Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond allemaal. Het is weer even geleden dat ik hier was. Net thuis van een gezellig avondje uit eten en heerlijk even nagenieten hier met een muziekje.
Wij keken dat vroeger altijd. Ik was nog erg jong dus kan me er niet zoveel van herinneren, maar het is wel jeugdsentiment en het nummer herken ik meteen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snel geraden. Het kortste nummer uit deze uitzending:Sammy Davis Jr. - Baretta's Theme
The Doobie Brothers - Listen To The Music
Ik hoef er alleen maar eenquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Steely Dan - Reeling in the years![]()
'tje aan toe te voegen
Steely Dan - Reelin' In The Years
quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:17 schreef DJ11 het volgende:
In de vroege 70s al actief en tegenwoordig nog steeds.The Doobie Brothers - Listen To The Music
In de albumversie, omdat het kan
Als ik mijn Iron Maiden UI instel, ga je die dan ook draaien??quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:29 schreef DJ11 het volgende:
Komt allemaal door die UI van BomenverzamelingQueen - Killer Queen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik mij Iron Maiden UI instel, ga je die dan ook draaien??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |