quote:Op dinsdag 28 april 2026 08:49 schreef Barreltje het volgende:
Ohja, een vraag aan de medische specialisten ( @:vlindertje89) ik betrapte gister een teek bij het NET aanbijten van mijn been. hem er meteen afgerukt. er is een rood plekje, maar geen witte ring er omheen.. is het raadzaam om toch de huisarts te contacteren?
Zo hoort dat. Ik ben geloof ik al 4, misschien ook 5x in hetzelfde hotel in telkens weer Düsseldorf geweest. 2x in Hamburg. Paar keer in Utrecht in dezelfde hut.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:34 schreef Clubsoda het volgende:
Och jongens, ik lig gewoon in de zon op het strandmaar dat vroege opstaan toch de moeite waard. In meerdere opzichten een betere reis dan 1,5 jaar terug. En een fijnere kamer (ik ben zo autistisch dat ik dolgraag nog een keer naar hetzelfde hotel wil)
"Same here"; voor 't eerst in 15 jaar dan.quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:28 schreef sigme het volgende:
Vandaag voor het eerst warm eten gegeten dat liefste had bereid en klaar was 5 minuten nadat ik thuiskwam. Is een nieuw experiment, ik ben heeeeel benieuwd hoe het gaat uitpassen.
Afgelopen 32 jaar heb ik alle gezamenlijke warme maaltijden bereid (mits zelfbereid).
Dit inderdaad @Tele6!quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:35 schreef Clubsoda het volgende:
Knap dat je in beweging bent gekomen Tele. Ik lees vooral ruimte voor verbetering in communicatie van beide kanten. Hoort er ook bij denk ik.
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 28 april 2026 16:34 schreef Clubsoda het volgende:
Och jongens, ik lig gewoon in de zon op het strandmaar dat vroege opstaan toch de moeite waard. In meerdere opzichten een betere reis dan 1,5 jaar terug. En een fijnere kamer (ik ben zo autistisch dat ik dolgraag nog een keer naar hetzelfde hotel wil)
Hebben ze hier ook, stoel (bijna bank eigenlijk) ook helemaal electronisch verstelbaarquote:
Ahja maar bij jou hebben ze geen stiktstof teveel he. Dan krijg je dat, al die dieren.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komt.
Dat zijn de mensen die zeggen dat we weilanden moeten opdoeken en vervangen door eindeloze akkers, want dat is beter voor dieren.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komt.
Maar ga je dan alsnog een rondje rennen? Even de deur uit en niets moeten.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:56 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik ben naar werk.
Heb met B gebeld halverwege de ochtend en die heeft me in stapjes in beweging gekregen.
Heb thuis even geprobeerd te werken en daadwerkelijk 3 slides gemaakt voor donderdag.
Heb m'n vieze boterhammen gegeten.
Over een paar minuten afspraak met stagiair.
Vanavond geen sportclub want B komt nu niet op tijd thuis van werk om op tijd te kunnen avondeten.
Misschien kan ik dan vanavond nog werken voor de deadlines.
Buizerd, bisamrat en gewone rat ook nog gespot.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komen
Hier zit ook genoeg wild in en rond de velden en bosrand.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komen
Tja, ik moet altijd wel smuiken als ik de vriendjes over de heide hoor op de Veluwe die in stand moet worden gehouden, want natuuuuur Patrick! Natuuur!! Terwijl de heide het resultaat is van ontbossing en kaalslag.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:53 schreef fietsie het volgende:
Ik vraag me bij Nederlandse natuur wel altijd af welke versie ze dan bedoelen; die uit de ijzertijd? Of de natuur gemaakt in de [vul maar een eeuw in] waarin land werd omgezet naar [vul maar een landschapstype in]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijdquote:Op dinsdag 28 april 2026 19:53 schreef fietsie het volgende:
Ik vraag me bij Nederlandse natuur wel altijd af welke versie ze dan bedoelen; die uit de ijzertijd? Of de natuur gemaakt in de [vul maar een eeuw in] waarin land werd omgezet naar [vul maar een landschapstype in]
* Jan_Onderwater zingt het dorp van Sonneveld en bladert in wat vergeelde Verkade albums.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijd
Nastrevenswaardige natuurtoestand = toestand om-en-nabij 1910
PS: Dit zuig ik niet uit mijn duim.
Dan moeten we maar eens beginnen met buldozeren in de randstad, da's een flinke hoeveelheid Vinex die dan plat kan.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijd
Nastrevenswaardige natuurtoestand = toestand om-en-nabij 1910
PS: Dit zuig ik niet uit mijn duim.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo hoort dat. Ik ben geloof ik al 4, misschien ook 5x in hetzelfde hotel in telkens weer Düsseldorf geweest. 2x in Hamburg. Paar keer in Utrecht in dezelfde hut.
Maar nu ben ik daar niet dus best wel jaloers. Wat is er allemaal beter dit keer?
Duitsland in de Middellandse Zeequote:
Welk hotel in Düsseldorf?quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo hoort dat. Ik ben geloof ik al 4, misschien ook 5x in hetzelfde hotel in telkens weer Düsseldorf geweest. 2x in Hamburg. Paar keer in Utrecht in dezelfde hut.
Maar nu ben ik daar niet dus best wel jaloers. Wat is er allemaal beter dit keer?
quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:12 schreef Clubsoda het volgende:
Duitsland in de Middellandse Zee
Mallorca . Heel mooi hier. Ze hebben ook natuur
Alleen dit al zou het fantastisch beter maken.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:03 schreef Clubsoda het volgende:
binnen het geluidsbereik van het avondentertainmentprogramma.
Haus der Geschichtequote:Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Fantasialand. Ik zie dat dat in de buurt is van Bonn, Duisburg en Keulen? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Landschaftspark Duisburgquote:Op woensdag 29 april 2026 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Plopsaland De Panne. Ik zie dat dat in de buurt is van de Belgische kust, Brugge en Gent? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Goed dat het nog gelukt is om boodschappen te doenquote:Op woensdag 29 april 2026 09:59 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
10 uur geslapen vannacht.
Niet meer gesport gister.
Omdat B gister later uit werk was, had ik boodschappen gedaan en pakketjes van het pakketpunt gehaald. Daarna echt geen puf meer om nog iets te doen met m'n avond.
Vanavond beter.
Niet lawaaiig met al die treinen?quote:Op woensdag 29 april 2026 07:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
https://25hours-hotels.com/de/duesseldorf/das-tour/
Prijzig maar leuke cocktailbar bovenin het hotelquote:Op woensdag 29 april 2026 07:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
https://25hours-hotels.com/de/duesseldorf/das-tour/
Turks eten in de Keupstrasse in Keulenquote:Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Fantasialand. Ik zie dat dat in de buurt is van Bonn, Duisburg en Keulen? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Lekker 's avonds relaxt hangen op de bank voor een domme serie of met een lekker boek is ook fijnquote:Op woensdag 29 april 2026 09:59 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
10 uur geslapen vannacht.
Niet meer gesport gister.
Omdat B gister later uit werk was, had ik boodschappen gedaan en pakketjes van het pakketpunt gehaald. Daarna echt geen puf meer om nog iets te doen met m'n avond.
Vanavond beter.
Nog nooit wat van gehoord. Meestal zitten we aan de andere kant.quote:Op woensdag 29 april 2026 10:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Niet lawaaiig met al die treinen?
Lang niet meer in DD geweest, moet van de zomer weer eens een paar Alt gaan drinken bij Ürige en gaan eten bij A Tavola in de Wall Strasse, kwam ik toen ik daar nog woonde wekelijks. Maar goed dat is 26-20 jaar geledenquote:Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog nooit wat van gehoord. Meestal zitten we aan de andere kant.
Maar ook eens op de 15e of 16e gezeten en zelfs de vette party in de cocktailbar niet gehoord.
Mooi dat er nog WBV zijn die hun maatschappelijke taak nog waarnemenquote:Op woensdag 29 april 2026 12:33 schreef Blues het volgende:
Gister had g een mail gestuurd naar de wbv waarom het huurhuis tegenover ons al maanden leeg staat.
Lange uitgebreide mail terug van de directeur hemzelf, dat er 6 bewoners van 'de Ark' komen die elders weg moeten.
Prima uitleg en fijn voor die mensen dat ze een plek hebben![]()
https://www.arkhaarlem.nl/
De shortlist voor Duitsland danquote:Op woensdag 29 april 2026 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja! Die gaat zeker op de shortlist.
De tips van @:borisz staan ook genoteerd.
Nou, op zich was het tot 22 uur en niet extreem hard. Maar vooral niet-compatibel met het dreumesritme. Nu we de lay-out van het hotel kenden, was het ook makkelijk te bedenken welk deel beter lag t.o.v. de muziek. Bij een nieuw hotel zou ik die info niet hebben. Dus dit was een verstandige keuzequote:Op woensdag 29 april 2026 07:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alleen dit al zou het fantastisch beter maken.
Maar als dat vorige keer wel was, begrijp ik minder waarom je teruggegaan bent.
De Bruinkolengroeves bij Lammersdorf, Hammbach en Garzweiler zijn ook een bezoek waard, een aantal gigantische afgravingen met de grootste machines ter wereld.quote:Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De shortlist voor Duitsland dan![]()
Ik hou echt van LaPaDu
In Essen (die in het Ruhrgebiet) heb je Zeche Zollverein, dat is ook echt gaaf. 28 juni ga ik er heen en doe een fototour op de Kokerei, dan kom je op plekken die anders afgesloten zijn.
Margarethenhöhe is ook leuk in Essen. Bijzonder stukje sociale woningbouw opgezet door mevrouw Krupp. Huizen zijn volgens mij allemaal monumenten, heel groen. Huren zijn betrekkelijk laag, maar daar staat tegenover dat wordt verlangd je tuin bij te houden. Geen tuinen met motorblokken of bankstellen of tegelvlaktes. Bovendien zag ik toen ik er was veel oldtimers en katten
Waarom zou je het eerst in een ei in de aarde doen en dat ei daarna in de aarde doen?quote:Op woensdag 29 april 2026 11:14 schreef Blues het volgende:
NiB alweer gedaan. Na de koffie een aarbeienplantexperiment (hep op feesboek gestaan)
* Aarbeizaadjes uit de aardbei pulken met een pincent.
* Ei leeg laten lopen, dakkie er dus af.
* In lege ei wat potgrond, daar de aardbeizaadjes inkiepen, nog een laagje grond erover, met spuitje beetje natmaken
* Zaadeibommetje in een grotere pot met aarde en af en toe water geven.
Benieuwd![]()
Iets met eierschaal geeft voeding verrijking ad grond zei het meisje op het filmpje.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom zou je het eerst in een ei in de aarde doen en dat ei daarna in de aarde doen?
Als ik al zelf zaadjes uit een aardbei zou halen, zou ik die gewoon in de aarde strooien.
Skywalk Garzweiler is leuk jaquote:Op woensdag 29 april 2026 13:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De Bruinkolengroeves bij Lammersdorf, Hammbach en Garzweiler zijn ook een bezoek waard, een aantal gigantische afgravingen met de grootste machines ter wereld.
Fuggerei, in Augsburg, een sociaal woningbouwproject uit de middeleeuwen door de bankiers Fugge opgezet en bestaat nog steeds
Okquote:Op woensdag 29 april 2026 15:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Iets met eierschaal geeft voeding verrijking ad grond zei het meisje op het filmpje.
Goeie cursus maar taal brengt ook probs mee natuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2026 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!
Fijn dat je goed geslapen hebt @:tele6 hier ook een goede nacht maar dan 6 uur, was ik ook al blij mee. Hopelijk is het op het werk goed gegaan en kan je het een tijdje wat rustiger aandoen.
Iew @@:blues da’s niet fijn zo’n aanstaande behandelingen, maar als het dan over is, is het zo’n opluchting.
En wat mooi van de invulling van het huis.
Vandaag de eerste dag van de cursus “omgaan met dwingend en agressief gedrag” heel leerzaam maar best veel in het hoofd nu.
Op de terugweg dacht ik “even naar de fietsenmaker om wat lucht in de banden” was volgens hem geen overbodige luxe en het fietste heel anders naar huis, wat een verschil.
Nu even verzinnen wat ik straks ga eten, duik maar de vriezer in.
Taal is inderdaad een ding, maar alle deelnemers werken bij vwn dus taalfrustratie is ons niet onbekendquote:Op woensdag 29 april 2026 16:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Goeie cursus maar taal brengt ook probs mee natuurlijk!
Scheelt he! Banden op spanning
Het is hier net avifauna tegenwoordig. 4 nesten van verschillende vogels, zingende Merels en consorten. Heerlijk met een biertje en een boek naar luisteren
Fijn dat ze allemaal aardig zijnquote:Op woensdag 29 april 2026 15:04 schreef Blues het volgende:
Nieuwe tandarts, kaatje met een c, is aardig en relaxedBlij met haar en de praktijk medewerkers.
Minder blij met de ontsteking en fistelbij afgebroken kies. Daar heeft ooit een tandarts 30jr geleden een wortelkanaalbehandeling gedaan. Dat hoeft niet opnieuw
![]()
Verklaart wel de pijn, de verdikking en de vaak hoofdpijn.
Vrijdag a.s. schoonmaken, en 20 mei kijken hoe het er voor staat en plan van aanpak.
Naar de Filmquote:Op woensdag 29 april 2026 18:00 schreef AnneX het volgende:
Weer eens wat anders: naar de ochtend film “Champagne” beter dan ik had gedacht. Huub Stapel deed het goed.
Ook een beetje vakantie met de roadtrip door wijngaarden (zoals wij eerder eens hebben gedaan). Acteur Ton Kas had weer een irritante rol.
Al eens eerder drie kwartier bijgezeten, dat ik bijna was weggelopen.
Hopelijk is hij als zichzelf een gulle innemende en charmante persoonlijkheid.
Daarna lunch op het terras en nu gapen van de bijbehorende glazen champagne Chardonnay.
Mooie oplossing van het huis! En fijn van de tandarts.
Dat van die aardbei is een interessant filmpje. Er zijn nog meer voorbeelden van. Wij lezen nog wel van het resultaat.
Blues en g. waren eens in Gent met fraaie muurschilderingen. Kijk daar eens op hun site. Nu zij er niet over begint, zeg ik het maar.
Die heb ik ook nog, nog 1 portie. Maar nu geen zin in. Geen idee wat ik nu ga eten, denk iets te zien met kip en rijst (etiket was erafquote:
quote:Op woensdag 29 april 2026 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog, nog 1 portie. Maar nu geen zin in. Geen idee wat ik nu ga eten, denk iets te zien met kip en rijst (etiket was eraf)
Dan kun je toch ook de hele aardbei inclusief de zaadjes in de grond stoppen!?quote:Op woensdag 29 april 2026 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waarom zou je het eerst in een ei in de aarde doen en dat ei daarna in de aarde doen?
Als ik al zelf zaadjes uit een aardbei zou halen, zou ik die gewoon in de aarde strooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardbeien uit zaad kweken doen alleen veredelaars.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:22 schreef AnneX het volgende:
Hoe zou een teler het doen? Die koopt stekkies van de kweker, vermoed ik.
Aha. Kwekers en telers had ik al.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Aarbeien uit zaad kweken doen alleen veredelaars.
Kwekers kweken aarbei uit stek en telers kopen de opgekweekte plantjes.
Aardbeien zaaien is een soort omgekeerde evolutie, leuk om mensen van de straat te houden
Ik vind het grappig om te proberen, meer nietquote:Op woensdag 29 april 2026 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Aardbeien uit zaad kweken doen alleen veredelaars.
Kwekers kweken aardbei uit stek en telers kopen de opgekweekte plantjes.
Aardbeien zaaien is een soort omgekeerde evolutie, leuk om mensen van de straat te houden
Wauwquote:Op woensdag 29 april 2026 20:13 schreef Blues het volgende:
De mural in Oostende, om daar nog ff op terug te komen, die ik het mooist vond in Oostende was deze:
[ afbeelding ]
Volgens mij leurt iedereen met tomatenplanten met uitlopersquote:Op woensdag 29 april 2026 20:25 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb aardbeien in een van mijn bakken staan, een van een paar plantjes in het eerste jaar, is die inmiddels behoorlijk vol. Iedereen die wil krijgt stekjes.
@:Lucky_strike Drs. P de party was inderdaad erg leuk! Lekker meegehumd met de grijze massa.
Correctie. We gaan blijkbaar naar Movie Park Germany, in de buurt van Essen, Duisburg en Dortmund.quote:Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Fantasialand. Ik zie dat dat in de buurt is van Bonn, Duisburg en Keulen? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Ik had ongevraagd al wat tips gegeven over Essenquote:Op woensdag 29 april 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Correctie. We gaan blijkbaar naar Movie Park Germany, in de buurt van Essen, Duisburg en Dortmund.
Nieuwe tips graag
quote:Op woensdag 29 april 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Correctie. We gaan blijkbaar naar Movie Park Germany, in de buurt van Essen, Duisburg en Dortmund.
Nieuwe tips graag
Ah cool, Warner Brothers Movie World.quote:
Ik vroeg me eerder deze week nog af of jij die roodharige vrouwelijke schutter in E'de was, meer nietquote:Op donderdag 30 april 2026 09:15 schreef Lonaa het volgende:
Foi. 2 dikke evenementen back to back is uh pittig. Maar wel heel gaaf.
Zal straks een iets uitgebreidere post maken maar wilde even laten weten dat ik nog steeds leef.
Hoe is het hier?
Ik ben ouder dan 31quote:Op donderdag 30 april 2026 09:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerder deze week nog af of jij die roodharige vrouwelijke schutter in E'de was, meer niet
Ja, foutjequote:
Die ga ik NU bekijken.quote:Op woensdag 29 april 2026 21:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had ongevraagd al wat tips gegeven over Essen
quote:Op woensdag 29 april 2026 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah cool, Warner Brothers Movie World.
Het laatste wat we met m'n zwager hebben gedaan voor ie niet meer kon lopen.
Van Uffelenquote:Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Gratis döner zelfsquote:Op donderdag 30 april 2026 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, foutjeJ dacht het ook dus het is maar goed dat we het nog even nakeken. Movie Park is gratis met ons Eftelingabonnement.
[..]
Die ga ik NU bekijken.
We zijn er ergens door de week in de laatste 2 weken van mei. Aantal dagen is ook nog onbekend.
Duitse doner
Mijn kind gaat tegenwoordig graag mee shoppen in D mits we een Doner stopje doenquote:
Is overwogen dat die mensen misschien geen kamer hadden omdat ze die niet nodig hadden en thuis net zo productief konden zijn?quote:Op donderdag 30 april 2026 10:05 schreef fietsie het volgende:
mensen die daar formeel een plek hebben bovengemiddeld veel thuiswerken (meer dan de formele afspraak), als ze in huis zijn uitwijken naar leegstaande werkplekken van de mensen met een kantoor, soms op andere afdelingen en ook minder aanwezig zijn bij (nooit verplichte) afdelingsmeetings, maar ook dan via een camera meekijken.
Op de herenafdelingquote:Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Ik weet niet of het nog zo is, maar de kapsalon bij de achteruitgang van Rotterdam Centraal was ~ 20 jaar geleden echt baas. Een jaar of 3 geleden zaten ze er iig nog.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:26 schreef derLudolf het volgende:
Wie verwacht fatsoenlijk eten, voor de ingang van een treinstation.
Mijn laatste (en eerste) bezoek aan Rotterdam zal zo'n 20 jaar terug zijn. In twintig jaar kan er veel veranderen, maar m'n mening over kaas nietquote:Op donderdag 30 april 2026 12:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nog zo is, maar de kapsalon bij de achteruitgang van Rotterdam Centraal was ~ 20 jaar geleden echt baas. Een jaar of 3 geleden zaten ze er iig nog.
* Oma vertelt
De mensen in de 2 kantoortuinen hebben sowieso nooit een eigen kamer gehad; deze mensen hebben echter wel allemaal aangegeven dat er als gevolg van het thuiswerken nogal eens informele afstemmingsmomenten geskipt worden, momenten die nu juist noodzakelijk zijn om mensen die aan precies hetzelfde werken in de goede koers te houden.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is overwogen dat die mensen misschien geen kamer hadden omdat ze die niet nodig hadden en thuis net zo productief konden zijn?
* Vanyel is team thuiswerken
Oh m'n moeders collega's zijn thuis wel een stuk efficiënter. Na werktijd zijn de boodschappen al gedaan en hangt de was al aan de lijnquote:Op donderdag 30 april 2026 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
En de veel-thuiswerkers laten geen hogere efficientie zien. Netjes gezegd.
Doner, al weken zinininquote:Op donderdag 30 april 2026 12:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn kind gaat tegenwoordig graag mee shoppen in D mits we een Doner stopje doen
quote:Fun fact: If the US didn't have school shooters, we wouldn't believe that they have any schools at all.
Nou ja, wat een idiote reactie van die huismeester ?!quote:Op donderdag 30 april 2026 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis!
He @:lonaa![]()
Afgelopen nacht heerlijk geslapen (was gesloopt) en wat doet dat een mens goed.
Bij de boot (een andere) “ruzie” gemaakt met de huismeester. Hij (zegt hij) heeft het recht om mijn fiets te verplaatsten en het slot los te knippen. Dacht het niet, er staat nergens een bordje “hier geen fietsen plaatsen”. Op mijn opmerking daarover kwam hij “dat recht heb ik wel” en liep snel weg (en ik ben niet snel dus kon er niet achteraan).
Kantoortuin vond ik een ellende, gelukkig had ik een plekje in een hoekje waar nauwelijks mensen onverwacht achter je stonden
Vanmiddag geen plannen (behalve boodschappen uitpakken) en vanavond eetclub etentje
Tja, goeie vraag.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Doner of school shootings?quote:Op donderdag 30 april 2026 13:20 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Mooi stukje cultuur erfgoed, zou eigenlijk bij de Unesco ingediend moeten worden.
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjesquote:Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Cavallaro voor mannenquote:Op donderdag 30 april 2026 15:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjes![]()
kost wat, gaat het ook lang mee
Ik koop vaak bij topvontage mn jurkjes en rokkenquote:Op donderdag 30 april 2026 15:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjes![]()
kost wat, gaat het ook lang mee
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon een stapel van 5 identieke Lee spijkerbroeken
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 30 april 2026 16:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey @Lonaa![]()
Nu in het zonnetje op de bank in de tuin aan het niksen. Heerlijk![]()
Ik ken geen mannen die zouden klagen als vrouwen ook gewoon 5 spijkerbroeken afwisselenquote:Op donderdag 30 april 2026 16:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.
Jurkjes en rokjes worden ook zeer gewaardeerd hier thuisquote:Op donderdag 30 april 2026 16:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen die zouden klagen als vrouwen ook gewoon 5 spijkerbroeken afwisselen
Dat dusquote:Op donderdag 30 april 2026 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon een stapel van 5 identieke Lee spijkerbroeken
quote:Op donderdag 30 april 2026 16:10 schreef Candaasje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en
, in die volgorde...
Ik zou dat werk echt nooit kunnen doenDierenartsen zijn voor mij stuk voor stuk helden
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Ik heb niet eens 5 spijkerbroekenquote:Op donderdag 30 april 2026 16:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ken geen mannen die zouden klagen als vrouwen ook gewoon 5 spijkerbroeken afwisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |