Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staanquote:Op woensdag 29 april 2026 13:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit denk ik
P 1 BMD-06 (Pel. NBB 1) Bijstand Brandweerkazerne Brinklaan Bussum 142091 141244 142744 142344 141344
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staan
Helder, thanks!quote:Op woensdag 29 april 2026 13:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.
Of gewoon schieten, dat is bijna jaarlijks wel raak.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Zitten de militairen nu gewoon granaten te gooien in droge heide?
Die heeft 2 weken geleden nog druk geoefend met de bucketquote:Op woensdag 29 april 2026 13:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Airwolf to the rescue
Moet je aan het Veluwemeer staanquote:Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischerquote:Op woensdag 29 april 2026 14:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Moet je aan het Veluwemeer staan
Die is zo leegquote:Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischer
Maak je wel picca'squote:Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan
Staan nummers op de voertuigen he.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:06 schreef heywoodu het volgende:
En daar kwamen weer vier wagens met volle vaart langs jagen, benieuwd waar vandaan.
Waarschijnlijk ingehuurd door Staatsbosbeheer.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:13 schreef Pino112 het volgende:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48467c
PH-KAC is ook rondjes aan het vliegen, dit lijkt me geen hulpdienst.
Jij doet live verslag voor FOK!quote:Op woensdag 29 april 2026 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vanaf mijn positie bij de Zandenplas op dat moment niet te zien
Hier is het nog strak blauwe lucht.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:25 schreef Stephan5 het volgende:
Ook tot in Haarlem te zien. Ik was buiten, en ik dacht eerst nog, er is toch geen Stratus-bewolking verwacht... bizar zeg.
Het is een band met wat sterk lijkt op oplossende stratus. Ligt van NO-ZW over ongeveer Haarlem Noord.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier is het nog strak blauwe lucht.
Oeffffquote:Op woensdag 29 april 2026 14:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in Brabant.
Hoe is het met de rook? Want op de webcambeelden lijkt het aardig te kalmerenquote:Op woensdag 29 april 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:
Wel apart, zo'n totaal lege snelweg. Walking Dead-achtig
Is niet afgesloten dus? Of juist wel?quote:Op woensdag 29 april 2026 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er rijdt nú een auto langs op de A28! Teringhard wel, dat was dik 200+![]()
Het stinkt nog enorm. Vooral richting t Harde is er nog wel veel rook zo nu en dan.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hoe is het met de rook? Want op de webcambeelden lijkt het aardig te kalmeren
Bijna autoloze woensdagquote:Op woensdag 29 april 2026 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het stinkt nog enorm. Vooral richting t Harde is er nog wel veel rook zo nu en dan.
Nu even wat minder.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |