abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219315365
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:11 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Ik probeer de black friday deals een beetje te negeren. Tweakers had een Leukè prijsvergelijking van enkele weken na vóór en tijdens BFD en daar leek wel uit te komen dat het echt niet perse de beste deals zijn.

Wat ik wel altijd doe is me uitschrijven voor alle mails die ik krijg. Elk bedrijf dat ook maar mijn mail adres heeft stuurt nu spam dus dat is perfect om weer eens op te ruimen.
Ik wilde iets kopen en zag in de winkel alhier dat alles 20% korting is vanwege Black Friday O+ Van 100 euro, nu voor 80. Dat scheelt toch weer mooi. Maar aangezien ik in de winkel volkomen genegeerd werd en niemand me groette ben ik na een tijd wachten maar weg gegaan. Merk en type onthouden. Online: 78 euro bij bol.com zonder verzendkosten, geen Black Friday deal 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 november 2025 @ 09:20:57 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219315599
Ik noteer altijd wel bewust de grotere dingen die ik in de weken voor black friday misschien wil kopen om te kijken of er korting komt.

Heb net nieuwe maatkussens voor de camper gekocht met 20% korting. Was 2 weken geleden 15%
En ik wacht nog op greenfriday van happy soaps voor shampoo en deo.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2025 @ 09:22:06 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219315605
Wel een nieuwe Telstar shirt aangeschaft. Maar ja dat was zonder korting 🙃. Ik wilde het derde shirt hebben en die was tijdelijk uitverkocht.

Vandaag rondje Kralingse Plas met ma en Rotterdam in.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219315642
Mogge!

Prima geslapen alleen wakker geworden met rugpijn dus waarschijnlijk verkeerd gelegen. Oefeningen helpen al een beetje maar ben zo blij dat ik geen verhuizende broer heb :D succes @Tele6

Voor black friday heb ik nog een paar dingen op mijn lijstje maar die moeten echt wel een leuke korting hebben, leuker dan ik nu zie.

T is hier prachtig zonnig weer @sigme alleen wat frisjes. Goede reis!
We have far more in common than that which devides us..
pi_219315651
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:20 schreef gcjoel het volgende:
Ik noteer altijd wel bewust de grotere dingen die ik in de weken voor black friday misschien wil kopen om te kijken of er korting komt.

Zo pak ik het ook aan.

Tot nu toe niets gekocht. Maar er moet eigenlijk nog wel een nieuwe contactgrill en combi magnetron komen.
pi_219315661
Overigens begin ik verkouden te worden en dat was zo niet de bedoeling -O-
Vanaf maandag heb ik die 3 daagse bieropleiding waarin het bier proeven nu net het belangrijkste onderdeel voor mij is :')
pi_219315690
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 november 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar :') ?
Zondag slecht ( regen 4o) en maandag (idem 7o) Woensdag Zonnig.
Liet je een briefje achter voor de inbrekers bij een nieuwe poging?

Goeie reis!

Geen black friday impuls aankopen tot nu toe. w/
pi_219315830
@sigme het is flink koud in NL. Had van mij nog wel wat langer weg mogen blijven.

Hier ook een beginnende verkoudheid. Niet zo gek aangezien ongeveer iedereen op kantoor en om mij heen verkouden lijkt.
pi_219315869
Mn gloednieuwe gereserveerde boek is er in de bieb *G*
De aanhouder wint, wist niet zeker of het wel zo werkte.

Nieuwe boeken die je wilt lezen meteen reserveren en voor een euro kan ik m dan lenen O+
We hebben al jaren een klein goedkoop abonnement (nog uit mijn scheidingstijd), mogen dan ook maar 3 boeken per keer lenen.
Prima, zo komen we nog eens in die leuke nieuw ontdekte bieb in Hlem Noord, voor mij een leuke fietstocht met doel omdat de onze in het dorp verbouwd wordt, en kleiner want er komt ook nog iets anders in het al kleine pand.
Wie weet blijven we wel lekker in Noord. Ze hebben daar ook een stekjes- en kleding ruil. En een tuin waar mensen in meehelpen uit de buurt.

Vervelend die verkoudheden hier! Dat is iets wat ik bijna nooit heb *tikt af

Succes @Tele6 met broertje verhuizenissen.
Wanneer ga jij?

Goeie thuisreis @sigme emoe en liefste

Oh enneh ik doe wél aan kerst dit jaar :Y (is voor zus ;) )
g noemt mij intussen de hakelaar :P
Blues in CRE / [Het grote haaktopic - #258] vlekbestendig

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 22-11-2025 10:36:53 ]
pi_219316010
@Blues Je klinkt vrolijk en opgeruimd. 😘
pi_219316075
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 10:54 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Je klinkt vrolijk en opgeruimd. 😘
Ja, voel me goed :) PHPD, maar hoofd is oké en redelijk opgeruimd. *skills weer bijeengeraapt
pi_219316137
quote:
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nu
We have far more in common than that which devides us..
pi_219316143
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nu
:{ :*
pi_219316235
quote:
Mijn rugpijn heeft wel een aanwijsbare oorzaak gelukkig :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel ik er op het moment geen pijn aan heb hoor :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219316288
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft ;(
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

En alles is smerig :')
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
  zaterdag 22 november 2025 @ 12:16:08 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219316369
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 november 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar :') ?
In Groningen is gister een auto door de sneeuw (!) die daar bleef liggen (!) van de weg gegleden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219316378
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft ;(
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

En alles is smerig :')
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
-O-

Heb je een eindtijd? Anders zou ik die nu plannen en je eraan houden. Broertje mag ervaren dat slechte planning consequenties heeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219316399
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft ;(
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

En alles is smerig :')
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
Jeetje -O- wat een ellende
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 22 november 2025 @ 12:24:52 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219316417
Vaatewasser is overleden.

En na 3x een nieuwe pomp en 1x een nieuwe verwarming heb ik niet zo'n zin er weer onderdelen in te gooien.

Maar door mn knie (verdraaid) ben ik nog niet mobiel genoeg om te gaan shoppen / onderhandelen met de leverancier van de oude voor een winkeldochter, laatste van de voorraad of andere manier om minder te betalen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219316420
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft ;(
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

En alles is smerig :')
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
Ik heb ooit met mezelf afgesproken dat ik alleen nog help verhuizen bij mensen die hebben ingepakt. Niet ingepakt is geen hulp en dat geef ik van te voren aan. Niet dat jij daar nu iets aan hebt maar ik heb zoooo’n hekel aan precies dat wat jij beschrijft.

Hoewel mijn vrienden bij de recentste verhuizingen gewoon professionals hebben ingehuurd. Nog veel beter.
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 12:44:33 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219316501
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 12:24 schreef fietsie het volgende:
Vaatewasser is overleden.

En na 3x een nieuwe pomp en 1x een nieuwe verwarming heb ik niet zo'n zin er weer onderdelen in te gooien.

Maar door mn knie (verdraaid) ben ik nog niet mobiel genoeg om te gaan shoppen / onderhandelen met de leverancier van de oude voor een winkeldochter, laatste van de voorraad of andere manier om minder te betalen
Ik zag dat de vaatwasser en koelkast die ik zocht bij de Euronics (vergelijkbaar met Expert) in Ulm goed geprijsd waren, toen de vestiging in Meppen gemaild - of ze voor dezelfde prijs konden leveren. Was een scherpe prijs, moest even overlegd worden maar kon uiteindelijk wel. Overigens nieuwe apparatuur dus uiteindelijk nog wel duurder als Winkelknecht natuurlijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219316549
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft ;(
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

En alles is smerig :')
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
Man man man -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219316572
Pfffft Tele
pi_219316577
Liefde is: g die mijn pompoensoep (die hij helemaaaaaaal niet lekker vind) gaat maken :D O+
Zijn eten wordt gebracht en heeft verder weinig te doen, en ik ben busy met fietsen, wassen, wctjes poetsen, bed verschonen.
Prima verdeeld de taken *G*

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 22-11-2025 13:37:41 ]
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 13:03:09 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219316578
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(
Wat is kleinst mogelijk? VW Transporter/Renault Traffic of nog kleiner? :{

Ik liet ChatGPT een vergelijking doen aan de hand van onderstaande firma, uitgegaan van 25km enkele reis en vijf ritjes. Met zo'n bakwagen efficiënt ingepakt is dat slechts ¤25 duurder (rekening houdend met hoger verbruik en zo). Scheelt wel twee ritten

https://www.vdweerdautove(...)men/bestelauto-huren
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 22 november 2025 @ 13:28:50 #207
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219316673
quote:
Wel jammer dat er niets over chiropractie wordt gezegd, ben daar best benieuwd naar.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219316687
quote:
80s.gif Op zaterdag 22 november 2025 13:28 schreef flipsen het volgende:

[..]
Wel jammer dat er niets over chiropractie wordt gezegd, ben daar best benieuwd naar.
https://www.medischcontac(...)ogleraar-chiropraxie *G* :+
  zaterdag 22 november 2025 @ 13:36:06 #209
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_219316703
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_219316792
quote:
Ja daar kun je om jubelen, maar daar staat tegenover dat echt wel meer behandelingen die weinig geld opleveren voor grote bedrijven niet bewezen effectief zijn omdat er gewoon geen geld beschikbaar is om alle mogelijke opties mooi dubbelblind gerandomiseerd te onderzoeken.

Om maar iets te noemen... is jouw aanpak met moet ik dit nu doen bewezen effectief (met uitgebreid dubbelblind gerandomiseerd onderzoek!)?
Als dat niet zo is, is dat dan ook kwakzalverij? Kan het jou daarom niet geholpen hebben?

Of zouden het ook dingen kunnen zijn die (voor een deel van de cliënten) werken, waar betere en slechtere beoefenaars van rondlopen, en die niet of nog niet bewezen zijn om uiteenlopende redenen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')