Nee, dat snap ikquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rijpe appelen vallen vanzelf uit de boom als je ze niet plukt.
Dus de coureurs vallen alsof het rijpe appelen zijn.
quote:Op zondag 26 april 2026 00:31 schreef ondeugend het volgende:
Zal ik alvast een bed en breakfast opzetten tegen goede verdienste op 3 km lopen van het circuit en 300 meter van de bruisende centrum activiteiten voor de TT van Assen?
Ivm Collin?
quote:
Ik trek graag inquote:Op zondag 26 april 2026 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik woon tijdelijk in Assen rond die periode. Misschien moet mijn huis een Airbnb worden voor het weekend?
Intrekken nog wel?! Nu ga je wel érg ver.quote:
Wel weer een crash...quote:Op maandag 27 april 2026 23:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat is die Marquez goed zeg, niet normaal.
Zat ook nog een schroef los in zijn schouder, voor de crashquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik keek de sprint net even terug en damn, wat een crash was dat.
Hij heeft écht geluk dat hij enkel een voetbreuk heeft en niet ook nog een motor tegen zijn hoofd gekregen. Of waar dan ook.
Ik weet ook niet wat ‘beter’ is voor een motorrijder: een voetbreuk of onderbeenbreuk. Ik denk dat hij wellicht beter een breuk in zijn been gehad had kunnen hebben, dus met die voetbreuk weer wat extra pech dus (los van het feit dat de crash zelf al dikke pech is).
Marc Marcrashquote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Wel weer een crash...
https://nl.motorsport.com(...)-catalonie/10819451/
Marquez mist sowieso de komende 2 gp's vanwege een breuk in zijn voet
Blijkbaar zat er iets niet goed meer in zijn schouder sinds de crash in Indonesië en raakte een van de schroeven steeds een zenuw aan oid. Dit zorgde dan weer voor een voorzichtigere en wat andere rijstijl wat uiteindelijk resulteerde in wat we gisteren zagen.quote:
quote:"I realised something wasn't right (after the Spanish Grand Prix). We went to see the doctors and they found that everything was fine, but the infamous broken screw in my lateral ligament was in a different position," Marquez told DAZN.
"It was a very strange sensation, because at home I felt fine. But when I came here, it impeded my riding because it was touching the radial nerve. That's what causes me to make mistakes, be inconsistent and have unexpected crashes.
"That's why I was so calm ... The shoulder procedure is simply a matter of opening it up and removing that screw. It shouldn't take long."
Marquez will now target a return at the Italian Grand Prix scheduled for May 29-31 at Mugello, Ducati's home turf.
quote:MARQUEZ STRUGGLING WITH INJURIES AND CONFIDENCE
Marquez has struggled with injuries since October when he suffered a collarbone injury as a result of a collision with Bezzecchi at the Indonesia Grand Prix, soon after sealing his seventh MotoGP crown.
The Spaniard missed the last four rounds of the 2025 season and he has not been as fast aboard the Ducati compared to runaway leaders Aprilia, with Bezzecchi and teammate Martin separated by six points in the championship.
Marquez said on Friday the bike was not the problem after he finished 13th-fastest in practice.
"I need to work in the garage to build my confidence, because right now we're not ready to show our speed or to fight for the championship," he said.
"It's not that the others are going faster, it's that I'm going slower. Apart from the first race of the year, I haven't been the fastest Ducati rider at any point."
Marquez looked back to his best when he smashed the lap record at Le Mans in qualifying on Saturday but fell from second on the grid to seventh in the sprint before his crash.
Het allerleukst vind ik toch wel wisselende omstandigheden waarbij keuzes gemaakt moeten worden over wel of niet stoppenquote:Op zondag 10 mei 2026 12:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hopelijk ook om 14u een natte race,. En anders flag-to-flag. Dat vind ik ook prima,
.
Alleen negen van de tien keer hebben we pech en regent het de hele dag behalve tijdens de race,quote:Op zondag 10 mei 2026 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het allerleukst vind ik toch wel wisselende omstandigheden waarbij keuzes gemaakt moeten worden over wel of niet stoppen
Ja wat was dat?!quote:Op zondag 10 mei 2026 13:23 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijf Wilco Zeelenberg toch een aparte om naar te luisteren.
En Chris Zegers![]()
Die zit er tegenwoordig altijd, vorig jaar ook al toch? Maar ik kan niet tegen de ultieme nepheid van die man en alles wat hij zegtquote:
Zeegers heeft dan ook geen verstand hierover. Hij zit erbij alsof hij expert is.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zit er tegenwoordig altijd, vorig jaar ook al toch? Maar ik kan niet tegen de ultieme nepheid van die man en alles wat hij zegt
Meervoudig olympisch kampioen shorttrack en met afstand de topfavoriet voor de prijs van Sporter van het Jaar denk ikquote:Op zondag 10 mei 2026 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
En wie de neuk is die Jens nou weer? Wat heeft hij hier ffs mee te maken.
Ze remmen allemaal laat voor de 'bog' /wilcoquote:Op zondag 10 mei 2026 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik zou Chips niet als als ik niet even kon zeiken; Frank, kap eens met ‘over en sluiten’ want dat is geen ding,.
En daarnaast is volgens Frank iedereen de laatste en beste remmer. Is het niet Acosta, is het wel Quartaro, of misschien wel Binder. Of wellicht Mir?.
Ik zag het inderdaad, maar ik doelde meer in z’n algemeen wat een shorttrackkampioen hier ffs iets mee te maken heeft. Oke, hij is motorsportliefhebber. Ik ook. Verdien ik nu een plek aan tafel of zo,quote:Op zondag 10 mei 2026 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meervoudig olympisch kampioen shorttrack en met afstand de topfavoriet voor de prijs van Sporter van het Jaar denk ik![]()
Liever een medesporter plus liefhebber dan iemand waar je aan merkt dat het hem niks kan schelen allemaal, zoals Chris Z.
Bij schouwer denk ik enkel aan de Harry Potterserie.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze remmen allemaal laat voor de 'bog' /wilco
Het ging ook weer uitgebreid over iemands 'schouwer', maar dat is toch íets anders dan wat Wilco denkt dat het is.
quote:Op zondag 10 mei 2026 16:22 schreef heywoodu het volgende:
En zo is één van de hoogtepunten van een GP-weekeinde toch wel altijd het eikelen over wat we zoal kut vinden. Zonder dat is het toch minder leuk.
Classicquote:Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Max23 het volgende:
Veijer meteen gezakt van p2 naar p16 in de eerste halve ronde
Ja, wtf is dat?quote:Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Max23 het volgende:
Veijer meteen gezakt van p2 naar p16 in de eerste halve ronde
Ik moet dan wel weer zeggen dat vier plekken verliezen door een long lap nog best oke is, toch,quote:
Gecrasht.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:59 schreef Vlinder het volgende:
Alles loopt door elkaar vandaag. Collin was gezakt naar p20, maar waar issie nou?
Ja,quote:
Kreeg het voorwiel van Marquez tegen zich aanquote:Op zondag 17 mei 2026 14:29 schreef Vlinder het volgende:
Nee. Acosta ging stuk, Alex wijkt uit naar de muur. Digi klapt over de brokken
Acosta doet ook precies wat hij moet doen, hij reageert gelijk en steekt zijn arm op, maar Marquez kwam er al zo snel naartoe....daar kon helemaal niemand verder iets aan doenquote:Op zondag 17 mei 2026 14:29 schreef Vlinder het volgende:
Nee. Acosta ging stuk, Alex wijkt uit naar de muur. Digi klapt over de brokken
Hopelijk geen last van zijn schouwer, anders moeten we Wilco daar steeds over horen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens is Alex naar het ziekenhuis gebracht, zo ik lees.
Daarom kijk ik via Videopass. Dat Nederlandse programma trek ik echt niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat waren deze domme interviews in de pitlane na de race,? Ziggo is echt zo suf. Ik kan helaas Dorna niet meer krijgen,
.
quote:Dat zijn een tweetal flinke en vervelende blessures, zo heeft Gresini Racing zondagmiddag naar buiten gebracht. Hij heeft bij de tuimeling door het gras en grind een klein breukje opgelopen in zijn onderste nekwervel. Bovendien heeft hij een fractuur in het rechtersleutelbeen, die zondag tijdens een operatie gestabiliseerd gaat worden met een plaat. De breuk in zijn nekwervel wordt volgende week opnieuw bekeken.
Ja maar dat is overdreven duur. Daarmee word je imo echt genaaid (overigens nofi naar jou!).quote:Op zondag 17 mei 2026 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik via Videopass. Dat Nederlandse programma trek ik echt niet.
quote:Het probleem zit dus in het linkerbeen van Zarco. "Het is vooral de knie: de banden zijn gescheurd, maar het dijbeen is niet gebroken. Er is ook een kleine breuk onderaan het kuitbeen, aan de buitenkant van mijn linkerenkel. Dat is het", zei hij, om eraan toe te voegen dat hij in de nacht van zondag op maandag ter observatie in het ziekenhuis moet blijven.
Ik vind het wel meevallen. ¤ 140 voor een heel jaar. En als je kijkt wat je ook extra kunt zien aan documentaires en oude seizoenen vind ik het dit zeker waard.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar dat is overdreven duur. Daarmee word je imo echt genaaid (overigens nofi naar jou!).
Helaas wel. Straf en derhalve podium kwijt.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Ook nog de nodige rijders met een lage bandendruk blijkbaar, waaronder Mir, die mogelijk zijn podiumplek kan verliezen. Net op de dag dat hij bekendmaakt weg te gaan bij Honda zet hij dan zo'n mooie race neer, en zou 'ie dat kwijtraken, doe even niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |