Gewoon een zilveren prijs gewonnenquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed dat je er achter aan bent gegaan. Hopelijk is het snel minder pijnlijk.
Net een dagje bij mijn ouders geweest. Nu even snel eten en dan naar Arnhem voor The Dutch Beer Challenge.
De Yusuf Dikec van het bierbrouwenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnenEn dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Leuk! Welke?quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnenEn dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Die ga ik later even opzoekenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Yusuf Dikec van het bierbrouwen(zoek maar op
)
Dankjewel! Fijn dat de pijnstillers werkenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd @:sarabi en man![]()
![]()
![]()
Denk dat de pijnstillers bij Elin werkt, ze eet weer best goed. Ze had/heeft ontstoken tandvlees, wanneer ze jonger was geweest zou het gebit weer eens schoongemaakt moeten worden maar dat gaan we niet doen met de bejaarde dame
De Cold IPA Coldmemberquote:
Namen en rugnummersquote:Op woensdag 6 mei 2026 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och, er zijn ergere mensen die hier posten om mee opgesloten te worden denk ik![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnenEn dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnenEn dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Wat goed!quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een zilveren prijs gewonnenEn dat terwijl we maar met 1 bier meedoen. En de meeste met tientallen bieren.
Ik zie trouwens best wel een gelijkenis met een zekere Dr_Flesquote:
Nee dat kan niet. Ik heb geen paarse haarborstel.quote:Op woensdag 6 mei 2026 21:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zie trouwens best wel een gelijkenis met een zekere Dr_Fles
Haha, omdat het hier een stuk veiliger is dan Mar del Plata waar we eerst woondenquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker man. En waarom wilde je daar ook weer wonen precies?
Wat verschrikkelijkquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:46 schreef flipsen het volgende:
Anyway, we waren net weer een beetje gerustgesteld hier in huis/de buurt, iedere avond maakte de politie én het CAV (soort van "veiligheidsdienst" van de gemeente) meerdere rondes over de straten hier. Tot gisteravond er voor het eerst geen politie meer stond bij de ingang. En verdomd... vannacht rond 03:00 kwamen 6 gemaskerde en bewapende mannen via de slaapkamer van een jochie van 12 een huis binnen gestormd. Een huis met een flinke muur er omheen, de eigenaar heeft een wapen, ze hebben 3 honden én camara´s en toch...
Uiteindelijk zijn ze bijna een uur binnengeweest, alleen wat geld buitgemaakt. Ze waren niet geinteresseerd in laptops/mobiele telefoons vreemd genoeg. Ze waren ook zo "aardig" om de vrouw zich te laten aankleden, want die liep in haar ondergoed. Hebben wel de man geslagen, omdat ze meer geld wilden hebben. En dreigden de vingers van het jochie af te snijdenPfff... Uiteindelijk zijn ze vertrokken, nádat ze zeiden "Oh, nog even wachten, want de auto van het CAV kwam net langs, die moet eerst terugrijden, daarna kunnen we weg". Hm... Het wapen van de man ook meegenomen trouwens, fuck.
Goed, maandag komen ze hier opnieuw de buitensensoren installeren, dat ging vorige keer niet goedEn ik ga zo wat extra reflectoren ophangen. En de camara´s weer eens nakijken. En langs het CAV om een afstandsbediening met paniek-knop aan te vragen. Op de mobiel ook al de paniek-app geinstalleerd. Maar fuck, hier word je niet blij van
En hoe is het met jou dan vandaag?quote:
We zijn net thuis en doen met je mee!quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:02 schreef sigme het volgende:
@:sarabi ik drink er een Coldmember op, op je prijs
Die is hartstikke lekker man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |