Acosta doet ook precies wat hij moet doen, hij reageert gelijk en steekt zijn arm op, maar Marquez kwam er al zo snel naartoe....daar kon helemaal niemand verder iets aan doenquote:Op zondag 17 mei 2026 14:29 schreef Vlinder het volgende:
Nee. Acosta ging stuk, Alex wijkt uit naar de muur. Digi klapt over de brokken
Hopelijk geen last van zijn schouwer, anders moeten we Wilco daar steeds over horen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens is Alex naar het ziekenhuis gebracht, zo ik lees.
Daarom kijk ik via Videopass. Dat Nederlandse programma trek ik echt niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat waren deze domme interviews in de pitlane na de race,? Ziggo is echt zo suf. Ik kan helaas Dorna niet meer krijgen,
.
quote:Dat zijn een tweetal flinke en vervelende blessures, zo heeft Gresini Racing zondagmiddag naar buiten gebracht. Hij heeft bij de tuimeling door het gras en grind een klein breukje opgelopen in zijn onderste nekwervel. Bovendien heeft hij een fractuur in het rechtersleutelbeen, die zondag tijdens een operatie gestabiliseerd gaat worden met een plaat. De breuk in zijn nekwervel wordt volgende week opnieuw bekeken.
Ja maar dat is overdreven duur. Daarmee word je imo echt genaaid (overigens nofi naar jou!).quote:Op zondag 17 mei 2026 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik via Videopass. Dat Nederlandse programma trek ik echt niet.
quote:Het probleem zit dus in het linkerbeen van Zarco. "Het is vooral de knie: de banden zijn gescheurd, maar het dijbeen is niet gebroken. Er is ook een kleine breuk onderaan het kuitbeen, aan de buitenkant van mijn linkerenkel. Dat is het", zei hij, om eraan toe te voegen dat hij in de nacht van zondag op maandag ter observatie in het ziekenhuis moet blijven.
Ik vind het wel meevallen. ¤ 140 voor een heel jaar. En als je kijkt wat je ook extra kunt zien aan documentaires en oude seizoenen vind ik het dit zeker waard.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar dat is overdreven duur. Daarmee word je imo echt genaaid (overigens nofi naar jou!).
Helaas wel. Straf en derhalve podium kwijt.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Ook nog de nodige rijders met een lage bandendruk blijkbaar, waaronder Mir, die mogelijk zijn podiumplek kan verliezen. Net op de dag dat hij bekendmaakt weg te gaan bij Honda zet hij dan zo'n mooie race neer, en zou 'ie dat kwijtraken, doe even niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |