abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2026 @ 00:19:33 #1
147172 THEFXR
Alpha Bear
  zondag 26 april 2026 @ 00:19:59 #2
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220655720
Dat was spanned met die regen.
  zondag 26 april 2026 @ 00:31:41 #3
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220655739
Zal ik alvast een bed en breakfast opzetten tegen goede verdienste op 3 km lopen van het circuit en 300 meter van de bruisende centrum activiteiten voor de TT van Assen?
Ivm Collin?

[ Bericht 11% gewijzigd door ondeugend op 26-04-2026 00:36:52 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220656781
Die Veijer, netjes hoor tegen al die snelle Spanjaarden en Italianen Australiër

De MotoGP Sprint is 1 om straks nog eens terug te kijken

[ Bericht 11% gewijzigd door Kickstart op 26-04-2026 17:41:00 ]
pi_220657991
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:35 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Rijpe appelen vallen vanzelf uit de boom als je ze niet plukt.


Dus de coureurs vallen alsof het rijpe appelen zijn.
Nee, dat snap ik :D. Maar is het een normale uitspraak of heeft hij die zelf bedacht?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220658229
quote:
12s.gif Op zondag 26 april 2026 00:31 schreef ondeugend het volgende:
Zal ik alvast een bed en breakfast opzetten tegen goede verdienste op 3 km lopen van het circuit en 300 meter van de bruisende centrum activiteiten voor de TT van Assen?
Ivm Collin?
:D.

Ik woon tijdelijk in Assen rond die periode. Misschien moet mijn huis een Airbnb worden voor het weekend?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 26 april 2026 @ 13:51:08 #7
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220658338
Lets go
pi_220658472
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 13:51 schreef THEFXR het volgende:
Lets go
:O
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 26 april 2026 @ 14:30:51 #9
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220658492
quote:
11s.gif Op zondag 26 april 2026 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
:D.

Ik woon tijdelijk in Assen rond die periode. Misschien moet mijn huis een Airbnb worden voor het weekend?
Ik trek graag in :@
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 26 april 2026 @ 14:32:28 #10
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220658496
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 14:30 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Ik trek graag in :@
Intrekken nog wel?! Nu ga je wel érg ver.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220668788
Wat is die Marquez goed zeg, niet normaal.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_220751648
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 23:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat is die Marquez goed zeg, niet normaal.
Wel weer een crash...
https://nl.motorsport.com(...)-catalonie/10819451/
Marquez mist sowieso de komende 2 gp's vanwege een breuk in zijn voet ;(
  zaterdag 9 mei 2026 @ 18:03:44 #13
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220751700
Ik keek de sprint net even terug en damn, wat een crash was dat :{.

Hij heeft écht geluk dat hij enkel een voetbreuk heeft en niet ook nog een motor tegen zijn hoofd gekregen. Of waar dan ook.

Ik weet ook niet wat ‘beter’ is voor een motorrijder: een voetbreuk of onderbeenbreuk. Ik denk dat hij wellicht beter een breuk in zijn been gehad had kunnen hebben, dus met die voetbreuk weer wat extra pech dus (los van het feit dat de crash zelf al dikke pech is).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 10 mei 2026 @ 04:52:24 #14
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220754635
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik keek de sprint net even terug en damn, wat een crash was dat :{.

Hij heeft écht geluk dat hij enkel een voetbreuk heeft en niet ook nog een motor tegen zijn hoofd gekregen. Of waar dan ook.

Ik weet ook niet wat ‘beter’ is voor een motorrijder: een voetbreuk of onderbeenbreuk. Ik denk dat hij wellicht beter een breuk in zijn been gehad had kunnen hebben, dus met die voetbreuk weer wat extra pech dus (los van het feit dat de crash zelf al dikke pech is).
Zat ook nog een schroef los in zijn schouder, voor de crash
  zondag 10 mei 2026 @ 06:17:15 #15
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220754746
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 17:55 schreef northernlight81 het volgende:

[..]
Wel weer een crash...
https://nl.motorsport.com(...)-catalonie/10819451/
Marquez mist sowieso de komende 2 gp's vanwege een breuk in zijn voet ;(
Marc Marcrash
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 10 mei 2026 @ 07:10:05 #16
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220754844
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 06:17 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Marc Marcrash
Blijkbaar zat er iets niet goed meer in zijn schouder sinds de crash in Indonesië en raakte een van de schroeven steeds een zenuw aan oid. Dit zorgde dan weer voor een voorzichtigere en wat andere rijstijl wat uiteindelijk resulteerde in wat we gisteren zagen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 10 mei 2026 @ 07:12:56 #17
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220754850
Toevoeging hierbij:

quote:
"I realised something wasn't right (after the Spanish Grand Prix). We went to see the doctors and they found that everything was fine, but the infamous broken screw in my lateral ligament was in a different position," Marquez told DAZN.

"It was a very strange sensation, because at home I felt fine. But when I came here, it impeded my riding because it was touching the radial nerve. That's what causes me to make mistakes, be inconsistent and have unexpected crashes.

"That's why I was so calm ... The shoulder procedure is simply a matter of opening it up and removing that screw. It shouldn't take long."

Marquez will now target a return at the Italian Grand Prix scheduled for May 29-31 at Mugello, Ducati's home turf.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 10 mei 2026 @ 07:17:30 #18
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220754859
Bovendien zegt hij dat hij met problemen mbt zelfvertrouwen kampt. En dat het niet aan de motor ligt.

quote:
MARQUEZ STRUGGLING WITH INJURIES AND CONFIDENCE

Marquez has struggled with injuries since October when he suffered a collarbone injury as a result of a collision with Bezzecchi at the Indonesia Grand Prix, soon after sealing his seventh MotoGP crown.

The Spaniard missed the last four rounds of the 2025 season and he has not been as fast aboard the Ducati compared to runaway leaders Aprilia, with Bezzecchi and teammate Martin separated by six points in the championship.
Marquez said on Friday the bike was not the problem after he finished 13th-fastest in practice.
"I need to work in the garage to build my confidence, because right now we're not ready to show our speed or to fight for the championship," he said.

"It's not that the others are going faster, it's that I'm going slower. Apart from the first race of the year, I haven't been the fastest Ducati rider at any point."
Marquez looked back to his best when he smashed the lap record at Le Mans in qualifying on Saturday but fell from second on the grid to seventh in the sprint before his crash.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 11:03:28 #19
284411 crew  heywoodu
pi_220756248
Die crash van Marquez :o

En die start van Martin :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 11:03:55 #20
284411 crew  heywoodu
pi_220756262
Ondertussen is de Moto3 iets uitgesteld ivm regen, maar we gaan zo beginnen. Het is nat :9
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 11:33:39 #21
284411 crew  heywoodu
pi_220756542
Quiles zet zijn dominantie voort, wereldtitelstrijd lijkt niet zo spannend te worden :+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 12:03:54 #22
284411 crew  heywoodu
pi_220756746
Tijd voor Moto2. Veijer vanaf 10, VDG vanaf 18.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 12:37:06 #23
284411 crew  heywoodu
pi_220756899
Veijer er af geweest, niet in beeld maar ver terug. Dan Navarro onderuit op start/finish: rood. Veijer mag zo als het goed is gewoon weer vanaf 10 starten.

Guevara mag opnieuw beginnen :P
  zondag 10 mei 2026 @ 12:52:04 #24
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220756977
Hopelijk ook om 14u een natte race, :9. En anders flag-to-flag. Dat vind ik ook prima, :9~.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 12:58:01 #25
284411 crew  heywoodu
pi_220757013
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hopelijk ook om 14u een natte race, :9. En anders flag-to-flag. Dat vind ik ook prima, :9~.
Het allerleukst vind ik toch wel wisselende omstandigheden waarbij keuzes gemaakt moeten worden over wel of niet stoppen :Y
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 13:23:23 #26
284411 crew  heywoodu
pi_220757141
Wat blijf Wilco Zeelenberg toch een aparte om naar te luisteren.

En Chris Zegers :'(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 14:01:54 #27
284411 crew  heywoodu
pi_220757324
MotoGP, gaan we :9
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 14:04:25 #28
284411 crew  heywoodu
pi_220757344
Alex Marquez wéér onderuit.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 14:25:55 #29
284411 crew  heywoodu
pi_220757474
Bagnaia onderuit vanaf P2, zit hij er eindelijk eens lekker bij..
pi_220757475
en pecco ook alweer onderuit.

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 14:38:20 #31
284411 crew  heywoodu
pi_220757555
Martin sluit aan bij Bezzecchi, Aprilia-duel incoming
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 14:44:29 #32
284411 crew  heywoodu
pi_220757588
Volledig Aprilia-podium met Ogura op plek 3 en zijn eerste MotoGP-podium _O_

Martin met zijn eerste Grand Prix-zege sinds Indonesië eind 2024 _O_
  zondag 10 mei 2026 @ 15:39:44 #33
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220757921
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Het allerleukst vind ik toch wel wisselende omstandigheden waarbij keuzes gemaakt moeten worden over wel of niet stoppen :Y
Alleen negen van de tien keer hebben we pech en regent het de hele dag behalve tijdens de race, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 10 mei 2026 @ 15:40:00 #34
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220757923
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2026 13:23 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijf Wilco Zeelenberg toch een aparte om naar te luisteren.

En Chris Zegers :'(
Ja wat was dat?!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 10 mei 2026 @ 15:40:53 #35
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220757926
Ik ga even blij zijn met Quartararo op zes, _O_.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 10 mei 2026 @ 15:41:50 #36
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220757929
Ai Ogura lijkt wel heel emotieloos trouwens, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 15:42:57 #37
284411 crew  heywoodu
pi_220757934
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja wat was dat?!
Die zit er tegenwoordig altijd, vorig jaar ook al toch? Maar ik kan niet tegen de ultieme nepheid van die man en alles wat hij zegt ;(
  zondag 10 mei 2026 @ 15:44:15 #38
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220757937
En ik zou Chips niet als als ik niet even kon zeiken; Frank, kap eens met ‘over en sluiten’ want dat is geen ding, :(.

En daarnaast is volgens Frank iedereen de laatste en beste remmer. Is het niet Acosta, is het wel Quartaro, of misschien wel Binder. Of wellicht Mir?

:').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 10 mei 2026 @ 15:44:48 #39
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220757940
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die zit er tegenwoordig altijd, vorig jaar ook al toch? Maar ik kan niet tegen de ultieme nepheid van die man en alles wat hij zegt ;(
Zeegers heeft dan ook geen verstand hierover. Hij zit erbij alsof hij expert is.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 10 mei 2026 @ 15:46:13 #40
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220757942
En wie de neuk is die Jens nou weer? Wat heeft hij hier ffs mee te maken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 16:00:04 #41
284411 crew  heywoodu
pi_220758009
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
En wie de neuk is die Jens nou weer? Wat heeft hij hier ffs mee te maken.
Meervoudig olympisch kampioen shorttrack en met afstand de topfavoriet voor de prijs van Sporter van het Jaar denk ik :+

Liever een medesporter plus liefhebber dan iemand waar je aan merkt dat het hem niks kan schelen allemaal, zoals Chris Z.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 16:03:21 #42
284411 crew  heywoodu
pi_220758019
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik zou Chips niet als als ik niet even kon zeiken; Frank, kap eens met ‘over en sluiten’ want dat is geen ding, :(.

En daarnaast is volgens Frank iedereen de laatste en beste remmer. Is het niet Acosta, is het wel Quartaro, of misschien wel Binder. Of wellicht Mir?

:').
Ze remmen allemaal laat voor de 'bog' /wilco

Het ging ook weer uitgebreid over iemands 'schouwer', maar dat is toch íets anders dan wat Wilco denkt dat het is.
  zondag 10 mei 2026 @ 16:16:49 #43
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220758082
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Meervoudig olympisch kampioen shorttrack en met afstand de topfavoriet voor de prijs van Sporter van het Jaar denk ik :+

Liever een medesporter plus liefhebber dan iemand waar je aan merkt dat het hem niks kan schelen allemaal, zoals Chris Z.
Ik zag het inderdaad, maar ik doelde meer in z’n algemeen wat een shorttrackkampioen hier ffs iets mee te maken heeft. Oke, hij is motorsportliefhebber. Ik ook. Verdien ik nu een plek aan tafel of zo, :')?

Leg dan geld neer en haal Ewan McGregor of Tom Cruise naar ons tafeltje in ons ge-wel-dige racecafe.

[ Bericht 2% gewijzigd door ChipsZak. op 10-05-2026 17:21:58 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 10 mei 2026 @ 16:19:27 #44
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220758098
quote:
9s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ze remmen allemaal laat voor de 'bog' /wilco

Het ging ook weer uitgebreid over iemands 'schouwer', maar dat is toch íets anders dan wat Wilco denkt dat het is.
Bij schouwer denk ik enkel aan de Harry Potterserie.

En waarom, bij Moto2, weer die teringdebiele opmerkingen van Nigel. Wat een mongool is dat, zeg. Die kan zich beter binnen een voetbalkantine ophouden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 16:22:13 #45
284411 crew  heywoodu
pi_220758118
En zo is één van de hoogtepunten van een GP-weekeinde toch wel altijd het eikelen over wat we zoal kut vinden. Zonder dat is het toch minder leuk.
  zondag 10 mei 2026 @ 17:21:12 #46
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220758633
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:22 schreef heywoodu het volgende:
En zo is één van de hoogtepunten van een GP-weekeinde toch wel altijd het eikelen over wat we zoal kut vinden. Zonder dat is het toch minder leuk.
_O-.

Is wel waar.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:38:43 #47
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220822496
Veijer meteen gezakt van p2 naar p16 in de eerste halve ronde
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 12:20:01 #49
842 Zorro
Z
pi_220822504
Veijer doet de Fred Flintstone strategie?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 mei 2026 @ 12:20:16 #50
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822508
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Max23 het volgende:
Veijer meteen gezakt van p2 naar p16 in de eerste halve ronde
Classic
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 12:20:27 #51
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220822510
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Max23 het volgende:
Veijer meteen gezakt van p2 naar p16 in de eerste halve ronde
Ja, wtf is dat? :{
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:25:03 #52
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822571
P20, held _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 12:26:50 #53
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220822584
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:25 schreef R-woud93 het volgende:
P20, held _O_
Ik moet dan wel weer zeggen dat vier plekken verliezen door een long lap nog best oke is, toch, :+? Vaak zie ik een groter verlies.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 mei 2026 @ 12:35:08 #54
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220822662
Nou, Colin bijna een seconde sneller dan de vijf coureurs voor hem. Schiet op dan, :(. Ga eens inhalen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 mei 2026 @ 12:45:20 #55
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220822852
Laat maar, ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 mei 2026 @ 12:46:26 #56
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220822861
Wel benieuwd of Gonzalez nog iets kan doen bij Vietti, :9.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 mei 2026 @ 12:47:14 #57
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220822884
Beijer gecrasht, -O-. Het maakt qua punten niet uit ‘gelukkig’.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 mei 2026 @ 12:48:25 #58
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220822911
Pfoe, dat was een beste crash, :o.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 mei 2026 @ 12:50:22 #59
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220822968
Kunnen we weer wat anders gaan kijken :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 17 mei 2026 @ 12:52:17 #60
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220823014
Zo, zo kennen we deze gore commentatoren weer: ‘het is pompen, vegen, dweilen’ :r.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220823087
Alles loopt door elkaar vandaag. Collin was gezakt naar p20, maar waar issie nou?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 17 mei 2026 @ 13:00:06 #62
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220823095
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:59 schreef Vlinder het volgende:
Alles loopt door elkaar vandaag. Collin was gezakt naar p20, maar waar issie nou?
Gecrasht.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220823103
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Gecrasht.
Oh shit. Wat klote voor hem
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 17 mei 2026 @ 13:03:16 #64
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220823117
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:00 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Oh shit. Wat klote voor hem
Ja, ;(. Qua punten maakte het weinig meer uit. Maar het was een vrij heftige crash zoals het eruit zag in ieder geval. Hij schudde ook even met zijn hand dus ik hoop dat dat geen blessure blijkt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 13:19:25 #65
284411 crew  heywoodu
pi_220823213
Ben nog bij Moto3, maar ik kan niet meer. Ik kan de manier waarop Joey woorden en zinnen uitspreekt (en vooral voor 50% niét uitspreekt steeds) niet meer aan :'(

En nee, bij KPN kun je geen andere audio kiezen.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:04:32 #66
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220823663
Costa
  zondag 17 mei 2026 @ 14:11:16 #67
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220823714
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:04 schreef THEFXR het volgende:
Costa
del Sol?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 14:22:25 #68
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220823911
Wow -O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 14:23:17 #69
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220823937
What a crash
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 14:23:34 #70
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220823947
Mooi hoe iedereen elkaar helpt O+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 14:25:18 #71
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220823989
Sow! Dat zag er niet goed uit voor Alex :{
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 14:27:27 #72
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220824005
De reservefiets van Alex staat al klaar, denk alleen niet dat hij nog opstapt vandaag :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220824024
Alex tikte Acosta aan; alex wijkt uit naar de muur; Digi klapt over de brokken?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220824035
Nee. Acosta ging stuk, Alex wijkt uit naar de muur. Digi klapt over de brokken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 17 mei 2026 @ 14:30:29 #75
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220824048
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:29 schreef Vlinder het volgende:
Nee. Acosta ging stuk, Alex wijkt uit naar de muur. Digi klapt over de brokken
Kreeg het voorwiel van Marquez tegen zich aan
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 14:33:24 #76
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824084
Alex naar het ziekenhuis??
  zondag 17 mei 2026 @ 14:35:25 #77
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220824103
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:33 schreef THEFXR het volgende:
Alex naar het ziekenhuis??
Naast z'n broer
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 14:37:26 #78
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824125
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:35 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Naast z'n broer
Ja, echte pechvogels
  zondag 17 mei 2026 @ 14:51:26 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824285
We beginnen weer
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 14:54:08 #80
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220824320
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef THEFXR het volgende:
We beginnen weer
We stoppen weer
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 14:54:17 #81
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220824322
Weer rood 8)7
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 14:55:17 #82
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824336
Alweer een crash en rood
  zondag 17 mei 2026 @ 15:35:53 #83
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824780
Digi ligt op kop
  zondag 17 mei 2026 @ 15:38:33 #84
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824807
Huge crash
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 15:42:45 #85
284411 crew  heywoodu
pi_220824842
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:29 schreef Vlinder het volgende:
Nee. Acosta ging stuk, Alex wijkt uit naar de muur. Digi klapt over de brokken
Acosta doet ook precies wat hij moet doen, hij reageert gelijk en steekt zijn arm op, maar Marquez kwam er al zo snel naartoe....daar kon helemaal niemand verder iets aan doen ;(

Bizar hoe die Ducati volledig desintegreerde, damn.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 15:53:36 #86
284411 crew  heywoodu
pi_220824982
Bij die tweede crash (ja ik loop wat achter), bleef Zarco daar nou hangen in de machine van Marini? :X
  zondag 17 mei 2026 @ 16:43:00 #87
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220825693
Wat waren deze domme interviews in de pitlane na de race, :')? Ziggo is echt zo suf. Ik kan helaas Dorna niet meer krijgen, ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 mei 2026 @ 16:43:26 #88
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220825713
Overigens is Alex naar het ziekenhuis gebracht, zo ik lees.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 mei 2026 @ 16:48:55 #89
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220825905
Zarco ook i.v.m. verder onderzoek van zijn linkerbeen.

Ligt-ie vast in een kamertje naast Alex, :') ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 17:05:15 #90
284411 crew  heywoodu
pi_220826160
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens is Alex naar het ziekenhuis gebracht, zo ik lees.
Hopelijk geen last van zijn schouwer, anders moeten we Wilco daar steeds over horen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 17:06:03 #91
284411 crew  heywoodu
pi_220826171
Ook nog de nodige rijders met een lage bandendruk blijkbaar, waaronder Mir, die mogelijk zijn podiumplek kan verliezen. Net op de dag dat hij bekendmaakt weg te gaan bij Honda zet hij dan zo'n mooie race neer, en zou 'ie dat kwijtraken, doe even niet.
pi_220826342
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat waren deze domme interviews in de pitlane na de race, :')? Ziggo is echt zo suf. Ik kan helaas Dorna niet meer krijgen, ;(.
Daarom kijk ik via Videopass. Dat Nederlandse programma trek ik echt niet.
pi_220829353
Fabio Di Giannantonio natuurlijk, wie anders? Jorge Martin? Nee, natuurlijk niet, hoe kom je hierbij ?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 18 mei 2026 @ 08:07:37 #94
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220829620
Alex. Breuk in z’n nekwervel en sleutelbeen.

:X

quote:
Dat zijn een tweetal flinke en vervelende blessures, zo heeft Gresini Racing zondagmiddag naar buiten gebracht. Hij heeft bij de tuimeling door het gras en grind een klein breukje opgelopen in zijn onderste nekwervel. Bovendien heeft hij een fractuur in het rechtersleutelbeen, die zondag tijdens een operatie gestabiliseerd gaat worden met een plaat. De breuk in zijn nekwervel wordt volgende week opnieuw bekeken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 18 mei 2026 @ 08:08:04 #95
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220829621
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Daarom kijk ik via Videopass. Dat Nederlandse programma trek ik echt niet.
Ja maar dat is overdreven duur. Daarmee word je imo echt genaaid (overigens nofi naar jou!).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 18 mei 2026 @ 08:11:52 #96
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220829633
Zarco:

quote:
Het probleem zit dus in het linkerbeen van Zarco. "Het is vooral de knie: de banden zijn gescheurd, maar het dijbeen is niet gebroken. Er is ook een kleine breuk onderaan het kuitbeen, aan de buitenkant van mijn linkerenkel. Dat is het", zei hij, om eraan toe te voegen dat hij in de nacht van zondag op maandag ter observatie in het ziekenhuis moet blijven.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220830077
quote:
17s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja maar dat is overdreven duur. Daarmee word je imo echt genaaid (overigens nofi naar jou!).
Ik vind het wel meevallen. ¤ 140 voor een heel jaar. En als je kijkt wat je ook extra kunt zien aan documentaires en oude seizoenen vind ik het dit zeker waard.
Verder heb ik geen Ziggo, dus moet wel iets natuurlijk.
  maandag 18 mei 2026 @ 11:02:47 #98
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220830495
Heb de race gisteren helaas niet kunnen kijken maar zo te zien heb ik wel een spektakelstuk gemist. Toen ik de updates gedurende de race voorbij zag komen dacht ik dat het om een regenrace zou gaan maar niets is minder waar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 19 mei 2026 @ 02:55:03 #99
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220836650
Jorge broken collar bone in testing
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:29:58 #100
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220841280
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Ook nog de nodige rijders met een lage bandendruk blijkbaar, waaronder Mir, die mogelijk zijn podiumplek kan verliezen. Net op de dag dat hij bekendmaakt weg te gaan bij Honda zet hij dan zo'n mooie race neer, en zou 'ie dat kwijtraken, doe even niet.
Helaas wel. Straf en derhalve podium kwijt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:45:00 #101
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220925496
Aprilia is echt oppermachtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')