abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220668503
Jeezz uit interview met de burgemeester, 13 jaar :o
“De EHBO heeft het druk gehad met dronken jongeren, constateerde hij tijdens de Koningsnacht toen hij zelf een kijkje ging nemen. „Ik was daar om half negen en dan zag ik al eerste jongeren die in een andere wereld verkeerden. De jongste gisteren die door de EHBO geholpen moest worden was 13 jaar.”
We have far more in common than that which devides us..
pi_220668524
En *O* *O* *O* *O* 230 euro gewonnen in de Koningsdag loterij
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 27 april 2026 @ 22:17:14 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220668528
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeezz uit interview met de burgemeester, 13 jaar :o
“De EHBO heeft het druk gehad met dronken jongeren, constateerde hij tijdens de Koningsnacht toen hij zelf een kijkje ging nemen. „Ik was daar om half negen en dan zag ik al eerste jongeren die in een andere wereld verkeerden. De jongste gisteren die door de EHBO geholpen moest worden was 13 jaar.”
Da's toch niet raar? Hier geven ouders kisten bier onder de noemer "het alcoholverbod geldt niet achter de voordeur" aan groepen met jongeren die echt niet ouder zijn dan dat.
"Want wij deden dat vroeger ook en kijk maar hoe goed we het doen."
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220668579
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 22:17 schreef fietsie het volgende:

[..]
Da's toch niet raar? Hier geven ouders kisten bier onder de noemer "het alcoholverbod geldt niet achter de voordeur" aan groepen met jongeren die echt niet ouder zijn dan dat.
"Want wij deden dat vroeger ook en kijk maar hoe goed we het doen."
Dus niet, bewust de wet overtreden is nou niet echt een goed voorbeeld. Maar op 13 jarige leeftijd door de ehbo geholpen moeten worden vind ik wel heel jong (zegt dit ouwe wijf)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220668669
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 22:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dus niet, bewust de wet overtreden is nou niet echt een goed voorbeeld. Maar op 13 jarige leeftijd door de ehbo geholpen moeten worden vind ik wel heel jong (zegt dit ouwe wijf)
Mwah, ik vind er ook wel iets van als een 40-plusser naar de ehbo moet door alcoholgebruik :7 Ik vind dat op elke leeftijd eigenlijk wel een domme actie. Maakt me dat een nog ouder wijf?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220668697
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 20:02 schreef AnneX het volgende:

@:Cat-astrophe op het litteken op de heup zit een wondpleister en een afdekking met een slangetje en een pompje om het wondvocht af te zuigen zodat de wond droog blijft. Ben jij dat al tegengekomen?
Klinkt als een Prevena-pomp, een vacuüm spons die steriel over een chirurgische wond geplaatst wordt en afgedekt wordt met luchtdicht klevend folie, aangesloten op een pomp met een reservoir om wondvocht op te vangen. De eerste 7 dagen na een operatie om postoperatieve wondinfecties en verweking te voorkomen.
pi_220668777
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 22:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mwah, ik vind er ook wel iets van als een 40-plusser naar de ehbo moet door alcoholgebruik :7 Ik vind dat op elke leeftijd eigenlijk wel een domme actie. Maakt me dat een nog ouder wijf?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, ik vind het van iedereen die naar de ehbo moet ivm alcohol misbruik te idioot voor woorden, maar ja, de schade die dat veroorzaakt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220668782
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 22:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Klinkt als een Prevena-pomp, een vacuüm spons die steriel over een chirurgische wond geplaatst wordt en afgedekt wordt met luchtdicht klevend folie, aangesloten op een pomp met een reservoir om wondvocht op te vangen. De eerste 7 dagen na een operatie om postoperatieve wondinfecties en verweking te voorkomen.
O+
  maandag 27 april 2026 @ 23:23:17 #107
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220668785
Ik dronk op mijn 13e geloof ik mijn eerste Shandy of Sneeuwwitje :D En vond het helemaal niet lekker :@ Is later wel goedgekomen hehe, hoewel ik eigenlijk nooit veel drink. En té veel hoogst zelden.

Hier geen Koningsdag, ik was wel uitgenodigd in Buenos Aires, maar geen zin. Ah, nieuwe TV kwam vandaag eindelijk aan (oude doet raar, strepen door het beeld, niet echt meer de moeite van reparatie waard). Haal ik hem uit de doos, is het beeldscherm (erg) beschadigd :( Die kan dus weer retour afzender en mogen we nóg langer wachten :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220668791
Hier hadden we afgelopen zomer 2 comazuipers op hun 60e verjaardagsfeest.....
Nu hou ik ook wel van een drankje en soms drink je net iets te veel maar dit snap ik echt niet.
pi_220668827
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 22:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mwah, ik vind er ook wel iets van als een 40-plusser naar de ehbo moet door alcoholgebruik :7 Ik vind dat op elke leeftijd eigenlijk wel een domme actie. Maakt me dat een nog ouder wijf?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er wel mensen zijn die wat te zeggen hebben over het eerste deel van je spoiler ;). Tweede deel, helemaal eens.

Ik vind het verder inderdaad op elke leeftijd vrij genant om bij EHBO te eindigen door eigen alcoholgebruik, maar bij 25+ eigenlijk juist meer want die zouden beter in staat moeten zijn om de consequenties te overzien etc.

Verder hoi, wel heel moe maar kan nog niet slapen :') . Beetje spijt dat ik fysio morgenochtend verzet had van 9.30 naar 8.30 zodat ik erna op tijd nog naar uni kon, want station is dicht en ook wegwerkzaamheden dus ik werk thuis. Gelukkig wel maar 1 afspraak, kan ik de rest van de dingen die ik moet doen op eigen tempo doen. Hele week opzich wel genoeg dingen te doen, maar eigenlijk alleen woensdagmiddag iets wat echt op een uni moet, dus ik hoop dat ik daar iig fit genoeg voor ben. Mooiste zou zijn als ik gewoon morgen als herboren wakker word :Y .
pi_220668838
En wat ontzettend irritant @flipsen :(
pi_220669075
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 23:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik denk dat er wel mensen zijn die wat te zeggen hebben over het eerste deel van je spoiler ;). Tweede deel, helemaal eens.

Ik vind het verder inderdaad op elke leeftijd vrij genant om bij EHBO te eindigen door eigen alcoholgebruik, maar bij 25+ eigenlijk juist meer want die zouden beter in staat moeten zijn om de consequenties te overzien etc.

Verder hoi, wel heel moe maar kan nog niet slapen :') . Beetje spijt dat ik fysio morgenochtend verzet had van 9.30 naar 8.30 zodat ik erna op tijd nog naar uni kon, want station is dicht en ook wegwerkzaamheden dus ik werk thuis. Gelukkig wel maar 1 afspraak, kan ik de rest van de dingen die ik moet doen op eigen tempo doen. Hele week opzich wel genoeg dingen te doen, maar eigenlijk alleen woensdagmiddag iets wat echt op een uni moet, dus ik hoop dat ik daar iig fit genoeg voor ben. Mooiste zou zijn als ik gewoon morgen als herboren wakker word :Y .
:W :+ Ik ging er op aan, ja :D

Ik duim voor fitheid vandaag! Ik moest om kwart voor 4 op dus lag ik 2 uur wakker :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220669131
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 04:08 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:W :+ Ik ging er op aan, ja :D

Ik duim voor fitheid vandaag! Ik moest om kwart voor 4 op dus lag ik 2 uur wakker :')
Haha, I figured ;)

Kwart voor 4?! Voor vakantie hoop ik? Enjoy *O*

Ik sliep rond 2u eindelijk, nadat ik om 00.45 toch maar paracetamol had genomen. Ik kon niet slapen omdat ik het zoo heet had en bleek verhoging te hebben, en voelde me sowieso vrij matig, dus hoopte dat paracetamol met beide zou helpen. Dat bleek gelukkig het geval ^O^ . Wel alweer een uur wakker, dus uitgerust voel ik me nog niet bepaald :+ maar mocht net weer neusspray, dus hoop zo nog even in slaap te vallen tot de wekker om 7.30 weer gaat.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 06:32:39 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220669169
Bij de EHBO / op de spoedeisende hulp belanden door alcohol is toch ook een kwestie van onvoldoende training?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220669180
Of door een kut-thuissituatie gecombineerd met de verkeerde ‘vrienden’.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel ik ook weet dat een heel groot deel van de zuipers geen ‘goed’ excuus geeft hoor. Maar ik ben wat minder hard/snel in mijn oordeel geworden sindsdien.
pi_220669184
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 23:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik denk dat er wel mensen zijn die wat te zeggen hebben over het eerste deel van je spoiler ;)
Eerste wat ik dacht ook :D

Ik heb vroegah echt wel bijna genant veel gedronken maar het is me nog nooit gelukt daar medische zorg voor nodig te hebben (behalve als je de kanker meetelt, ben ik de enige die echt geen idee had dat die relatie zo sterk is?).

Als ik nu 1 alcoholische versnapering per jaar drink is het veel.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vanyel op 28-04-2026 08:44:11 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669187
Goedemorgen trouwens!

Met een beetje geluk deze week maar twee dagen werken :D ik kan er aan wennen!
(Vooral het vroege opstaan kan ik wel missen)

Verder nog niet teruggelezen, druk in de tuin bezig geweest deze dagen, rugtassen wezen passen (ik heb wat problemen met mijn rug zodra er gewicht in zo’n tas ligt… mijn rug is scheef en rechts steekt deze verder naar achteren. Dus het gewicht wordt daardoor verder van mijn lijf en niet gelijkmatig naar achteren geduwd.), een dagje bij schoonouders op de camping geweest en het avonturenpad met neefjes geklauterd, en vrijdag zelf nog taart staan bakken want mijn ouders en zus +partner kwamen vrijdagmiddag. Ik ben weer een jaartje dichter bij de 40 (50 voor @derLudolf ;) )
pi_220669194
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Eerste wat ik dacht ook :D

Ik heb vroegah echt wel bijna genant veel gedronken maar het is me nog nooit gelukt daar medische zorg voor nodig te hebben (behalve als je de kanker meetelt, ben ik de enige die echt geen idee had dat die relatie zo sterk is?).

Als ik nu alcoholische versnapering per jaar drink is het veel.
Oh nee dat was me ook onbekend. Kan me het wel ergens indenken door alle schade, maar dat is nu pas wanneer je het zegt. En ik zou ook niet precies kunnen zeggen welke vormen van kanker daarmee gepaard kunnen gaan. Roken heeft dat wat betreft een betere anti-lobby.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 07:18:11 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220669215
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Eerste wat ik dacht ook :D

Ik heb vroegah echt wel bijna genant veel gedronken maar het is me nog nooit gelukt daar medische zorg voor nodig te hebben (behalve als je de kanker meetelt, ben ik de enige die echt geen idee had dat die relatie zo sterk is?).

Als ik nu alcoholische versnapering per jaar drink is het veel.
Maar dat is toch niet aan te tonen dat het daardoor komt? Of wel :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 07:19:09 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220669217
Gefeliciteerd @Candaasje B:)B B:)B B:)B
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220669257
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 07:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Maar dat is toch niet aan te tonen dat het daardoor komt? Of wel :@
Nee. Op groepsniveau kun je wel een verband aantonen maar op individueel niveau is dat niet te achterhalen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220669258
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Eerste wat ik dacht ook :D

Ik heb vroegah echt wel bijna genant veel gedronken maar het is me nog nooit gelukt daar medische zorg voor nodig te hebben (behalve als je de kanker meetelt, ben ik de enige die echt geen idee had dat die relatie zo sterk is?).

Als ik nu alcoholische versnapering per jaar drink is het veel.
Jullie kennen me zo goed O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220669259
Gefeliciteerd Candaasje! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220669377
Gefeliciteerd @Candaasje! *O*

Ik ben echt moe :O de weervrouw op de radio had denk ik ook wat te weinig geslapen, want "de ochtend begint met wat buien, maar er valt geen regen" :D .

Zo na de fysio een paar mails sturen die urgent zijn, en dan duik ik denk ik even een uur mn bed weer in..
pi_220669383
Gefeliciteerd @Candaasje *G*
pi_220669396
Goedemorgen :W

Gefeliciteerd @Candaasje *O*
pi_220669413
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh nee dat was me ook onbekend. Kan me het wel ergens indenken door alle schade, maar dat is nu pas wanneer je het zegt. En ik zou ook niet precies kunnen zeggen welke vormen van kanker daarmee gepaard kunnen gaan. Roken heeft dat wat betreft een betere anti-lobby.
Die je zou verwachten, daar waar de alcohol stroomt (spijsverteringsstelsel en lever), maar ook borstkanker. Een die relatie is een stuk minder intuïtief te verwachten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669424
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 07:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Maar dat is toch niet aan te tonen dat het daardoor komt? Of wel :@
Nee hoor. Individueel zijn er te veel factoren om dat 1 op 1 te herleiden naar iets (behalve bij de bekende genetische shit).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669428
Ik vergat de 1 in het aantal alcohols dat ik nu drink. Lekker loos.


Tevens gefeliciteerd :s)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669429
Kwartet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669436
Ik had al op werk moeten zijn, maar ik ben halverwege m'n fietsrit omgedraaid en weer naar huis gereden.

Nu was plan B om tot 12:30 thuis te werken en dan na de lunch naar werk te gaan maar dan moet ik nu wel gaan werken ipv op de vloer van de gang zitten. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220669444
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Roken heeft dat wat betreft een betere anti-lobby.
Die anti-lobby begint nu bij bier (op een of andere manier is dat kennelijk de enige alcohol die telt) begint nu wel steeds meer op gang te komen.
En groot gelijk dat het dat doet.
  dinsdag 28 april 2026 @ 08:49:36 #132
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220669448
morguh!

Gefeliciteerd @Candaasje !

MBT kanker en redenen waarom je het krijgt, ik zag ooit eens een tabel met aan de linker kan % kans dat je er door kanker kreeg en aan de rechter kan % kans dat het goed is voor je.. en voor veel categorien kwamen die twee best overeen ( ok niet roken natuurlijk :P , meer iets kleins als boter op je hoofd of 2 glazen wijn per dag oid... )

sindsdien probeer ik gewoon gematigs dingen te doen...

Ohja, een vraag aan de medische specialisten ( @vlindertje89 :+ ) ik betrapte gister een teek bij het NET aanbijten van mijn been. hem er meteen afgerukt. er is een rood plekje, maar geen witte ring er omheen.. is het raadzaam om toch de huisarts te contacteren?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 28 april 2026 @ 08:55:56 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220669477
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik had al op werk moeten zijn, maar ik ben halverwege m'n fietsrit omgedraaid en weer naar huis gereden.

Nu was plan B om tot 12:30 thuis te werken en dan na de lunch naar werk te gaan maar dan moet ik nu wel gaan werken ipv op de vloer van de gang zitten. :')
oh Tele, heel herkenbaar van je spoiler hoor :*
ik heb ook de halve winter zitten wachten op chef, maar ben nu weer in staat om m'n eigen plannen te maken.

het is allemaal helemaal normaal, en onderdeel van je samen-voeg- process. samen leren leven is nou eenmaal echt niet altijd makkelijk. en jij moet ook nog meer voor je plekje vechten in het huis.
leer momentje, en er samen ujit komen. en inderdaad zelf je eigen dingen vinden om te doen. en de volgende keer moet B maar een keer op jou wachten
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 april 2026 @ 08:57:39 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220669481
Gefeliciteerd Candaasje *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220669495
Mogge!

Nog gefeliciteerd @Candaasje *O*

Och @Tele6 wat moeilijk dit -O- Is even een flinke ronde hardlopen een idee? Hoofd leeghollen en dan nog wat werken?

Hier wel een slechte nacht. Werd wakker om 5.15 en daarna niet meer gesy, verstopte neus (al een paar dagen). Geen neusspray genomen want ben heel snel verslaafd aan dat spul. Dus door de mond ademen dus droge mond dus slokje water op repeat. Zojuist bedacht ik me dat ik m’n hoofdeinde omhoog had moeten doen, misschien had dat wat geholpen.

Zo naar de boten
We have far more in common than that which devides us..
pi_220669502
Al gelukt om op te staan Tele?

Kan gewoon elk moment he, is nooit te laat en kans verloren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669616
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Nog gefeliciteerd @:candaasje *O*

Och @:tele6 wat moeilijk dit -O- Is even een flinke ronde hardlopen een idee? Hoofd leeghollen en dan nog wat werken?
Ik had eigenlijk gepland om vanavond naar de sportclub te gaan. Weet nu ook niet meer of dat gaat gebeuren. Maar dan kan ik niet nu alvast gaan rennen.
quote:
Hier wel een slechte nacht. Werd wakker om 5.15 en daarna niet meer gesy, verstopte neus (al een paar dagen). Geen neusspray genomen want ben heel snel verslaafd aan dat spul. Dus door de mond ademen dus droge mond dus slokje water op repeat. Zojuist bedacht ik me dat ik m’n hoofdeinde omhoog had moeten doen, misschien had dat wat geholpen.

Zo naar de boten
Wat balen van je verstopte neus!
Beterschap :*
pi_220669657
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Al gelukt om op te staan Tele?

Kan gewoon elk moment he, is nooit te laat en kans verloren.
Nee ik zit nog -O-

B is me ook allemaal appjes aan het sturen over wat ik met mn dag zou kunnen doen.

Ik moet iig om 14:00 op werk zijn voor afspraak met m'n stagiair. Voor de rest weet ik niet meer wat ik moet doen.

Ik ben het al de hele ochtend voor mezelf aan het verpesten. Heb ook voor de lunch alleen maar boterhammen gemaakt met beleg dat ik eigenlijk niet echt lekker vind. Handig wel weer :')
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:38:13 #139
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220669712
Gefeliciteerd @Candaasje *O* :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220669716
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee ik zit nog -O-

B is me ook allemaal appjes aan het sturen over wat ik met mn dag zou kunnen doen.

Ik moet iig om 14:00 op werk zijn voor afspraak met m'n stagiair. Voor de rest weet ik niet meer wat ik moet doen.

Ik ben het al de hele ochtend voor mezelf aan het verpesten. Heb ook voor de lunch alleen maar boterhammen gemaakt met beleg dat ik eigenlijk niet echt lekker vind. Handig wel weer :')
Dan is je eerste stap opstaan en omdat je het verdient gewoon omdat je jij bent nieuwe lunch maken met lekker beleg (of het beleg switchen).
Als je dat gedaan hebt, zie je wel verder.

Je hoeft niet meteen te weten wat je tot 14u doet. Als je maar je eerstvolgende stap weet.
Tot 3 tellen en bij 3 beginnen met opstaan ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:53:20 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220669767
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:04:19 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220669856
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dan is je eerste stap opstaan en omdat je het verdient gewoon omdat je jij bent nieuwe lunch maken met lekker beleg (of het beleg switchen).
Als je dat gedaan hebt, zie je wel verder.

Je hoeft niet meteen te weten wat je tot 14u doet. Als je maar je eerstvolgende stap weet.
Tot 3 tellen en bij 3 beginnen met opstaan ^O^
O+
Spoilers!
pi_220670151
@Tele6 lastig lastig…aanpak van Vanyel klinkt goed.
Stap voor stap vandaag…😘
pi_220670512
@Tele6 :*

Wij hadden deze 'opstart' problemen ook en heel soms, na 22 jaar samenwonen, komen ze nog wel eens terug.
Omdat ik mijn mond niet open doe o|O

[ Bericht 38% gewijzigd door Blues op 28-04-2026 11:36:21 ]
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:30:53 #145
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220670599
Feliz cumpleaños voor @Candaasje
Beterschap voor @vlindertje89
En een "komt goed" voor @Tele6, mannen zijn nou eenmaal zo... (tot ze de juiste partner tegenkomen, heb ik wel eens het idee)

quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:49 schreef Barreltje het volgende:
morguh!

Gefeliciteerd @:Candaasje !

MBT kanker en redenen waarom je het krijgt, ik zag ooit eens een tabel met aan de linker kan % kans dat je er door kanker kreeg en aan de rechter kan % kans dat het goed is voor je.. en voor veel categorien kwamen die twee best overeen ( ok niet roken natuurlijk :P , meer iets kleins als boter op je hoofd of 2 glazen wijn per dag oid... )
Enne, @Barreltje: typfout? :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220670626
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:47 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen trouwens!

Met een beetje geluk deze week maar twee dagen werken :D ik kan er aan wennen!
(Vooral het vroege opstaan kan ik wel missen)

Verder nog niet teruggelezen, druk in de tuin bezig geweest deze dagen, rugtassen wezen passen (ik heb wat problemen met mijn rug zodra er gewicht in zo’n tas ligt… mijn rug is scheef en rechts steekt deze verder naar achteren. Dus het gewicht wordt daardoor verder van mijn lijf en niet gelijkmatig naar achteren geduwd.), een dagje bij schoonouders op de camping geweest en het avonturenpad met neefjes geklauterd, en vrijdag zelf nog taart staan bakken want mijn ouders en zus +partner kwamen vrijdagmiddag. Ik ben weer een jaartje dichter bij de 40 (50 voor @:derLudolf ;) )
Van O+ te ! *O*
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:43:37 #147
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220670678
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dan is je eerste stap opstaan en omdat je het verdient gewoon omdat je jij bent nieuwe lunch maken met lekker beleg (of het beleg switchen).
Als je dat gedaan hebt, zie je wel verder.

Je hoeft niet meteen te weten wat je tot 14u doet. Als je maar je eerstvolgende stap weet.
Tot 3 tellen en bij 3 beginnen met opstaan ^O^
Dit! Verwen jezelf even ipv te straffen. Als je lief bent voor jezelf is het ook makkelijker de volgende stap te nemen. :* @Tele6
pi_220670860
Van Harte @Candaasje 🎉🎂
pi_220670864
Mijn lucky lunch

e0d982a90e2bc3d25dec85470ed8ad0d50b6b4b6.jpg?1777371699
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220671040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:30 schreef flipsen het volgende:
mannen zijn nou eenmaal zo... (tot ze de juiste partner tegenkomen, heb ik wel eens het idee)
Heb je mijn vrouw wel eens ontmoet? }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:58:53 #151
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220671049
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb je mijn vrouw wel eens ontmoet? }:|
Nog niet, maar boek een reisje naar Argentinië en we gaan gezellig eten met zijn drietjes O+ Of viertjes, als mijn vrouw ook mee wil :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220671053
quote:
80s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:58 schreef flipsen het volgende:

[..]
Nog niet, maar boek een reisje naar Argentinië en we gaan gezellig eten met zijn drietjes O+ Of viertjes, als mijn vrouw ook mee wil :P
:D
Prijzig dinertje wel
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:03:11 #153
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220671072
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D
Prijzig dinertje wel
Diner betaal ik he 8-)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220671319
Nou ik ben naar werk.

Heb met B gebeld halverwege de ochtend en die heeft me in stapjes in beweging gekregen.

Heb thuis even geprobeerd te werken en daadwerkelijk 3 slides gemaakt voor donderdag.

Heb m'n vieze boterhammen gegeten.

Over een paar minuten afspraak met stagiair.

Vanavond geen sportclub want B komt nu niet op tijd thuis van werk om op tijd te kunnen avondeten.

Misschien kan ik dan vanavond nog werken voor de deadlines.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 13:58:24 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220671327
¤100 verloren dit weekend. Goudbaar gekocht vrijdag, is nu ¤100 goedkoper :(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220671452
Goed zo @Tele6 👍🏼
Vind je dat selluf ook?

Euh..je kunt toch ook eten zonder B.? Magnetron of oven evt.
pi_220671813
Pfff hartverzakking net. Bij “onze” boot (waar wij kantoor hebben) is 2 jaar geleden een fietsenrek geplaatst (na veel gezeur) met een hek, voor ons, bewaking en coa. Dat was een paar weken geleden al een stuk kleiner (en lastiger te openen, maar altijd was er wel een bewoner om te helpen). Vanochtend was er geen rek, geen hek, geen bordje) dus de fiets achterveen ander hek gezet en bewaker geïnformeerd. Ga ik weg, fiets ook weg. Nergens te vinden, ook niet bij de fietsen van de bewoners, dikke paniek bij mij, ik kom lopend niet eens de kade af. Bewaker belt naar iemand, die geeft aan dat de huismeester van de locatie gebeld moet worden. En jawel, de fiets is een heel eind verplaatst. De bewaker heeft m voor me opgehaald zodat ik niet zover hoefde te lopen. Maar echt, dat ding staat vast met 3 sloten, (het was dus flink sjouwen met z’s zware fiets) wanneer de huismeester 20 meter de boot was ingelopen was hij bij ons geweest om te vragen hoe en wat. Iedereen (bewoners, staf van de boten, bewaking) weet dat ik slecht loop, welke fiets van mij is en waar ik werk.
Ben behoorlijk pissig, morgen bespreken met de TL.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220671917
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:49 schreef Barreltje het volgende:
Ohja, een vraag aan de medische specialisten ( @:vlindertje89 :+ ) ik betrapte gister een teek bij het NET aanbijten van mijn been. hem er meteen afgerukt. er is een rood plekje, maar geen witte ring er omheen.. is het raadzaam om toch de huisarts te contacteren?
_O-

Voor in NL:
- teek zo snel mogelijk verwijderen met een pincet/tekentang (recht eruit halen, niet draaien, tenzij in instructie van je tekentang expliciet zegt draaien)
- contact met huisarts(enpost) op dezelfde dag bij mogelijk >24u in huid gezeten bij verwijderen
- let op of je klachten krijgt die passen bij de ziekte van Lyme. In de komende dagen tot weken: een vlek of ring waar de teek zat of op een andere plek van je lichaam. In de komende dagen tot maanden: een ziek gevoel, hoofdpijn, pijn in je gewrichten of minder kracht

Ik weet alleen niet hoe het zit met de adviezen voor in jouw land, want volgens mij zijn deze adviezen ook deels gebaseerd op de prevalentie van Lyme danwel andere ziekten in de teken in NL en dat kan anders zijn in jouw land. Dus ik zou kijken of ze daar ergens ook een soort rivm hebben waar je het kan opzoeken, en anders ff je huisarts bellen voor advies.
pi_220672279
Och jongens, ik lig gewoon in de zon op het strand O+ maar dat vroege opstaan toch de moeite waard. In meerdere opzichten een betere reis dan 1,5 jaar terug. En een fijnere kamer (ik ben zo autistisch dat ik dolgraag nog een keer naar hetzelfde hotel wil) O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220672288
Knap dat je in beweging bent gekomen Tele. Ik lees vooral ruimte voor verbetering in communicatie van beide kanten. Hoort er ook bij denk ik.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:57:50 #161
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220672413
Zo. GSB-tje vanavond. Een gezonde smulbak. Wortel, radijs, augurkjes, olijven, walnoten, feta, honing en mosterd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220672470
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:34 schreef Clubsoda het volgende:
Och jongens, ik lig gewoon in de zon op het strand O+ maar dat vroege opstaan toch de moeite waard. In meerdere opzichten een betere reis dan 1,5 jaar terug. En een fijnere kamer (ik ben zo autistisch dat ik dolgraag nog een keer naar hetzelfde hotel wil) O+
Zo hoort dat. Ik ben geloof ik al 4, misschien ook 5x in hetzelfde hotel in telkens weer Düsseldorf geweest. 2x in Hamburg. Paar keer in Utrecht in dezelfde hut.
Maar nu ben ik daar niet dus best wel jaloers. Wat is er allemaal beter dit keer?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220672594
Vandaag voor het eerst warm eten gegeten dat liefste had bereid en klaar was 5 minuten nadat ik thuiskwam. Is een nieuw experiment, ik ben heeeeel benieuwd hoe het gaat uitpassen.

Afgelopen 32 jaar heb ik alle gezamenlijke warme maaltijden bereid (mits zelfbereid).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:03:43 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220672769
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:28 schreef sigme het volgende:
Vandaag voor het eerst warm eten gegeten dat liefste had bereid en klaar was 5 minuten nadat ik thuiskwam. Is een nieuw experiment, ik ben heeeeel benieuwd hoe het gaat uitpassen.

Afgelopen 32 jaar heb ik alle gezamenlijke warme maaltijden bereid (mits zelfbereid).
"Same here"; voor 't eerst in 15 jaar dan.

Ik ga geen restaurantreview schrijven :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220672849
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:35 schreef Clubsoda het volgende:
Knap dat je in beweging bent gekomen Tele. Ik lees vooral ruimte voor verbetering in communicatie van beide kanten. Hoort er ook bij denk ik.
Dit inderdaad @Tele6!

Hij had kunnen aangeven of hij dacht dat jullie erna samen nog wat zouden kunnen doen of niet, jij had toen hij het aangaf dat kunnen vragen. Dat is helemaal niet erg, daar leren jullie weer van. Belangrijkste lijkt me het nog een keertje te bespreken als jullie allebei in een goede headspace zijn. Om even samen te kijken wat er bij hem gebeurde, wat bij jou, wat dat voor gevolgen had voor beide en wat jullie een volgende keer anders zouden kunnen doen voor een andere afloop. Het is denk ik wel logisch dat dat nu nog niet helemaal gelukt is, nu je nog in de emotie etc zit.

En kun je niet brood avondeten en alsnog sporten? Of gewoon eten en erna even een rondje rennen om je hoofd leeg te maken? Heel goed dat je naar de uni geweest bent nog iig ^O^
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:29:32 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220672965
hier vanavond philly cheese steak O+

en nu dat chef thuis is, wordt er bijna iedere dag voor me gekookt *) :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:34:59 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220673008
Ik had dit weekend kookmojo en iets met freezerburn in de vriezer, wat resulteerde in "Nederlands Chinees-Indisch Restaurant Babi-Pangang", op basis van een Youtubekanaal van een mevrouw die een restaurant uit die categorie is opgegroeid.



[ Bericht 15% gewijzigd door fietsie op 28-04-2026 18:50:27 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220673016
In de bios, in een soort ligstoelen 😉
We have far more in common than that which devides us..
pi_220673056
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 16:34 schreef Clubsoda het volgende:
Och jongens, ik lig gewoon in de zon op het strand O+ maar dat vroege opstaan toch de moeite waard. In meerdere opzichten een betere reis dan 1,5 jaar terug. En een fijnere kamer (ik ben zo autistisch dat ik dolgraag nog een keer naar hetzelfde hotel wil) O+
Fijne vakantie *O* Waar ergens? O+
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:50:21 #170
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220673154
Laatste keer dat vrouwlief gekookt heeft... hm, ben ik alweer vergeten eigenlijk. Ik zal het weer eens op tafel gooien (pun intended) :D Nah, ik vind het wel best, maar 2x per dag vind ik eigenlijk 1x teveel. Dus ik was al een tijdje op zoek naar "viandas saludables", ofwel (huis)gemaakte kant-en-klaar maaltijden die je kan bestellen en dan thuis opwarmen. Wel gezonder dan die AH thuismaaltijden enzo (hebben ze hier uberhaubt niet), ben eigenlijk wel benieuwd. En het is goedkoper dan zelf kopen en koken heb ik al gemerkt :') Alleen nog eentje vinden die hier een beetje in de buurt is.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:51:15 #171
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220673161
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
In de bios, in een soort ligstoelen 😉
Hebben ze hier ook, stoel (bijna bank eigenlijk) ook helemaal electronisch verstelbaar :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 19:16:11 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220673302
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komen

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 28-04-2026 20:15:25 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:17:06 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220673309
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komt.
Ahja maar bij jou hebben ze geen stiktstof teveel he. Dan krijg je dat, al die dieren. :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220673498
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komt.
Dat zijn de mensen die zeggen dat we weilanden moeten opdoeken en vervangen door eindeloze akkers, want dat is beter voor dieren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:53:34 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220673566
Ik vraag me bij Nederlandse natuur wel altijd af welke versie ze dan bedoelen; die uit de ijzertijd? Of de natuur gemaakt in de [vul maar een eeuw in] waarin land werd omgezet naar [vul maar een landschapstype in]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:55:42 #176
63722 z80
I fink you freaky
pi_220673581
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:56 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik ben naar werk.

Heb met B gebeld halverwege de ochtend en die heeft me in stapjes in beweging gekregen.

Heb thuis even geprobeerd te werken en daadwerkelijk 3 slides gemaakt voor donderdag.

Heb m'n vieze boterhammen gegeten.

Over een paar minuten afspraak met stagiair.

Vanavond geen sportclub want B komt nu niet op tijd thuis van werk om op tijd te kunnen avondeten.

Misschien kan ik dan vanavond nog werken voor de deadlines.
Maar ga je dan alsnog een rondje rennen? Even de deur uit en niets moeten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 20:17:14 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220673656
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komen
Buizerd, bisamrat en gewone rat ook nog gespot.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:20:56 #178
63722 z80
I fink you freaky
pi_220673681
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komen
Hier zit ook genoeg wild in en rond de velden en bosrand.
Tevens zijn de meeuwen achter de ploeg vervangen door ooievaars en wat reigers.
Deze zijn wel kieskeuriger, maar ook veel minder angstig. Blijven rustig dooreten terwijl de tractor de baan er naast omploegt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:25:28 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220673717
Afgelopen week in het noorden van Duitsland heel veel herten en hazen in de weilanden gezien en 3 keer een overstekende marter.
Die laatste zie je dan ook regelmatig geplet op de weg liggen…
pi_220673739
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
In de bios, in een soort ligstoelen 😉
Welke film? Leuk! En wat een verhaal van je fietsverplaatsing :(
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:34:02 #181
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220673801
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:53 schreef fietsie het volgende:
Ik vraag me bij Nederlandse natuur wel altijd af welke versie ze dan bedoelen; die uit de ijzertijd? Of de natuur gemaakt in de [vul maar een eeuw in] waarin land werd omgezet naar [vul maar een landschapstype in]
Tja, ik moet altijd wel smuiken als ik de vriendjes over de heide hoor op de Veluwe die in stand moet worden gehouden, want natuuuuur Patrick! Natuuur!! Terwijl de heide het resultaat is van ontbossing en kaalslag.
En dezelfde experts vonden de Oostvaardersplassen niet natuur genoeg, plempte er grote grazers in die het kaalvraten.
pi_220673807
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:53 schreef fietsie het volgende:
Ik vraag me bij Nederlandse natuur wel altijd af welke versie ze dan bedoelen; die uit de ijzertijd? Of de natuur gemaakt in de [vul maar een eeuw in] waarin land werd omgezet naar [vul maar een landschapstype in]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijd
Nastrevenswaardige natuurtoestand = toestand om-en-nabij 1910

PS: Dit zuig ik niet uit mijn duim.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:36:39 #183
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220673821
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijd
Nastrevenswaardige natuurtoestand = toestand om-en-nabij 1910

PS: Dit zuig ik niet uit mijn duim.
* Jan_Onderwater zingt het dorp van Sonneveld en bladert in wat vergeelde Verkade albums.
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:44:33 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220673885
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijd
Nastrevenswaardige natuurtoestand = toestand om-en-nabij 1910

PS: Dit zuig ik niet uit mijn duim.
Dan moeten we maar eens beginnen met buldozeren in de randstad, da's een flinke hoeveelheid Vinex die dan plat kan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220674002
Over: dat er voor je gekookt wordt elke dag, die luxe heb ik ook al jaren met g. *O* O+
Nou had ik het idee geopperd dat ik de vrijdagen, g's vrijwilligerswerkdag zou koken, want nu altijd thuis.

Paar keer gedaan, geen enorm succes en ik vind het lastig en ook niet zo leuk :P . De dingen die ik wel leuk vind om te maken, zijn niet helemaal, of helemaal niet :D zijn smaak.
Wij verschillen sowieso erg van smaak..en elke keer wat lastig iets te bedenken dat we allebei lusten.

Dus vanaf a.s. vrijdags koop ik wel wat makkelijks of k&k bij de slager of zo.

Bakken prima maar koken :N :{w :7
pi_220674089
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zo hoort dat. Ik ben geloof ik al 4, misschien ook 5x in hetzelfde hotel in telkens weer Düsseldorf geweest. 2x in Hamburg. Paar keer in Utrecht in dezelfde hut.
Maar nu ben ik daar niet dus best wel jaloers. Wat is er allemaal beter dit keer?
O+


Met reis bedoel ik letterlijk de reis. Die hing de vorige keer van files, vertragingen en wachten aan elkaar. Met een kind van 1,5. Twee keer zo oud is een heel stuk beter te handelen. De kamer is beter omdat de vorige een invalidekamer was en daarin heb je geen kek bureautje en ook geen wastafelmeubel. Vooral weinig plek om je shit op kwijt te kunnen. En toen zaten we best binnen het geluidsbereik van het avondentertainmentprogramma. Nu goddank niet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220674164
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Fijne vakantie *O* Waar ergens? O+
Duitsland in de Middellandse Zee :s)
Mallorca . Heel mooi hier. Ze hebben ook natuur :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:15:25 #188
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220674191
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zo hoort dat. Ik ben geloof ik al 4, misschien ook 5x in hetzelfde hotel in telkens weer Düsseldorf geweest. 2x in Hamburg. Paar keer in Utrecht in dezelfde hut.
Maar nu ben ik daar niet dus best wel jaloers. Wat is er allemaal beter dit keer?
Welk hotel in Düsseldorf?
pi_220674564
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:12 schreef Clubsoda het volgende:


Duitsland in de Middellandse Zee :s)
Mallorca . Heel mooi hier. Ze hebben ook natuur :+
:o

:D genietze :*
pi_220675251
En weer thuis. Mijn mede lesgeefster uit 2015/2016 zat er ook en we zijn wat gaan drinken na afloop. Zo even opzoeken hoe ze heet, heb wel een idee maar ben niet helemaal zeker. Bijkletsen was wel erg gezellig.

Het was de film “Klantreis” over inburgering in Breda. Diverse begeleiders werden gevolgd, diverse workshops, opleidingen en cursussen die mensen moeten volgen (beschamend af en toe) maar ook twee zussen van Ethiopisch/Saoedische afkomst (toffe dames ) en een Syrisch gezin (ik heb hoop voor de 3 dochters maar de rest van het gezin, dat gaat echt niet goed komen, niet uit onwil maar uit onwetendheid).

De film komt eind oktober op tv maar @Lucky_Strike het is echt een aanrader om m eerder te kijken als het je lukt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220675970
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:03 schreef Clubsoda het volgende:
binnen het geluidsbereik van het avondentertainmentprogramma.
Alleen dit al zou het fantastisch beter maken.
Maar als dat vorige keer wel was, begrijp ik minder waarom je teruggegaan bent.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220675973
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Welk hotel in Düsseldorf?
https://25hours-hotels.com/de/duesseldorf/das-tour/
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 29 april 2026 @ 08:36:05 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220676090
Wij gaan binnenkort naar Fantasialand. Ik zie dat dat in de buurt is van Bonn, Duisburg en Keulen? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Spoilers!
  woensdag 29 april 2026 @ 08:39:00 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220676102
Wij gaan binnenkort naar Plopsaland De Panne. Ik zie dat dat in de buurt is van de Belgische kust, Brugge en Gent? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 08:41:23 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220676110
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Fantasialand. Ik zie dat dat in de buurt is van Bonn, Duisburg en Keulen? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Haus der Geschichte
En natuurlijk Kölsch drinken in Keulen :P.

In Bonn heb je nog het Beethoven-Haus. Helaas dicht toen ik er was.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 09:19:54 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220676271
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Plopsaland De Panne. Ik zie dat dat in de buurt is van de Belgische kust, Brugge en Gent? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Landschaftspark Duisburg O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')