abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220722442
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gewone arbeiders krijgen bij TATA een goed loon en een fijne werkgever. TATA vervaardigt staal waarop BTW wordt geheven en bij eventuele winst VPB.

Echt achterlijk om zo'n bedrijf weg te pesten.
Of zo een bedrijf helemaal weg moet weet ik niet precies maar wat ik wel weet is dat er altijd ruimte is voor nieuwe bedrijvigheid (denk aan: Fokker, RSV, Werkspoor en zo verder). Bedrijvigheid die niet de hele omgeving ziek maakt (zoals gezegd buiten de contractpartners om, waar je niet op in gaat). Je trollt alleen maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2026 18:55:31 ]
pi_220722494
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:51 schreef nostra het volgende:

[..]
Eigenlijk omdat ik wist dat je daarop zou happen, maar ik houd wel van wat cynische hyperbolen. En het duurt niet lang meer voordat de VS weer een Reagan nodig heeft om de zooi van Trump op te ruimen, en een Lubbers alhier.
Je bedoelt Bill Clinton: die kon het allemaal zonder de staatsschuld laten exploderen.

Zoals vaker door mij gezegd: haal dat aspect weg en er blijft weinig van Reagan zijn economische 'succes' over. De federale overheidsuitgaven als percentage van BBP gingen onder Reagan zeker niet omlaag; het werd alleen voor andere doelen gebruikt. Voor uitbuiters en onderdrukkers doeleinden.

Dat is de ware aard van rechts. Achter het kettingzaag en kleine overheid gelul.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2026 19:00:12 ]
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:01:28 #243
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220722513
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Als we gewoon voedselbossen hadden aangeplant hadden we nu ook geen probleem gehad met excessieve voedselprijzen.
Dat is dan ook wel weer zo
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220722564
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:33 schreef agter het volgende:

[..]
Dat komt omdat er inmiddels eindeloos genivelleerd wordt.
Werk je met 1, met 2, maakt niet uit. De belasting komt langs en weg is je geld.
In de romantische tijd van "op 1 inkomen een huis kopen en een gezin onderhouden" [sic] werd er aanzienlijk meer genivelleerd en waren de verschillen kleiner. Niet alleen in Nederland trouwens (Nederland is überhaupt geen nivellering paradijs).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2026 19:09:42 ]
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:15:09 #245
13309 nostra
ask why
pi_220722586
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
Je bedoelt Bill Clinton: die kon het allemaal zonder de staatsschuld laten exploderen.

Zoals vaker door mij gezegd: haal dat aspect weg en er blijft weinig van Reagan zijn economische 'succes' over. De federale overheidsuitgaven als percentage van BBP gingen onder Reagan zeker niet omlaag; het werd alleen voor andere doelen gebruikt. Voor uitbuiters en onderdrukkers doeleinden.

Dat is de ware aard van rechts. Achter het kettingzaag en kleine overheid gelul.
Zo simplistisch is het natuurlijk allemaal niet; de uiteindelijk grootste driving force van de Reagan-Clinton boom was het beëindigen van de Koude Oorlog, waar Reagan een zeer belangrijke (maar net zo belangrijk als Gorbatsjov's glasnost en perestrojka en een heel scala aan andere factoren) rol in speelde. Hoover (wel wat conservatief) beschreef dat wel mooi: https://www.hoover.org/research/ten-causes-reagan-boom-1982-1997
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220722589
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:31 schreef nostra het volgende:

[..]
Je mist dan ook niets aan Greenpeace, wiens directeurtje Luxemburg-AMS per vliegtuig aflegt en inmiddels miljarden aan schadeclaims om smaad heeft moeten betalen.
Dit speelde 14 jaar geleden, nog voor het Akkoord van Parijs. Pakte twee keer per maand het vliegtuig. Flauw.

"Feiten" :')
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:17:35 #247
13309 nostra
ask why
pi_220722605
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:15 schreef Klopkoek het volgende:
Dit speelde 14 jaar geleden, nog voor het Akkoord van Parijs. Pakte twee keer per maand het vliegtuig. Flauw.
Da's 24 keer per jaar. Naar Luxemburg. In de tijd van Nanninga's tweets die je zo graag aanhaalt, of nog verder de opa's van mensen, dus dat is wel wat selectief in je argumentatiemethode.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:26:04 #248
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220722675
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
gepland of aangeplant.. @:Lord_Vetinari
kudt
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220722742
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:17 schreef nostra het volgende:

[..]
Da's 24 keer per jaar. Naar Luxemburg.
Naar zijn woonplaats ja. Lag er maar een HSL tussen Amsterdam en Luxemburg. Zonder VVD was het misschien al zover geweest.

Jij verklaart Greenpeace buiten de orde op basis van boetes door Amerikaanse MAGA rechtbanken (in dieprode GOP staten) en op basis van vliegbewegingen van 14 jaar geleden.

quote:
In de tijd van Nanninga's tweets die je zo graag aanhaalt, of nog verder de opa's van mensen, dus dat is wel wat selectief in je argumentatiemethode.
Nanninga staat in een lange traditie, die veel recenter als senator nog zat te pochen dat ze expres slechte wetten aan neemt. Expres de overheid in de soep wil laten lopen. Nanninga is geen ander persoon nu. Zo een uitspraak over ebola loslaten op vluchtelingen zegt heel veel over JA21.

(de Ebola uitspraak was recenter dan het jaar 2011).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2026 19:36:14 ]
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:59:58 #250
13309 nostra
ask why
pi_220723068
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:32 schreef Klopkoek het volgende:
Jij verklaart Greenpeace buiten de orde op basis van boetes door Amerikaanse MAGA rechtbanken (in dieprode GOP staten) en op basis van vliegbewegingen van 14 jaar geleden.
Greenpeace heeft haar rol als serieuze actor in het speelveld allang verloren. Van een serieus pro-milieugeluid is het verworden tot een activistische show-organisatie, waarbij hun acties contraproductief zijn en hun wetenschappelijke claims vaker en vaker debunked worden. Hun krampachtig vasthouden aan bijvoorbeeld anti-GMO standpunten leidt vooral ook in de wetenschap op felle kritiek, met Golden Rice als bekendste voorbeeld.

Kortom, als je gericht en doelmatig je geld aan een goed doel wil geven, zijn er zat veel betere keuzes dan het Greenpeace van nu.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220723366
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
In de romantische tijd van "op 1 inkomen een huis kopen en een gezin onderhouden" [sic] werd er aanzienlijk meer genivelleerd en waren de verschillen kleiner. Niet alleen in Nederland trouwens (Nederland is überhaupt geen nivellering paradijs).
Je bedoelt de tijd dat alle leningen en consumptieve kredieten aftrekbaar waren?
Make my day!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:25:52 #252
13309 nostra
ask why
pi_220723451
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:20 schreef agter het volgende:

[..]
Je bedoelt de tijd dat alle leningen en consumptieve kredieten aftrekbaar waren?
Those were the days.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 20:27:16 #253
236264 crew  capricia
pi_220723478
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:26 schreef Klopkoek het volgende:
Trump en MAGA hebben overigens veel schade veroorzaakt aan milieubewegingen en GreenPeace. Misschien ook wel in Nederland (en ja, de VVD zit wmb in dat anti-ESG complot)
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de milieubeweging ook veel schade aan zichzelf berokkent.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:29:26 #254
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220723523
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Of zo een bedrijf helemaal weg moet weet ik niet precies maar wat ik wel weet is dat er altijd ruimte is voor nieuwe bedrijvigheid (denk aan: Fokker, RSV, Werkspoor en zo verder). Bedrijvigheid die niet de hele omgeving ziek maakt (zoals gezegd buiten de contractpartners om, waar je niet op in gaat). Je trollt alleen maar.
Juist jij - als links mens - zou vóór (staats) bedrijvigheid moeten zijn waar ook mensen met een beroepsopleiding emplooi kunnen vinden. Alleen maar R&D en hightech bedrijven kom je er niet.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220723549
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:20 schreef agter het volgende:

[..]
Je bedoelt de tijd dat alle leningen en consumptieve kredieten aftrekbaar waren?
De tijd van op 1 inkomen een huis kopen en een gezin onderhouden waren de jaren zestig en jaren zeventig (plus groot deel jaren 80). Toen werd er gewoon duidelijk meer genivelleerd. Meer dan de tijd ervoor en de tijd erna.
pi_220723600
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:59 schreef nostra het volgende:

[..]
Greenpeace heeft haar rol als serieuze actor in het speelveld allang verloren. Van een serieus pro-milieugeluid is het verworden tot een activistische show-organisatie, waarbij hun acties contraproductief zijn en hun wetenschappelijke claims vaker en vaker debunked worden. Hun krampachtig vasthouden aan bijvoorbeeld anti-GMO standpunten leidt vooral ook in de wetenschap op felle kritiek, met Golden Rice als bekendste voorbeeld.

Kortom, als je gericht en doelmatig je geld aan een goed doel wil geven, zijn er zat veel betere keuzes dan het Greenpeace van nu.
Das Grosskapital hat immer recht!

Nooit zullen we van jou een kritische noot lezen over hoe het grootbedrijf klimaatontkenning promootte, of desinformatie bij roken. Je genoot ervan hoe Shell een Böttcher betaalde :r

Nee, de milieubeweging moet gesloopt worden en kapot gemaakt. Alle macht naar de oligarchie en de grootgraaiers :r
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:41:20 #257
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220723653
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:51 schreef nostra het volgende:

[..]
Eigenlijk omdat ik wist dat je daarop zou happen, maar ik houd wel van wat cynische hyperbolen. En het duurt niet lang meer voordat de VS weer een Reagan nodig heeft om de zooi van Trump op te ruimen, en een Lubbers alhier.
Dat zeker.
Op enig moment heb je teveel mensen in de wia, iva, bijstand, ioaw, ioaz, wajong én zw zitten.

Niet boos worden als ik'n regeling hierboven niet benoemd hebben. Weet ook niet alles.

Of USA weer een Reagan nodig heeft betwijfel ik. Zoveel voorzieningen heeft het land ook niet waarop beknibbeld kan worden. En de staatsschuld is onder Biden en Trump al genoeg gegroeid. Hoeft niet nog hoger met een nieuwe Reagan..
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 5 mei 2026 @ 20:52:13 #258
13309 nostra
ask why
pi_220723749
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:36 schreef Klopkoek het volgende:
Nooit zullen we van jou een kritische noot lezen over hoe het grootbedrijf klimaatontkenning promootte, of desinformatie bij roken. Je genoot ervan hoe Shell een Böttcher betaalde
Jawel hoor, ik ben juist uitermate geïntrigeerd in hoe Big Tobacco opereerde en nog steeds opereert (loop een GP Paddock binnen en je ziet alleen PMI pasjes). De Sacklertjes zijn ook schoften, net als McKinsey die hun hele marketingstrategie heeft bedacht (inclusief bonussen voor overdoses). De essentie is dat greed is a given (iets anders dan greed, for the lack of a better word, is good). De kunst is het juiste equilibrium te vinden waarin het nastreven van dat eigenbelang zoveel mogelijk in balans is met het maatschappelijk belang.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220723827
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee, de milieubeweging moet gesloopt worden en kapot gemaakt. Alle macht naar de oligarchie en de grootgraaiers :r
Nou, dat doen ze nu vooral zelf. _O-
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:08:09 #260
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220723887
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee, de milieubeweging moet gesloopt worden en kapot gemaakt. Alle macht naar de oligarchie en de grootgraaiers :r
gelegitimeerde grootgraaiers dat zijn de woningcorporaties en de pensioenfondsen

men moet de huurwoningen tegen 60% van de WOZ verkopen aan de huurders en de opbrengst ( 700 miljard) in de staatskas , met 100 % financiering uit de WSW https://www.wsw.nl/

de arbeidskorting voor werkenden op 12.000 euro

De maandelijkse afdracht aan het pensioenfonds bruto bij het loon

Zelfstandigenwet asap invoeren

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 05-05-2026 23:14:04 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 6 mei 2026 @ 08:05:48 #261
13309 nostra
ask why
pi_220725801
Nederland door Europa voor rechter gesleept om ’lakse houding’: ’Bescherming vitale sectoren zwaar ondermaats’
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 6 mei 2026 @ 08:12:45 #262
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220725858
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2026 08:05 schreef nostra het volgende:
Nederland door Europa voor rechter gesleept om ’lakse houding’: ’Bescherming vitale sectoren zwaar ondermaats’
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Geheel in de huidige Nederlandse traditie hobbelt de overheid er een beetje achteraan. Competentie, leiderschap, verantwoordelijkheid. Het is allemaal ver te zoeken.

De infantilisering grijpt om zich heen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 6 mei 2026 @ 08:13:58 #263
13309 nostra
ask why
pi_220725880
quote:
18s.gif Op woensdag 6 mei 2026 08:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Geheel in de huidige Nederlandse traditie hobbelt de overheid er een beetje achteraan. Competentie, leiderschap, verantwoordelijkheid. Het is allemaal ver te zoeken.

De infantilisering grijpt om zich heen.
Ze hebben McAfee geïnstalleerd, no worries.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  woensdag 6 mei 2026 @ 08:19:52 #264
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220725928
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 18:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Of Tata maakt nu werkelijk ernst met verduurzaming en wil dat daar een serieus iemand op let? Ik denk dat we pas over een paar jaar deze overstap kunnen beoordelen. Als hij Tata wil verduurzamen hoop ik dat hij slaagt, ik zou heel graag een duurzaam Tata in Nederland houden.
Als ze daadwerkelijk serieus waren namen ze iemand anders.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220725956
quote:
18s.gif Op woensdag 6 mei 2026 08:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Geheel in de huidige Nederlandse traditie hobbelt de overheid er een beetje achteraan. Competentie, leiderschap, verantwoordelijkheid. Het is allemaal ver te zoeken.

De infantilisering grijpt om zich heen.
Heeft ook gewoon met de traditie en erfenis van de verzuiling te maken - en dat we standaard achter de Amerikanen aanliepen. Lees bijvoorbeeld de klassieke studies van Hans Daalder. In Nederland liep altijd heel veel via de semi-overheid en opereerde elk ministerie semi-autonoom. Veel werd en wordt uitbesteed (sinds de jaren 80 met een neoliberaal sausje). Duitsland en Pruissen waren/zijn een Beamtenstaat (in het geval van Pruissen - zeg maar het Singapore van zijn tijd ;) - nogal autoritair en dictatoriaal ingevuld). Nederland is dat niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2026 08:29:29 ]
pi_220725983
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 08:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Als ze daadwerkelijk serieus waren namen ze iemand anders.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-echt-beter-a4926980

https://fd.nl/politiek/15(...)omische-ongelijkheid

https://www.nu.nl/economi(...)nen-steeds-meer.html

https://www.volkskrant.nl(...)weinig-aan~b5332bd2/

Laatste kreet voor de Wennink coup.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2026 08:34:52 ]
pi_220726031
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 08:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Als ze daadwerkelijk serieus waren namen ze iemand anders.
Want? Veel directiefuncties gehad, in de top 50 van invloedrijkste Nederlanders gestaan, 2 masters gehaald aan 2 verschillende universiteiten, mee onderhandeld bij het klimaatakkoord in Nederland en eerder bij het klimaatakkoord van Parijs. Ik zou niet zo goed weten waarom je zou denken dat deze man zich per definitie voor greenwashing laat gebruiken.

Natuurlijk kan het zijn dat hij met mooie praatjes is binnengehaald zonder dat ze daar echt wat van menen, maar het kan ook dat hij is binnengehaald om er straks op te letten dat ze echt aan alle voorwaarden voor de subsidie voldoen.

Maar bij sommige mensen gaat het er niet in dat Tata echt wil verduurzamen. Terwijl de keuze toch is: verduurzamen of verdwijnen. Daar was kamerbreed eigenlijk wel duidelijkheid over.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2026 08:41:53 ]
pi_220726068
Dit wordt steeds schrijnender. https://www.trouw.nl/poli(...)-gewoon-op~b8085b16/


En de oplossing is in feite simpel: de wet ligt er, benader alle gemeentes die niet aan de wet voldoen met de vraag hoe ze dat willen oplossen. En met de opmerking: als er over een jaar nog steeds niet aan de wet wordt voldaan én er geen plan ligt om dat op zeer korte termijn te veranderen, wijst het ministerie een AZC locatie aan in de gemeente waar college en gemeenteraad dan geen invloed meer op hebben.

Wil je het zo doen dat er zo veel mogelijk rekening wordt gehouden met je inwoners, dan moet je het snel zelf regelen.

Edit: blijkbaar is de datum opgeschoven naar 31 december 2026: https://www.rijksoverheid(...)beleid/spreidingswet
Dan moet je dus nu die Provinciale Regietafels benaderen en hen vragen hoe het er mee staat. Maak in elk geval nog tijdens de coalitieonderhandelingen duidelijk dat de gemeentes er niet aan ontkomen.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2026 08:57:37 ]
pi_220726164
Interessante patronen hier:

https://www.ipsos-publiek.nl/trend/politieke-voorkeur/

CDA+VVD 18-34 - 16%
CDA+VVD 35-49 - 16%
CDA+VVD 50-64 - 23%
CDA+VVD 65-99 - 33%

Rad.Rechts 18-34 - 35%
Rad.Rechts 35-49 - 34%
Rad.Rechts 50-64 - 38%
Rad.Rechts 65-99 - 23%
(PVV+FvD+JA21+BBB+SGP)


CDA+VVD laagopgeleid - 26%
CDA+VVD mid.opgeleid - 20%
CDA+VVD hoo.opgeleid - 22%

Rad.Rechts laagopgeleid - 41%
Rad.Rechts mid.opgeleid - 46%
Rad.Rechts hoo.opgeleid - 19%
pi_220726171
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:52 schreef nostra het volgende:

[..]
Jawel hoor, ik ben juist uitermate geïntrigeerd in hoe Big Tobacco opereerde en nog steeds opereert (loop een GP Paddock binnen en je ziet alleen PMI pasjes). De Sacklertjes zijn ook schoften, net als McKinsey die hun hele marketingstrategie heeft bedacht (inclusief bonussen voor overdoses). De essentie is dat greed is a given (iets anders dan greed, for the lack of a better word, is good). De kunst is het juiste equilibrium te vinden waarin het nastreven van dat eigenbelang zoveel mogelijk in balans is met het maatschappelijk belang.
Iedereen weet dat de GOP (en jouw geliefde JA21) spreekbuizen zijn voor dit soort boevenbedrijven en bedrijfstakken. Deze belangen en hun desinformatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2026 09:01:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')