abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220655171
Ik had geen idee van het jaartal hoor, het is zo’n deuntje dat je kent en dat volgens mij op wdr4 nogal eens voorbij komt, want voor m’n gevoel hoor ik het nog regelmatig
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:48:13 #52
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655175
*O* *O* *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:48:38 #54
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655182
M’n vakantiebandje O+
Alphaville sounds like a melody
pi_220655186
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:48 schreef MadMaster het volgende:
De lange versie?
Het einde daarvan is wel aardig…
Ik heb een versie van 4:32 minuten. Geen idee of dat lang genoeg is.
pi_220655187
Heeft Symph 80’s80’s weer aan op de autoradio?
pi_220655190
Ik zal even denken over een verzoekje... :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220655192
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:48 schreef MadMaster het volgende:
De lange versie?
Het einde daarvan is wel aardig…
Fantastisch inderdaad, zo stond hij op m’n bandje
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:50:52 #62
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655202
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:49 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ik heb een versie van 4:32 minuten. Geen idee of dat lang genoeg is.
Nee, te kort…
pi_220655203
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:50 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Moet niet hoor, mag wel :) Zie maar.
Tot hoe laat draai je? Hou je gewoon de Melting tijd aan?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220655206
quote:
88s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Tot hoe laat draai je? Hou je gewoon de Melting tijd aan?
In elk geval 23:30 uur, misschien 00:00 uur.
pi_220655207
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, te kort…
Oei. Schrale troost is dat er nog meerde lange nummers aan komen.
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:52:45 #66
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:53:25 #67
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655211
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Oei. Schrale troost is dat er nog meerde lange nummers aan komen.
Er zijn versies van ruim 18 minuten, maar de reguliere 12” is ongeveer 8 minuten…
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:54:24 #68
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655221
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft Symph 80’s80’s weer aan op de autoradio?
Dat werkt hier niet. Ik heb nu NDR2 op de FM
DAB+ is een drama hier.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220655223
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Sparks…
Ja had het straks bij New Order over een kopie. Hierna draai ik een nummer dat ook heel erg een soort "deel 2" van een eerdere hit is. Die eerdere hit is wel echt een iconische 70s track, dus waar het op lijkt, raad je snel.
pi_220655229
Van deze bestaan ook langere versies, maar ik heb het bij eentje van 4 minuten gehouden:

i Sparks - The Number One Song in Heaven
pi_220655235
ELO
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:56:40 #72
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655237
O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220655247
Een Britse Top 10-hit in 1979:

i Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp

(Wat mij betreft Mr. Blue Sky deel 2)
pi_220655252
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:58:36 #75
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655253
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Een Britse Top 10-hit in 1979:

i Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp

(Wat mij betreft Mr. Blue Sky deel 2)
Redelijk wel :Y
Mijn broer had alles van ze
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')