Ze bestaan er ook van 9kW, dan gaat het wat snellerquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Broertje zou lunch regelen, dus was er niet genoeg brood. Idd.
Nonchalant en naïef is wel een omschrijving ja.
We realiseerden ons ook net dat hij niks had bedacht voor het feit dat z'n CV het nog niet doet -- B heeft een ¤15 elektrisch kacheltje gekocht van de week en dat staat nou in de ene kamer waar we broertjes studentenmeubilair in geparkeerd hebben. Daar is het nu 16° en in de rest van het huis 4° of zo
Het is al 1 groot vochtprobleem. De kamer waar de wanden vol met schimmel zitten, hebben we nog niet aangepakt. Broertje heeft al wel een pot "schimmelwerende verf voor de badkamer" klaarstaan. Ik heb meningen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dit wordt toch 1 groot vochtprobleem zo?
Ieder zijn afwijkingquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:09 schreef flipsen het volgende:
[..]ik ga hem zo weer eens kijken. My guilty pleasure ofzo
Mocht ie (zoals ik vermoed) niet gevoelig zijn voor menigen, hierbij wat feitenquote:
https://www.verf.nl/categorie/schimmelwerende-verfquote:Het is belangrijk om de schimmel op het plafond of op de muur eerst helemaal te verwijderen. Maak gebruik van een schimmelvreter of een algendoder. Zodra de muur of het plafond weer 100% schimmelvrij is kun je aan de slag met de schimmelwerende verf.
Is het een grondgebonden woning wat broertje gekocht heeft of een appartement? Bij het laatste kan de vve ook nog een mening over een nieuwe cv hebbenquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is al 1 groot vochtprobleem. De kamer waar de wanden vol met schimmel zitten, hebben we nog niet aangepakt. Broertje heeft al wel een pot "schimmelwerende verf voor de badkamer" klaarstaan. Ik heb meningen.
Hopelijk komt er gauw een nieuwe CV. Broertje kan het zwart en snel regelen via collega's. Dus misschien komende week al als eentje even tijd over heeft 's avonds of zo.
Starten bij het beginquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand had trouwens laatst gevraagd naar welke Star Trek ik kijk. Ik ben nog Star Trekmaagd dus ik ben bij de originele serie begonnen.
Ik vind het fascinerend om de ontwikkeling binnen de serie te zien. In het eerste seizoen hebben ze maar 2 kamers aan boord van de Enterprise. In seizoen 2 is er ook een gang en een personeelsruimte![]()
Live long and prosper met de groet, maakt past zijn intrede in het tweede seizoen, net als Beam me up Scotty. Die hele Scotty heet in het eerste seizoen gewoon Mister Scott.
Ik ben bijna aan seizoen 3 toe, ben benieuwd naar meer evolutie in de serie.
Maar toen kwam er een nieuwe serie met picard en daar was niets aan, maar Voyager en Deep space 9 weer welquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik keek vroeger altijd de serie met captain Picard![]()
Vanavond lekker kerstfilm kijken. Dat is altijd goed.
De serie Picard was decennia later. Wel oké maar zijn origineel Next Generation (waar LS als volgende aan gaat beginnen) is stukken beter. Wel het tijdsbeeld in gedachten houden (net als in het origineel, hallo Uhura) en even door seizoen 1 worstelen want dat deden de schrijvers ook.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar toen kwam er een nieuwe serie met picard en daar was niets aan, maar Voyager en Deep space 9 weer wel
Ik ben inderdaad zeker 3x verslaafd geraakt aan neusspray. Kies nu vaak voor een paar, min of meer, slapeloze nachten door verstopte neus dan neusspray gebruiken. Het is niet zo dat ik het nooit meer gebruik maar die verslaving, die paniek wanneer ik het niet in de buurt heb wil ik echt niet meerquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:48 schreef Candaasje het volgende:
Beam me up Scotty is inderdaad nooit zo gezegd![]()
@:vlindertje89 ; ik heb natuurlijk geen idee welke neusspray jij gebruikt, maar heeft dat spul niet vaak een wat verslavende werking? Het leest vrij obsessief hoe je van dosis naar dosis toeleeft en daardoor ook echt korter lijkt te kunnen slapen. (Wellicht ervaar je dat zelf niet zo, op papier kan het ook wat anders overkomen, maar het viel me wel op. )
Ik ben heel benieuwd naar alles. Dit is nu ook wel doorbijten hoor. Sommige afleveringen zijn echt enorm slecht. En mysogenie spat regelmatig van het scherm.quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Starten bij het beginHaast jaloers hoeveel moois je nog gaat zien
Ik heb ooit gehoord dat Beam me up Scotty nooit letterlijk in de serie is gezegd. Klopt dus niet?
Ik doe hierna de originele films en dan The Animated Series, dat moet van de viewing order website.quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De serie Picard was decennia later. Wel oké maar zijn origineel Next Generation (waar LS als volgende aan gaat beginnen) is stukken beter. Wel het tijdsbeeld in gedachten houden (net als in het origineel, hallo Uhura) en even door seizoen 1 worstelen want dat deden de schrijvers ook.
DS9 is geweldig, maar je moet er even in komen omdat er meer doorlopende verhaallijnen zijn dan losse afleveringen.
Voyager vond ik ook top.
Enterprise... meh. Onlogisch en opeens werd de vrouw weer een lustobject. En nu heb ik de begintune weer in mijn hoofd![]()
Daarna Discovery: enige die ik niet heb afgekeken. Ik houd niet van tv die teveel op 'holotechniek' vertrouwt en de verhaallijnen en plottwists waren vaak ronduit stom.
Strange New Worlds en Below Deck nog niet gezien omdat ik geen Netflix oid heb. Ik wacht wel tot ze op de armelui tv komen.
Dan moet je nog een poos geduld oefenenquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik doe hierna de originele films en dan The Animated Series, dat moet van de viewing order website.
Ik hoop zo snel mogelijk iets met een doorlopend verhaal te zien want die losse flodders vind ik juist lastig kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een muzikaal optreden van Tokio Myers. Misschien dat @Blues dat geweldig had gevonden. Of andere muzikale pianisten?
https://en.wikipedia.org/wiki/Tokio_Myers
Buitentemp nu rond het vriespunt. Vanmiddag op balkon 1-hoog wat geruimd en ook ijs gezien in de waterbakjes.
Maar die komt na DS9quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:12 schreef Candaasje het volgende:
Voyager heeft ook nog wel wat doorlopende thema’s (de reis zelf, maar ook the doctor en Seven of Nine)
Vandaag was de vierde dag dat ik hem gebruik, en pas de derde dag de maximale dosis, dus nog ruim binnen de zeven dagen dat je 'm mag gebruikenquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:48 schreef Candaasje het volgende:
Beam me up Scotty is inderdaad nooit zo gezegd![]()
@:vlindertje89 ; ik heb natuurlijk geen idee welke neusspray jij gebruikt, maar heeft dat spul niet vaak een wat verslavende werking? Het leest vrij obsessief hoe je van dosis naar dosis toeleeft en daardoor ook echt korter lijkt te kunnen slapen. (Wellicht ervaar je dat zelf niet zo, op papier kan het ook wat anders overkomen, maar het viel me wel op. )
Niet stoppen als S1 je niet bevalt!quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb geduld![]()
Zodra dit is afgelopen moet ik wel eerst nog even Wheel of Time afkijken. Ik heb de boeken over 5 uur afgeluisterd dus dan kan ik met de serie beginnen.
Nou, ik heb dit op doorzettingsvermogen en uit principe gehaald. Niet omdat ik het allemaal nou zo verschrikkelijk goed vind. Sorryquote:Op zaterdag 22 november 2025 23:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet stoppen als S1 je niet bevalt!
Hier vertellen hoe je het vindt![]()
En goed om te horen dat je toch aan de stemmen hebt kunnen wennen
quote:Op zaterdag 22 november 2025 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, ik heb dit op doorzettingsvermogen en uit principe gehaald. Niet omdat ik het allemaal nou zo verschrikkelijk goed vind. Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |