abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219311149
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Voorverwarmd laarsje, 200 ml, 500 watt, 1 minuut. Smullen maar :9
Told ya :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219311153
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Told ya :P
Ik luister goed hea
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219311159
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik luister goed hea
Je hebt je momenten _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219311217
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je hebt je momenten _O-
:6
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219311219
Ooit een buurvrouw die haar kinderen om de meest onzinnige reden straften, en dan dingen deed als zelf de lift pakken maar zoon de trap, of kinderen buiten op de gallerij in de kou laten staan.

Gemeld bij veilig thuis. 'heeft u zelf al met mevrouw gesproken?'.

Die organisatie zou echt niet moeten bestaan.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219311651
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219311698
Emoe wordt struiswatervogel :D
pi_219311892
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ooit een buurvrouw die haar kinderen om de meest onzinnige reden straften, en dan dingen deed als zelf de lift pakken maar zoon de trap, of kinderen buiten op de gallerij in de kou laten staan.

Paar keer de politie gebeld.

1 x kon ik net snel naar binnen moffelen langs een groepje, duidelijk onder invloed zijnde figuren die van alles riepen. Ik moest ook weer naar buiten, maar ze stonden er nog. Of ik zelf al gevraagd had of ze weg wilden gaan :')

1x omdat er echt om 2 uur 's nachts muziek klonk of er een festival gaande was. Als u niet kunt zeggen op welk huisnummer dit is kunnen wij er niets mee... Misschien kunt u even uit gaan zoeken waar het vandaan komt? "

1x omdat er al 2 uur een groep van 30 studenten onder m'n raam stond te brallen... "heeft u al gevraagd of ze weg willen gaan?"

JOE!

Instanties (in Rotterdam?) zijn echt de shit en werken voor de burger *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219311898
Dit overigens in 15 jaar, ik heb geen hotline -O-

(Ik meld wel heel NSB alle studentenoverlast bij het meldpunt. Want ik HAAT studenten.)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_219312141
Wij hebben ook wel eens met de gedachten gespeeld om Veilig Thuis te bellen voor de situatie bij de buren. Maar zo te lezen heeft het sowieso geen nut.
pi_219312197
Las net een stuk in de krant waar een vrouw een gesprek met veilig thuis, de politie en haar partner had (na veel moeilijkheden) ze verbrak de relatie en hij heeft haar 3 dagen later om het leven gebracht -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_219312226
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Las net een stuk in de krant waar een vrouw een gesprek met veilig thuis, de politie en haar partner had (na veel moeilijkheden) ze verbrak de relatie en hij heeft haar 3 dagen later om het leven gebracht -O-
#nietallemannen
  Moderator vrijdag 21 november 2025 @ 19:59:49 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219312502
Ook als de vrouw de problemen veroorzaakt geven door die instanties geen thuis overigens. Ken twee gevallen waarbij kinderen sowieso geestelijk wel redelijk richting vernieling zijn geholpen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219313421
Yep

pi_219313494
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 13:40 schreef derLudolf het volgende:
Z'n theatershow die binnenkort zou beginnen het de De Afterparty - beetje crue nu :+

[ afbeelding ]

Geen grote artiest, maar deed wel nuttige dingen met z'n bekendheid - oa veel voor taal- en leesvaardigheid dacht ik. Misschien weet @:Isabeau dat
Blijkbaar kan je woensdag afscheid van hem nemen in De Tamboer, bij de eh Afterparty. Hij was super blij met de theatertour, maar helaas. Goede vriend van een vriendin van me. Je zag hem overal bij evenementen in Hoogeveen. Heeft blijkbaar afgelopen week nog het Pietenhuis geopend (en speelde jarenlang de Sinterklaas van Hoogeveen!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219313516
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 november 2025 17:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

wow

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219313588
Ik word en beetje verdrietig van al deze verhalen ;( wat een puinhoop..

Op een luchtigere noot..

Zijn er nog Black Friday (month :') ) shoppers hier? Zo ja, welke aankopen heb je gedaan?

Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allebei echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker O+ . En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
pi_219313616
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Zijn er nog Black Friday (month :') ) shoppers hier? Zo ja, welke aankopen heb je gedaan?

Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allemaal echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker O+ . En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
Ik heb een nieuwe, kleinere Multicooker erbij gekocht. Zat er al naar te kijken toen die uitkwam een paar maanden geleden en toen begreep ik dat tijdens black Friday mogelijk een korting zou komen en dat klopte. Deze is qua inhoud wat kleiner, da’s prima maar vooral lager dus voor mij als kleintje makkelijker roeren ;)
Verder geen plannen want kattengrit is bij bol goedkoper dan blackfriday bij zooplus
pi_219313650
Fijne aankoop @Kaatje1!

Ik heb ook nog naar de ninja af300eu airfryer zitten kijken, maar die is groter op aanrecht dan wat ik nu heb een huidige werkt prima, heeft alleen 1 mand en niet 2 en dat lijkt me soms wel handig. Maar alleen daarvoor een nieuwe is ook niet per se nodig.

Ik kan trouwens niet rekenen, ik heb mn telefoon in maart 3 jaar, niet 4. Of dat maakt dat ik dan juist meer of minder geneigd ben de opvolger alsnog / inderdaad niet te kopen weet ik nog niet :+
pi_219314045
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2025 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]
wow

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat triest ook weer.
pi_219314208
Kinderen hebben soortgelijke ervaring met buren. Allerlei instanties zijn er mee bezig, lijkt los van elkaar. :{
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 00:05:36 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219314284
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2025 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik word en beetje verdrietig van al deze verhalen ;( wat een puinhoop..

Op een luchtigere noot..

Ik heb - net zoals vorig jaar - een matras besteld om uit te proberen. Vorig jaar probeerde ik er twee en waren ze het allebei echt niet voor me. De één kon ik niet wennen aan schuim, de andere was wel pocketveren maar keihard. Drie keer is scheepsrecht gelukkig, want deze ligt wél lekker O+ . En ik heb wat foto spullen gekocht. Ik heb op mn lijstje nog een broodrooster en een ovenrooster staan. Ik heb getwijfeld over een nieuwe telefoon, in maart heb ik mn huidige 4 jaar en hij krijgt nog maar tm juli security patches, en een opvolger van zelfde merk is behoorlijk in de aanbieding. Maar ik gok het erop dat er tegen die tijd een nieuwe versie uit is, en dat ik dan in okt/nov volgend jaar met black friday een goede deal kan regelen. Degene die ik nu op het oog had heeft nl tot maart 2029 security patches, dus dan zou ik daar ook niet langer dan 3.5 jaar mee kunnen doen. En hij werkt nu nog prima, dus nog een jaar mee lukt denk ik nog wel.
De coöperatie hier had vorig weekend 10% korting op alles. Grote zak aanmaakblokjes en kan Aspen gekocht :P
  Moderator zaterdag 22 november 2025 @ 00:06:45 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219314291
Wat voor fotospullen heb je gekocht?
pi_219314589
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2025 00:06 schreef derLudolf het volgende:
Wat voor fotospullen heb je gekocht?
256gb sd kaartje (ik had tot nu toe alleen 16gb en die zitten vol maar ik ben nog niet zover dat ik ze leeg wil halen haha), sd kaartlezer met usb en usb-c aansluiting, zonnekap voor mn 80-200 f2.8 en 18-300 f3.5-6.3 lenzen, een grote siliconen zonnekap om beter door glas heen te kunnen fotograferen zonder weerspiegeling, een blaasbalg met borstel opzetstuk en een tripod statief met geïntegreerde monopod.
pi_219315153
Goedemorgen!

Vandaag terug naar NL. Is het een beetje lekker weer daar :') ?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')