Staan nummers op de voertuigen he.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:06 schreef heywoodu het volgende:
En daar kwamen weer vier wagens met volle vaart langs jagen, benieuwd waar vandaan.
Waarschijnlijk ingehuurd door Staatsbosbeheer.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:13 schreef Pino112 het volgende:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48467c
PH-KAC is ook rondjes aan het vliegen, dit lijkt me geen hulpdienst.
Jij doet live verslag voor FOK!quote:Op woensdag 29 april 2026 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanaf mijn positie bij de Zandenplas op dat moment niet te zien
Hier is het nog strak blauwe lucht.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:25 schreef Stephan5 het volgende:
Ook tot in Haarlem te zien. Ik was buiten, en ik dacht eerst nog, er is toch geen Stratus-bewolking verwacht... bizar zeg.
Het is een band met wat sterk lijkt op oplossende stratus. Ligt van NO-ZW over ongeveer Haarlem Noord.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier is het nog strak blauwe lucht.
Oeffffquote:Op woensdag 29 april 2026 14:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in Brabant.
Hoe is het met de rook? Want op de webcambeelden lijkt het aardig te kalmerenquote:Op woensdag 29 april 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart, zo'n totaal lege snelweg. Walking Dead-achtig
Is niet afgesloten dus? Of juist wel?quote:Op woensdag 29 april 2026 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er rijdt nú een auto langs op de A28! Teringhard wel, dat was dik 200+![]()
Het stinkt nog enorm. Vooral richting t Harde is er nog wel veel rook zo nu en dan.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hoe is het met de rook? Want op de webcambeelden lijkt het aardig te kalmeren
Bijna autoloze woensdagquote:Op woensdag 29 april 2026 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het stinkt nog enorm. Vooral richting t Harde is er nog wel veel rook zo nu en dan.
Nu even wat minder.
[ link | afbeelding ]
Wel, zijn allemaal politie-achtige auto's. Net zo'n simpele donkere met zwaailamp, die trok hem vol open. Politiemotoren gingen ook volle gasquote:Op woensdag 29 april 2026 14:40 schreef Perox het volgende:
[..]
Is niet afgesloten dus? Of juist wel?
Brandweer Lunterenquote:Op woensdag 29 april 2026 14:45 schreef tralalala het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Je krijgt er wel mooie filmpjes van. De brandweer vindt dit natuurlijk geweldig. (Van vorig jaar in Ede)
Heeft ie zijn tracking uitgezet?quote:Op woensdag 29 april 2026 14:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Ff water tanken
En al onderweg voor ronde 2
[ afbeelding ]
Was even geland, op dit moment beide weer in de luchtquote:Op woensdag 29 april 2026 14:47 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Heeft ie zijn tracking uitgezet?
En nu in de rij om water bij te vullen bij Heerderstrand?quote:Op woensdag 29 april 2026 14:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Was even geland, op dit moment beide weer in de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |