Nee, dat snap ikquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rijpe appelen vallen vanzelf uit de boom als je ze niet plukt.
Dus de coureurs vallen alsof het rijpe appelen zijn.
quote:Op zondag 26 april 2026 00:31 schreef ondeugend het volgende:
Zal ik alvast een bed en breakfast opzetten tegen goede verdienste op 3 km lopen van het circuit en 300 meter van de bruisende centrum activiteiten voor de TT van Assen?
Ivm Collin?
quote:
Ik trek graag inquote:Op zondag 26 april 2026 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik woon tijdelijk in Assen rond die periode. Misschien moet mijn huis een Airbnb worden voor het weekend?
Intrekken nog wel?! Nu ga je wel érg ver.quote:
Wel weer een crash...quote:Op maandag 27 april 2026 23:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat is die Marquez goed zeg, niet normaal.
Zat ook nog een schroef los in zijn schouder, voor de crashquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik keek de sprint net even terug en damn, wat een crash was dat.
Hij heeft écht geluk dat hij enkel een voetbreuk heeft en niet ook nog een motor tegen zijn hoofd gekregen. Of waar dan ook.
Ik weet ook niet wat ‘beter’ is voor een motorrijder: een voetbreuk of onderbeenbreuk. Ik denk dat hij wellicht beter een breuk in zijn been gehad had kunnen hebben, dus met die voetbreuk weer wat extra pech dus (los van het feit dat de crash zelf al dikke pech is).
Marc Marcrashquote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Wel weer een crash...
https://nl.motorsport.com(...)-catalonie/10819451/
Marquez mist sowieso de komende 2 gp's vanwege een breuk in zijn voet
Blijkbaar zat er iets niet goed meer in zijn schouder sinds de crash in Indonesië en raakte een van de schroeven steeds een zenuw aan oid. Dit zorgde dan weer voor een voorzichtigere en wat andere rijstijl wat uiteindelijk resulteerde in wat we gisteren zagen.quote:
quote:"I realised something wasn't right (after the Spanish Grand Prix). We went to see the doctors and they found that everything was fine, but the infamous broken screw in my lateral ligament was in a different position," Marquez told DAZN.
"It was a very strange sensation, because at home I felt fine. But when I came here, it impeded my riding because it was touching the radial nerve. That's what causes me to make mistakes, be inconsistent and have unexpected crashes.
"That's why I was so calm ... The shoulder procedure is simply a matter of opening it up and removing that screw. It shouldn't take long."
Marquez will now target a return at the Italian Grand Prix scheduled for May 29-31 at Mugello, Ducati's home turf.
quote:MARQUEZ STRUGGLING WITH INJURIES AND CONFIDENCE
Marquez has struggled with injuries since October when he suffered a collarbone injury as a result of a collision with Bezzecchi at the Indonesia Grand Prix, soon after sealing his seventh MotoGP crown.
The Spaniard missed the last four rounds of the 2025 season and he has not been as fast aboard the Ducati compared to runaway leaders Aprilia, with Bezzecchi and teammate Martin separated by six points in the championship.
Marquez said on Friday the bike was not the problem after he finished 13th-fastest in practice.
"I need to work in the garage to build my confidence, because right now we're not ready to show our speed or to fight for the championship," he said.
"It's not that the others are going faster, it's that I'm going slower. Apart from the first race of the year, I haven't been the fastest Ducati rider at any point."
Marquez looked back to his best when he smashed the lap record at Le Mans in qualifying on Saturday but fell from second on the grid to seventh in the sprint before his crash.
Het allerleukst vind ik toch wel wisselende omstandigheden waarbij keuzes gemaakt moeten worden over wel of niet stoppenquote:Op zondag 10 mei 2026 12:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hopelijk ook om 14u een natte race,. En anders flag-to-flag. Dat vind ik ook prima,
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |