abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220678000
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:23 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
[..]
Deze zeker?
Die 2e ja. Kwam binnen via de app.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:00:47 #52
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678011


Ff water tanken

En al onderweg voor ronde 2

  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:02:30 #53
284411 crew  heywoodu
pi_220678019
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:03:36 #54
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678024
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
Moet je aan het Veluwemeer staan
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:04:04 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220678026
Potverdorie, vliegt ie met bucket en al over zonder hier water te pakken :(
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:04:39 #56
284411 crew  heywoodu
pi_220678030
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:03 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Moet je aan het Veluwemeer staan
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischer :o
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:05:54 #57
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678036
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, daar vliegt ie naartoe. Zandenplas is zo veel logischer :o
Die is zo leeg :T
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:06:23 #58
284411 crew  heywoodu
pi_220678037
En daar kwamen weer vier wagens met volle vaart langs jagen, benieuwd waar vandaan.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:07:03 #59
284411 crew  heywoodu
pi_220678042
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:05 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Die is zo leeg :T
Nou ja, je kunt er toch mee beginnen, zit toch een paar minuten dichterbij :P
  woensdag 29 april 2026 @ 14:09:51 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678051
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Nu eens kijken of de Chinook water gaat pakken waar we nu staan :P
Maak je wel picca's :D
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:10:31 #61
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678056
2e chinook is ook onderweg
  woensdag 29 april 2026 @ 14:11:08 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678057
Rook in damsco lijkt wel minder te worden? Of staat de wind mss ff anders nu?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:12:44 #63
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678062
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:06 schreef heywoodu het volgende:
En daar kwamen weer vier wagens met volle vaart langs jagen, benieuwd waar vandaan.
Staan nummers op de voertuigen he.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 29 april 2026 @ 14:13:09 #64
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220678065
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48467c

PH-KAC is ook rondjes aan het vliegen, dit lijkt me geen hulpdienst.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:13:46 #65
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678069
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Staan nummers op de voertuigen he.
Ik vermoed IJsselland, die hebben zich een uur geleden ook verzameld bij Zwolle.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:14:48 #66
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678074
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:13 schreef Pino112 het volgende:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48467c

PH-KAC is ook rondjes aan het vliegen, dit lijkt me geen hulpdienst.
Waarschijnlijk ingehuurd door Staatsbosbeheer.
  woensdag 29 april 2026 @ 14:16:00 #67
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:20:02 #68
284411 crew  heywoodu
pi_220678088
quote:
10s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Staan nummers op de voertuigen he.
Vanaf mijn positie bij de Zandenplas op dat moment niet te zien :+
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 14:20:45 #69
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220678093
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Vanaf mijn positie bij de Zandenplas op dat moment niet te zien :+
Jij doet live verslag voor FOK! _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:25:11 #70
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220678111
Ook tot in Haarlem te zien. Ik was buiten, en ik dacht eerst nog, er is toch geen Stratus-bewolking verwacht... bizar zeg.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 14:26:38 #71
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220678117
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:25 schreef Stephan5 het volgende:
Ook tot in Haarlem te zien. Ik was buiten, en ik dacht eerst nog, er is toch geen Stratus-bewolking verwacht... bizar zeg.
Hier is het nog strak blauwe lucht.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:28:36 #72
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220678124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hier is het nog strak blauwe lucht.
Het is een band met wat sterk lijkt op oplossende stratus. Ligt van NO-ZW over ongeveer Haarlem Noord.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 14:29:55 #73
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678132


Ondertussen in Brabant.
  woensdag 29 april 2026 @ 14:31:50 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220678140
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]

Ondertussen in Brabant.
Oeffff :o Als dat ook zo groot gaat worden hebben ze wel een probleem denk ik. Want alle bosbrandvoertuigen staan nu op de veluwe denk ik
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 april 2026 @ 14:33:36 #75
284411 crew  heywoodu
pi_220678146
Wel apart, zo'n totaal lege snelweg. Walking Dead-achtig :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')