Prachtig nummer, heb ze een keer in Tivoli gezien. Eigenlijk dat concert meer gehoord dan gezien, want ik was ziek en ben steeds naar de hal gevlucht vanwege de sigarettenrook.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het best een oké nummer. Heel vaag ken ik het ook ergens van.The Jayhawks - Take Me With You (When You Go)
Nou ja zeg…quote:Op woensdag 29 april 2026 11:25 schreef Melting het volgende:
Komende morgen (donderdag) draai ik helaas niet.
We hebben dan een kleine samenkomst met mijn oude baas die ik al 10 jaar niet meer gesproken heb.
Zaterdag ben ik wel weer!
De koning is al vertrokken uit Dokkum hoor.quote:
Zeg je nu dat @brother52 niet de koning is?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
De koning is al vertrokken uit Dokkum hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |