Ah, vandaar dat ik hem daar vanmiddag niet heb gezien.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
De koning is al vertrokken uit Dokkum hoor.
Is hij dat dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat @:brother52 niet de koning is?
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik hem daar vanmiddag niet heb gezien.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik hem daar vanmiddag niet heb gezien.
Jawel, halen ze met een kabel uit Groningenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen internetverb... - oh, wacht
Ben jij al terug van het spotten, Symph?quote:
quote:
Schaatsen kan je al?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]Dan moet ik eerst een heel stuk beter gaan kaatsen.
Komt door de herinneringen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:06 schreef livelink het volgende:
Wat een drukt hier. En dat voor Earth and Fire
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Het thema van deze map is me nog even niet duidelijk
La Bouche - Be My Lover
Geen idee of ik dat nog kan. De laatste keer was zo’n 30 jaar geleden.quote:
Ik zit nu weer in Holstein. En hier is geen weg vlak.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij al terug van het spotten, Symph?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit nu weer in Holstein. En hier is geen weg vlak.
Ik voel mijn wandeling van vanmiddag wel goed.
Prachtig stuk bos/weide/heidelandschap. Ik hoorde gisteren al spechten, vandaag ook werkelijk 2 soorten gezien. Ze laten hier de dode bomen met rust, dus een walhalla voor spechten, paddestoelen en vleermuizen. IJsvogeltjes kwamen voorbij. Van de week nog actief op zoek naar de waterspreeuw. Die zit ook in dat gebied.
Dat lijkt me nog best een lastige sportquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]Dan moet ik eerst een heel stuk beter gaan kaatsen.
Klinkt interessant..quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom straks na de voerbal ook wel meeluisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |