abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220678000
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:23 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
[..]
Deze zeker?
Die 2e ja. Kwam binnen via de app.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:00:47 #52
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678011


Ff water tanken

En al onderweg voor ronde 2

  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:02:30 #53
284411 crew  heywoodu
pi_220678019
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:03:36 #54
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678024
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
Moet je aan het Veluwemeer staan
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:04:04 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220678026
Potverdorie, vliegt ie met bucket en al over zonder hier water te pakken :(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:04:39 #56
284411 crew  heywoodu
pi_220678030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:03 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Moet je aan het Veluwemeer staan
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischer :o
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:05:54 #57
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678036
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischer :o
Die is zo leeg :T
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:06:23 #58
284411 crew  heywoodu
pi_220678037
En daar kwamen weer vier wagens met volle vaart langs jagen, benieuwd waar vandaan.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:07:03 #59
284411 crew  heywoodu
pi_220678042
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:05 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Die is zo leeg :T
Nou ja, je kunt er toch mee beginnen, zit toch een paar minuten dichterbij :P
  woensdag 29 april 2026 @ 14:09:51 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678051
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
Maak je wel picca's :D
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:10:31 #61
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678056
2e chinook is ook onderweg
  woensdag 29 april 2026 @ 14:11:08 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678057
Rook in damsco lijkt wel minder te worden? Of staat de wind mss ff anders nu?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:12:44 #63
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678062
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:06 schreef heywoodu het volgende:
En daar kwamen weer vier wagens met volle vaart langs jagen, benieuwd waar vandaan.
Staan nummers op de voertuigen he.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:13:09 #64
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678065
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48467c

PH-KAC is ook rondjes aan het vliegen, dit lijkt me geen hulpdienst.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:13:46 #65
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678069
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Staan nummers op de voertuigen he.
Ik vermoed IJsselland, die hebben zich een uur geleden ook verzameld bij Zwolle.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:14:48 #66
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678074
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:13 schreef Pino112 het volgende:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48467c

PH-KAC is ook rondjes aan het vliegen, dit lijkt me geen hulpdienst.
Waarschijnlijk ingehuurd door Staatsbosbeheer.
  woensdag 29 april 2026 @ 14:16:00 #67
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:20:02 #68
284411 crew  heywoodu
pi_220678088
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Staan nummers op de voertuigen he.
Vanaf mijn positie bij de Zandenplas op dat moment niet te zien :+
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 14:20:45 #69
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220678093
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Vanaf mijn positie bij de Zandenplas op dat moment niet te zien :+
Jij doet live verslag voor FOK! _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:25:11 #70
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220678111
Ook tot in Haarlem te zien. Ik was buiten, en ik dacht eerst nog, er is toch geen Stratus-bewolking verwacht... bizar zeg.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 14:26:38 #71
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220678117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:25 schreef Stephan5 het volgende:
Ook tot in Haarlem te zien. Ik was buiten, en ik dacht eerst nog, er is toch geen Stratus-bewolking verwacht... bizar zeg.
Hier is het nog strak blauwe lucht.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:28:36 #72
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220678124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hier is het nog strak blauwe lucht.
Het is een band met wat sterk lijkt op oplossende stratus. Ligt van NO-ZW over ongeveer Haarlem Noord.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:29:55 #73
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678132


Ondertussen in Brabant.
  woensdag 29 april 2026 @ 14:31:50 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678140
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]

Ondertussen in Brabant.
Oeffff :o Als dat ook zo groot gaat worden hebben ze wel een probleem denk ik. Want alle bosbrandvoertuigen staan nu op de veluwe denk ik
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:33:36 #75
284411 crew  heywoodu
pi_220678146
Wel apart, zo'n totaal lege snelweg. Walking Dead-achtig :P
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:34:28 #76
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678149
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart, zo'n totaal lege snelweg. Walking Dead-achtig :P
Hoe is het met de rook? Want op de webcambeelden lijkt het aardig te kalmeren
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:39:24 #77
284411 crew  heywoodu
pi_220678169
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jij doet live verslag voor FOK! _O_
Er rijdt nú een auto langs op de A28! Teringhard wel, dat was dik 200+ _O-
  woensdag 29 april 2026 @ 14:40:54 #78
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220678178
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er rijdt nú een auto langs op de A28! Teringhard wel, dat was dik 200+ _O-
Is niet afgesloten dus? Of juist wel?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:41:12 #79
284411 crew  heywoodu
pi_220678181
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:34 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hoe is het met de rook? Want op de webcambeelden lijkt het aardig te kalmeren
Het stinkt nog enorm. Vooral richting t Harde is er nog wel veel rook zo nu en dan.

Nu even wat minder.

  woensdag 29 april 2026 @ 14:42:02 #80
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220678188
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het stinkt nog enorm. Vooral richting t Harde is er nog wel veel rook zo nu en dan.

Nu even wat minder.

[ link | afbeelding ]
Bijna autoloze woensdag _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:42:03 #81
284411 crew  heywoodu
pi_220678189
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:40 schreef Perox het volgende:

[..]
Is niet afgesloten dus? Of juist wel?
Wel, zijn allemaal politie-achtige auto's. Net zo'n simpele donkere met zwaailamp, die trok hem vol open. Politiemotoren gingen ook volle gas :+
pi_220678200
Bekijk deze YouTube-video

Je krijgt er wel mooie filmpjes van. De brandweer vindt dit natuurlijk geweldig. (Van vorig jaar in Ede)
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:46:57 #83
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678204
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:45 schreef tralalala het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Je krijgt er wel mooie filmpjes van. De brandweer vindt dit natuurlijk geweldig. (Van vorig jaar in Ede)
Brandweer Lunteren _O_
  woensdag 29 april 2026 @ 14:47:21 #84
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_220678205
quote:
80s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]

Ff water tanken

En al onderweg voor ronde 2

[ afbeelding ]
Heeft ie zijn tracking uitgezet?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:48:54 #85
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678214
GRZLY81 gaat naar het Heerderstrand.
  woensdag 29 april 2026 @ 14:49:00 #86
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_220678215
Er vliegt nog een Chinook? https://globe.adsbexchange.com/?icao=480446
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:49:10 #87
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678216
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:47 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Heeft ie zijn tracking uitgezet?
Was even geland, op dit moment beide weer in de lucht
pi_220678223
NL Alert in Hilversum nu.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:50:15 #89
510587 crew  Watmoetjenou
  woensdag 29 april 2026 @ 14:51:41 #90
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_220678233
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:49 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Was even geland, op dit moment beide weer in de lucht
En nu in de rij om water bij te vullen bij Heerderstrand?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 14:51:46 #91
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220678235
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:48 schreef Pino112 het volgende:
GRZLY81 gaat naar het Heerderstrand.
Heerderstrand genot @De_Kraam
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:52:28 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678238
quote:
11s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
NL Alert in Hilversum nu.
Nu het Hilversum heeft bereikt is de NOS ook wakker. Pushmelding.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:56:52 #93
284411 crew  heywoodu
pi_220678256
Tot zover dit live verslag, alle kleren kunnen zo te ruiken gelijk in de was, wat een rooklucht _O-
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:57:29 #94
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678259
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:56 schreef heywoodu het volgende:
Tot zover dit live verslag, alle kleren kunnen zo te ruiken gelijk in de was, wat een rooklucht _O-
Sommige mensen hebben er 12 euro per dag voor over
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:57:50 #95
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678260
https://www.gld.nl/nieuws(...)18-b210-1389c2de0163

quote:
Blussen kan nog dagen duren
De rookwolken van de grote natuurbrand zijn tot in Amsterdam en omstreken te zien en ruiken. "De meldkamer ontvangt momenteel veel meldingen van mensen die last hebben van rook", meldt Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland. Die legt uit dat de wind de rook richting de hoofdstad blaast. Het advies is om ramen en deuren te sluiten en automatische ventilatiesystemen uit te schakelen.

"Voor Nederlandse begrippen is dit echt een uitzonderlijk grote brand". Dat zegt de Landelijk Coördinator Natuurbrandbeheersing Edwin Kok, van het Nederlands Instituut Publieke Veiligheid (NIPV). Volgens hem kan het blussen, gezien de weersomstandigheden, nog dagen duren.

Om mensen in de omgeving van 't Harde te waarschuwen, heeft de Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland een NL-Alert verstuurd. "Bent u in de buurt van de brand, verlaat dan het gebied", is het dringende advies..
Dit worden wel leuke aflossingen uit de rest van het land, ook ivm restdekking.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:59:18 #96
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678267
GRZLY41 is ook in de lucht, dat is dan de derde Chinook als deze ook hiervoor ingezet wordt.

https://globe.adsbexchange.com/?icao=48044c

Edit: en is weer terug naar Gilze.

[ Bericht 8% gewijzigd door Pino112 op 29-04-2026 15:17:44 ]
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 15:06:20 #97
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220678312
Brandhaard is vlakbij de Knobbel zo te zien.
pi_220678338
NEDERLAND GAAT NAAR DE KNOPPEN. NATUUR MOEDWILLIG AFBRANDEN OM ER STEDEN TE KUNNEN BOUWEN. WELKOM IN HET LAND VAN D66
U MAD?
  woensdag 29 april 2026 @ 15:15:50 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678363
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:45 schreef tralalala het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Je krijgt er wel mooie filmpjes van. De brandweer vindt dit natuurlijk geweldig. (Van vorig jaar in Ede)
Wat een beelden en wat machtig mooi om te zien hoe ze te werk gaan _O_ _O_ _O_ _O_ Zullen ze van deze brand ook weer zo'n mooie video maken? :)
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 15:17:59 #100
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678378
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat een beelden en wat machtig mooi om te zien hoe ze te werk gaan _O_ _O_ _O_ _O_ Zullen ze van deze brand ook weer zo'n mooie video maken? :)
Is ongeveer de enige eenheid die niet is opgeroepen op de Veluwe _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')