Hier, zojuist.quote:
PAS OP ACHTER JEquote:Op woensdag 19 november 2025 21:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hier, zojuist.
[ afbeelding ]
Mja, met pet, want rosacea enzo
En dan nu maar weer naar Buenos Aires voor een etentje met klanten. De 8e keer in 6 weken ofzo, zwaar leven zou Brigitte Kaandorp zeggen
En stertke Cat, wat een aaneenschakeling zeg
quote:Op woensdag 19 november 2025 20:54 schreef Queller het volgende:
Hier iemand zin om volgende week dinsdag in Delft naar Naakt voor de rechter te gaan? Ik trek ook een beetje een Catje en heb het er nogal druk mee.
Wat een tof iets.quote:Wie graag wil: 2 kaarten voor graties
Ik hóór gewoon het Jaws muziekjequote:
Dat vonden wij nou ook. Maar óf Cat heeft mij aangestoken, of omgekeerd, maar hier vallen ze ook ineens in bosjes en mijn volgende week is te kort om alles erin te krijgen. Dus doen wij onszelf een plezier en gaan we niet.quote:
Ik hoef de trein nooit te krabbenquote:Op donderdag 20 november 2025 07:54 schreef Vanyel het volgende:
Holy shit, nog nooit zulke prachtige bloemen gezien op de auto maar het krabben was wel hel zeg.
En dan moet ik zo mijn eigen auto nog
Auto aanzetten, ontbijten, instappen in warme autoquote:Op donderdag 20 november 2025 07:54 schreef Vanyel het volgende:
Holy shit, nog nooit zulke prachtige bloemen gezien op de auto maar het krabben was wel hel zeg.
En dan moet ik zo mijn eigen auto nog
Bovenleiding moet je krabben nu er tegenwoordig niets meer rijdt met weerstandschakelingenquote:Op donderdag 20 november 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef de trein nooit te krabben
Ja een beetje rijp op de bovenleiding was nooit zo'n probleem toch. Maar nee nu is alles elektronisch en hip en nieuw en niks werkt meer. Fraai.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bovenleiding moet je krabben nu er tegenwoordig niets meer rijdt met weerstandschakelingen![]()
Vroeger Plan V, eerste trein 's ochtends. Verwarming had hele nacht op standje snijbrander staan loeien en dan de hele rit een grote vuurwerkshow
quote:Op donderdag 20 november 2025 08:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes ook aan de andere al dan niet vroeg op moetende werkers! En ik wil eigenlijk wel een foto @:Vanyel, of heb je die dan weer net niet gemaakt voordat je ging krabben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |