quote:Op woensdag 29 april 2026 13:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zag net wat beelden gemaakt door de brandweer. Grote fik.
Deze zeker?quote:Op woensdag 29 april 2026 13:10 schreef DrDentz het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/1BF9U6xr5h/
https://www.facebook.com/share/v/1BD6jrDdYE/
Flinke fik
Ik sta nu bij de A28 en het meurt best wel jaquote:Op woensdag 29 april 2026 13:23 schreef eenjongen... het volgende:
Net NL alert gekregen en het stinkt hier heel erg. Ik zit tientallen kilometers verderop
Bosbrandpeloton Twente is onderweg.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Van Twente tot Gooi en Vechtstreek, ze trekken alles leeg bij de brandweer. Mega inzet.
Zie op de P2000 van het Gooi niksquote:Op woensdag 29 april 2026 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Van Twente tot Gooi en Vechtstreek, ze trekken alles leeg bij de brandweer. Mega inzet.
Dit denk ikquote:Op woensdag 29 april 2026 13:37 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Zie op de P2000 van het Gooi niks
quote:Op woensdag 29 april 2026 13:37 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Zie op de P2000 van het Gooi niks
Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staanquote:Op woensdag 29 april 2026 13:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit denk ik
P 1 BMD-06 (Pel. NBB 1) Bijstand Brandweerkazerne Brinklaan Bussum 142091 141244 142744 142344 141344
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staan
Helder, thanks!quote:Op woensdag 29 april 2026 13:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.
Of gewoon schieten, dat is bijna jaarlijks wel raak.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Zitten de militairen nu gewoon granaten te gooien in droge heide?
Die heeft 2 weken geleden nog druk geoefend met de bucketquote:Op woensdag 29 april 2026 13:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Airwolf to the rescue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |