abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219311149
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorverwarmd laarsje, 200 ml, 500 watt, 1 minuut. Smullen maar :9
Told ya :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219311153
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Told ya :P
Ik luister goed hea
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219311159
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik luister goed hea
Je hebt je momenten _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219311217
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je hebt je momenten _O-
:6
pi_219311219
Ooit een buurvrouw die haar kinderen om de meest onzinnige reden straften, en dan dingen deed als zelf de lift pakken maar zoon de trap, of kinderen buiten op de gallerij in de kou laten staan.

Gemeld bij veilig thuis. 'heeft u zelf al met mevrouw gesproken?'.

Die organisatie zou echt niet moeten bestaan.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219311651
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219311698
Emoe wordt struiswatervogel :D
pi_219311892
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ooit een buurvrouw die haar kinderen om de meest onzinnige reden straften, en dan dingen deed als zelf de lift pakken maar zoon de trap, of kinderen buiten op de gallerij in de kou laten staan.

Paar keer de politie gebeld.

1 x kon ik net snel naar binnen moffelen langs een groepje, duidelijk onder invloed zijnde figuren die van alles riepen. Ik moest ook weer naar buiten, maar ze stonden er nog. Of ik zelf al gevraagd had of ze weg wilden gaan :')

1x omdat er echt om 2 uur 's nachts muziek klonk of er een festival gaande was. Als u niet kunt zeggen op welk huisnummer dit is kunnen wij er niets mee... Misschien kunt u even uit gaan zoeken waar het vandaan komt? "

1x omdat er al 2 uur een groep van 30 studenten onder m'n raam stond te brallen... "heeft u al gevraagd of ze weg willen gaan?"

JOE!

Instanties (in Rotterdam?) zijn echt de shit en werken voor de burger *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219311898
Dit overigens in 15 jaar, ik heb geen hotline -O-

(Ik meld wel heel NSB alle studentenoverlast bij het meldpunt. Want ik HAAT studenten.)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_219312141
Wij hebben ook wel eens met de gedachten gespeeld om Veilig Thuis te bellen voor de situatie bij de buren. Maar zo te lezen heeft het sowieso geen nut.
pi_219312197
Las net een stuk in de krant waar een vrouw een gesprek met veilig thuis, de politie en haar partner had (na veel moeilijkheden) ze verbrak de relatie en hij heeft haar 3 dagen later om het leven gebracht -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_219312226
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Las net een stuk in de krant waar een vrouw een gesprek met veilig thuis, de politie en haar partner had (na veel moeilijkheden) ze verbrak de relatie en hij heeft haar 3 dagen later om het leven gebracht -O-
#nietallemannen
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 19:59:49 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219312502
Ook als de vrouw de problemen veroorzaakt geven door die instanties geen thuis overigens. Ken twee gevallen waarbij kinderen sowieso geestelijk wel redelijk richting vernieling zijn geholpen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219313421
Yep

pi_219313494
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:40 schreef derLudolf het volgende:
Z'n theatershow die binnenkort zou beginnen het de De Afterparty - beetje crue nu :+

[ afbeelding ]

Geen grote artiest, maar deed wel nuttige dingen met z'n bekendheid - oa veel voor taal- en leesvaardigheid dacht ik. Misschien weet @:Isabeau dat
Blijkbaar kan je woensdag afscheid van hem nemen in De Tamboer, bij de eh Afterparty. Hij was super blij met de theatertour, maar helaas. Goede vriend van een vriendin van me. Je zag hem overal bij evenementen in Hoogeveen. Heeft blijkbaar afgelopen week nog het Pietenhuis geopend (en speelde jarenlang de Sinterklaas van Hoogeveen!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219313516
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

wow

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219313588
Ik word en beetje verdrietig van al deze verhalen ;( wat een puinhoop..

Op een luchtigere noot..

Zijn er nog Black Friday (month :') ) shoppers hier? Zo ja, welke aankopen heb je gedaan?

Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allebei echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker O+ . En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
pi_219313616
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Zijn er nog Black Friday (month :') ) shoppers hier? Zo ja, welke aankopen heb je gedaan?

Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allemaal echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker O+ . En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
Ik heb een nieuwe, kleinere Multicooker erbij gekocht. Zat er al naar te kijken toen die uitkwam een paar maanden geleden en toen begreep ik dat tijdens black Friday mogelijk een korting zou komen en dat klopte. Deze is qua inhoud wat kleiner, da’s prima maar vooral lager dus voor mij als kleintje makkelijker roeren ;)
Verder geen plannen want kattengrit is bij bol goedkoper dan blackfriday bij zooplus
pi_219313650
Fijne aankoop @Kaatje1!

Ik heb ook nog naar de ninja af300eu airfryer zitten kijken, maar die is groter op aanrecht dan wat ik nu heb een huidige werkt prima, heeft alleen 1 mand en niet 2 en dat lijkt me soms wel handig. Maar alleen daarvoor een nieuwe is ook niet per se nodig.

Ik kan trouwens niet rekenen, ik heb mn telefoon in maart 3 jaar, niet 4. Of dat maakt dat ik dan juist meer of minder geneigd ben de opvolger alsnog / inderdaad niet te kopen weet ik nog niet :+
pi_219314045
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
wow

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat triest ook weer.
pi_219314208
Kinderen hebben soortgelijke ervaring met buren. Allerlei instanties zijn er mee bezig, lijkt los van elkaar. :{
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 00:05:36 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219314284
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik word en beetje verdrietig van al deze verhalen ;( wat een puinhoop..

Op een luchtigere noot..

Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allebei echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker O+ . En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
De coöperatie hier had vorig weekend 10% korting op alles. Grote zak aanmaakblokjes en kan Aspen gekocht :P
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 00:06:45 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219314291
Wat voor fotospullen heb je gekocht?
pi_219314589
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 00:06 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor fotospullen heb je gekocht?
256gb sd kaartje (ik had tot nu toe alleen 16gb en die zitten vol maar ik ben nog niet zover dat ik ze leeg wil halen haha), sd kaartlezer met usb en usb-c aansluiting, zonnekap voor mn 80-200 f2.8 en 18-300 f3.5-6.3 lenzen, een grote siliconen zonnekap om beter door glas heen te kunnen fotograferen zonder weerspiegeling, een blaasbalg met borstel opzetstuk en een tripod statief met geīntegreerde monopod.
pi_219315153
Goedemorgen!

Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar :') ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219315263
Goedemorgen. Ik probeer de black friday deals een beetje te negeren. Tweakers had een Leukč prijsvergelijking van enkele weken na vķķr en tijdens BFD en daar leek wel uit te komen dat het echt niet perse de beste deals zijn.

Wat ik wel altijd doe is me uitschrijven voor alle mails die ik krijg. Elk bedrijf dat ook maar mijn mail adres heeft stuurt nu spam dus dat is perfect om weer eens op te ruimen.
pi_219315316
Mogguh.

De R is hier duidelijk in de maand. Er was hier een kerstmarktje (helaas met heel slechte carnavalsnrs. Ik kreeg er geen echt kerstgevoel bij) en dat was gisteravond toch wel echt fris!

En hier liepen gisteravond de konijnen zelfs tegen elkaar te mopperen van de kou (en ook door wat langer hebben moeten wachten op hun biks. Dat is niet zo’n goede combinatie).

Vandaag demo in Utrecht. Zal mezelf maar extra warm inpakken. Brr.
pi_219315336
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 23:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja. De voorstelling klinkt echt fantastisch Queller, maar ook voor mij is Delft, zeker tot zo laat, dinsdag helaas niet haalbaar. Wat balen dat het er voor jou ook even niet in zit :* en super lief dat je ze hier aanbiedt! O+

@:Tele6 hoe is het met jouw verhuizing en met al dan niet helpen bij broertje etc?
Vandaag gaat hij over *G*

Hij en een vriend en ik gaan de hele dag sjouwen. B mag de resterende gesmolten stopcontacten gaan fixen. M'n ouders zijn er niet bij dus dat scheelt iig stress :D

Ik heb m'n ski-jas maar aan gedaan want de CV is nog steeds stuk. Ik weet niet of er al een datum is voor vervangen.

Zouden de vorige bewoners de stopcontacten gesmolten hebben door onverstandig gebruik van elektrische kacheltjes?
pi_219315347
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:11 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Ik probeer de black friday deals een beetje te negeren. Tweakers had een Leukč prijsvergelijking van enkele weken na vķķr en tijdens BFD en daar leek wel uit te komen dat het echt niet perse de beste deals zijn.

Wat ik wel altijd doe is me uitschrijven voor alle mails die ik krijg. Elk bedrijf dat ook maar mijn mail adres heeft stuurt nu spam dus dat is perfect om weer eens op te ruimen.
Ik heb idd wel vergeleken, de spullen zaten al een tijd in mn mandje. Het matras was ¤112 goedkoper dan de maanden ervoor, het statief ¤6 goedkoper, geheugenkaartje ¤5 goedkoper, siliconen zonnekap ¤2 goedkoper, blaasbalg ¤1.5 goedkoper. En ik kreeg een extra ¤10 korting er bovenop met een code. Dus dat is toch mooi ¤24.50 bespaard op de foto bestelling en ¤136.5 in totaal tot nu toe :Y. En dit waren allemaal dus ook wel dingen die ik sowieso wilde hebben, maar wilde afwachten of ze met black friday aanbiedingen goedkoper zouden worden. Als je allemaal impuls aankopen gaat doen dan bespaar je natuurlijk niks haha.

Slim wel van het uitschrijven! Inderdaad handig moment :D

Ik lag van 1.20-5.25 wakker dit keer. Mocht eigenlijk pas 5.45 weer neusspray, maar toch 5.20 al genomen want die 20 min maken heus niet echt veel uit, en toen bijna meteen in slaap gevallen weer. Net even katten en buurkat eten gegeven en nu ga ik proberen nog even wat extra slaap te pakken :Z

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 22-11-2025 08:40:56 ]
pi_219315359
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 10:29 schreef borisz het volgende:
Mogge. Inmiddels wat lekkers gehaald op de biomarkt :9
Zo ma en anderen helpen met kleding oom uitruimen en wegbrengen. Oom is inmiddels op Westerveld.
Nooit meer uit mn balkonraam turen en zien of hij thuis is. Of vanaf 8 hoog naar mn eigen balkon kijken.
;(
pi_219315365
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 08:11 schreef Tuindier het volgende:

Ik wilde iets kopen en zag in de winkel alhier dat alles 20% korting is vanwege Black Friday O+ Van 100 euro, nu voor 80. Dat scheelt toch weer mooi. Maar aangezien ik in de winkel volkomen genegeerd werd en niemand me groette ben ik na een tijd wachten maar weg gegaan. Merk en type onthouden. Online: 78 euro bij bol.com zonder verzendkosten, geen Black Friday deal 8)7
  zaterdag 22 november 2025 @ 09:20:57 #182
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_219315599
Ik noteer altijd wel bewust de grotere dingen die ik in de weken voor black friday misschien wil kopen om te kijken of er korting komt.

Heb net nieuwe maatkussens voor de camper gekocht met 20% korting. Was 2 weken geleden 15%
En ik wacht nog op greenfriday van happy soaps voor shampoo en deo.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 november 2025 @ 09:22:06 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219315605
Wel een nieuwe Telstar shirt aangeschaft. Maar ja dat was zonder korting 🙃. Ik wilde het derde shirt hebben en die was tijdelijk uitverkocht.

Vandaag rondje Kralingse Plas met ma en Rotterdam in.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219315642
Mogge!

Prima geslapen alleen wakker geworden met rugpijn dus waarschijnlijk verkeerd gelegen. Oefeningen helpen al een beetje maar ben zo blij dat ik geen verhuizende broer heb :D succes @Tele6

Voor black friday heb ik nog een paar dingen op mijn lijstje maar die moeten echt wel een leuke korting hebben, leuker dan ik nu zie.

T is hier prachtig zonnig weer @sigme alleen wat frisjes. Goede reis!
pi_219315651
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 09:20 schreef gcjoel het volgende:
Ik noteer altijd wel bewust de grotere dingen die ik in de weken voor black friday misschien wil kopen om te kijken of er korting komt.

Zo pak ik het ook aan.

Tot nu toe niets gekocht. Maar er moet eigenlijk nog wel een nieuwe contactgrill en combi magnetron komen.
pi_219315661
Overigens begin ik verkouden te worden en dat was zo niet de bedoeling -O-
Vanaf maandag heb ik die 3 daagse bieropleiding waarin het bier proeven nu net het belangrijkste onderdeel voor mij is :')
pi_219315690
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 november 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Zondag slecht ( regen 4o) en maandag (idem 7o) Woensdag Zonnig.
Liet je een briefje achter voor de inbrekers bij een nieuwe poging?

Goeie reis!

Geen black friday impuls aankopen tot nu toe. w/
pi_219315830
@sigme het is flink koud in NL. Had van mij nog wel wat langer weg mogen blijven.

Hier ook een beginnende verkoudheid. Niet zo gek aangezien ongeveer iedereen op kantoor en om mij heen verkouden lijkt.
pi_219315869
Mn gloednieuwe gereserveerde boek is er in de bieb *G*
De aanhouder wint, wist niet zeker of het wel zo werkte.

Nieuwe boeken die je wilt lezen meteen reserveren en voor een euro kan ik m dan lenen O+
We hebben al jaren een klein goedkoop abonnement (nog uit mijn scheidingstijd), mogen dan ook maar 3 boeken per keer lenen.
Prima, zo komen we nog eens in die leuke nieuw ontdekte bieb in Hlem Noord, voor mij een leuke fietstocht met doel omdat de onze in het dorp verbouwd wordt, en kleiner want er komt ook nog iets anders in het al kleine pand.
Wie weet blijven we wel lekker in Noord. Ze hebben daar ook een stekjes- en kleding ruil. En een tuin waar mensen in meehelpen uit de buurt.

Vervelend die verkoudheden hier! Dat is iets wat ik bijna nooit heb *tikt af

Succes @Tele6 met broertje verhuizenissen.
Wanneer ga jij?

Goeie thuisreis @sigme emoe en liefste

Oh enneh ik doe wél aan kerst dit jaar :Y (is voor zus ;) )
g noemt mij intussen de hakelaar :P
Blues in CRE / [Het grote haaktopic - #258] vlekbestendig

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 22-11-2025 10:36:53 ]
pi_219316010
@Blues Je klinkt vrolijk en opgeruimd. 😘
pi_219316075
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 10:54 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Je klinkt vrolijk en opgeruimd. 😘
Ja, voel me goed :) PHPD, maar hoofd is oké en redelijk opgeruimd. *skills weer bijeengeraapt
pi_219316137
quote:
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nu
pi_219316143
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nu
:{ :*
pi_219316235
quote:
Mijn rugpijn heeft wel een aanwijsbare oorzaak gelukkig :+

SPOILER
Hoewel ik er op het moment geen pijn aan heb hoor :)
pi_219316288
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft ;(
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

En alles is smerig :')
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
  zaterdag 22 november 2025 @ 12:16:08 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219316369
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 november 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

In Groningen is gister een auto door de sneeuw (!) die daar bleef liggen (!) van de weg gegleden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219316378
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moeten ;( en alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet ;(

Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes :')

Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen :')
-O-

Heb je een eindtijd? Anders zou ik die nu plannen en je eraan houden. Broertje mag ervaren dat slechte planning consequenties heeft.
pi_219316399
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:

Jeetje -O- wat een ellende
  zaterdag 22 november 2025 @ 12:24:52 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219316417
Vaatewasser is overleden.

En na 3x een nieuwe pomp en 1x een nieuwe verwarming heb ik niet zo'n zin er weer onderdelen in te gooien.

Maar door mn knie (verdraaid) ben ik nog niet mobiel genoeg om te gaan shoppen / onderhandelen met de leverancier van de oude voor een winkeldochter, laatste van de voorraad of andere manier om minder te betalen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')