SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Franco Battiato & Alice - I Treni Di Tozeur
Hebben ze daar geen Deens ijs? Want dat is echt een eetcultuur op zichquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag hadden we een Italiaans ijsje.
Je breekt dan ook werkelijk je nek over de 'Italiaanse' ijswinkels hier…
Deens ijs?quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen Deens ijs? Want dat is echt een eetcultuur op zich
Dit fenomeen https://www.wandernan.nl/ijs-bestellen-in-denemarken/quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deens ijs?
Ik heb geen idee wat dat is…
Nooit gezien, hoewel ik wel meerdere keren in Denemarken geweest ben.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit fenomeen https://www.wandernan.nl/ijs-bestellen-in-denemarken/
Goedenavond, welkomquote:
Hier op het eiland zitten er twee Jannys vestigingen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger in Passau, toch wel aardig uit de richting, hadden ze zo’n Deens ijsverkooppunt. Geen gewoon hoorntje, maar een breed exemplaar zodat de saus er niet af liep
Nee, Melting is verdwaald in het sprookjesbos. Maar gezellig dat je er bent!quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:35 schreef Rataplan79 het volgende:
Een goedeavond. Is de vaste huis dj op de zaterdag avond niet aan het draaien?
Goedenavondquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:35 schreef Rataplan79 het volgende:
Ey! Da’s lang geleden.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:35 schreef Rataplan79 het volgende:
In het sprookjesbos?quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, Melting is verdwaald in het sprookjesbos. Maar gezellig dat je er bent!
Die zat in de vorige regio toch ook?quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier op het eiland zitten er twee Jannys vestigingen.
Toch maar eens langs van de week
Ja, toen ben ik er maar geweestquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zat in de vorige regio toch ook?
Met discodipquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze was te voorspellen
Meneer Vanille, euh Vanelli
Is dat net zoiets als Hitster?quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe nog regelmatig die quiz Year to beat en ik ben er best slecht in, ik kan nummers van na begin jaren 90 echt niet in de tijd plaatsen
Ik ken het niet, nee.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:42 schreef DJ11 het volgende:
De 90s blijven een tikje achter vanavond. De volgende plaat komt uit dat decennium, maar is niet super-bekend. Benieuwd of iemand het nummer raadt...
Het zijn elke dag 5 clipjes, ik herken lang niet alles qua artiestquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Hitster?
Ik zal bij deze vast melden dat je 'm in 1995 moet plaatsen.
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Tuurlijk kennen we dit wel. Lifted van Lighthouse family
Lighthouse Family - Lifted
O ja, dat spel. Wel eens gedaan. Knap lastig nog.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het zijn elke dag 5 clipjes, ik herken lang niet alles qua artiest
Ik heb een versie van 4:32 minuten. Geen idee of dat lang genoeg is.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:48 schreef MadMaster het volgende:
De lange versie?
Het einde daarvan is wel aardig…
Fantastisch inderdaad, zo stond hij op m’n bandjequote:Op zaterdag 25 april 2026 22:48 schreef MadMaster het volgende:
De lange versie?
Het einde daarvan is wel aardig…
Moet niet hoor, mag welquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zal even denken over een verzoekje...![]()
Nee, te kort…quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een versie van 4:32 minuten. Geen idee of dat lang genoeg is.
Tot hoe laat draai je? Hou je gewoon de Melting tijd aan?quote:
In elk geval 23:30 uur, misschien 00:00 uur.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tot hoe laat draai je? Hou je gewoon de Melting tijd aan?
Er zijn versies van ruim 18 minuten, maar de reguliere 12” is ongeveer 8 minuten…quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei. Schrale troost is dat er nog meerde lange nummers aan komen.
Dat werkt hier niet. Ik heb nu NDR2 op de FMquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft Symph 80’s80’s weer aan op de autoradio?
Ja had het straks bij New Order over een kopie. Hierna draai ik een nummer dat ook heel erg een soort "deel 2" van een eerdere hit is. Die eerdere hit is wel echt een iconische 70s track, dus waar het op lijkt, raad je snel.quote:
Sparks - The Number One Song in Heaven
Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp
Redelijk welquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Een Britse Top 10-hit in 1979:Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp
(Wat mij betreft Mr. Blue Sky deel 2)
Jij ook bedankt, voor het luisterenquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
Welterusten Doedezemaar.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
Thanks en een fijne voortzetting van de avondquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
Die ken ik wel, maar dit heeft kennelijk nooit indruk gemaakt…quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:02 schreef DJ11 het volgende:
De bandnaam wellicht wel:Go West - The King Of Wishful Thinking
Geen idee wat -ie nu doet. Een tijdje geleden heb ik nog een actuele foto van hem opgezocht, om die te gebruiken als visuele aanwijzing in The Connection (waarbij Pride van U2 het antwoord was).quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul King van zanger tot VJ tot verkoper van cd's op TV
Goedenavond Shii, welkomquote:
Wel winnen he?quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond Shii, welkom
Ik val in voor Melting, die in het Grote Sprookjesbos is verdwaald. 70s, 80s en 90s op het menu. Verzoekjes aanvragen kan via DM
Goedenavond allemaal. Het is weer even geleden dat ik hier was. Net thuis van een gezellig avondje uit eten en heerlijk even nagenieten hier met een muziekje.quote:
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond allemaal. Het is weer even geleden dat ik hier was. Net thuis van een gezellig avondje uit eten en heerlijk even nagenieten hier met een muziekje.
Wij keken dat vroeger altijd. Ik was nog erg jong dus kan me er niet zoveel van herinneren, maar het is wel jeugdsentiment en het nummer herken ik meteen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snel geraden. Het kortste nummer uit deze uitzending:Sammy Davis Jr. - Baretta's Theme
The Doobie Brothers - Listen To The Music
Ik hoef er alleen maar eenquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Steely Dan - Reeling in the years![]()
'tje aan toe te voegen
Steely Dan - Reelin' In The Years
quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:17 schreef DJ11 het volgende:
In de vroege 70s al actief en tegenwoordig nog steeds.The Doobie Brothers - Listen To The Music
In de albumversie, omdat het kan
Als ik mijn Iron Maiden UI instel, ga je die dan ook draaien??quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:29 schreef DJ11 het volgende:
Komt allemaal door die UI van BomenverzamelingQueen - Killer Queen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik mij Iron Maiden UI instel, ga je die dan ook draaien??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik mijn Iron Maiden UI instel, ga je die dan ook draaien??Er zijn wel een paar radiovriendelijke nummers van zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rick James - Glow (single version)
Altijd leuk als je na je dood nog veroordeeld wordt voor verkrachting…quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze hoorde ik van de week op Veronica. Ik dacht: prettig liedje, even opslaan
Chef!quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken dit nummer door het A-team. Door de aflevering met RIck James en Isaac Hayes
Wees gerust, het is niet Iron Maidenquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:37 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo nog een verzoekje van Bomenverzameling aan. Maar eerst deze...
.... - ...............
The Jayhawks - Take Me With You (When You Go)
Billy Joel - Honesty
Er zijn tig nummers van Joel beter dan Piano Manquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:47 schreef DJ11 het volgende:
De volle 0 punten, andermaal:Billy Joel - Honesty
Eén van z'n meest ondergewaardeerde nummers. Ik vind dit toch echt mooier dan Piano Man, als ik eerlijk ben...
quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben helemaal doorgedraaid
![]()
![]()
Hierna nog drie nummers.
quote:
Eens.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Geweldige band, net als Split enz en Tim solo
Ja, ik vind Crowded house best goed. Luister er te weinig naar. Voor mij is Weather with you echt jeugdsentiment Was mijn eerste kennismaking met ze als jonge tienerquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Geweldige band, net als Split enz en Tim solo
Over een paar nummers knijp je er tussenuitquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:51 schreef DJ11 het volgende:
De band hierna is bekend van nummers als Tempted en Cool For Cats... Dat vertel ik er alvast bij, omdat het nummer in kwestie een albumtrack is...
Ja, helaas. Ben (met de eigen uitzending erbij) al sinds 20:00 uur aan het draaienquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over een paar nummers knijp je er tussenuit
Een mooi slotakkoordquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
Vooruit, LivelinkPeter Skellern - You're A Lady
Het slotakkoord van deze avond
Prachtig nummer, heb ze een keer in Tivoli gezien. Eigenlijk dat concert meer gehoord dan gezien, want ik was ziek en ben steeds naar de hal gevlucht vanwege de sigarettenrook.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het best een oké nummer. Heel vaag ken ik het ook ergens van.The Jayhawks - Take Me With You (When You Go)
Nou ja zeg…quote:Op woensdag 29 april 2026 11:25 schreef Melting het volgende:
Komende morgen (donderdag) draai ik helaas niet.
We hebben dan een kleine samenkomst met mijn oude baas die ik al 10 jaar niet meer gesproken heb.
Zaterdag ben ik wel weer!
De koning is al vertrokken uit Dokkum hoor.quote:
Zeg je nu dat @brother52 niet de koning is?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
De koning is al vertrokken uit Dokkum hoor.
Ah, vandaar dat ik hem daar vanmiddag niet heb gezien.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
De koning is al vertrokken uit Dokkum hoor.
Is hij dat dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat @:brother52 niet de koning is?
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik hem daar vanmiddag niet heb gezien.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik hem daar vanmiddag niet heb gezien.
Jawel, halen ze met een kabel uit Groningenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen internetverb... - oh, wacht
Ben jij al terug van het spotten, Symph?quote:
quote:
Schaatsen kan je al?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]Dan moet ik eerst een heel stuk beter gaan kaatsen.
Komt door de herinneringen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
Wat een drukt hier. En dat voor Earth and Fire
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Het thema van deze map is me nog even niet duidelijk
La Bouche - Be My Lover
Geen idee of ik dat nog kan. De laatste keer was zo’n 30 jaar geleden.quote:
Ik zit nu weer in Holstein. En hier is geen weg vlak.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij al terug van het spotten, Symph?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit nu weer in Holstein. En hier is geen weg vlak.
Ik voel mijn wandeling van vanmiddag wel goed.
Prachtig stuk bos/weide/heidelandschap. Ik hoorde gisteren al spechten, vandaag ook werkelijk 2 soorten gezien. Ze laten hier de dode bomen met rust, dus een walhalla voor spechten, paddestoelen en vleermuizen. IJsvogeltjes kwamen voorbij. Van de week nog actief op zoek naar de waterspreeuw. Die zit ook in dat gebied.
Dat lijkt me nog best een lastige sportquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]Dan moet ik eerst een heel stuk beter gaan kaatsen.
Klinkt interessant..quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom straks na de voerbal ook wel meeluisteren
Heb jij thuis een trein rijden dan?quote:
Dat valt wel wat mee maar ik speelde ook niet op topniveau. Daar komen die ballen een stuk sneller aan en dan wordt het wel wat lastiger.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best een lastige sport
Hier was het vandaag gewoon zomer.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
Gaat het bij jullie al tekeer?
Hier nog geen regen/onweer gezien vanavond.
Hier nog helemaal niks, nee.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
Hebben jij en Symph hetzelfde labelapparaatje?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar kan het verder niet labelen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben jij en Symph hetzelfde labelapparaatje?
Bij hem is het ook regelmatig stuk.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier was het vandaag gewoon zomer.
Geen jas aan gehad
Ben benieuwd of het straks nog iets gaat doen.quote:
Het is hier nog steeds droog en dat lijkt in elk geval tot middernacht zo te blijven.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
Omdat dit nummer in Miami Vice is gebruikt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet waarom ik bij dit nummer aan Don Johnson moet denken. Geen idee of die zo goed kan zingen.
En ga je zo meteen nog op pad? Ben je niet bang dat je zo midden in een bui beland?quote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben jij en Symph hetzelfde labelapparaatje?
Bij hem is het ook regelmatig stuk.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik werd donderdag gebeld door de hulpmiddelenleverancier van de gemeente waar mijn vader woont, dat ze zaterdag een nieuwe rolstoel zouden leveren. Afgesproken dat ze van tevoren zouden bellen, zodat wij er bij konden zijn, want ze moesten ook zaken mee terug nemen. Om 09.15 vanochtend zei ik tegen mijn man dat we maar beter gewoon konden gaan, want mijn ervaringen met die leverancier zijn niet heel goed. We kwamen om 09.45 aan bij mijn vader en ze waren inderdaad al geweest. Niet gebeld![]()
Hetgeen ze mee terug moesten nemen is dus ook niet meegenomen. Maar goed, hopelijk zit deze rolstoel wel beter.
Fijn dat het op die mensen kunt rekenenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik werd donderdag gebeld door de hulpmiddelenleverancier van de gemeente waar mijn vader woont, dat ze zaterdag een nieuwe rolstoel zouden leveren. Afgesproken dat ze van tevoren zouden bellen, zodat wij er bij konden zijn, want ze moesten ook zaken mee terug nemen. Om 09.15 vanochtend zei ik tegen mijn man dat we maar beter gewoon konden gaan, want mijn ervaringen met die leverancier zijn niet heel goed. We kwamen om 09.45 aan bij mijn vader en ze waren inderdaad al geweest. Niet gebeld![]()
Hetgeen ze mee terug moesten nemen is dus ook niet meegenomen. Maar goed, hopelijk zit deze rolstoel wel beter.
Merkwaardig, wist ik echt niet. Kennelijk associeerde ik het nummer gewoon met die tijd en met die tv-serie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat dit nummer in Miami Vice is gebruikt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:33 schreef livelink het volgende:
Volgens buienradar komt er wel iets onze kant op inmiddels.
Nee, mijn man gaat ze woensdag wel brengen. Je wil er ook een keer vanaf zijn. Het werk groeit hen boven het hoofd. Vandaar dat ze nu ook op zaterdag een inhaalronde maakten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat een sukkels. Als je de spullen maar niet achterna gaat brengen. Laat ze er zelf maar voor terug komen.
Ik associeer dit totaal niet met BZN.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:35 schreef Symphonic het volgende:
BZN had hier ook een geweldige live uitvoering van
Die ken ik niet volgens mij.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:35 schreef Symphonic het volgende:
BZN had hier ook een geweldige live uitvoering van
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Kylie Minogue - In Your Eyes
Veel 90s vanavond...
Daar heb je je thema van het mapje.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Kylie Minogue - In Your Eyes
Veel 90s vanavond...
Dat deden ze in een theatervoorstelling. Ze hebben het niet uitgebracht.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik associeer dit totaal niet met BZN.
Earth and Fire ook niet, maar ach..quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wild Cherry was niet bepaald 90s. En dat nummer uit Miami Vice ook niet.
Nee hoor ik blijf lekker binnenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
En ga je zo meteen nog op pad? Ben je niet bang dat je zo midden in een bui beland?
Dit kan er maar één zijn toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik gaf dit ooit als (correcte) antwoord in een popquiz, maar de teamgenoten geloofden me niet en vulden een andere zangeres in...
Celine Dion zekerquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik gaf dit ooit als (correcte) antwoord in een popquiz, maar de teamgenoten geloofden me niet en vulden een andere zangeres in...
Ik kan het hier nog net hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik word altijd een beetje iebelig van een overdosis vibrato
Ja, nu begint het mij ook te storenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Dit is het allerbeste nummer van iemand die niet kan zingen ooit
Ik wou er net iets over zeggen. Hij zingt voortdurend wat te laag.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Dit is het allerbeste nummer van iemand die niet kan zingen ooit
Ik vind dit nu al hun op één na beste nummer ooit. Kun je nagaanquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:58 schreef Melting het volgende:
Even kijken wat jullie van dit bandje vinden.
Zijn timing is ook niet super, maar het plaatje is zo mooi geschetstquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou er net iets over zeggen. Hij zingt voortdurend wat te laag.
De gek op de heuvelquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:58 schreef Melting het volgende:
Deze vind ik dan wel mooi klinken zo op het eerste gehoorquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:58 schreef Melting het volgende:
Ik heb geen recht van spreken om hier iets over te zeggen. Ik heb ook zo'n duo dat steeds weer opduiktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |