abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 14:33:24 #76
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824084
Alex naar het ziekenhuis??
  zondag 17 mei 2026 @ 14:35:25 #77
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220824103
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:33 schreef THEFXR het volgende:
Alex naar het ziekenhuis??
Naast z'n broer
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 14:37:26 #78
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824125
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:35 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Naast z'n broer
Ja, echte pechvogels
  zondag 17 mei 2026 @ 14:51:26 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824285
We beginnen weer
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 14:54:08 #80
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220824320
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef THEFXR het volgende:
We beginnen weer
We stoppen weer
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 14:54:17 #81
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220824322
Weer rood 8)7
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 14:55:17 #82
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824336
Alweer een crash en rood
  zondag 17 mei 2026 @ 15:35:53 #83
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824780
Digi ligt op kop
  zondag 17 mei 2026 @ 15:38:33 #84
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220824807
Huge crash
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 15:42:45 #85
284411 crew  heywoodu
pi_220824842
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:29 schreef Vlinder het volgende:
Nee. Acosta ging stuk, Alex wijkt uit naar de muur. Digi klapt over de brokken
Acosta doet ook precies wat hij moet doen, hij reageert gelijk en steekt zijn arm op, maar Marquez kwam er al zo snel naartoe....daar kon helemaal niemand verder iets aan doen ;(

Bizar hoe die Ducati volledig desintegreerde, damn.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 15:53:36 #86
284411 crew  heywoodu
pi_220824982
Bij die tweede crash (ja ik loop wat achter), bleef Zarco daar nou hangen in de machine van Marini? :X
  zondag 17 mei 2026 @ 16:43:00 #87
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220825693
Wat waren deze domme interviews in de pitlane na de race, :')? Ziggo is echt zo suf. Ik kan helaas Dorna niet meer krijgen, ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 mei 2026 @ 16:43:26 #88
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220825713
Overigens is Alex naar het ziekenhuis gebracht, zo ik lees.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 mei 2026 @ 16:48:55 #89
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220825905
Zarco ook i.v.m. verder onderzoek van zijn linkerbeen.

Ligt-ie vast in een kamertje naast Alex, :') ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 17:05:15 #90
284411 crew  heywoodu
pi_220826160
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens is Alex naar het ziekenhuis gebracht, zo ik lees.
Hopelijk geen last van zijn schouwer, anders moeten we Wilco daar steeds over horen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 17:06:03 #91
284411 crew  heywoodu
pi_220826171
Ook nog de nodige rijders met een lage bandendruk blijkbaar, waaronder Mir, die mogelijk zijn podiumplek kan verliezen. Net op de dag dat hij bekendmaakt weg te gaan bij Honda zet hij dan zo'n mooie race neer, en zou 'ie dat kwijtraken, doe even niet.
pi_220826342
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat waren deze domme interviews in de pitlane na de race, :')? Ziggo is echt zo suf. Ik kan helaas Dorna niet meer krijgen, ;(.
Daarom kijk ik via Videopass. Dat Nederlandse programma trek ik echt niet.
pi_220829353
Fabio Di Giannantonio natuurlijk, wie anders? Jorge Martin? Nee, natuurlijk niet, hoe kom je hierbij ?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 18 mei 2026 @ 08:07:37 #94
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220829620
Alex. Breuk in z’n nekwervel en sleutelbeen.

:X

quote:
Dat zijn een tweetal flinke en vervelende blessures, zo heeft Gresini Racing zondagmiddag naar buiten gebracht. Hij heeft bij de tuimeling door het gras en grind een klein breukje opgelopen in zijn onderste nekwervel. Bovendien heeft hij een fractuur in het rechtersleutelbeen, die zondag tijdens een operatie gestabiliseerd gaat worden met een plaat. De breuk in zijn nekwervel wordt volgende week opnieuw bekeken.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 18 mei 2026 @ 08:08:04 #95
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220829621
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Daarom kijk ik via Videopass. Dat Nederlandse programma trek ik echt niet.
Ja maar dat is overdreven duur. Daarmee word je imo echt genaaid (overigens nofi naar jou!).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 18 mei 2026 @ 08:11:52 #96
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220829633
Zarco:

quote:
Het probleem zit dus in het linkerbeen van Zarco. "Het is vooral de knie: de banden zijn gescheurd, maar het dijbeen is niet gebroken. Er is ook een kleine breuk onderaan het kuitbeen, aan de buitenkant van mijn linkerenkel. Dat is het", zei hij, om eraan toe te voegen dat hij in de nacht van zondag op maandag ter observatie in het ziekenhuis moet blijven.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220830077
quote:
17s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ja maar dat is overdreven duur. Daarmee word je imo echt genaaid (overigens nofi naar jou!).
Ik vind het wel meevallen. ¤ 140 voor een heel jaar. En als je kijkt wat je ook extra kunt zien aan documentaires en oude seizoenen vind ik het dit zeker waard.
Verder heb ik geen Ziggo, dus moet wel iets natuurlijk.
  maandag 18 mei 2026 @ 11:02:47 #98
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220830495
Heb de race gisteren helaas niet kunnen kijken maar zo te zien heb ik wel een spektakelstuk gemist. Toen ik de updates gedurende de race voorbij zag komen dacht ik dat het om een regenrace zou gaan maar niets is minder waar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 19 mei 2026 @ 02:55:03 #99
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220836650
Jorge broken collar bone in testing
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:29:58 #100
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220841280
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Ook nog de nodige rijders met een lage bandendruk blijkbaar, waaronder Mir, die mogelijk zijn podiumplek kan verliezen. Net op de dag dat hij bekendmaakt weg te gaan bij Honda zet hij dan zo'n mooie race neer, en zou 'ie dat kwijtraken, doe even niet.
Helaas wel. Straf en derhalve podium kwijt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')