quote:
Op zaterdag 22 november 2025 22:48 schreef Candaasje het volgende:Beam me up Scotty is inderdaad nooit zo gezegd
@:vlindertje89 ; ik heb natuurlijk geen idee welke neusspray jij gebruikt, maar heeft dat spul niet vaak een wat verslavende werking? Het leest vrij obsessief hoe je van dosis naar dosis toeleeft en daardoor ook echt korter lijkt te kunnen slapen. (Wellicht ervaar je dat zelf niet zo, op papier kan het ook wat anders overkomen, maar het viel me wel op. )
Vandaag was de vierde dag dat ik hem gebruik, en pas de derde dag de maximale dosis, dus nog ruim binnen de zeven dagen dat je 'm mag gebruiken
Ik waardeer de zorgen, ben in verleden ook meerdere keren verslaafd geweest, maar daardoor juist ook heel strikt in gebruik en niet vaker per dag of langer dan volgens bijsluiter mag. Sindsdien al jaren niet meer verslaafd gelukkig! Denk dat het ook juist door die striktheid wat obsessiever over komt, maar dat is dus juist omdat ik hem niet te vaak wil gebruiken. Als ik gister gewoon genomen had als het weer volliep, had ik hem zeker wel vaker dan 3x genomen, en dat wil ik niet, dus hou ik bij wanneer er 8u tussen heeft gezeten, en zit ik die tijd uit, ook als dat betekent dat ik nog 2u met snotkop en pijn zit.
En ik ben nu gewoon snotverkouden, ik ben het gaan gebruiken omdat hele dag en nacht alle holtes vol zaten, met pijn in holtes, pijn aan tanden, traanoog, hoofdpijn van druk op holtes, oorpijn en alleen maar door mond kunnen ademen en daardoor ook last van keel. Dan neem ik toch wel echt graag even paar dagen neusspray

. En aangezien vandaag al wat beter ging, en bij vorige keren dat ik hetzelfde had ik ook altijd genoeg had aan die 7 dagen max, zal dat dit keer ook wel weer lukken. Als ik beetje slaap vannacht dan denk ik dat ik zelfs morgen al wel naar 2x terug kan.
Het slapen is overigens iets wat ik ook met regelmaat heb gewoon als er niks aan de hand is, als ik wakker word tussen 1-3 heb ik heel vaak moeite weer in slaap te vallen. En als er dan nog wat snot in hoofd zit omdat de max neusspray niet alles weghaalt, en ik word daar wakker van, dan nog wat meer
[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 22-11-2025 23:36:12 ]