abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2026 @ 18:19:29 #176
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220729791
@Kaatje1 Je moet maar zo denken, het had veel erger kunnen zijn: samen met mij opgesloten in een cabin op de Hondius ergens in de Atlantische Oceaan, niet wetende of je wel of geen Hantavirus onder de leden hebt...

:o flipsen in CUL / [CUL SC] de hele godganselijke klotedag :o
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220729813
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:10 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
Oh ja. Wist wel dat het hooguit een korreltje soda of biotex mocht zijn.
Bestaat biotex nog?

Affijn…gewoon water dus…en dokter had vast ook een advies. 😉
Als het vocht er maar uitkomt!!!
Nee, geen verder advies, rekening houden met eigen pijngrens uitdrukken van de rommel en daarna (da’s nu want er komt niets meer uit) afspoelen en gaasje erover.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220729930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, geen verder advies, rekening houden met eigen pijngrens uitdrukken van de rommel en daarna (da’s nu want er komt niets meer uit) afspoelen en gaasje erover.
Wat akelig :*
  woensdag 6 mei 2026 @ 19:33:28 #179
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220730283
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:19 schreef flipsen het volgende:
@:Kaatje1 Je moet maar zo denken, het had veel erger kunnen zijn: samen met mij opgesloten in een cabin op de Hondius ergens in de Atlantische Oceaan, niet wetende of je wel of geen Hantavirus onder de leden hebt...

:o flipsen in CUL / [CUL SC] de hele godganselijke klotedag :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220730511
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 18:19 schreef flipsen het volgende:
@:Kaatje1 Je moet maar zo denken, het had veel erger kunnen zijn: samen met mij opgesloten in een cabin op de Hondius ergens in de Atlantische Oceaan, niet wetende of je wel of geen Hantavirus onder de leden hebt...

:o flipsen in CUL / [CUL SC] de hele godganselijke klotedag :o
Och, er zijn ergere mensen die hier posten om mee opgesloten te worden denk ik :D

Maar ben blij dat ik daar niet zit, niets te doen, water blijft water en op een gegeven moment heb je ook je boeken uit.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220730729
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 16:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Goed dat je er achter aan bent gegaan. Hopelijk is het snel minder pijnlijk.


Net een dagje bij mijn ouders geweest. Nu even snel eten en dan naar Arnhem voor The Dutch Beer Challenge.
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:23:19 #182
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220730815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
De Yusuf Dikec van het bierbrouwen _O_ (zoek maar op _O_ )
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220730874
Gefeliciteerd @Sarabi en man *O* *O* *O*

Denk dat de pijnstillers bij Elin werkt, ze eet weer best goed. Ze had/heeft ontstoken tandvlees, wanneer ze jonger was geweest zou het gebit weer eens schoongemaakt moeten worden maar dat gaan we niet doen met de bejaarde dame
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:28:44 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220730879
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Leuk! Welke?
pi_220730896
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
De Yusuf Dikec van het bierbrouwen _O_ (zoek maar op _O_ )
Die ga ik later even opzoeken :D

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd @:sarabi en man *O* *O* *O*

Denk dat de pijnstillers bij Elin werkt, ze eet weer best goed. Ze had/heeft ontstoken tandvlees, wanneer ze jonger was geweest zou het gebit weer eens schoongemaakt moeten worden maar dat gaan we niet doen met de bejaarde dame
Dankjewel! Fijn dat de pijnstillers werken O+

quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Leuk! Welke?
De Cold IPA Coldmember
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:43:08 #186
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731008
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Och, er zijn ergere mensen die hier posten om mee opgesloten te worden denk ik :D
Namen en rugnummers :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 20:51:44 #187
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
*O* Wat tof *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220731343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
*O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220731348
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnen *O* En dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Wat goed!

Gefeliciteerd B:)B
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:39:25 #190
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731559
quote:
11s.gif Op woensdag 6 mei 2026 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik zie trouwens best wel een gelijkenis met een zekere Dr_Fles :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:46:13 #191
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220731633
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:39 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik zie trouwens best wel een gelijkenis met een zekere Dr_Fles :D
Nee dat kan niet. Ik heb geen paarse haarborstel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:46:13 #192
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731634
Anyway, we waren net weer een beetje gerustgesteld hier in huis/de buurt, iedere avond maakte de politie én het CAV (soort van "veiligheidsdienst" van de gemeente) meerdere rondes over de straten hier. Tot gisteravond er voor het eerst geen politie meer stond bij de ingang. En verdomd... vannacht rond 03:00 kwamen 6 gemaskerde en bewapende mannen via de slaapkamer van een jochie van 12 een huis binnen gestormd. Een huis met een flinke muur er omheen, de eigenaar heeft een wapen, ze hebben 3 honden én camara´s en toch...

Uiteindelijk zijn ze bijna een uur binnengeweest, alleen wat geld buitgemaakt. Ze waren niet geinteresseerd in laptops/mobiele telefoons vreemd genoeg. Ze waren ook zo "aardig" om de vrouw zich te laten aankleden, want die liep in haar ondergoed. Hebben wel de man geslagen, omdat ze meer geld wilden hebben. En dreigden de vingers van het jochie af te snijden :X Pfff... Uiteindelijk zijn ze vertrokken, nádat ze zeiden "Oh, nog even wachten, want de auto van het CAV kwam net langs, die moet eerst terugrijden, daarna kunnen we weg". Hm... Het wapen van de man ook meegenomen trouwens, fuck.

Goed, maandag komen ze hier opnieuw de buitensensoren installeren, dat ging vorige keer niet goed :{ En ik ga zo wat extra reflectoren ophangen. En de camara´s weer eens nakijken. En langs het CAV om een afstandsbediening met paniek-knop aan te vragen. Op de mobiel ook al de paniek-app geinstalleerd. Maar fuck, hier word je niet blij van :N
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:52:13 #193
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220731691
lekker man. En waarom wilde je daar ook weer wonen precies?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:55:44 #194
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220731727
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker man. En waarom wilde je daar ook weer wonen precies?
Haha, omdat het hier een stuk veiliger is dan Mar del Plata waar we eerst woonden :D

Naja, en dichterbij Buenos Aires, mooier huis, fijnere buurt, toe aan verandering, dit dat alles.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:58:32 #195
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220731755
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:55 schreef flipsen het volgende:
hier een stuk veiliger is
:D

Haaaahhaahah ja haha

Okee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220731798
Mooi klote, @flipsen
Ik zou niet meer rustig slapen, maar hej, ik ben dan ook een Drentse plattelandsbewoner.

@Kaatje1 hoe is het met je duim?

@Sarabi ik drink er een Coldmember op, op je prijs B:)B
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220731918
@flipsen :o -O-

@Kaatje1 pffffff akelig :*

@Sarabi *G* gefeliciteerd!
pi_220731935
Wat klote @flipsen :o :( ;(

En hoera voor @Sarabi bier! *O*

Goed dat je naar de dokter geweest bent @Kaatje1! Hopelijk is het ergste nu achter de rug.

Ik sliep kut en was 7.15 al de deur uit en gaf 9-13u onderwijs. Gelukkig wel leuk onderwijs, maar ondanks dat ze vooral zelf aan het werk waren, is dat toch best intensief. Ik moet wel slimme vragen stellen en kijken of ze niet heel verkeerde kant op gaan in hun opdracht antwoorden, en het is een onderwerp waar ik nul ervaring in heb dus ik moet daar ook wel kritisch voor nadenken ipv dat ik het op autopiloot gewoon weet. Nu de katjes in bed aan het leggen, normaal gaat Bram dan meteen op de slaapplek van die avond liggen en komt Sam er dan vrij snel bij. Maar nu ligt Sam helemaal languit op mn benen O+ dus ik moet nog heel even wachten voor ik naar bed kan, ben ik bang :+
pi_220732004
Dag 1 voltooid :s)
pi_220732026
quote:
80s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:46 schreef flipsen het volgende:
Anyway, we waren net weer een beetje gerustgesteld hier in huis/de buurt, iedere avond maakte de politie én het CAV (soort van "veiligheidsdienst" van de gemeente) meerdere rondes over de straten hier. Tot gisteravond er voor het eerst geen politie meer stond bij de ingang. En verdomd... vannacht rond 03:00 kwamen 6 gemaskerde en bewapende mannen via de slaapkamer van een jochie van 12 een huis binnen gestormd. Een huis met een flinke muur er omheen, de eigenaar heeft een wapen, ze hebben 3 honden én camara´s en toch...

Uiteindelijk zijn ze bijna een uur binnengeweest, alleen wat geld buitgemaakt. Ze waren niet geinteresseerd in laptops/mobiele telefoons vreemd genoeg. Ze waren ook zo "aardig" om de vrouw zich te laten aankleden, want die liep in haar ondergoed. Hebben wel de man geslagen, omdat ze meer geld wilden hebben. En dreigden de vingers van het jochie af te snijden :X Pfff... Uiteindelijk zijn ze vertrokken, nádat ze zeiden "Oh, nog even wachten, want de auto van het CAV kwam net langs, die moet eerst terugrijden, daarna kunnen we weg". Hm... Het wapen van de man ook meegenomen trouwens, fuck.

Goed, maandag komen ze hier opnieuw de buitensensoren installeren, dat ging vorige keer niet goed :{ En ik ga zo wat extra reflectoren ophangen. En de camara´s weer eens nakijken. En langs het CAV om een afstandsbediening met paniek-knop aan te vragen. Op de mobiel ook al de paniek-app geinstalleerd. Maar fuck, hier word je niet blij van :N
Wat verschrikkelijk ;( :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')