Arme jij en arme Elinquote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat duurde een uur. Pijnstilling (artrose en gebit) meegekregen en bloeddruk medicatie opgehoogd. Volgende week weer terug voor bloeddrukmeting en bloedafname, ze was nu helemaal over de zeik, heeft mij gebeten en ik sta in de wacht bij de huisarts voor tetanus.
Gedaan net, met klein tekstje erbij dat ik elke dag aan haar denk maar niet elke dag wil vragen hoe het gaat met veel liefs en een virtuele hugggg.quote:Op maandag 4 mei 2026 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik bedoelde jij naar haar![]()
Laat je weten dat je aan haar denkt, maar vraagt niks van haar
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kolere Fles, hoe verzin je het!?
Is niks raars aan hoor, hebben we alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is niks raars aan hoor, hebben we al![]()
[ afbeelding ]
Ik sta dit jaar tot nu toe op 16 stuksquote:
Topidee van de DP.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Gedaan net, met klein tekstje erbij dat ik elke dag aan haar denk maar niet elke dag wil vragen hoe het gaat met veel liefs en een virtuele hugggg.
Kreeg me toch een lieve maar heftige lap update-tekst terug.
Jouw tip
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta dit jaar tot nu toe op 16 stuksIk ga na het eten nog even een rondje lopen want de 5e en de 16e van de maand zijn de enige 2 dagen waarop nog nooit wat gevonden is. Dus dit is dé kans om de 5e weg te spelen
Ja ook wel, al stuurde g zelf bulkupdates. Ook ongevraagd, ik vond daar regelmatig wat van, maar dat was/is niet aan mij. Hij moest/moet dat ook kwijt en doet dat op zijn manier.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:08 schreef Vanyel het volgende:
Topidee van de DP.
De druk van al die mensen die elke keer weer vragen hoe het gaat terwijl je antwoord echt niet beter wordt is nasty.
Hadden jullie dat niet, toen?
Waarvoor hij 2 miljoen voet film heeft gebruikt. 65mm film in IMAX formaat ratel je er met 330 voet per minuut doorheen. Letterlijk ratelen want de camera's daarvoor schijnen als motormaaiers te klinken.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Oeh, lees net dat Christopher Nolan de odyssee verfilmd heeft .
De trailer.
Bekijk deze YouTube-video
Ik vond het boek beter 🤣🤣🤣🤣🤣
Nou de 5e dag van de maand blijft nog even open staan. Wel bijna 20k stapjes inmiddels. Ook leukquote:
Ik heb ruim 11 km door de stad gelopen, wat er niet is, is er niet. Vind het wel goed zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 19:56 schreef derLudolf het volgende:
Geen Bevrijdingsfestival of andere festiviteiten in Koekstad, juist vandaag zou wat te vinden moeten zijn zou je denken
Net ook een uitleg gelezen waarom ze de bevrijding niet groots vieren, nu snap ik hetquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:07 schreef Tuindier het volgende:
Ik vind die bevrijdingsfestivals altijd zo gek qua timing, maar hier in het zuiden valt dat natuurlijk in september.
Rondje gelopen, geen muntjes gevonden.
Ik moet aan Asterix en Cleopatra denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarvoor hij 2 miljoen voet film heeft gebruikt. 65mm film in IMAX formaat ratel je er met 330 voet per minuut doorheen. Letterlijk ratelen want de camera's daarvoor schijnen als motormaaiers te klinken.
1000ft kost ¤1577. Maar denk dat ie wel wat korting heeft gekregen.
https://www.kodak.com/con(...)ce-Catalog-EAMER.pdf
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik 1 50 centje in een supermarktkarretje.
Scheelt denk ik wel dat jij meer in de stad loopt. Ik loop wel hier in de wijk maar niet echt bij winkels enzo in de buurt. Dus niet echt veel punten dat je geld moet pakken. Moet denk ik meer bij de winkels gaan lopenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta dit jaar tot nu toe op 16 stuksIk ga na het eten nog even een rondje lopen want de 5e en de 16e van de maand zijn de enige 2 dagen waarop nog nooit wat gevonden is. Dus dit is dé kans om de 5e weg te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |