Told yaquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorverwarmd laarsje, 200 ml, 500 watt, 1 minuut. Smullen maar
Je hebt je momentenquote:
Paar keer de politie gebeld.quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ooit een buurvrouw die haar kinderen om de meest onzinnige reden straften, en dan dingen deed als zelf de lift pakken maar zoon de trap, of kinderen buiten op de gallerij in de kou laten staan.
Gemeld bij veilig thuis. 'heeft u zelf al met mevrouw gesproken?'.
Die organisatie zou echt niet moeten bestaan.
#nietallemannenquote:Op vrijdag 21 november 2025 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Las net een stuk in de krant waar een vrouw een gesprek met veilig thuis, de politie en haar partner had (na veel moeilijkheden) ze verbrak de relatie en hij heeft haar 3 dagen later om het leven gebracht
Blijkbaar kan je woensdag afscheid van hem nemen in De Tamboer, bij de eh Afterparty. Hij was super blij met de theatertour, maar helaas. Goede vriend van een vriendin van me. Je zag hem overal bij evenementen in Hoogeveen. Heeft blijkbaar afgelopen week nog het Pietenhuis geopend (en speelde jarenlang de Sinterklaas van Hoogeveen!)quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:40 schreef derLudolf het volgende:
Z'n theatershow die binnenkort zou beginnen het de De Afterparty - beetje crue nu![]()
[ afbeelding ]
Geen grote artiest, maar deed wel nuttige dingen met z'n bekendheid - oa veel voor taal- en leesvaardigheid dacht ik. Misschien weet @:Isabeau dat
wowquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ooit een buurvrouw die haar kinderen om de meest onzinnige reden straften, en dan dingen deed als zelf de lift pakken maar zoon de trap, of kinderen buiten op de gallerij in de kou laten staan.
Gemeld bij veilig thuis. 'heeft u zelf al met mevrouw gesproken?'.
Die organisatie zou echt niet moeten bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb een nieuwe, kleinere Multicooker erbij gekocht. Zat er al naar te kijken toen die uitkwam een paar maanden geleden en toen begreep ik dat tijdens black Friday mogelijk een korting zou komen en dat klopte. Deze is qua inhoud wat kleiner, da’s prima maar vooral lager dus voor mij als kleintje makkelijker roerenquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Zijn er nog Black Friday (month) shoppers hier? Zo ja, welke aankopen heb je gedaan?
Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allemaal echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker. En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wowWat triest ook weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
De coöperatie hier had vorig weekend 10% korting op alles. Grote zak aanmaakblokjes en kan Aspen gekochtquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik word en beetje verdrietig van al deze verhalenwat een puinhoop..
Op een luchtigere noot..
Zijn er nog Black Friday (month) shoppers hier? Zo ja, welke aankopen heb je gedaan?
Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allebei echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker. En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
256gb sd kaartje (ik had tot nu toe alleen 16gb en die zitten vol maar ik ben nog niet zover dat ik ze leeg wil halen haha), sd kaartlezer met usb en usb-c aansluiting, zonnekap voor mn 80-200 f2.8 en 18-300 f3.5-6.3 lenzen, een grote siliconen zonnekap om beter door glas heen te kunnen fotograferen zonder weerspiegeling, een blaasbalg met borstel opzetstuk en een tripod statief met geīntegreerde monopod.quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:06 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor fotospullen heb je gekocht?
Vandaag gaat hij overquote:Op woensdag 19 november 2025 23:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh ja. De voorstelling klinkt echt fantastisch Queller, maar ook voor mij is Delft, zeker tot zo laat, dinsdag helaas niet haalbaar. Wat balen dat het er voor jou ook even niet in ziten super lief dat je ze hier aanbiedt!
@:Tele6 hoe is het met jouw verhuizing en met al dan niet helpen bij broertje etc?
Ik heb idd wel vergeleken, de spullen zaten al een tijd in mn mandje. Het matras was ¤112 goedkoper dan de maanden ervoor, het statief ¤6 goedkoper, geheugenkaartje ¤5 goedkoper, siliconen zonnekap ¤2 goedkoper, blaasbalg ¤1.5 goedkoper. En ik kreeg een extra ¤10 korting er bovenop met een code. Dus dat is toch mooi ¤24.50 bespaard op de foto bestelling en ¤136.5 in totaal tot nu toequote:Op zaterdag 22 november 2025 08:11 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Ik probeer de black friday deals een beetje te negeren. Tweakers had een Leukč prijsvergelijking van enkele weken na vķķr en tijdens BFD en daar leek wel uit te komen dat het echt niet perse de beste deals zijn.
Wat ik wel altijd doe is me uitschrijven voor alle mails die ik krijg. Elk bedrijf dat ook maar mijn mail adres heeft stuurt nu spam dus dat is perfect om weer eens op te ruimen.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:29 schreef borisz het volgende:
Mogge. Inmiddels wat lekkers gehaald op de biomarkt
Zo ma en anderen helpen met kleding oom uitruimen en wegbrengen. Oom is inmiddels op Westerveld.
Nooit meer uit mn balkonraam turen en zien of hij thuis is. Of vanaf 8 hoog naar mn eigen balkon kijken.
Ik wilde iets kopen en zag in de winkel alhier dat alles 20% korting is vanwege Black Fridayquote:Op zaterdag 22 november 2025 08:11 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Ik probeer de black friday deals een beetje te negeren. Tweakers had een Leukč prijsvergelijking van enkele weken na vķķr en tijdens BFD en daar leek wel uit te komen dat het echt niet perse de beste deals zijn.
Wat ik wel altijd doe is me uitschrijven voor alle mails die ik krijg. Elk bedrijf dat ook maar mijn mail adres heeft stuurt nu spam dus dat is perfect om weer eens op te ruimen.
Zo pak ik het ook aan.quote:Op zaterdag 22 november 2025 09:20 schreef gcjoel het volgende:
Ik noteer altijd wel bewust de grotere dingen die ik in de weken voor black friday misschien wil kopen om te kijken of er korting komt.
Zondag slecht ( regen 4o) en maandag (idem 7o) Woensdag Zonnig.quote:Op zaterdag 22 november 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar?
Ja, voel me goedquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:54 schreef AnneX het volgende:
@:Blues Je klinkt vrolijk en opgeruimd. 😘
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nuquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:18 schreef Blues het volgende:
Koekoek voor mensen met rugklachten *wijst op zichzelf
quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook gelezen vanochtend. Strompelt verder door het huis nu
Mijn rugpijn heeft wel een aanwijsbare oorzaak gelukkigquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:18 schreef Blues het volgende:
Koekoek voor mensen met rugklachten *wijst op zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik er op het moment geen pijn aan heb hoor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
In Groningen is gister een auto door de sneeuw (!) die daar bleef liggen (!) van de weg gegleden.quote:Op zaterdag 22 november 2025 07:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar?
quote:Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moetenen alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet
En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes
En alles is smerig
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen
Jeetjequote:Op zaterdag 22 november 2025 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Nou gaat lekker hier. Broertje heeft de kleinst mogelijke bus gehuurd dus we gaan waarschijnlijk minstens 4x heen en weer moetenen alle meubels moeten de hele ikeahandleiding achterstevoren door, want anders past het niet
En er ligt nog zoveel losse meuk die hij niet ingepakt heeft
Sowieso zit de helft van de spullen niet in normale verhuisdozen maar in kleine doosjes, schoenendozen, tasjes
En alles is smerig
Hij is weken geleden gestopt z'n kamer schoon te maken want hij zou toch verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |