abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 november 2025 @ 12:16:08 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219316369
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 november 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar :') ?
In Groningen is gister een auto door de sneeuw (!) die daar bleef liggen (!) van de weg gegleden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219316378
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft ;(
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

En alles is smerig :')
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
-O-

Heb je een eindtijd? Anders zou ik die nu plannen en je eraan houden. Broertje mag ervaren dat slechte planning consequenties heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219316399
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft ;(
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

En alles is smerig :')
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
Jeetje -O- wat een ellende
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 22 november 2025 @ 12:24:52 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219316417
Vaatewasser is overleden.

En na 3x een nieuwe pomp en 1x een nieuwe verwarming heb ik niet zo'n zin er weer onderdelen in te gooien.

Maar door mn knie (verdraaid) ben ik nog niet mobiel genoeg om te gaan shoppen / onderhandelen met de leverancier van de oude voor een winkeldochter, laatste van de voorraad of andere manier om minder te betalen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219316420
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft ;(
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

En alles is smerig :')
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
Ik heb ooit met mezelf afgesproken dat ik alleen nog help verhuizen bij mensen die hebben ingepakt. Niet ingepakt is geen hulp en dat geef ik van te voren aan. Niet dat jij daar nu iets aan hebt maar ik heb zoooo’n hekel aan precies dat wat jij beschrijft.

Hoewel mijn vrienden bij de recentste verhuizingen gewoon professionals hebben ingehuurd. Nog veel beter.
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 12:44:33 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219316501
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 12:24 schreef fietsie het volgende:
Vaatewasser is overleden.

En na 3x een nieuwe pomp en 1x een nieuwe verwarming heb ik niet zo'n zin er weer onderdelen in te gooien.

Maar door mn knie (verdraaid) ben ik nog niet mobiel genoeg om te gaan shoppen / onderhandelen met de leverancier van de oude voor een winkeldochter, laatste van de voorraad of andere manier om minder te betalen
Ik zag dat de vaatwasser en koelkast die ik zocht bij de Euronics (vergelijkbaar met Expert) in Ulm goed geprijsd waren, toen de vestiging in Meppen gemaild - of ze voor dezelfde prijs konden leveren. Was een scherpe prijs, moest even overlegd worden maar kon uiteindelijk wel. Overigens nieuwe apparatuur dus uiteindelijk nog wel duurder als Winkelknecht natuurlijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219316549
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft ;(
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

En alles is smerig :')
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
Man man man -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219316572
Pfffft Tele
pi_219316577
Liefde is: g die mijn pompoensoep (die hij helemaaaaaaal niet lekker vind) gaat maken :D O+
Zijn eten wordt gebracht en heeft verder weinig te doen, en ik ben busy met fietsen, wassen, wctjes poetsen, bed verschonen.
Prima verdeeld de taken *G*

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 22-11-2025 13:37:41 ]
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 13:03:09 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219316578
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(
Wat is kleinst mogelijk? VW Transporter/Renault Traffic of nog kleiner? :{

Ik liet ChatGPT een vergelijking doen aan de hand van onderstaande firma, uitgegaan van 25km enkele reis en vijf ritjes. Met zo'n bakwagen efficiënt ingepakt is dat slechts ¤25 duurder (rekening houdend met hoger verbruik en zo). Scheelt wel twee ritten

https://www.vdweerdautove(...)men/bestelauto-huren
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 22 november 2025 @ 13:28:50 #207
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219316673
quote:
Wel jammer dat er niets over chiropractie wordt gezegd, ben daar best benieuwd naar.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219316687
quote:
80s.gif Op zaterdag 22 november 2025 13:28 schreef flipsen het volgende:

[..]
Wel jammer dat er niets over chiropractie wordt gezegd, ben daar best benieuwd naar.
https://www.medischcontac(...)ogleraar-chiropraxie *G* :+
  zaterdag 22 november 2025 @ 13:36:06 #209
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219316703
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219316792
quote:
Ja daar kun je om jubelen, maar daar staat tegenover dat echt wel meer behandelingen die weinig geld opleveren voor grote bedrijven niet bewezen effectief zijn omdat er gewoon geen geld beschikbaar is om alle mogelijke opties mooi dubbelblind gerandomiseerd te onderzoeken.

Om maar iets te noemen... is jouw aanpak met moet ik dit nu doen bewezen effectief (met uitgebreid dubbelblind gerandomiseerd onderzoek!)?
Als dat niet zo is, is dat dan ook kwakzalverij? Kan het jou daarom niet geholpen hebben?

Of zouden het ook dingen kunnen zijn die (voor een deel van de cliënten) werken, waar betere en slechtere beoefenaars van rondlopen, en die niet of nog niet bewezen zijn om uiteenlopende redenen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219316793
quote:
Casus Belli …heerlijk om te lezen. :@

Zojuist een appel, die lang bleef liggen en een rol bladerdeeg verwerkt.
Niet een groot succes.
pi_219316818
quote:
Andere genomineerde dit jaar was het Amsterdam UMC, omdat het een studie naar accupunctuur bij kinderen met obstipatie goedkeurde.
Ik vind dit dus best wel bizar.
Dan ga je als ziekenhuis een onderzoek doen om na te gaan of een behandeling werkt, krijg je zo'n idiote nominatie. Omdat je nota bene wil ONDERZOEKEN of er bewijs is voor eventuele effectiviteit.
Dat is toch goddomme volkomen tegengesteld aan kwakzalverij?

Een werkzame stof verdunnen tot er niets meer van over is en claimen dat het daardoor beter werkt, daarvan snapt (zou je hopen :') ) iedereen dat het kwakzalverij is, maar door wetenschappelijk onderzoek zo te classificeren vind ik dat je jezelf als organisatie echt behoorlijk belachelijk maakt.

quote:
Met de leerstoel wil hij de kosteneffectiviteit van niet-farmacologische interventies, zoals chiropraxie, manuele therapie en massages, onderzoeken. In 2008 promoveerde hij op de bijwerkingen na chiropraxie.
Met de chiropractie ging het overigens over hetzelfde. Beschuldiging van kwakzalverij aan het adres van iemand die wetenschappelijk onderzoekt of iets kosteneffectief is. Of het werkt en minder kost. Wederom het tegengestelde van een kwakzalver.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219316819
Rant time over, tijd om uit bed te komen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219316823
Sorry, bijna dan.
Accupunctuur?
Wtf is aCCupunctuur?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219317035
Ik ken verhalen vanuit de poli's orthopedie en neuro over chiropraxie, echt ik zou er gewoon nooit aan beginnen.

Mijn MoetIkDitNuDoen komt niet aan lijven ;)

Als het je helpt vooral doen, ik ben geen dokter of wetenschapper.
Kritisch blijven ben ik heel erg voor, of je dan een 'prijs' daarbij moet gebruiken vind ik mss ook wel lullig.

[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 22-11-2025 14:28:34 ]
pi_219317168
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 14:07 schreef Vanyel het volgende:
Sorry, bijna dan.
Accupunctuur?
Wtf is aCCupunctuur?
Met naaldjes in een accu prikken! Logisch toch! ;)

Verder eens met je rant - het onderzoeken op werkzaamheid en kosteneffectiviteit van behandelingen lijkt me juist alles behalve kwakzalverij. Hoe denken ze dat "reguliere" medicijnen bewezen effectief geworden zijn dan.. oh ja, door wetenschappelijk onderzoek dus. Zonder onderzoek te doen kan iets per definitie niet bewezen effectief zijn, en dus per definitie niet tot de reguliere geneeskunde behoren. Als het goed onderzocht wordt/is en er geen werkzaamheid blijkt en ze gaan het dan alsnog aanbieden, dán mag je er een kwakzalverij prijs aan geven.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 14:22 schreef Blues het volgende:
Mijn MoetIkDitNuDoen komt niet aan lijven ;)
Onwerkzame psychische interventies kunnen potentieel net zo schadelijk zijn als onwerkzame lichamelijk-medische interventies. Dus ook daarvoor geldt wat mij betreft wat Vanyel zegt.

Niet dat jouw MoetIkDitNuDoen nou per se schadelijk is, maar het hele punt van Vanyel was ook juist dat het feit dat iets niet bewezen werkzaam is, niet per se het kwakzalverij maakt, het is immers ook niet bewezen werkzaam als het überhaupt niet (voldoende/goed) onderzocht is.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2025 @ 14:57:28 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219317216
Broertje Tele :X

Rotterdam was fijn. Eerst rondje Kralingen. De Markthal weer eens bezocht. Was ook al weer jaren geleden dat het een vreetschuur is geworden en geen versmarkt is bekend maar. Maar wel vol terwijl de laatste keer dat ik er was, was er ook een hoop leegstand.
Originele plan mislukt, maar nu tien jaar later in andere vorm voegt het wel wat toe. Ook al werd de lunch een broodje haring en loempia op de markt buiten :P.

Ik had ook even gemist dat ze naast de Markthal gingen bouwen. Daarnaast is het nu een bouwplek geworden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 15:05:00 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219317253
Degene die m'n kachel heeft geplaatst is net even geweest. Ik had het vermoeden dat er iets niet helemaal klopte omdat het aansteken moeilijk ging.

M'n vermoeden was juist - hij heeft nu ook beduidend meer warmte af.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 22 november 2025 @ 15:21:35 #219
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219317362
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 14:22 schreef Blues het volgende:
Ik ken verhalen vanuit de poli's orthopedie en neuro over chiropraxie, echt ik zou er gewoon nooit aan beginnen.
Mja, daarom heb ik besloten om niet terug te gaan naar de chiro bij wie ik de laatste keer was. Dat echt snoeiharde duw, trek en "krak"werk vind ik niet prettig en maakt me alleen maar meer gespannen. Maar de chiro bij wie ik in Mar del Plata liep deed het juist heel relaxed en prettig, met zo´n tafel die in delen een stukje verhoogd wordt en dan, met een béétje druk, naar beneden geduwd. Dat is niet zo intensief en vond ik dikke prima. En had ik ook baat bij.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 22 november 2025 @ 15:32:17 #220
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219317423
And now for something completely different...
Wie maakt me los? (Nee, nu even niet over chiropraxie)
Ik zoek iemand die graag met 20% korting naar Antarctica wil in eind maart. Lijkt me echt iets voor @Dr_Flash :Y Dan kost het maar US$9560 ipv US$11.950. In Euro´s is dat nog veel minder *)
Enige nadeel: je moet dan wel de hut met mij delen... *;

Ik mag dan namelijk graties ende voor nietsch
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219317443
quote:
80s.gif Op zaterdag 22 november 2025 15:32 schreef flipsen het volgende:
And now for something completely different...
Wie maakt me los? (Nee, nu even niet over chiropraxie)
Ik zoek iemand die graag met 20% korting naar Antarctica wil in eind maart. Lijkt me echt iets voor @:Dr_Flash :Y Dan kost het maar US$9560 ipv US$11.950. In Euro´s is dat nog veel minder *)
Enige nadeel: je moet dan wel de hut met mij delen... *;

Ik mag dan namelijk graties ende voor nietsch
Ohhhhh 10-15 jaar geleden zou ik dat meteen doen
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 22 november 2025 @ 15:39:34 #222
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219317463
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ohhhhh 10-15 jaar geleden zou ik dat meteen doen
Met mij de hut induiken bedoel je?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219317497
quote:
80s.gif Op zaterdag 22 november 2025 15:39 schreef flipsen het volgende:

[..]
Met mij de hut induiken bedoel je?
Voor de keizerpinguins op Antarctica had ik veel over :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_219317501
quote:
80s.gif Op zaterdag 22 november 2025 15:32 schreef flipsen het volgende:
And now for something completely different...
Wie maakt me los? (Nee, nu even niet over chiropraxie)
Ik zoek iemand die graag met 20% korting naar Antarctica wil in eind maart. Lijkt me echt iets voor @:Dr_Flash :Y Dan kost het maar US$9560 ipv US$11.950. In Euro´s is dat nog veel minder *)
Enige nadeel: je moet dan wel de hut met mij delen... *;

Ik mag dan namelijk graties ende voor nietsch
Ja leuk, in 2033 heb ik geld :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219317515
Ik kreeg van de week heimwee naar de kip kerrie ragout van mijn vader, zeker 20 jaar niet meer gehad. Alles wat ik me kan herinneren zit er nu in, het ziet er ook hetzelfde uit, doppertjes moet nu even goed opwarmen, dan verder op smaak brengen, lekker met rijst vanavond (hoop ik)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 22 november 2025 @ 16:04:08 #226
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219317571
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 november 2025 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja leuk, in 2033 heb ik geld :W
Dan hoop ik met pensioen te zijn *) Of toch in ieder geval minder te werken en meer te delegeren :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219317572
quote:
80s.gif Op zaterdag 22 november 2025 15:32 schreef flipsen het volgende:
And now for something completely different...
Wie maakt me los? (Nee, nu even niet over chiropraxie)
Ik zoek iemand die graag met 20% korting naar Antarctica wil in eind maart. Lijkt me echt iets voor @:Dr_Flash :Y Dan kost het maar US$9560 ipv US$11.950. In Euro´s is dat nog veel minder *)
Enige nadeel: je moet dan wel de hut met mij delen... *;

Ik mag dan namelijk graties ende voor nietsch
Dit leest alsof jij voor 9560 met 2 mag en een hutgenoot zoekt om de kosten op zich te nemen :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219317815
quote:
80s.gif Op zaterdag 22 november 2025 16:04 schreef flipsen het volgende:

[..]
Dan hoop ik met pensioen te zijn *) Of toch in ieder geval minder te werken en meer te delegeren :Y
Ja ik ook. Daarom :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 22 november 2025 @ 18:33:56 #229
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219318378
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 16:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit leest alsof jij voor 9560 met 2 mag en een hutgenoot zoekt om de kosten op zich te nemen :o
quote:
if traveling with a personal guest, you'll travel for free while your guest can enjoy a healthy 20% discount
B-)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219318383
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
-O-

Heb je een eindtijd? Anders zou ik die nu plannen en je eraan houden. Broertje mag ervaren dat slechte planning consequenties heeft.
We hebben gezegd dat we tot 21:00 helpen. En dat wij avondeten fixen.

Maar het is tegen al mijn verwachtingen in goed gekomen *G*

Alles is over, bus is heelhuids ingeleverd, B heeft de elektra klaar (alle nieuwe stopcontacten en lichtschakelaars), we hebben zelfs de meubels al gemonteerd (bed en kast).

Een van de twee vrienden van broertje viel bij het sjouwen voor de eerste rit van de trap ;( dus die is met een zere enkel naar huis. Natuurlijk viel hij met de veel te zware doos KEUKEN BREEKBAAR, broertje natuurlijk kwaad. Bekommer je om je vriend niet om je servies mafkees. Had je maar beter in moeten pakken.

Laatste deel van de dag was eigenlijk best relaxt -- broertje en overgebleven vriend zijn naar de stort geweest, en B en ik hebben meubels gebouwd en gordijn opgehangen. Best trots op de kledingkast, want dat was géén Ikea dus ik had geen gevoel hoe die in elkaar zou moeten, we hadden 'm niet gedemonteerd zien worden, en we hebben 'm alsnog super vlot in elkaar gekregen. Zelfs de deuren netjes kunnen stellen -- die hingen eerder altijd scheef :') (want niet Ikea)

Nu zitten we te wachten op onze pizza :9~
pi_219318404
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 12:26 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik heb ooit met mezelf afgesproken dat ik alleen nog help verhuizen bij mensen die hebben ingepakt. Niet ingepakt is geen hulp en dat geef ik van te voren aan. Niet dat jij daar nu iets aan hebt maar ik heb zoooo’n hekel aan precies dat wat jij beschrijft.

Hoewel mijn vrienden bij de recentste verhuizingen gewoon professionals hebben ingehuurd. Nog veel beter.
Ja onze eis is eigenlijk
1. Ingepakt
2. In gangbare verhuisdozen ingepakt

Want B heeft ook weleens een vriendin helpen verhuizen die haar hele hebben en houden in vuilniszakken gepropt had :X

Maar broertje belooft A en doet B. Hij had 25 verhuisdozen, maar 15 ervan lagen nog leeg in de woonkamer en in plaats daarvan dus alles in losse tasjes en schoenendozen enz enz :') :')
pi_219318431
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 13:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wat is kleinst mogelijk? VW Transporter/Renault Traffic of nog kleiner? :{

Ik liet ChatGPT een vergelijking doen aan de hand van onderstaande firma, uitgegaan van 25km enkele reis en vijf ritjes. Met zo'n bakwagen efficiënt ingepakt is dat slechts ¤25 duurder (rekening houdend met hoger verbruik en zo). Scheelt wel twee ritten

https://www.vdweerdautove(...)men/bestelauto-huren
Opel Vivaro. De laadruimte was 2,6 meter, broertjes boekenplanken waren 3 meter. Kast had wel in de bus gepast maar dan in z'n nieuwe huis de draai van de trap niet kunnen maken.

Qua aantal ritten zijn we uiteindelijk 5x heen en weer geweest, want aan het begin van de dag had broertje z'n sleutels niet mee :') :')

Bakwagen zou wel lastiger rijden en parkeren zijn geweest. Ik zou zelf voor een tussenmaatje zijn gegaan.
pi_219318442
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 14:07 schreef Vanyel het volgende:
Sorry, bijna dan.
Accupunctuur?
Wtf is aCCupunctuur?
Dat is als je op de verkeerde plek een spijker in je auto slaat.
pi_219318458
Ik wilde ook nog even vertellen dat broertje de lekkage in de keuken had opgelost door de watertoevoer bij binnenkomst van het huis half dicht te draaien. ^O^ :')

Dat je nu nergens in huis meer in afzienbare tijd een emmertje kan vullen is niet zo relevant toch?
pi_219318476
Broertje is wel inventief maar handig, moah

Ik zou gillend gek worden van ‘m
We have far more in common than that which devides us..
pi_219318561
Maar serieus, hoe kan iemand denken dat dat handig is??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219318572
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 18:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]
We hebben gezegd dat we tot 21:00 helpen. En dat wij avondeten fixen.

Maar het is tegen al mijn verwachtingen in goed gekomen *G*

Alles is over, bus is heelhuids ingeleverd, B heeft de elektra klaar (alle nieuwe stopcontacten en lichtschakelaars), we hebben zelfs de meubels al gemonteerd (bed en kast).

Een van de twee vrienden van broertje viel bij het sjouwen voor de eerste rit van de trap ;( dus die is met een zere enkel naar huis. Natuurlijk viel hij met de veel te zware doos KEUKEN BREEKBAAR, broertje natuurlijk kwaad. Bekommer je om je vriend niet om je servies mafkees. Had je maar beter in moeten pakken.

Laatste deel van de dag was eigenlijk best relaxt -- broertje en overgebleven vriend zijn naar de stort geweest, en B en ik hebben meubels gebouwd en gordijn opgehangen. Best trots op de kledingkast, want dat was géén Ikea dus ik had geen gevoel hoe die in elkaar zou moeten, we hadden 'm niet gedemonteerd zien worden, en we hebben 'm alsnog super vlot in elkaar gekregen. Zelfs de deuren netjes kunnen stellen -- die hingen eerder altijd scheef :') (want niet Ikea)

Nu zitten we te wachten op onze pizza :9~
Gaan jullie eten regelen omdat je anders niet op vertrouwt dat er eetbaar eten komt? Want anders vind ik eten regelen nou bij uitstek iets voor degene die geholpen wordt }:|

Fijn dat het een soort van goed kwam, maar je broertje klinkt wel ehh.. hoe zeg ik dit aardig :D extreem naïef en nonchalant?
pi_219318604
Impulsief en onnadenkend zou ik eerder zeggen :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219318609
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Impulsief en onnadenkend zou ik eerder zeggen :7
gewoon compleet wereldvreemd :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219318645
Ik ben eens verhuisd vier dagen nadat we terugkwamen van huwelijksreis en 8 weken nadat ik aan een hernia geopereerd was. Om die laatste reden hadden we het inpakken uitgesteld tot ná de vakantie. Het was best een ingewikkelde verhuizing want we gingen tijdelijk maar de helft van het aantal vierkante meters dus een deel moest in de opslag.

Vier dagen voor de verhuisdatum haalden we dus de dozen op bij het verhuisbedrijf. Die hem, bleek achteraf, nogal knepen want die voorzagen een broertje-van-Tele-scenerio :+ wat zij niet wisten is dat ik dol ben op planpuzzels en ik de weken ervoor, tussen het plannen van de bruiloft en het revalideren door alles al uitgedacht had en allerlei spullen had gecategoriseerd en gestickerd *) alles ging vlekkeloos twee verhuiswagens in en het paste ool nog in ons poppenhuis.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219318651
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 18:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja onze eis is eigenlijk
1. Ingepakt
2. In gangbare verhuisdozen ingepakt

Want B heeft ook weleens een vriendin helpen verhuizen die haar hele hebben en houden in vuilniszakken gepropt had :X

Maar broertje belooft A en doet B. Hij had 25 verhuisdozen, maar 15 ervan lagen nog leeg in de woonkamer en in plaats daarvan dus alles in losse tasjes en schoenendozen enz enz :') :')
Klinkt steeds alsof Telebroer iets te goed het voorbeeld van Telemama volgt en nog te weinig gewonegrotemensengedrag heeft geïnternaliseerd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219318662
Mijn zus is ook zo'n warhoofd idd. Ik weet nog dat ze moest verhuizen van haar studentenkamer in Maastricht naar ergens anders.

Honderd keer gevraagd "Heb je alles ingepakt??" Jahaaa :Y :Y :Y

Komen we daar. NIKS ingepakt.

Echt stop er mee. :N HOEDAN
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219318663
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 november 2025 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
gewoon compleet wereldvreemd :X
Ik vind dat niet zo gek, gezien het ouderlijk huis waar hij uit komt. Het is daarom ook tof en dapper hoe wereldwijs @Tele6 is ^O^ met kudo's voor B, wat een geduld!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219318666
Met maatje naar de bioscoop geweest. Gezien de tijd van het jaar werd het een sinterklaasfilm.
Met een hoop kinderen die braaf film keken en de gangen van de zaal in de pauze tot een renbaan veranderden _O-

Er waren boeven :o die het grote boek van sinterklaas pikten. :o
Tot het weer goed kwam werd naast me regelmatig gefluisterd 'maar het boek is weg'.
Ook de cast werd bij me gecheckt cq doorgefluisterd. Met een zaal vol gelovigen heb ik hem toch maar even de mond gesnoerd toen Robert ten Brink in beeld kwam <O)

Afsluitend lieten we ons culinair verwennen bij het restaurant met de gouden bogen. Want een fatsoenlijke zit-friettent is in het centrum niet te vinden en we waren te voet.
Wel een beetje incognito achteraan, want maatje is Beroemd B-)
Afgelopen week heeft hij zichzelf op een groot scherm terug gezien bij een theatervoorstelling. Helemaal trots 'en als mensen een foto met me willen maken dan mag dat' _O- O+

Nu thuis met een portje van 30 jaar oud. Had ik nog een klein flesje als souvenir van liggen :Y)

[ Bericht 1% gewijzigd door Cat-astrophe op 22-11-2025 19:36:10 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219318669
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 19:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik vind dat niet zo gek, gezien het ouderlijk huis waar hij uit komt. Het is daarom ook tof en dapper hoe wereldwijs @:Tele6 is ^O^ met kudo's voor B, wat een geduld!
Ja ik weet niet veel van de achtergrond verder maar zo gestructureerd en planmatig als Tele zelf is, zo NIET is hij :o Verbazing :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219318673
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 november 2025 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn zus is ook zo'n warhoofd idd. Ik weet nog dat ze moest verhuizen van haar studentenkamer in Maastricht naar ergens anders.

Honderd keer gevraagd "Heb je alles ingepakt??" Jahaaa :Y :Y :Y

Komen we daar. NIKS ingepakt.

Echt stop er mee. :N HOEDAN
Zo’n zus heb ik ook. Al zou ik niet weten hoe ik nu, ook met maanden te tijd, het voor elkaar zou moeten krijgen om alles in te pakken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219318690
Tevens veel stapjes gestapt vandaag (16.130 nu) en druk met kerstmarktfilmpjes terugkijken :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219318777
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 november 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens veel stapjes gestapt vandaag (16.130 nu) en druk met kerstmarktfilmpjes terugkijken :D
Hoe is het met het onderstel?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219318837
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoe is het met het onderstel?
Min of meer goed. Moet in beweging blijven he. Maar knie zo ver buigen als nodig is om een sok aan te trekken dat is nog wel even lastig.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219319427
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Min of meer goed. Moet in beweging blijven he. Maar knie zo ver buigen als nodig is om een sok aan te trekken dat is nog wel even lastig.
Mak an dus :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 22 november 2025 @ 20:25:50 #251
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219319446
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 19:18 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben eens verhuisd vier dagen nadat we terugkwamen van huwelijksreis en 8 weken nadat ik aan een hernia geopereerd was. Om die laatste reden hadden we het inpakken uitgesteld tot ná de vakantie. Het was best een ingewikkelde verhuizing want we gingen tijdelijk maar de helft van het aantal vierkante meters dus een deel moest in de opslag.

Vier dagen voor de verhuisdatum haalden we dus de dozen op bij het verhuisbedrijf. Die hem, bleek achteraf, nogal knepen want die voorzagen een broertje-van-Tele-scenerio :+ wat zij niet wisten is dat ik dol ben op planpuzzels en ik de weken ervoor, tussen het plannen van de bruiloft en het revalideren door alles al uitgedacht had en allerlei spullen had gecategoriseerd en gestickerd *) alles ging vlekkeloos twee verhuiswagens in en het paste ool nog in ons poppenhuis.
Dat was vast een wilde huwelijksnacht:
"Schat, kom je naar bed? Lepeltje-lepeltje?"
"Oeh, shit, ik moet de bestekla nog inplannen!"
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219319590
Ja, dat hele huwelijk heeft geen stand gehouden maar ik weet niet of de bestekla daar debet aan is :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 22-11-2025 20:57:18 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219319766
:D
pi_219319798
Ik kijk La La Land omdat ik mijn aandacht niet bij Star Trek kon houden. Maar dit is weinig beter, het gaat helemaal nergens over :?
Spoilers!
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 21:11:11 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219319855
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
het gaat helemaal nergens over :?
Dan ga je naar schaatsen kijken.
Tv hoeft ook nergens over gaan toch - mag ook wel ontspannend zijn :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219319859
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk La La Land omdat ik mijn aandacht niet bij Star Trek kon houden. Maar dit is weinig beter, het gaat helemaal nergens over :?
Schakel over naar 'O wat een jaar'. Hoef je helemaal niet meer na te denken :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219319867
De Mol dan?
pi_219319883
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 21:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dan ga je naar schaatsen kijken.
Tv hoeft ook nergens over gaan toch - mag ook wel ontspannend zijn :)
Ik ben alleen thuis, schaatsen is morgen voor samen. En ik heb wel graag wat substantie in mijn tv, in elk geval een pakkend verhaal.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Schakel over naar 'O wat een jaar'. Hoef je helemaal niet meer na te denken :X
Dit klinkt alsof Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van der Geest lollig doen met Linda de Mol.
Spoilers!
pi_219319900
Ik zit het wel gewoon uit. Heb nog zat digen op mijn telefoon te doen ook, dan is een redelijke film wel ok. Maar eerst maar eens avondeten.
Spoilers!
pi_219319901
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk La La Land omdat ik mijn aandacht niet bij Star Trek kon houden. Maar dit is weinig beter, het gaat helemaal nergens over :?
Die heb ik een paar jaar geleden ook afgezet, die had heel veel oscar nominaties, snapte er niets van.
We have far more in common than that which devides us..
pi_219319916
Ik ga vast slapen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219319937
Maar Lucky, schaatsen!
Of teveel te doen om met aandacht te kijken?
  zaterdag 22 november 2025 @ 21:35:40 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219320130
Na een paar afleveringen Amsterdam Empire zijn we weer verder aan het bingen met The Great.

Knie is nog steeds fucked, maar de spierkrampen zijn eindelijk gestopt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 21:38:48 #264
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219320162
Ik kijk Tribute of coverbands. Verder heb k niets met al die "talenten"jachten maar hier zitten altijd wel goede acts bij.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219320321
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Gaan jullie eten regelen omdat je anders niet op vertrouwt dat er eetbaar eten komt? Want anders vind ik eten regelen nou bij uitstek iets voor degene die geholpen wordt }:|

Fijn dat het een soort van goed kwam, maar je broertje klinkt wel ehh.. hoe zeg ik dit aardig :D extreem naïef en nonchalant?
Broertje zou lunch regelen, dus was er niet genoeg brood. Idd. :X

Nonchalant en naïef is wel een omschrijving ja.

We realiseerden ons ook net dat hij niks had bedacht voor het feit dat z'n CV het nog niet doet -- B heeft een ¤15 elektrisch kacheltje gekocht van de week en dat staat nou in de ene kamer waar we broertjes studentenmeubilair in geparkeerd hebben. Daar is het nu 16° en in de rest van het huis 4° of zo :')
pi_219320326
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben alleen thuis, schaatsen is morgen voor samen. En ik heb wel graag wat substantie in mijn tv, in elk geval een pakkend verhaal.
[..]
Dit klinkt alsof Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van der Geest lollig doen met Linda de Mol.
Het is nu Chantal J die in en uit haar ABN en Limburgs accent glipt. Ruben N die als Chriet Titulaer in en uit een Limburgs accent glipt. En over Gerard J zullen we het maar niet hebben ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219320336
Beroemd maatje van Cat O+

Ik dacht dat mijn organisatorische skills droevig waren qua niveau, maar ik heb dan weer absoluut geen lak aan het welzijn van mijn hulptroepen (en hun tijd/energie) , dus dat maakt dan toch wel een groot verschil.

Het was kkkkoud! Ik stond ook wel een lange tijd echt stil, dus mijn voeten waren afgestorven. Lm Maar de warme patat/friet in een warm zaakje na de demo deed goed!

En Simon heeft voor het eerst in maaaaaaaanden weer bij me op schoot gelegen O+ En z’n motortje deed het O+ O+

Ik heb nog even getwijfeld of ik vanavond naar Rapalje zou gaan, maar in m’n up leek me dat toch wat alleenig. Dus nu met een dekentje op de bank.
pi_219320356
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Broertje zou lunch regelen, dus was er niet genoeg brood. Idd. :X

Nonchalant en naïef is wel een omschrijving ja.

We realiseerden ons ook net dat hij niks had bedacht voor het feit dat z'n CV het nog niet doet -- B heeft een ¤15 elektrisch kacheltje gekocht van de week en dat staat nou in de ene kamer waar we broertjes studentenmeubilair in geparkeerd hebben. Daar is het nu 16° en in de rest van het huis 4° of zo :')
Hoe verbaasd gaat hij tzt zijn van zijn stroomrekening denk je?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219320372
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben alleen thuis, schaatsen is morgen voor samen. En ik heb wel graag wat substantie in mijn tv, in elk geval een pakkend verhaal.
[..]
Dit klinkt alsof Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van der Geest lollig doen met Linda de Mol.
Ik zie nu pas dat ik weer eens sloom was met typen en daadwerkelijk versturen, en dat het antwoord op mijn vraag er inmiddels al stond :D
pi_219320377
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 november 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens veel stapjes gestapt vandaag (16.130 nu) en druk met kerstmarktfilmpjes terugkijken :D
Ik heb 13570 stappen en 54 trappen gelopen *)
pi_219320392
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoe verbaasd gaat hij tzt zijn van zijn stroomrekening denk je?
Ach, momenteel betaalt hij iig 0 gasrekening.

Ik verwacht dat het wel meevalt, want het elektrische kacheltje maakt vrij veel geluid dus hij zal het niet de hele nacht aan laten.
  zaterdag 22 november 2025 @ 22:09:09 #272
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219320395
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk La La Land omdat ik mijn aandacht niet bij Star Trek kon houden. Maar dit is weinig beter, het gaat helemaal nergens over :?
:( ik ga hem zo weer eens kijken. My guilty pleasure ofzo :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 22 november 2025 @ 22:09:32 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219320400
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ach, momenteel betaalt hij iig 0 gasrekening.

Ik verwacht dat het wel meevalt, want het elektrische kacheltje maakt vrij veel geluid dus hij zal het niet de hele nacht aan laten.
Maar dit wordt toch 1 groot vochtprobleem zo?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219320401
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het is nu Chantal J die in en uit haar ABN en Limburgs accent glipt. Ruben N die als Chriet Titulaer in en uit een Limburgs accent glipt. En over Gerard J zullen we het maar niet hebben ;(
De horror :X

En maatje O+

Tja, wat moet er nog over broer Tele gezegd worden? Het is maar goed dat hij zo'n toffe zus en zwager heeft.
Spoilers!
pi_219320407
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik zie nu pas dat ik weer eens sloom was met typen en daadwerkelijk versturen, en dat het antwoord op mijn vraag er inmiddels al stond :D
:D
Spoilers!
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 22:15:20 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219320452
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:00 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Broertje zou lunch regelen, dus was er niet genoeg brood. Idd. :X

Nonchalant en naïef is wel een omschrijving ja.

We realiseerden ons ook net dat hij niks had bedacht voor het feit dat z'n CV het nog niet doet -- B heeft een ¤15 elektrisch kacheltje gekocht van de week en dat staat nou in de ene kamer waar we broertjes studentenmeubilair in geparkeerd hebben. Daar is het nu 16° en in de rest van het huis 4° of zo :')
Ze bestaan er ook van 9kW, dan gaat het wat sneller :+

Zoiets overweeg ik voor in de schuur. Alleen de goedkopere op Marktplaats/Kleinanzeigen zijn allemaal ver weg.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219320467
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Maar dit wordt toch 1 groot vochtprobleem zo?
Het is al 1 groot vochtprobleem. De kamer waar de wanden vol met schimmel zitten, hebben we nog niet aangepakt. Broertje heeft al wel een pot "schimmelwerende verf voor de badkamer" klaarstaan. Ik heb meningen.

Hopelijk komt er gauw een nieuwe CV. Broertje kan het zwart en snel regelen via collega's. Dus misschien komende week al als eentje even tijd over heeft 's avonds of zo.
pi_219320489
Brrr het was koud hier inderdaad @Candaasje :Y niet dat ik er heel veel van gemerkt heb. Nadat ik om 9u weer half in slaap gedoezeld was, werd ik om 11u uit bed gebeld om te komen helpen op de hockey bij de beslissing of de wedstrijden na 13u wel of niet afgelast moesten worden. Daarna meteen even wat boodschappen gedaan want vlakbij winkelcentrum. Rest vd dag voornamelijk op bank gelegen met 3 en 5km van gisternacht en shorttrack, tussendoor met broertje gebeld en nichtje en babynichtje gezien en daarna schaatsen van vanavond. Ik zou eigenlijk naar broertje gaan vanmiddag, maar afgezegd omdat ik me niet fit genoeg voelde. Vandaag lijkt wel ietsje beter te gaan dan gister. Wel nog max neusspray maar gister lag ik steeds al 2u voor ik weer neusspray mocht weer met hele hoofd vol snot te wachten en vandaag red ik het steeds wel vrij goed tot de volgende dosis. Nu hopen dat ik vannacht ook weer een keer daadwerkelijk slaap.

Wel druk met de kou, vanavond al de eerste wedstrijd van morgenochtend bij ons afgelast. Morgen om 8.30 moet ik velden keuren voor wedstrijden tussen 10.30-13u en om 11u voor wedstrijden na 13u. En vanaf 8u ook de mail in de gaten houden voor de evt binnenkomende aflastingen voor de teams die uit spelen. En bij aflastingen onze teams, evt tegenstanders, scheidsrechters en bardienstteam informeren. En dan morgenavond kijken naar nieuw schema voor volgende zondag met de wedstrijden die zijn afgelast. Meestal is de eerste aflast-zondag pas in maart, wat een gedoe :+

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 22-11-2025 22:31:03 ]
pi_219320504
Iemand had trouwens laatst gevraagd naar welke Star Trek ik kijk. Ik ben nog Star Trekmaagd dus ik ben bij de originele serie begonnen.

Ik vind het fascinerend om de ontwikkeling binnen de serie te zien. In het eerste seizoen hebben ze maar 2 kamers aan boord van de Enterprise. In seizoen 2 is er ook een gang en een personeelsruimte _O_

Live long and prosper met de groet, maakt past zijn intrede in het tweede seizoen, net als Beam me up Scotty. Die hele Scotty heet in het eerste seizoen gewoon Mister Scott.

Ik ben bijna aan seizoen 3 toe, ben benieuwd naar meer evolutie in de serie.
Spoilers!
pi_219320560
quote:
80s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:09 schreef flipsen het volgende:

[..]
:( ik ga hem zo weer eens kijken. My guilty pleasure ofzo :D
Ieder zijn afwijking :Y
Spoilers!
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 22:24:42 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219320568
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:17 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb meningen.
Mocht ie (zoals ik vermoed) niet gevoelig zijn voor menigen, hierbij wat feiten

quote:
Het is belangrijk om de schimmel op het plafond of op de muur eerst helemaal te verwijderen. Maak gebruik van een schimmelvreter of een algendoder. Zodra de muur of het plafond weer 100% schimmelvrij is kun je aan de slag met de schimmelwerende verf.
https://www.verf.nl/categorie/schimmelwerende-verf

Nu gok ik dat ie voor meer geld een slechter product bij de Gamma heeft gehaald en de 17 jarige verkoper gelooft die zegt dat het wel kan :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219320576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:17 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het is al 1 groot vochtprobleem. De kamer waar de wanden vol met schimmel zitten, hebben we nog niet aangepakt. Broertje heeft al wel een pot "schimmelwerende verf voor de badkamer" klaarstaan. Ik heb meningen.

Hopelijk komt er gauw een nieuwe CV. Broertje kan het zwart en snel regelen via collega's. Dus misschien komende week al als eentje even tijd over heeft 's avonds of zo.
Is het een grondgebonden woning wat broertje gekocht heeft of een appartement? Bij het laatste kan de vve ook nog een mening over een nieuwe cv hebben
We have far more in common than that which devides us..
pi_219320605
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand had trouwens laatst gevraagd naar welke Star Trek ik kijk. Ik ben nog Star Trekmaagd dus ik ben bij de originele serie begonnen.

Ik vind het fascinerend om de ontwikkeling binnen de serie te zien. In het eerste seizoen hebben ze maar 2 kamers aan boord van de Enterprise. In seizoen 2 is er ook een gang en een personeelsruimte _O_

Live long and prosper met de groet, maakt past zijn intrede in het tweede seizoen, net als Beam me up Scotty. Die hele Scotty heet in het eerste seizoen gewoon Mister Scott.

Ik ben bijna aan seizoen 3 toe, ben benieuwd naar meer evolutie in de serie.
Starten bij het begin O+ Haast jaloers hoeveel moois je nog gaat zien O+

Ik heb ooit gehoord dat Beam me up Scotty nooit letterlijk in de serie is gezegd. Klopt dus niet? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 22 november 2025 @ 22:37:20 #284
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219320657
Ik keek vroeger altijd de serie met captain Picard O+

Vanavond lekker kerstfilm kijken. Dat is altijd goed. O+
pi_219320730
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik keek vroeger altijd de serie met captain Picard O+

Vanavond lekker kerstfilm kijken. Dat is altijd goed. O+
Maar toen kwam er een nieuwe serie met picard en daar was niets aan, maar Voyager en Deep space 9 weer wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_219320750
Beam me up Scotty is inderdaad nooit zo gezegd :)

@vlindertje89 ; ik heb natuurlijk geen idee welke neusspray jij gebruikt, maar heeft dat spul niet vaak een wat verslavende werking? Het leest vrij obsessief hoe je van dosis naar dosis toeleeft en daardoor ook echt korter lijkt te kunnen slapen. (Wellicht ervaar je dat zelf niet zo, op papier kan het ook wat anders overkomen, maar het viel me wel op. )
pi_219320914
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar toen kwam er een nieuwe serie met picard en daar was niets aan, maar Voyager en Deep space 9 weer wel
De serie Picard was decennia later. Wel oké maar zijn origineel Next Generation (waar LS als volgende aan gaat beginnen) is stukken beter. Wel het tijdsbeeld in gedachten houden (net als in het origineel, hallo Uhura) en even door seizoen 1 worstelen want dat deden de schrijvers ook.

DS9 is geweldig, maar je moet er even in komen omdat er meer doorlopende verhaallijnen zijn dan losse afleveringen.
Voyager vond ik ook top.
Enterprise... meh. Onlogisch en opeens werd de vrouw weer een lustobject. En nu heb ik de begintune weer in mijn hoofd }:|
Daarna Discovery: enige die ik niet heb afgekeken. Ik houd niet van tv die teveel op 'holotechniek' vertrouwt en de verhaallijnen en plottwists waren vaak ronduit stom.
Strange New Worlds en Below Deck nog niet gezien omdat ik geen Netflix oid heb. Ik wacht wel tot ze op de armelui tv komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219320932
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:48 schreef Candaasje het volgende:
Beam me up Scotty is inderdaad nooit zo gezegd :)

@:vlindertje89 ; ik heb natuurlijk geen idee welke neusspray jij gebruikt, maar heeft dat spul niet vaak een wat verslavende werking? Het leest vrij obsessief hoe je van dosis naar dosis toeleeft en daardoor ook echt korter lijkt te kunnen slapen. (Wellicht ervaar je dat zelf niet zo, op papier kan het ook wat anders overkomen, maar het viel me wel op. )
Ik ben inderdaad zeker 3x verslaafd geraakt aan neusspray. Kies nu vaak voor een paar, min of meer, slapeloze nachten door verstopte neus dan neusspray gebruiken. Het is niet zo dat ik het nooit meer gebruik maar die verslaving, die paniek wanneer ik het niet in de buurt heb wil ik echt niet meer
We have far more in common than that which devides us..
pi_219320934
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Starten bij het begin O+ Haast jaloers hoeveel moois je nog gaat zien O+

Ik heb ooit gehoord dat Beam me up Scotty nooit letterlijk in de serie is gezegd. Klopt dus niet? :D
Ik ben heel benieuwd naar alles. Dit is nu ook wel doorbijten hoor. Sommige afleveringen zijn echt enorm slecht. En mysogenie spat regelmatig van het scherm.

Kirk zei, "Scotty, beam us up". Dat kwam by far het meest in de buurt van de gevleugelde uitspraak die ik dus inderdaad (nog) niet in die woorden heb gehoord.
Spoilers!
pi_219320944
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De serie Picard was decennia later. Wel oké maar zijn origineel Next Generation (waar LS als volgende aan gaat beginnen) is stukken beter. Wel het tijdsbeeld in gedachten houden (net als in het origineel, hallo Uhura) en even door seizoen 1 worstelen want dat deden de schrijvers ook.

DS9 is geweldig, maar je moet er even in komen omdat er meer doorlopende verhaallijnen zijn dan losse afleveringen.
Voyager vond ik ook top.
Enterprise... meh. Onlogisch en opeens werd de vrouw weer een lustobject. En nu heb ik de begintune weer in mijn hoofd }:|
Daarna Discovery: enige die ik niet heb afgekeken. Ik houd niet van tv die teveel op 'holotechniek' vertrouwt en de verhaallijnen en plottwists waren vaak ronduit stom.
Strange New Worlds en Below Deck nog niet gezien omdat ik geen Netflix oid heb. Ik wacht wel tot ze op de armelui tv komen.
Ik doe hierna de originele films en dan The Animated Series, dat moet van de viewing order website.

Ik hoop zo snel mogelijk iets met een doorlopend verhaal te zien want die losse flodders vind ik juist lastig kijken.
Spoilers!
pi_219320953
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 23:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik doe hierna de originele films en dan The Animated Series, dat moet van de viewing order website.

Ik hoop zo snel mogelijk iets met een doorlopend verhaal te zien want die losse flodders vind ik juist lastig kijken.
Dan moet je nog een poos geduld oefenen :D
Niet dat er geen doorlopende zaken zijn qua karakter ontwikkeling, maar een aantal afleveringen of zelfs een heel seizoen rondom een bepaald groot thema is pas in DS9.

Animate series heb ik niet gezien trouwens.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219320966
Voyager heeft ook nog wel wat doorlopende thema’s (de reis zelf, maar ook the doctor en Seven of Nine) :)
pi_219320973
De verhuis skills van broertje Tele6 zijn bedroevend én vermakelijk.
Kuddo’s voor Grote Zus. _O_

Vanavond een verjaardagsfeest in het theater met 250 gasten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een muzikaal optreden van Tokio Myers. Misschien dat @Blues dat geweldig had gevonden. Of andere muzikale pianisten?
https://en.wikipedia.org/wiki/Tokio_Myers

Buitentemp nu rond het vriespunt. Vanmiddag op balkon 1-hoog wat geruimd en ook ijs gezien in de waterbakjes.
pi_219320977
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 november 2025 23:12 schreef Candaasje het volgende:
Voyager heeft ook nog wel wat doorlopende thema’s (de reis zelf, maar ook the doctor en Seven of Nine) :)
Maar die komt na DS9 o|O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')