Ik heb een versie van 4:32 minuten. Geen idee of dat lang genoeg is.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:48 schreef MadMaster het volgende:
De lange versie?
Het einde daarvan is wel aardig…
Fantastisch inderdaad, zo stond hij op m’n bandjequote:Op zaterdag 25 april 2026 22:48 schreef MadMaster het volgende:
De lange versie?
Het einde daarvan is wel aardig…
Moet niet hoor, mag welquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zal even denken over een verzoekje...![]()
Nee, te kort…quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een versie van 4:32 minuten. Geen idee of dat lang genoeg is.
Tot hoe laat draai je? Hou je gewoon de Melting tijd aan?quote:
In elk geval 23:30 uur, misschien 00:00 uur.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tot hoe laat draai je? Hou je gewoon de Melting tijd aan?
Er zijn versies van ruim 18 minuten, maar de reguliere 12” is ongeveer 8 minuten…quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei. Schrale troost is dat er nog meerde lange nummers aan komen.
Dat werkt hier niet. Ik heb nu NDR2 op de FMquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft Symph 80’s80’s weer aan op de autoradio?
Ja had het straks bij New Order over een kopie. Hierna draai ik een nummer dat ook heel erg een soort "deel 2" van een eerdere hit is. Die eerdere hit is wel echt een iconische 70s track, dus waar het op lijkt, raad je snel.quote:
Sparks - The Number One Song in Heaven
Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp
Redelijk welquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Een Britse Top 10-hit in 1979:Electric Light Orchestra - The Diary Of Horace Wimp
(Wat mij betreft Mr. Blue Sky deel 2)
Jij ook bedankt, voor het luisterenquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
Welterusten Doedezemaar.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
Thanks en een fijne voortzetting van de avondquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
Die ken ik wel, maar dit heeft kennelijk nooit indruk gemaakt…quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:02 schreef DJ11 het volgende:
De bandnaam wellicht wel:Go West - The King Of Wishful Thinking
Geen idee wat -ie nu doet. Een tijdje geleden heb ik nog een actuele foto van hem opgezocht, om die te gebruiken als visuele aanwijzing in The Connection (waarbij Pride van U2 het antwoord was).quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul King van zanger tot VJ tot verkoper van cd's op TV
Goedenavond Shii, welkomquote:
Wel winnen he?quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond Shii, welkom
Ik val in voor Melting, die in het Grote Sprookjesbos is verdwaald. 70s, 80s en 90s op het menu. Verzoekjes aanvragen kan via DM
Goedenavond allemaal. Het is weer even geleden dat ik hier was. Net thuis van een gezellig avondje uit eten en heerlijk even nagenieten hier met een muziekje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |