abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220655171
Ik had geen idee van het jaartal hoor, het is zo’n deuntje dat je kent en dat volgens mij op wdr4 nogal eens voorbij komt, want voor m’n gevoel hoor ik het nog regelmatig
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:48:13 #52
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655175
*O* *O* *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:48:38 #54
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655182
M’n vakantiebandje O+
Alphaville sounds like a melody
pi_220655186
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:48 schreef MadMaster het volgende:
De lange versie?
Het einde daarvan is wel aardig…
Ik heb een versie van 4:32 minuten. Geen idee of dat lang genoeg is.
pi_220655187
Heeft Symph 80’s80’s weer aan op de autoradio?
pi_220655190
Ik zal even denken over een verzoekje... :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220655192
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:48 schreef MadMaster het volgende:
De lange versie?
Het einde daarvan is wel aardig…
Fantastisch inderdaad, zo stond hij op m’n bandje
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:50:52 #62
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655202
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:49 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ik heb een versie van 4:32 minuten. Geen idee of dat lang genoeg is.
Nee, te kort…
pi_220655203
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:50 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Moet niet hoor, mag wel :) Zie maar.
Tot hoe laat draai je? Hou je gewoon de Melting tijd aan?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220655206
quote:
88s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Tot hoe laat draai je? Hou je gewoon de Melting tijd aan?
In elk geval 23:30 uur, misschien 00:00 uur.
pi_220655207
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Nee, te kort…
Oei. Schrale troost is dat er nog meerde lange nummers aan komen.
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:52:45 #66
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:53:25 #67
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655211
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Oei. Schrale troost is dat er nog meerde lange nummers aan komen.
Er zijn versies van ruim 18 minuten, maar de reguliere 12” is ongeveer 8 minuten…
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:54:24 #68
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655221
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft Symph 80’s80’s weer aan op de autoradio?
Dat werkt hier niet. Ik heb nu NDR2 op de FM
DAB+ is een drama hier.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220655223
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Sparks…
Ja had het straks bij New Order over een kopie. Hierna draai ik een nummer dat ook heel erg een soort "deel 2" van een eerdere hit is. Die eerdere hit is wel echt een iconische 70s track, dus waar het op lijkt, raad je snel.
pi_220655229
Van deze bestaan ook langere versies, maar ik heb het bij eentje van 4 minuten gehouden:

i Sparks - The Number One Song in Heaven
pi_220655235
ELO
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:56:40 #72
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655237
O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220655247
Een Britse Top 10-hit in 1979:

i Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp

(Wat mij betreft Mr. Blue Sky deel 2)
pi_220655252
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:58:36 #75
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655253
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Een Britse Top 10-hit in 1979:

i Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp

(Wat mij betreft Mr. Blue Sky deel 2)
Redelijk wel :Y
Mijn broer had alles van ze
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220655263
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
Jij ook bedankt, voor het luisteren :) Welterusten :W
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:59:50 #77
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220655265
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
Welterusten Doedezemaar.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:00:28 #78
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220655271
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:00:58 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220655276
Anders alvast natuurlijk hardstikke bedankt voor de fijne invalbeurt!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:01:12 #80
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655278
Destijds had ELO veel van deze symfonische rock songs met een soortgelijk tempo en ritme.
Ik vind dit minder een kopie van Mr. Blue Sky dan die song van New Order…
pi_220655279
Aangezien het bijna Koningsdag is, moest ik daar toch even iets mee. Dit nummer is op Spotify veruit het populairste nummer van deze band, hoewel het in Nederland - geloof ik - minder bekend is.
pi_220655283
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
Thanks en een fijne voortzetting van de avond :W
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:01:58 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:03:33 #85
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655295
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:02 schreef DJ11 het volgende:
De bandnaam wellicht wel:

i Go West - The King Of Wishful Thinking
Die ken ik wel, maar dit heeft kennelijk nooit indruk gemaakt…
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:04:42 #86
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655306
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:04 schreef MadMaster het volgende:
King, nu wel met een 12” versie…
Goed opgemerkt :)

i King - Love & Pride (Body and Soul mix)
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:05:30 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:05:49 #89
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655310
*O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220655313
Paul King van zanger tot VJ tot verkoper van cd's op TV
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220655318
quote:
88s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul King van zanger tot VJ tot verkoper van cd's op TV
Geen idee wat -ie nu doet. Een tijdje geleden heb ik nog een actuele foto van hem opgezocht, om die te gebruiken als visuele aanwijzing in The Connection (waarbij Pride van U2 het antwoord was). :+
pi_220655322
"She" O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220655323
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:08 schreef Shii het volgende:
Goedenavond. :W
Goedenavond Shii, welkom :W

Ik val in voor Melting, die in het Grote Sprookjesbos is verdwaald. 70s, 80s en 90s op het menu. Verzoekjes aanvragen kan via DM :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:09:36 #95
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655325
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:08 schreef Shii het volgende:
Goedenavond. :W
Bonsoir :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:10:03 #96
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655328
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
Wel winnen he?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:10:48 #97
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655335
Christopher Cross
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220655341
Ik deed ooit eens aan een popquiz mee, waarbij de makers een ronde "zonder thema" aankondigden. Vervolgens kregen we allemaal "Theme"-liedjes voor de kiezen. Stiekem zijn er daar best veel van.
pi_220655348
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:09 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Bonsoir :W
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:09 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Goedenavond Shii, welkom :W

Ik val in voor Melting, die in het Grote Sprookjesbos is verdwaald. 70s, 80s en 90s op het menu. Verzoekjes aanvragen kan via DM :)
quote:
88s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
"She" O+
Goedenavond allemaal. Het is weer even geleden dat ik hier was. Net thuis van een gezellig avondje uit eten en heerlijk even nagenieten hier met een muziekje. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')