abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2026 @ 09:29:23 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220676321
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Landschaftspark Duisburg O+
Oh ja! Die gaat zeker op de shortlist.

De tips van @borisz staan ook genoteerd.
Spoilers!
  woensdag 29 april 2026 @ 09:41:35 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220676378
Thuiswerken vandaag.

Maar eens zien hoe lang het lukt om niet in de tuin te gaan zitten...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220676476
Goedemorgen.

10 uur geslapen vannacht.

Niet meer gesport gister.

Omdat B gister later uit werk was, had ik boodschappen gedaan en pakketjes van het pakketpunt gehaald. Daarna echt geen puf meer om nog iets te doen met m'n avond.

Vanavond beter.
  woensdag 29 april 2026 @ 10:15:08 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220676560
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:59 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.

10 uur geslapen vannacht.

Niet meer gesport gister.

Omdat B gister later uit werk was, had ik boodschappen gedaan en pakketjes van het pakketpunt gehaald. Daarna echt geen puf meer om nog iets te doen met m'n avond.

Vanavond beter.
Goed dat het nog gelukt is om boodschappen te doen ^O^
Spoilers!
  woensdag 29 april 2026 @ 10:15:08 #201
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220676561
quote:
Niet lawaaiig met al die treinen?
pi_220676653
quote:
Prijzig maar leuke cocktailbar bovenin het hotel :Y
pi_220676662
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Fantasialand. Ik zie dat dat in de buurt is van Bonn, Duisburg en Keulen? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Turks eten in de Keupstrasse in Keulen :9

Japans eten in de Japanse straat in Dusseldorf :9
pi_220676681
Ik verwachtte een hele toer om wat verkeerde telefoonnummers op onze reispapieren te kunnen laten aanpassen, maar na 5 keuzemenu's :') kreeg ik Carla en op een rustige manier was het zo gepiept!
Meteen mail gevraagd met de juiste info op dezelfde reispapieren, helemaal in 1x goed *G*

Carla van TUI _O_
pi_220676697
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:59 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.

10 uur geslapen vannacht.

Niet meer gesport gister.

Omdat B gister later uit werk was, had ik boodschappen gedaan en pakketjes van het pakketpunt gehaald. Daarna echt geen puf meer om nog iets te doen met m'n avond.

Vanavond beter.
Lekker 's avonds relaxt hangen op de bank voor een domme serie of met een lekker boek is ook fijn :*
pi_220676826
NiB alweer gedaan. Na de koffie een aarbeienplantexperiment (hep op feesboek gestaan)

* Aarbeizaadjes uit de aardbei pulken met een pincent.
* Ei leeg laten lopen, dakkie er dus af.
* In lege ei wat potgrond, daar de aardbeizaadjes inkiepen, nog een laagje grond erover, met spuitje beetje natmaken
* Zaadeibommetje in een grotere pot met aarde en af en toe water geven.

Benieuwd *G* :D

Later vanmiddag naar nieuwe tandarts :{ met een wandeling er achter aan, want deze nieuwe zit in het dorp op loopafstand. Enige voordeel tot nu toe, maar ik laat me verrassen :+
  woensdag 29 april 2026 @ 11:20:31 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220676862
Voor 't eerst in jaren eens geen uitstel van aangifte inkomstenbelasting hoeven doen, maar 't gewoon vandaag rond gekregen.

Eindelijk eens een klein voordeeltje aan het enorme circus wat afronden nalatenschap pa heet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220677071
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Niet lawaaiig met al die treinen?
Nog nooit wat van gehoord. Meestal zitten we aan de andere kant.
Maar ook eens op de 15e of 16e gezeten en zelfs de vette party in de cocktailbar niet gehoord.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220677293
Gister had g een mail gestuurd naar de wbv waarom het huurhuis tegenover ons al maanden leeg staat.

Lange uitgebreide mail terug van de directeur hemzelf, dat er 6 bewoners van 'de Ark' komen die elders weg moeten.
Prima uitleg en fijn voor die mensen dat ze een plek hebben ^O^

https://www.arkhaarlem.nl/
  woensdag 29 april 2026 @ 12:33:28 #210
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220677294
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nog nooit wat van gehoord. Meestal zitten we aan de andere kant.
Maar ook eens op de 15e of 16e gezeten en zelfs de vette party in de cocktailbar niet gehoord.
Lang niet meer in DD geweest, moet van de zomer weer eens een paar Alt gaan drinken bij Ürige en gaan eten bij A Tavola in de Wall Strasse, kwam ik toen ik daar nog woonde wekelijks. Maar goed dat is 26-20 jaar geleden
  woensdag 29 april 2026 @ 12:34:55 #211
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220677309
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:33 schreef Blues het volgende:
Gister had g een mail gestuurd naar de wbv waarom het huurhuis tegenover ons al maanden leeg staat.

Lange uitgebreide mail terug van de directeur hemzelf, dat er 6 bewoners van 'de Ark' komen die elders weg moeten.
Prima uitleg en fijn voor die mensen dat ze een plek hebben ^O^

https://www.arkhaarlem.nl/
Mooi dat er nog WBV zijn die hun maatschappelijke taak nog waarnemen
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 13:00:58 #212
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220677483
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh ja! Die gaat zeker op de shortlist.

De tips van @:borisz staan ook genoteerd.
De shortlist voor Duitsland dan :P
Ik hou echt van LaPaDu
In Essen (die in het Ruhrgebiet) heb je Zeche Zollverein, dat is ook echt gaaf. 28 juni ga ik er heen en doe een fototour op de Kokerei, dan kom je op plekken die anders afgesloten zijn.

Margarethenhöhe is ook leuk in Essen. Bijzonder stukje sociale woningbouw opgezet door mevrouw Krupp. Huizen zijn volgens mij allemaal monumenten, heel groen. Huren zijn betrekkelijk laag, maar daar staat tegenover dat wordt verlangd je tuin bij te houden. Geen tuinen met motorblokken of bankstellen of tegelvlaktes. Bovendien zag ik toen ik er was veel oldtimers en katten :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220677651
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 07:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Alleen dit al zou het fantastisch beter maken.
Maar als dat vorige keer wel was, begrijp ik minder waarom je teruggegaan bent.
Nou, op zich was het tot 22 uur en niet extreem hard. Maar vooral niet-compatibel met het dreumesritme. Nu we de lay-out van het hotel kenden, was het ook makkelijk te bedenken welk deel beter lag t.o.v. de muziek. Bij een nieuw hotel zou ik die info niet hebben. Dus dit was een verstandige keuze :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:31:52 #214
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220677801
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De shortlist voor Duitsland dan :P
Ik hou echt van LaPaDu
In Essen (die in het Ruhrgebiet) heb je Zeche Zollverein, dat is ook echt gaaf. 28 juni ga ik er heen en doe een fototour op de Kokerei, dan kom je op plekken die anders afgesloten zijn.

Margarethenhöhe is ook leuk in Essen. Bijzonder stukje sociale woningbouw opgezet door mevrouw Krupp. Huizen zijn volgens mij allemaal monumenten, heel groen. Huren zijn betrekkelijk laag, maar daar staat tegenover dat wordt verlangd je tuin bij te houden. Geen tuinen met motorblokken of bankstellen of tegelvlaktes. Bovendien zag ik toen ik er was veel oldtimers en katten :P
De Bruinkolengroeves bij Lammersdorf, Hammbach en Garzweiler zijn ook een bezoek waard, een aantal gigantische afgravingen met de grootste machines ter wereld.
Fuggerei, in Augsburg, een sociaal woningbouwproject uit de middeleeuwen door de bankiers Fugge opgezet en bestaat nog steeds
  woensdag 29 april 2026 @ 14:45:23 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220678198
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 11:14 schreef Blues het volgende:
NiB alweer gedaan. Na de koffie een aarbeienplantexperiment (hep op feesboek gestaan)

* Aarbeizaadjes uit de aardbei pulken met een pincent.
* Ei leeg laten lopen, dakkie er dus af.
* In lege ei wat potgrond, daar de aardbeizaadjes inkiepen, nog een laagje grond erover, met spuitje beetje natmaken
* Zaadeibommetje in een grotere pot met aarde en af en toe water geven.

Benieuwd *G* :D


Waarom zou je het eerst in een ei in de aarde doen en dat ei daarna in de aarde doen?

Als ik al zelf zaadjes uit een aardbei zou halen, zou ik die gewoon in de aarde strooien.
Spoilers!
pi_220678277
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:


Waarom zou je het eerst in een ei in de aarde doen en dat ei daarna in de aarde doen?

Als ik al zelf zaadjes uit een aardbei zou halen, zou ik die gewoon in de aarde strooien.
Iets met eierschaal geeft voeding verrijking ad grond zei het meisje op het filmpje. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 29-04-2026 15:11:03 ]
pi_220678301
Nieuwe tandarts, kaatje met een c, is aardig en relaxed *O* Blij met haar en de praktijk medewerkers.
Minder blij met de ontsteking en fistel :o bij afgebroken kies. Daar heeft ooit een tandarts 30jr geleden een wortelkanaalbehandeling gedaan. Dat hoeft niet opnieuw *O*
Verklaart wel de pijn, de verdikking en de vaak hoofdpijn.
Vrijdag a.s. schoonmaken, en 20 mei kijken hoe het er voor staat en plan van aanpak.
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 15:22:45 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220678407
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 13:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
De Bruinkolengroeves bij Lammersdorf, Hammbach en Garzweiler zijn ook een bezoek waard, een aantal gigantische afgravingen met de grootste machines ter wereld.
Fuggerei, in Augsburg, een sociaal woningbouwproject uit de middeleeuwen door de bankiers Fugge opgezet en bestaat nog steeds
Skywalk Garzweiler is leuk ja
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 29 april 2026 @ 15:32:27 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220678457
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Iets met eierschaal geeft voeding verrijking ad grond zei het meisje op het filmpje. :D
Ok :D

Compleet gelul maar het is wel een lollig experiment. Ben benieuwd!

Fijn van de tandarts. Minder van de ontsteking en fistel, balen zeg.
Spoilers!
pi_220678869
Middag!

Fijn dat je goed geslapen hebt @Tele6 hier ook een goede nacht maar dan 6 uur, was ik ook al blij mee. Hopelijk is het op het werk goed gegaan en kan je het een tijdje wat rustiger aandoen.

Iew @@blues da’s niet fijn zo’n aanstaande behandelingen, maar als het dan over is, is het zo’n opluchting.
En wat mooi van de invulling van het huis.

Vandaag de eerste dag van de cursus “omgaan met dwingend en agressief gedrag” heel leerzaam maar best veel in het hoofd nu.
Op de terugweg dacht ik “even naar de fietsenmaker om wat lucht in de banden” was volgens hem geen overbodige luxe en het fietste heel anders naar huis, wat een verschil.

Nu even verzinnen wat ik straks ga eten, duik maar de vriezer in.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220678917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!

Fijn dat je goed geslapen hebt @:tele6 hier ook een goede nacht maar dan 6 uur, was ik ook al blij mee. Hopelijk is het op het werk goed gegaan en kan je het een tijdje wat rustiger aandoen.

Iew @@:blues da’s niet fijn zo’n aanstaande behandelingen, maar als het dan over is, is het zo’n opluchting.
En wat mooi van de invulling van het huis.

Vandaag de eerste dag van de cursus “omgaan met dwingend en agressief gedrag” heel leerzaam maar best veel in het hoofd nu.
Op de terugweg dacht ik “even naar de fietsenmaker om wat lucht in de banden” was volgens hem geen overbodige luxe en het fietste heel anders naar huis, wat een verschil.

Nu even verzinnen wat ik straks ga eten, duik maar de vriezer in.
Goeie cursus maar taal brengt ook probs mee natuurlijk!

Scheelt he! Banden op spanning *O*

Het is hier net avifauna tegenwoordig. 4 nesten van verschillende vogels, zingende Merels en consorten. Heerlijk met een biertje en een boek naar luisteren O+
pi_220679035
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Goeie cursus maar taal brengt ook probs mee natuurlijk!

Scheelt he! Banden op spanning *O*

Het is hier net avifauna tegenwoordig. 4 nesten van verschillende vogels, zingende Merels en consorten. Heerlijk met een biertje en een boek naar luisteren O+
Taal is inderdaad een ding, maar alle deelnemers werken bij vwn dus taalfrustratie is ons niet onbekend :D
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 29 april 2026 @ 17:43:33 #223
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220679139
Ai Blues, sterkte alvast! Wel fijn dat de nieuwe tandarts goed is bevonden :Y

Hier weinig te melden, gewoon druk aan het werk as always. In ieder geval 1 van de 2 privégroepjes lijkt nu toch te gaan boeken, da´s wel fijn. En een interessante offerte-aanvraag gekregen, ook leuk. Nieuwe medewerker in gaan werken, intussen zo goed als alles overgezet naar het nieuwe systeem, dan kan hij aan de slag. En krijg ik meer tijd voor andere dingen O+ Hm, wel werkgerelateerd natuurlijk, want er staat nog zó veel op de to-do lijst...

En vanavond weer even laten zien dat ik de poker-koning ben :7 Vorige week gewonnen, toch mooi met... eh, een paar tientjes naar huis gegaan :P Inleg is een tientje ongeveer, gaat vooral om de lol natuurlijk.

Wie heeft er hier trouwens last van rook van die brand bj ´t Harde? Ziet er best heftig uit :{
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 29 april 2026 @ 17:54:26 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220679205
Stom stom stom. Kalkoenpoten waren om 16:00 nog steeds niet ontdooid; dan kan ik stoven en sudderen wat ik wil, maar die zijn natuurlijk nooit fijn gaar en zacht rond het avondeten.

Dan maar even iets erbij verzinnen, en deze naar morgen schuiven...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220679207
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:04 schreef Blues het volgende:
Nieuwe tandarts, kaatje met een c, is aardig en relaxed *O* Blij met haar en de praktijk medewerkers.
Minder blij met de ontsteking en fistel :o bij afgebroken kies. Daar heeft ooit een tandarts 30jr geleden een wortelkanaalbehandeling gedaan. Dat hoeft niet opnieuw *O*
Verklaart wel de pijn, de verdikking en de vaak hoofdpijn.
Vrijdag a.s. schoonmaken, en 20 mei kijken hoe het er voor staat en plan van aanpak.
Fijn dat ze allemaal aardig zijn :)
En hopelijk helpt de behandeling.


Hier is het op een of andere manier weer een drukke week geworden. Alle avonden wel afspraken, wel leuke maar toch dat was niet helemaal de planning :+

Vanavond op bezoek bij een brouwerij om te kijken of we daar kleine batches willen laten brouwen.
Morgen afspreken met een groepje van het brouwgilde om beer en foodpairings uit te proberen.
Vrijdag dan naar de clubavond om die beer en foodpairing te presenteren.
En in het weekend weer veel afspraken met vrienden en familie.
pi_220679246
Weer eens wat anders: naar de ochtend film “Champagne” beter dan ik had gedacht. Huub Stapel deed het goed.
Ook een beetje vakantie met de roadtrip door wijngaarden (zoals wij eerder eens hebben gedaan). Acteur Ton Kas had weer een irritante rol.
Al eens eerder drie kwartier bijgezeten, dat ik bijna was weggelopen.
Hopelijk is hij als zichzelf een gulle innemende en charmante persoonlijkheid.
Daarna lunch op het terras en nu gapen van de bijbehorende glazen champagne Chardonnay.

Mooie oplossing van het huis! En fijn van de tandarts.
Dat van die aardbei is een interessant filmpje. Er zijn nog meer voorbeelden van. Wij lezen nog wel van het resultaat.

Interessante cursus @Kaatje1 en goeie plannen van Lucky.
Blues en g. waren eens in Gent met fraaie muurschilderingen. Kijk daar eens op hun site. Nu zij er niet over begint, zeg ik het maar.
pi_220679291
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:00 schreef AnneX het volgende:
Weer eens wat anders: naar de ochtend film “Champagne” beter dan ik had gedacht. Huub Stapel deed het goed.
Ook een beetje vakantie met de roadtrip door wijngaarden (zoals wij eerder eens hebben gedaan). Acteur Ton Kas had weer een irritante rol.
Al eens eerder drie kwartier bijgezeten, dat ik bijna was weggelopen.
Hopelijk is hij als zichzelf een gulle innemende en charmante persoonlijkheid.
Daarna lunch op het terras en nu gapen van de bijbehorende glazen champagne Chardonnay.

Mooie oplossing van het huis! En fijn van de tandarts.
Dat van die aardbei is een interessant filmpje. Er zijn nog meer voorbeelden van. Wij lezen nog wel van het resultaat.


Blues en g. waren eens in Gent met fraaie muurschilderingen. Kijk daar eens op hun site. Nu zij er niet over begint, zeg ik het maar.
Naar de Film O+ Ik doe het te weinig. Ton Kars heeft geen andere types in zijn arsenaal lijkt het he.


En Gent was:
Oostende :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 29-04-2026 18:39:56 ]
pi_220679395
O+ erwtensoep O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220679561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ erwtensoep O+
Die heb ik ook nog, nog 1 portie. Maar nu geen zin in. Geen idee wat ik nu ga eten, denk iets te zien met kip en rijst (etiket was eraf :D )
We have far more in common than that which devides us..
pi_220679581
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die heb ik ook nog, nog 1 portie. Maar nu geen zin in. Geen idee wat ik nu ga eten, denk iets te zien met kip en rijst (etiket was eraf :D )
*O* vriezerroulette *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220679622
Buffet *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220679636
Ik had gelijk, kip, rijst, champignons, doperwten en kerrie
We have far more in common than that which devides us..
pi_220679711
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Waarom zou je het eerst in een ei in de aarde doen en dat ei daarna in de aarde doen?

Als ik al zelf zaadjes uit een aardbei zou halen, zou ik die gewoon in de aarde strooien.
Dan kun je toch ook de hele aardbei inclusief de zaadjes in de grond stoppen!?
Hoe zou een teler het doen? Die koopt stekkies van de kweker, vermoed ik.
Op het balkon hier staat een grote plant met veelbelovende bloemetjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220679827
Ik gaf werkgroep en kreeg vlak voor de pauze een hoestbui waar ik niet echt uit kwam, precies toen we samen de opdracht gingen nabespreken die zij hadden gemaakt. En waar ik dus voor moest praten :+ . Niet meer kunnen praten en tot tranen rollend over mn wangen aan toe :') . Toen maar pauze vervroegd. Toch maar neusspray genomen - ik was juist vandaag nog zonder en dat ging best goed, maar denk dat snot in keel het hoesten triggerde. Daarna ging tweede helft ging gelukkig beter. In trein naar huis 2x bijna in slaap gevallen.

Eenmaal thuis wel nog gekookt, zelfs nog lasagne gemaakt :o ik herken mezelf niet terug. Hij is goed gelukt en vet lekker *O* . En nu probeer ik de andere helft zo snel mogelijk te koelen want LHO heeft me bang gemaakt voor pasta vooraf maken :+ . Nu al zin in eten morgen O+
pi_220679962
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:22 schreef AnneX het volgende:
Hoe zou een teler het doen? Die koopt stekkies van de kweker, vermoed ik.
Aardbeien uit zaad kweken doen alleen veredelaars.
Kwekers kweken aardbei uit stek en telers kopen de opgekweekte plantjes.

Aardbeien zaaien is een soort omgekeerde evolutie, leuk om mensen van de straat te houden :D

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 29-04-2026 20:09:22 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220679989
Dat lijkt mij rottig zeg! Hoesten op die manier.

In de linker pot - met anti slakken tape - zit bollen lasagne.
De eerste twee lagen bollen hebben achter elkaar gebloeid.
Van de tulpen is niks te merken. Nog niet eens een groen puntje. 😢
pi_220679994
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Aarbeien uit zaad kweken doen alleen veredelaars.
Kwekers kweken aarbei uit stek en telers kopen de opgekweekte plantjes.

Aardbeien zaaien is een soort omgekeerde evolutie, leuk om mensen van de straat te houden :D
Aha. Kwekers en telers had ik al.
De veredelaars was ik vergeten.
pi_220680088
De mural in Oostende, om daar nog ff op terug te komen, die ik het mooist vond in Oostende was deze:

pi_220680093
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Aardbeien uit zaad kweken doen alleen veredelaars.
Kwekers kweken aardbei uit stek en telers kopen de opgekweekte plantjes.

Aardbeien zaaien is een soort omgekeerde evolutie, leuk om mensen van de straat te houden :D
Ik vind het grappig om te proberen, meer niet :)
pi_220680161
Ik heb aardbeien in een van mijn bakken staan, een van een paar plantjes in het eerste jaar, is die inmiddels behoorlijk vol. Iedereen die wil krijgt stekjes.

@Lucky_Strike Drs. P de party was inderdaad erg leuk! Lekker meegehumd met de grijze massa :D.
  woensdag 29 april 2026 @ 21:03:54 #241
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220680555
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:13 schreef Blues het volgende:
De mural in Oostende, om daar nog ff op terug te komen, die ik het mooist vond in Oostende was deze:

[ afbeelding ]
Wauw O+

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:25 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb aardbeien in een van mijn bakken staan, een van een paar plantjes in het eerste jaar, is die inmiddels behoorlijk vol. Iedereen die wil krijgt stekjes.

@:Lucky_strike Drs. P de party was inderdaad erg leuk! Lekker meegehumd met de grijze massa :D.
Volgens mij leurt iedereen met tomatenplanten met uitlopers :D

Leuk dat je het leuk hebt gehad!
Spoilers!
  woensdag 29 april 2026 @ 21:45:47 #242
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220680887
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Fantasialand. Ik zie dat dat in de buurt is van Bonn, Duisburg en Keulen? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Correctie. We gaan blijkbaar naar Movie Park Germany, in de buurt van Essen, Duisburg en Dortmund.

Nieuwe tips graag :s)
Spoilers!
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 21:53:11 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220680930
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Correctie. We gaan blijkbaar naar Movie Park Germany, in de buurt van Essen, Duisburg en Dortmund.

Nieuwe tips graag :s)
Ik had ongevraagd al wat tips gegeven over Essen ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220680946
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Correctie. We gaan blijkbaar naar Movie Park Germany, in de buurt van Essen, Duisburg en Dortmund.

Nieuwe tips graag :s)
_O-
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 21:58:36 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220680953
Wanneer zijn jullie er? Ik moet nog een keertje naar Gelsenkirchen. Tijdje terug had ik daar vlakbij het station een erg lekkere döner gegeten. Toen ik inmiddels met de trein in Münster was, realiseerde ik me dat ik niet had betaalt. Direct gebeld dat ik was vergeten te betalen. Als jullie even je rekeningnummer appen naar dit nummer maak ik het direct over.

"Nee joh, dat hoeft niet, betaal de volgende keer maar" toen ik aangaf dat dat nog wel even kon duren. Maakte allemaal niet uit. _O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 22:03:11 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220680968
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 29 april 2026 @ 22:50:30 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220681266
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Movie Park Germany
Ah cool, Warner Brothers Movie World.
Het laatste wat we met m'n zwager hebben gedaan voor ie niet meer kon lopen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220682038
Foi. 2 dikke evenementen back to back is uh pittig. Maar wel heel gaaf.

Zal straks een iets uitgebreidere post maken maar wilde even laten weten dat ik nog steeds leef.

Hoe is het hier?
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 30 april 2026 @ 09:22:30 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220682086
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 30 april 2026 @ 09:22:58 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220682089
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:15 schreef Lonaa het volgende:
Foi. 2 dikke evenementen back to back is uh pittig. Maar wel heel gaaf.

Zal straks een iets uitgebreidere post maken maar wilde even laten weten dat ik nog steeds leef.

Hoe is het hier?
Ik vroeg me eerder deze week nog af of jij die roodharige vrouwelijke schutter in E'de was, meer niet :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 30 april 2026 @ 09:25:37 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220682109
*O* *O* Laatste werkdag op deze werkplek *O* *O*

Vanaf komende donderdag in een helder, licht, van veel glas voorzien plekje met een hugeass bureau, en een hele fijne collega met wie ik al jaren samenwerk, maar nooit een kamer mee heb gedeeld.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220682187
Fijne werkplek is *O* . Ik heb gelijk een eigen kantoor maar dat is inmiddels in een dusdanige stille uithoek van het pand dat ik overweeg om af en toe uit vrije wil in de kantoortuin te gaan zitten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2026 @ 09:48:42 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220682208
Driedaagse werkweken. Ik zou er aan kunnen wennen :P. Gelukkig is het deze week ook wat rustiger.
Dus vooral een week voor kleine dingetjes en achterstallig onderhoud.

Ik heb ook wel een fijne werkplek. We hebben dan wel een 'kantoortuin' maar dan wel met vaste plek. Maar we gaan volgend jaar verhuizen. We zitten nu randje Zuid en gaan naar Sloterdijk. Al ga ik deze plek wel missen. Kantoor niet perse, maar je zit wel in een fijn hoekje van Amsterdam. Aan de andere kant we hebben hier wel lekker de ruimte. Het bedrijf hiervoor zat met dubbel zoveel mensen op deze plek...
Qua reistijd ga ik er iets op vooruit. Qua kantoor denk ik ook. De indeling gaan we het nog over hebben.

[ Bericht 8% gewijzigd door borisz op 30-04-2026 09:55:28 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 30 april 2026 @ 09:53:53 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220682233
kantoor plek, hier ook kantoor tuinen, dus de halve dag met NC koptelefoon op.
en ik zit aan de binnenkant van de 8 die ons gebouw is, terwijl het uitzicht aan de buitenkant juist geweldig.. hopelijk gaan we op een gegeven moment naar de buitenkant verhuizen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 30 april 2026 @ 10:05:35 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220682299
Ahja hier dus heel bewust geen kantoortuin omdat we na 4 jaar daarmee gemerkt hebben dat mensen die daar formeel een plek hebben bovengemiddeld veel thuiswerken (meer dan de formele afspraak), als ze in huis zijn uitwijken naar leegstaande werkplekken van de mensen met een kantoor, soms op andere afdelingen en ook minder aanwezig zijn bij (nooit verplichte) afdelingsmeetings, maar ook dan via een camera meekijken.

In dezelfde periode bleek dat de mensen in 2 en 4 persoons kantoren bovengemiddeld minder thuiswerken (echt maar de helft tot bijna niet), op alle lokaties van de organisaties kwamen werken en er eigenlijk altijd zijn op meetings.

Ja, er zit een bias in deze metingen: de tweede groep is vaak bezit met structuur, grote lijnen en veranderingen, en heeft dus input nodig, overlegt vaak en heeft dus een meer natuurlijke noodzaak om ter plaatse te zijn.

Maar alles met elkaar heeft gemaakt dat we toch hebben gekozen voor een kantoren structuur:
- Teams bij elkaar in een eigen ruimte (met overlegtafel)
- Teams met heel specifieke taken (security, privacy, nieuwe diensten / innovatie) in afgeschermde omgeving
- Management en de ondersteuning daarvan in aquaria: glas, zichtbaar, deur zo veel mogelijk openstaand: toegankelijk

En dan aangevuld met telefooncelletjes en kleine Team-ruimtes.

Doel: mensen minder thuis, meer bij elkaar, vaker spontane afstemming, meer sociaal contact, en daarmee ook meer onderlinge binding, misschien zelfs minder "over de schutting gooi gedrag".

Zijn daar garanties voor? Nee. Is men er enthousiast over? Ja, het beeindigen van de 2 kantoortuinen wordt als een zegen gezien.

"Ja maar van de overheid moeten we toch vanwege de energie maatregelen meer thuiswerken?"
Van de 60 mensen over wie het gaat, valt het thuiswerkgedrag compleet weg tegenover de 3900 collega's die sowieso nauwelijks/nooit kunnen thuiswerken omdat dat niet in hun beroep past.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220682367
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 09:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik vroeg me eerder deze week nog af of jij die roodharige vrouwelijke schutter in E'de was, meer niet :P
Ik ben ouder dan 31 ;(

En op het tijdstip van de schietpartij ging mijn wekker.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2026 @ 10:27:17 #257
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220682467
Wilde doorpakken met de Veluwe. Maar hoewel ik wel uit de buurt van de brandhaard ben sla ik toch een weekje over.
Morgen Yinnytown. Laatste wandeling uit Buiten de Binnenstad van Rotterdam :P. De Kop van Zuid en ik denk dat ik ook nog of Migratiemuseum of Fotomuseum ga bezoeken.
En met de warmte is 15km ook wel beter ipv 27 :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220682568
@fietsie Wat een goeie analyse van (thuis) werkplekkenkantoortuinkamers!

@Lonaa zij doet het nog! Sjouwen en regelen. Ook in vrije tijd en in de tuin?

@borisz hoeveel paar schoenen of zolen verslijt jij in een jaar?

Van zo’n halve dag film en gesprekken met het andere stel slaap ik knap onrustig, is mij opgevallen.
Mijn administratie doe ik overigens aan de eettafel op mijn werkplek.
Vrijwel alles doe ik aan de eettafel. Zelfs eten :Y)

Alleen F1 kijken ga ik op de bank bij de tv. Maar ja -O-

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 30-04-2026 11:29:29 ]
pi_220682655
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
pi_220682662
Goedemiddag :W
Vanmorgen al in de keuken gestaan voor de hapjes voor de beer en foodpairing van vanavond. Ben benieuwd *O*
pi_220682679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
_O-
Ja, foutje :D J dacht het ook dus het is maar goed dat we het nog even nakeken. Movie Park is gratis met ons Eftelingabonnement.

quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik had ongevraagd al wat tips gegeven over Essen ;)
Die ga ik NU bekijken.

We zijn er ergens door de week in de laatste 2 weken van mei. Aantal dagen is ook nog onbekend.

Duitse doner :9
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 22:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ah cool, Warner Brothers Movie World.
Het laatste wat we met m'n zwager hebben gedaan voor ie niet meer kon lopen.
;(

De reviews van het park zijn wisselend. Het is een beetje hit or miss daar. Maar we gaan het meemaken, er zitten wel een aantal dingen bij die ik zeker wil gaan zien.
Spoilers!
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 12:22:58 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220682680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Van Uffelen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 12:26:40 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220682698
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, foutje :D J dacht het ook dus het is maar goed dat we het nog even nakeken. Movie Park is gratis met ons Eftelingabonnement.
[..]
Die ga ik NU bekijken.

We zijn er ergens door de week in de laatste 2 weken van mei. Aantal dagen is ook nog onbekend.

Duitse doner :9
Gratis döner zelfs :P Ik vind dat ik als ik kom te betalen gewoon weer wat moet eten daar. Eigenlijk best slim van ze.
Echt niet verder joh, eerste zaak als je daar het station uit komt. Zelfgemaakte spiezen van echt vlees. Ook allemaal ander vlees op de grill. Wie verwacht fatsoenlijk eten, voor de ingang van een treinstation.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 30 april 2026 @ 12:39:28 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220682767
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Duitse doner :9
[..]
Mijn kind gaat tegenwoordig graag mee shoppen in D mits we een Doner stopje doen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 12:47:12 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220682820
Toen ik laatst döner ging halen vroeg ie mij "mit alles". Waarop ik hem corrigeerde, "mit allem" (voorzetsel 3e naamval)
"Allem heute krank"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220682830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:05 schreef fietsie het volgende:
mensen die daar formeel een plek hebben bovengemiddeld veel thuiswerken (meer dan de formele afspraak), als ze in huis zijn uitwijken naar leegstaande werkplekken van de mensen met een kantoor, soms op andere afdelingen en ook minder aanwezig zijn bij (nooit verplichte) afdelingsmeetings, maar ook dan via een camera meekijken.
Is overwogen dat die mensen misschien geen kamer hadden omdat ze die niet nodig hadden en thuis net zo productief konden zijn?

* Vanyel is team thuiswerken
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220682843
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Op de herenafdeling
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220682856
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:26 schreef derLudolf het volgende:
Wie verwacht fatsoenlijk eten, voor de ingang van een treinstation.
Ik weet niet of het nog zo is, maar de kapsalon bij de achteruitgang van Rotterdam Centraal was ~ 20 jaar geleden echt baas. Een jaar of 3 geleden zaten ze er iig nog.

* Oma vertelt
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 12:55:44 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220682872
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik weet niet of het nog zo is, maar de kapsalon bij de achteruitgang van Rotterdam Centraal was ~ 20 jaar geleden echt baas. Een jaar of 3 geleden zaten ze er iig nog.

* Oma vertelt
Mijn laatste (en eerste) bezoek aan Rotterdam zal zo'n 20 jaar terug zijn. In twintig jaar kan er veel veranderen, maar m'n mening over kaas niet :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 30 april 2026 @ 12:57:46 #270
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220682884
Kantoortuinen, bestaan die nog dan?? Ik dacjt dat dat al lang achterhaald was... God zij dank had ik altijd een eigen kantoor toen ik nog loonslaaf was. En de laatste 20 jaar ook trouwens 8-)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 30 april 2026 @ 12:59:42 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220682895
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Is overwogen dat die mensen misschien geen kamer hadden omdat ze die niet nodig hadden en thuis net zo productief konden zijn?

* Vanyel is team thuiswerken
De mensen in de 2 kantoortuinen hebben sowieso nooit een eigen kamer gehad; deze mensen hebben echter wel allemaal aangegeven dat er als gevolg van het thuiswerken nogal eens informele afstemmingsmomenten geskipt worden, momenten die nu juist noodzakelijk zijn om mensen die aan precies hetzelfde werken in de goede koers te houden.
En de veel-thuiswerkers laten geen hogere efficientie zien. Netjes gezegd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 13:09:31 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220682931
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:59 schreef fietsie het volgende:

[..]
En de veel-thuiswerkers laten geen hogere efficientie zien. Netjes gezegd.
Oh m'n moeders collega's zijn thuis wel een stuk efficiënter. Na werktijd zijn de boodschappen al gedaan en hangt de was al aan de lijn :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220682946
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:39 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn kind gaat tegenwoordig graag mee shoppen in D mits we een Doner stopje doen
Doner, al weken zininin :9~
  donderdag 30 april 2026 @ 13:18:11 #274
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220682981
Zomaar een pareltje uit een Youtube commentaar:

quote:
Fun fact: If the US didn't have school shooters, we wouldn't believe that they have any schools at all.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 13:20:33 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220683000
_O-
Mooi stukje cultuur erfgoed, zou eigenlijk bij de Unesco ingediend moeten worden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220683006
Thuis!
He @Lonaa :W

Afgelopen nacht heerlijk geslapen (was gesloopt) en wat doet dat een mens goed.

Bij de boot (een andere) “ruzie” gemaakt met de huismeester. Hij (zegt hij) heeft het recht om mijn fiets te verplaatsten en het slot los te knippen. Dacht het niet, er staat nergens een bordje “hier geen fietsen plaatsen”. Op mijn opmerking daarover kwam hij “dat recht heb ik wel” en liep snel weg (en ik ben niet snel dus kon er niet achteraan).

Kantoortuin vond ik een ellende, gelukkig had ik een plekje in een hoekje waar nauwelijks mensen onverwacht achter je stonden

Vanmiddag geen plannen (behalve boodschappen uitpakken) en vanavond eetclub etentje
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 30 april 2026 @ 13:25:41 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220683035
Sommige Amerikanen kunnen de Europese humor over hun faalland best wel waarderen..

Bekijk deze YouTube-video
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220683038
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis!
He @:lonaa :W

Afgelopen nacht heerlijk geslapen (was gesloopt) en wat doet dat een mens goed.

Bij de boot (een andere) “ruzie” gemaakt met de huismeester. Hij (zegt hij) heeft het recht om mijn fiets te verplaatsten en het slot los te knippen. Dacht het niet, er staat nergens een bordje “hier geen fietsen plaatsen”. Op mijn opmerking daarover kwam hij “dat recht heb ik wel” en liep snel weg (en ik ben niet snel dus kon er niet achteraan).

Kantoortuin vond ik een ellende, gelukkig had ik een plekje in een hoekje waar nauwelijks mensen onverwacht achter je stonden

Vanmiddag geen plannen (behalve boodschappen uitpakken) en vanavond eetclub etentje
Nou ja, wat een idiote reactie van die huismeester ?!
pi_220683040
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Tja, goeie vraag.
In Nistelrooy zit van Tilburg met allerlei merken en stijlen. Daar kun je een dag voor uittrekken! Met kundige ervaren adviseurs, indien gewenst.
Ook in Meerkerk een vergelijkbare zaak, Zwijnenburg.
pi_220683056
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:20 schreef derLudolf het volgende:
_O-
Mooi stukje cultuur erfgoed, zou eigenlijk bij de Unesco ingediend moeten worden.
Doner of school shootings?
Spoilers!
  donderdag 30 april 2026 @ 13:30:25 #281
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220683073
Meer van die comedian:

Bekijk deze YouTube-video
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220683181
Goedemiddag :W
  donderdag 30 april 2026 @ 15:08:18 #283
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220683592
Nu heb ik honger.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 30 april 2026 @ 15:27:06 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220683718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben echt toe aan nieuwe kleding, die ook geschikt is voor kantoor. Waar koop je tegenwoordig nog kwaliteit?
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjes O+

kost wat, gaat het ook lang mee
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220683755
Dus, hallo. Mijn werkweek zit erop.

Vorige week een bouwdag voor Koningsdag in de binnenstad en wat losse verhuurprojecten. Zondag begon het echte feest. :+

De matjesmarkt was maandag weer in het park, maar die markt op Koningsdag wordt groter en groter. Zo'n 300 auto's voor de kleedjes in 2 uur + alle mensen die fietsend en bolderkarrend kwamen en zo'n 10.000 bezoekers.

Het evenement is ongedwongen maar vergt wel steeds meer regulering nu het zo groot wordt. We doen het nu met 4 EHBO'ers, 4 beveiligers, 2 verkeersregelaars en 2 productieleiders (die tevens opbouw, afbouw, techniek, parkeerbeheer, toiletjuffrouw en vuilnisdienst zijn/doen). Dat wil ik volgend jaar wel ietsje anders. :+ Dan kom ik misschien ook niet meer uit op 28 uur in 2 dagen en bijna 60.000 stappen. :')

Gisteren werd er in dat zelfde park een evenement gehouden voor kinderen met allemaal sport en spel om te proberen. Daar waren wij verantwoordelijk voor de stroom, techniek en geluid. Het park is erg groot dus ik heb ongeveer 400 meter krachtkabel uitgerold en weer opgerold en 600 meter schuko. Daarnaast hebben we 3 line-array geluidssets opgebouwd op massive statieven en 2 kleine geluidsets. En weer opgeruimd.

Dus dat waren ook 2 pittige dagen. :+

Ergens in die dagen hield de vaatwasser op met echt vaatwassen. Hij pompt bijna niet af. Wat niet zo'n groot probleem was toen wegens toch niet thuis, maar nu wel irritant is. Dus dat verdiend nog aandacht. Er zijn inmiddels 2 zwarte wassen gedraaid, de aanhanger is leeg, net als de bus en mijn auto. Gisteren hebben we ook al een bus uitgepakt.

Vindt zo'n "aarddag" altijd heel lekker. Alles weer op zn eigen plek, schoon, alle kleine dingen oplossen die al de hele week kriebelen maar niet gebeuren wegens geen tijd/energie.

Ik vind zo'n week overigens ook heel lekker. Heb dat actief een paar keer gedacht O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_220683758
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjes O+

kost wat, gaat het ook lang mee
Cavallaro voor mannen _O_ :9

De mijne past daar zo goed in. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_220683814
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik ben fan van ladress en Cavallaro ( die hebben ook een vrouwen lijn) oh en succubus voor de leukste retro jurkjes O+

kost wat, gaat het ook lang mee
Ik koop vaak bij topvontage mn jurkjes en rokken
  donderdag 30 april 2026 @ 15:56:27 #288
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220683865
Ik heb gewoon een stapel van 5 identieke Lee spijkerbroeken :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220683895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon een stapel van 5 identieke Lee spijkerbroeken :@
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.
pi_220683898
Ik ging altijd graag maar notorious clothing Maja die is niet meer
pi_220683920
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:02 schreef Goitske het volgende:

[..]
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.
Dat heb ik ook.
:D
pi_220683945
Goedemiddag!

Dankjulliewel nog voor alle felicitaties :*

Korte maar pittige werkweek hier. Of nouja kort,… weinig dagen maar veel uur :P ik heb als een blok geslapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey @Lonaa :W

Nu in het zonnetje op de bank in de tuin aan het niksen. Heerlijk 8-)
  donderdag 30 april 2026 @ 16:10:56 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220683947
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:02 schreef Goitske het volgende:

[..]
Man zijn lijkt mij best wel fijn. Gewoon stapel broeken, stapel shirtjes en klaar.
Ik ken geen mannen die zouden klagen als vrouwen ook gewoon 5 spijkerbroeken afwisselen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220683961
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:10 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ken geen mannen die zouden klagen als vrouwen ook gewoon 5 spijkerbroeken afwisselen
Jurkjes en rokjes worden ook zeer gewaardeerd hier thuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')