abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220677697
Net NL alert gekregen en het stinkt hier heel erg. Ik zit tientallen kilometers verderop
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:23:58 #27
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677707
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zag net wat beelden gemaakt door de brandweer. Grote fik.
quote:
Deze zeker?
  woensdag 29 april 2026 @ 13:27:12 #28
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220677748
^O^
*Applaus*

:wtf:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 29 april 2026 @ 13:31:33 #29
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220677793
twitter
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:32:09 #30
284411 crew  heywoodu
pi_220677804
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:23 schreef eenjongen... het volgende:
Net NL alert gekregen en het stinkt hier heel erg. Ik zit tientallen kilometers verderop
Ik sta nu bij de A28 en het meurt best wel ja :D

Kan het volgende viaduct nauwelijks zien.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:32:47 #31
284411 crew  heywoodu
pi_220677807
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:31 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Nog niet duidelijk of het ook echt daar is begonnen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:33:13 #32
284411 crew  heywoodu
pi_220677813
Ah, en recht voor onze neus gaan ze de snelweg afsluiten nu, niet meer dan terecht.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 13:34:59 #33
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220677828
Van Twente tot Gooi en Vechtstreek, ze trekken alles leeg bij de brandweer. Mega inzet.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:35:55 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220677839
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:31 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Woow wat een grote fik :o :o :o Met die harde wind gaat het moeilijk worden om te blussen denk ik :'(
  woensdag 29 april 2026 @ 13:36:35 #35
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220677846
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Van Twente tot Gooi en Vechtstreek, ze trekken alles leeg bij de brandweer. Mega inzet.
Bosbrandpeloton Twente is onderweg.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 29 april 2026 @ 13:36:50 #36
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220677850
De rook is ook te zien op satellietbeelden. Trekt ook over Amsterdam. Maar ik ruik nog niets
pi_220677852
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:34 schreef Pino112 het volgende:
Van Twente tot Gooi en Vechtstreek, ze trekken alles leeg bij de brandweer. Mega inzet.
Zie op de P2000 van het Gooi niks
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:37:47 #38
284411 crew  heywoodu
pi_220677856
Alles wat nog niet is opgeroepen nu naar Wenum Wiesel.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:38:17 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220677860
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:37 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Zie op de P2000 van het Gooi niks
Dit denk ik
P 1 BMD-06 (Pel. NBB 1) Bijstand Brandweerkazerne Brinklaan Bussum 142091 141244 142744 142344 141344
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:38:31 #40
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677862
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:37 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Zie op de P2000 van het Gooi niks
pi_220677868
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit denk ik
P 1 BMD-06 (Pel. NBB 1) Bijstand Brandweerkazerne Brinklaan Bussum 142091 141244 142744 142344 141344
Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staan
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:39:19 #42
284411 crew  heywoodu
pi_220677872
Stukje rook.

pi_220677877
Zitten de militairen nu gewoon granaten te gooien in droge heide?
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:40:15 #44
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Oohja twijfelde al. Normaal zie je ook wel waar ze heen gaan dan, maar staat er nu niet bij. Zoals vanmorgen dat ze naar Almere gingen bijvoorbeeld zie je wel staan
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.
pi_220677882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:40 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat is dan in dit geval een verzamelplek om er in peloton heen te gaan.
Helder, thanks!
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:41:20 #46
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:39 schreef DrDentz het volgende:
Zitten de militairen nu gewoon granaten te gooien in droge heide?
Of gewoon schieten, dat is bijna jaarlijks wel raak.

Alleen loopt het dit keer wel erg uit de hand.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 13:43:03 #47
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220677893


Airwolf to the rescue *O*
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 13:43:53 #48
284411 crew  heywoodu
pi_220677900
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]

Airwolf to the rescue *O*
Die heeft 2 weken geleden nog druk geoefend met de bucket :D
pi_220677901
Ik zou er niet van verschieten als het Groot Schietveld of Klein Schietveld in de fik zou staan

Al eens grote brand in 2021
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 13:44:07 #50
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220677906
Handcrew van Brabant ook gealarmeerd, die van Overijssel een poosje geleden ook al.

Uitleg: https://www.brandweer.nl/twente/handcrew-overijssel/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')