abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:32:47 #31
284411 crew  heywoodu
pi_220677807
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:31 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Nog niet duidelijk of het ook echt daar is begonnen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:33:13 #32
284411 crew  heywoodu
pi_220677813
Ah, en recht voor onze neus gaan ze de snelweg afsluiten nu, niet meer dan terecht.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 13:34:59 #33
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220677828
Van Twente tot Gooi en Vechtstreek, ze trekken alles leeg bij de brandweer. Mega inzet.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:35:55 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220677839
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:31 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Woow wat een grote fik :o :o :o Met die harde wind gaat het moeilijk worden om te blussen denk ik :'(
  woensdag 29 april 2026 @ 13:36:35 #35
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220677846
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Van Twente tot Gooi en Vechtstreek, ze trekken alles leeg bij de brandweer. Mega inzet.
Bosbrandpeloton Twente is onderweg.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 29 april 2026 @ 13:36:50 #36
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220677850
De rook is ook te zien op satellietbeelden. Trekt ook over Amsterdam. Maar ik ruik nog niets
pi_220677852
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Van Twente tot Gooi en Vechtstreek, ze trekken alles leeg bij de brandweer. Mega inzet.
Zie op de P2000 van het Gooi niks
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:37:47 #38
284411 crew  heywoodu
pi_220677856
Alles wat nog niet is opgeroepen nu naar Wenum Wiesel.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:38:17 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220677860
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:37 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Zie op de P2000 van het Gooi niks
Dit denk ik
P 1 BMD-06 (Pel. NBB 1) Bijstand Brandweerkazerne Brinklaan Bussum 142091 141244 142744 142344 141344
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:38:31 #40
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677862
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:37 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Zie op de P2000 van het Gooi niks
pi_220677868
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit denk ik
P 1 BMD-06 (Pel. NBB 1) Bijstand Brandweerkazerne Brinklaan Bussum 142091 141244 142744 142344 141344
Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staan
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:39:19 #42
284411 crew  heywoodu
pi_220677872
Stukje rook.

pi_220677877
Zitten de militairen nu gewoon granaten te gooien in droge heide?
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:40:15 #44
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staan
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.
pi_220677882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:40 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.
Helder, thanks!
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:41:20 #46
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Zitten de militairen nu gewoon granaten te gooien in droge heide?
Of gewoon schieten, dat is bijna jaarlijks wel raak.

Alleen loopt het dit keer wel erg uit de hand.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:43:03 #47
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677893


Airwolf to the rescue *O*
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:43:53 #48
284411 crew  heywoodu
pi_220677900
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]

Airwolf to the rescue *O*
Die heeft 2 weken geleden nog druk geoefend met de bucket :D
pi_220677901
Ik zou er niet van verschieten als het Groot Schietveld of Klein Schietveld in de fik zou staan

Al eens grote brand in 2021
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 13:44:07 #50
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220677906
Handcrew van Brabant ook gealarmeerd, die van Overijssel een poosje geleden ook al.

Uitleg: https://www.brandweer.nl/twente/handcrew-overijssel/
pi_220678000
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:23 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
[..]
Deze zeker?
Die 2e ja. Kwam binnen via de app.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:00:47 #52
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678011


Ff water tanken

En al onderweg voor ronde 2

  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:02:30 #53
284411 crew  heywoodu
pi_220678019
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:03:36 #54
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678024
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
Moet je aan het Veluwemeer staan
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:04:04 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220678026
Potverdorie, vliegt ie met bucket en al over zonder hier water te pakken :(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:04:39 #56
284411 crew  heywoodu
pi_220678030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:03 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Moet je aan het Veluwemeer staan
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischer :o
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:05:54 #57
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678036
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischer :o
Die is zo leeg :T
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:06:23 #58
284411 crew  heywoodu
pi_220678037
En daar kwamen weer vier wagens met volle vaart langs jagen, benieuwd waar vandaan.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:07:03 #59
284411 crew  heywoodu
pi_220678042
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:05 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Die is zo leeg :T
Nou ja, je kunt er toch mee beginnen, zit toch een paar minuten dichterbij :P
  woensdag 29 april 2026 @ 14:09:51 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678051
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
Maak je wel picca's :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')