Ik wilde iets kopen en zag in de winkel alhier dat alles 20% korting is vanwege Black Fridayquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:11 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Ik probeer de black friday deals een beetje te negeren. Tweakers had een Leukè prijsvergelijking van enkele weken na vóór en tijdens BFD en daar leek wel uit te komen dat het echt niet perse de beste deals zijn.
Wat ik wel altijd doe is me uitschrijven voor alle mails die ik krijg. Elk bedrijf dat ook maar mijn mail adres heeft stuurt nu spam dus dat is perfect om weer eens op te ruimen.
Zo pak ik het ook aan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:20 schreef gcjoel het volgende:
Ik noteer altijd wel bewust de grotere dingen die ik in de weken voor black friday misschien wil kopen om te kijken of er korting komt.
Zondag slecht ( regen 4o) en maandag (idem 7o) Woensdag Zonnig.quote:Op zaterdag 22 november 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar?
Ja, voel me goedquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:54 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Je klinkt vrolijk en opgeruimd. 😘
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nuquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:18 schreef Blues het volgende:
Koekoek voor mensen met rugklachten *wijst op zichzelf
quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nu
Mijn rugpijn heeft wel een aanwijsbare oorzaak gelukkigquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:18 schreef Blues het volgende:
Koekoek voor mensen met rugklachten *wijst op zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik er op het moment geen pijn aan heb hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
In Groningen is gister een auto door de sneeuw (!) die daar bleef liggen (!) van de weg gegleden.quote:Op zaterdag 22 november 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar?
quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moetenen alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet
En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes
En alles is smerig
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen
Jeetjequote:Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moetenen alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet
En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes
En alles is smerig
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen
Ik heb ooit met mezelf afgesproken dat ik alleen nog help verhuizen bij mensen die hebben ingepakt. Niet ingepakt is geen hulp en dat geef ik van te voren aan. Niet dat jij daar nu iets aan hebt maar ik heb zoooo’n hekel aan precies dat wat jij beschrijft.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moetenen alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet
En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes
En alles is smerig
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen
Ik zag dat de vaatwasser en koelkast die ik zocht bij de Euronics (vergelijkbaar met Expert) in Ulm goed geprijsd waren, toen de vestiging in Meppen gemaild - of ze voor dezelfde prijs konden leveren. Was een scherpe prijs, moest even overlegd worden maar kon uiteindelijk wel. Overigens nieuwe apparatuur dus uiteindelijk nog wel duurder als Winkelknecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:24 schreef fietsie het volgende:
Vaatewasser is overleden.
En na 3x een nieuwe pomp en 1x een nieuwe verwarming heb ik niet zo'n zin er weer onderdelen in te gooien.
Maar door mn knie (verdraaid) ben ik nog niet mobiel genoeg om te gaan shoppen / onderhandelen met de leverancier van de oude voor een winkeldochter, laatste van de voorraad of andere manier om minder te betalen
Man man manquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moetenen alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet
En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes
En alles is smerig
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen
Wat is kleinst mogelijk? VW Transporter/Renault Traffic of nog kleiner?quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moetenen alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet
Wel jammer dat er niets over chiropractie wordt gezegd, ben daar best benieuwd naar.quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:18 schreef Blues het volgende:
Koekoek voor mensen met rugklachten *wijst op zichzelf
https://www.medischcontac(...)ogleraar-chiropraxiequote:Op zaterdag 22 november 2025 13:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wel jammer dat er niets over chiropractie wordt gezegd, ben daar best benieuwd naar.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:31 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.medischcontac(...)ogleraar-chiropraxie![]()
Ja daar kun je om jubelen, maar daar staat tegenover dat echt wel meer behandelingen die weinig geld opleveren voor grote bedrijven niet bewezen effectief zijn omdat er gewoon geen geld beschikbaar is om alle mogelijke opties mooi dubbelblind gerandomiseerd te onderzoeken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:31 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.medischcontac(...)ogleraar-chiropraxie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |