Bosbrandpeloton Twente is onderweg.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Van Twente tot Gooi en Vechtstreek, ze trekken alles leeg bij de brandweer. Mega inzet.
Zie op de P2000 van het Gooi niksquote:Op woensdag 29 april 2026 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Van Twente tot Gooi en Vechtstreek, ze trekken alles leeg bij de brandweer. Mega inzet.
Dit denk ikquote:Op woensdag 29 april 2026 13:37 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Zie op de P2000 van het Gooi niks
quote:Op woensdag 29 april 2026 13:37 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Zie op de P2000 van het Gooi niks
Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staanquote:Op woensdag 29 april 2026 13:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit denk ik
P 1 BMD-06 (Pel. NBB 1) Bijstand Brandweerkazerne Brinklaan Bussum 142091 141244 142744 142344 141344
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staan
Helder, thanks!quote:Op woensdag 29 april 2026 13:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.
Of gewoon schieten, dat is bijna jaarlijks wel raak.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Zitten de militairen nu gewoon granaten te gooien in droge heide?
Die heeft 2 weken geleden nog druk geoefend met de bucketquote:Op woensdag 29 april 2026 13:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Airwolf to the rescue
Moet je aan het Veluwemeer staanquote:Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischerquote:Op woensdag 29 april 2026 14:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Moet je aan het Veluwemeer staan
Die is zo leegquote:Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischer
Maak je wel picca'squote:Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |