abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220677868
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit denk ik
P 1 BMD-06 (Pel. NBB 1) Bijstand Brandweerkazerne Brinklaan Bussum 142091 141244 142744 142344 141344
Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staan
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:39:19 #42
284411 crew  heywoodu
pi_220677872
Stukje rook.

pi_220677877
Zitten de militairen nu gewoon granaten te gooien in droge heide?
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:40:15 #44
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staan
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.
pi_220677882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:40 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.
Helder, thanks!
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:41:20 #46
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Zitten de militairen nu gewoon granaten te gooien in droge heide?
Of gewoon schieten, dat is bijna jaarlijks wel raak.

Alleen loopt het dit keer wel erg uit de hand.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:43:03 #47
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677893


Airwolf to the rescue *O*
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:43:53 #48
284411 crew  heywoodu
pi_220677900
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]

Airwolf to the rescue *O*
Die heeft 2 weken geleden nog druk geoefend met de bucket :D
pi_220677901
Ik zou er niet van verschieten als het Groot Schietveld of Klein Schietveld in de fik zou staan

Al eens grote brand in 2021
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 13:44:07 #50
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220677906
Handcrew van Brabant ook gealarmeerd, die van Overijssel een poosje geleden ook al.

Uitleg: https://www.brandweer.nl/twente/handcrew-overijssel/
pi_220678000
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:23 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
[..]
Deze zeker?
Die 2e ja. Kwam binnen via de app.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:00:47 #52
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678011


Ff water tanken

En al onderweg voor ronde 2

  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:02:30 #53
284411 crew  heywoodu
pi_220678019
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:03:36 #54
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678024
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
Moet je aan het Veluwemeer staan
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:04:04 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220678026
Potverdorie, vliegt ie met bucket en al over zonder hier water te pakken :(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:04:39 #56
284411 crew  heywoodu
pi_220678030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:03 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Moet je aan het Veluwemeer staan
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischer :o
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:05:54 #57
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678036
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischer :o
Die is zo leeg :T
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:06:23 #58
284411 crew  heywoodu
pi_220678037
En daar kwamen weer vier wagens met volle vaart langs jagen, benieuwd waar vandaan.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:07:03 #59
284411 crew  heywoodu
pi_220678042
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:05 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Die is zo leeg :T
Nou ja, je kunt er toch mee beginnen, zit toch een paar minuten dichterbij :P
  woensdag 29 april 2026 @ 14:09:51 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678051
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
Maak je wel picca's :D
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:10:31 #61
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678056
2e chinook is ook onderweg
  woensdag 29 april 2026 @ 14:11:08 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678057
Rook in damsco lijkt wel minder te worden? Of staat de wind mss ff anders nu?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:12:44 #63
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678062
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:06 schreef heywoodu het volgende:
En daar kwamen weer vier wagens met volle vaart langs jagen, benieuwd waar vandaan.
Staan nummers op de voertuigen he.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:13:09 #64
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678065
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48467c

PH-KAC is ook rondjes aan het vliegen, dit lijkt me geen hulpdienst.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:13:46 #65
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678069
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Staan nummers op de voertuigen he.
Ik vermoed IJsselland, die hebben zich een uur geleden ook verzameld bij Zwolle.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:14:48 #66
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678074
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:13 schreef Pino112 het volgende:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48467c

PH-KAC is ook rondjes aan het vliegen, dit lijkt me geen hulpdienst.
Waarschijnlijk ingehuurd door Staatsbosbeheer.
  woensdag 29 april 2026 @ 14:16:00 #67
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:20:02 #68
284411 crew  heywoodu
pi_220678088
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Staan nummers op de voertuigen he.
Vanaf mijn positie bij de Zandenplas op dat moment niet te zien :+
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 14:20:45 #69
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220678093
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Vanaf mijn positie bij de Zandenplas op dat moment niet te zien :+
Jij doet live verslag voor FOK! _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:25:11 #70
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220678111
Ook tot in Haarlem te zien. Ik was buiten, en ik dacht eerst nog, er is toch geen Stratus-bewolking verwacht... bizar zeg.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 14:26:38 #71
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220678117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:25 schreef Stephan5 het volgende:
Ook tot in Haarlem te zien. Ik was buiten, en ik dacht eerst nog, er is toch geen Stratus-bewolking verwacht... bizar zeg.
Hier is het nog strak blauwe lucht.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:28:36 #72
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220678124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hier is het nog strak blauwe lucht.
Het is een band met wat sterk lijkt op oplossende stratus. Ligt van NO-ZW over ongeveer Haarlem Noord.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:29:55 #73
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678132


Ondertussen in Brabant.
  woensdag 29 april 2026 @ 14:31:50 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678140
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]

Ondertussen in Brabant.
Oeffff :o Als dat ook zo groot gaat worden hebben ze wel een probleem denk ik. Want alle bosbrandvoertuigen staan nu op de veluwe denk ik
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:33:36 #75
284411 crew  heywoodu
pi_220678146
Wel apart, zo'n totaal lege snelweg. Walking Dead-achtig :P
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:34:28 #76
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678149
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart, zo'n totaal lege snelweg. Walking Dead-achtig :P
Hoe is het met de rook? Want op de webcambeelden lijkt het aardig te kalmeren
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:39:24 #77
284411 crew  heywoodu
pi_220678169
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jij doet live verslag voor FOK! _O_
Er rijdt nú een auto langs op de A28! Teringhard wel, dat was dik 200+ _O-
  woensdag 29 april 2026 @ 14:40:54 #78
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220678178
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er rijdt nú een auto langs op de A28! Teringhard wel, dat was dik 200+ _O-
Is niet afgesloten dus? Of juist wel?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:41:12 #79
284411 crew  heywoodu
pi_220678181
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:34 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Hoe is het met de rook? Want op de webcambeelden lijkt het aardig te kalmeren
Het stinkt nog enorm. Vooral richting t Harde is er nog wel veel rook zo nu en dan.

Nu even wat minder.

  woensdag 29 april 2026 @ 14:42:02 #80
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220678188
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het stinkt nog enorm. Vooral richting t Harde is er nog wel veel rook zo nu en dan.

Nu even wat minder.

[ link | afbeelding ]
Bijna autoloze woensdag _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')