Goitske het volgende:

En ik kom nooit op het station
Decadent hoor :{w
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:28:02 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220724105
We kijken Squid Game. Dit is geen goede serie, ondanks de hype.
Spoilers!
pi_220724280
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 21:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Decadent hoor :{w
Nee ov begint decadent te worden. Ik fiets alles en als dat te ver is dan wordt het pas de auto maar ov is echt duur aan het worden. Keken laatst wat Apeldoorn -amsterdam kost met de trein.. nou ga eens met 4 personen dan gooi je je auto wel op p+r neer in Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')