Ik ga je verjaardag wel vergeten hoorquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:10 schreef Haags het volgende:
Over exact een week post ik legaal in dit topic. @:dr_flash
En toen werd je niet zwanger?quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:14 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb ooit slootwater gedronken, met zo'n pil erin.
Dat deed ik ook toen ik in de jungle in Thailand zat.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:14 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb ooit slootwater gedronken, met zo'n pil erin.
Ik zelf ook, als ik het een beetje goed vierquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga je verjaardag wel vergeten hoor
Neinquote:
Nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen ik in de jungle in Thailand zat.
Bevallen van een (lint)worm schijnt niet lekker te zijnquote:
komt geen einde aanquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bevallen van een (lint)worm schijnt niet lekker te zijn
Dan mag je het ook hier melden:quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:10 schreef Haags het volgende:
Over exact een week post ik legaal in dit topic. @:dr_flash
Het was ook een rare vraagquote:
We weten dat jij niet verder komt dan wijn .....quote:
Wel meegemaakt jij?quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bevallen van een (lint)worm schijnt niet lekker te zijn
De beschermer van de zeldzame antilopequote:
Volgens mij niet, geen lintworm.quote:
Feestjequote:Op zaterdag 25 april 2026 18:37 schreef drakin het volgende:
[..]
De beschermer van de zeldzame antilope
Awwwquote:
Wel iets anders?quote:
Die zag er ook niet gezond uit.quote:
Ik hoop hier geen antwoord op te krijgenquote:
Daarom vermijd ik tropische landenquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb rondwormen gehad. Geen aanrader.
Lolquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoop hier geen antwoord op te krijgen
Rond?quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb rondwormen gehad. Geen aanrader.
Lekker dan.quote:
Weet echt niet meer wat, maar ja.quote:
Pizza diavolaquote:
Taco'squote:
Niks.quote:
Die heeft een feestmaal gehadquote:
Dat kan je toch niet zien aan deze foto?quote:
Duiven zijn stom dus dat denk ik nietquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet zien aan deze foto?![]()
Misschien is ie wel in elkaar getrapt door 3 duiven ofzo
Hij ziet er verder goed uit.quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet zien aan deze foto?![]()
Misschien is ie wel in elkaar getrapt door 3 duiven ofzo
Heeft ie mazzel dat ze geen guns haddenquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe om te gaan met wielrenners? USA-style ...
https://www.nu.nl/325985/(...)-weg-in-amerika.html
quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:26 schreef pullup het volgende:
Of dat er geen olifanten in de buurt waren
Ja die zijn wel goedquote:
Wees welkom.quote:
Hulloquote:
Welkomquote:
Uh?quote:
Waar je maar zin in hebt.quote:
Sambal bij?quote:
Dan gaan regelen?quote:
quote:
Ik stel vanmorgen even uitquote:
Ik neem zo mijn tweede.quote:
bizarquote:
Ik heb het topic uit mijn volgtopics gehaald.quote:Op zondag 26 april 2026 09:33 schreef D. het volgende:
michaelmoore in F&S / Overleden Acteurs & Actrices Deel #14
@:drakin, zeg er eens wat van!
Waarom ben jij oranje? #teamboestwoos.quote:Op zondag 26 april 2026 09:33 schreef D. het volgende:
michaelmoore in F&S / Overleden Acteurs & Actrices Deel #14
@:drakin, zeg er eens wat van!
Oh ja, krijgen we die shit morgen weerquote:Op zondag 26 april 2026 11:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom ben jij oranje? #teamboestwoos.
quote:Op zondag 26 april 2026 11:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom ben jij oranje? #teamboestwoos.
Bij 1 in de zoveel miljoen geboortes is het kind van 2 'blanken' niet blank, maar zwart.quote:Op zondag 26 april 2026 13:24 schreef maily het volgende:
https://nieuwspaal.nl/fvd(...)ting-van-blank-kind/
He, goed nieuws voor jouquote:
quote:Het is niet ondenkbaar dat er af en toe een bus gaat rijden in Utrecht. Busvervoerders Keolis en Transdev hebben laten weten met de gedachte te spelen om af en toe een rit te laten plaatsvinden.
"Het is geen geheim dat dit een optie is die op tafel ligt", zegt een woordvoerder namens beide bedrijven. "We zijn samen aan het avontuur 'U-OV' begonnen met de intentie om in theorie het openbaar vervoer in Utrecht te regelen. Het is niet zo gek dat je dan op een gegeven moment ook gaat nadenken over een praktische uitwerking daarvan. Het rijden van een bus is één van de mogelijkheden die we bekijken."
Een beetje als het openbaar vervoer in Utrechtquote:
quote:Op zondag 26 april 2026 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje als het openbaar vervoer in Utrecht
Dat is niet 1 per half uur hoorquote:
Ja gelukkig hebben ze die kleur niet aangepastquote:
Ik geloof het welquote:
Ben jij familie van die oempaloempa?quote:
Ik weet niet wat al mijn familieleden in hun vrije tijd doen, dus ik sluit niets uitquote:Op zondag 26 april 2026 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij familie van die oempaloempa?
Je ziet er in de ene post ongezond oranje uit, in de andere blauw,quote:Op zondag 26 april 2026 18:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat al mijn familieleden in hun vrije tijd doen, dus ik sluit niets uit
Ahaquote:Op zondag 26 april 2026 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij familie van die oempaloempa?
Moet je maar niet in het Centrum wonen ....quote:Op zondag 26 april 2026 19:50 schreef pullup het volgende:
Het begint hier al redelijk druk te worden
Hier mogen ze de zooi pas om 6 uur neerleggen allemaalquote:Op zondag 26 april 2026 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik gaan zo ook maar even naar de binnenstad om te kijken of er nog wat rommel te scoren valt
Er zaten genoeg bralgasten in de trein die in Utrecht uitstapten.quote:Op zondag 26 april 2026 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik gaan zo ook maar even naar de binnenstad om te kijken of er nog wat rommel te scoren valt
Grote kans wel daar toch? Gewoon uit de grachten en vuilnisbakken?quote:Op zondag 26 april 2026 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
Die gekke Utrechters beginnen zometeen al aan de vrijmarktquote:Op zondag 26 april 2026 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans wel daar toch? Gewoon uit de grachten en vuilnisbakken?
In Utrecht zijn we nu al losquote:Op zondag 26 april 2026 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier mogen ze de zooi pas om 6 uur neerleggen allemaal
Krijg je met zo'n overschot aan zooi?quote:Op zondag 26 april 2026 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gekke Utrechters beginnen zometeen al aan de vrijmarkt
Ach volgend jaar ruilen ze het weer gewoon terug met elkaarquote:Op zondag 26 april 2026 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n overschot aan zooi?
Snap nooit zo goed waar je op zo'n plek iets zou kopenquote:Op zondag 26 april 2026 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach volgend jaar ruilen ze het weer gewoon terug met elkaar
Allemaal morgen goed aanwezig hier dat dan weer welquote:
We kunnen jullie avonturen mooi hier bijhoudenquote:
Maar uh, die tijd op de marathon gezien?quote:Op zondag 26 april 2026 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal morgen goed aanwezig hier dat dan weer wel
Haha ja met zijn tweeën onder de 2 uurquote:Op zondag 26 april 2026 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, die tijd op de marathon gezien?
Ik kan dat echt ook,quote:Op zondag 26 april 2026 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja met zijn tweeën onder de 2 uur
Hoef je nog maar 42x zo snel voor datrecordquote:Op zondag 26 april 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan dat echt ook,
de km in onder de 2 uur
Dat waren gewoon uitsloversquote:Op zondag 26 april 2026 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoef je nog maar 42x zo snel voor datrecord
Bikila rende nog gewoon op blote voeten, deze hebben tegenwoordig allemaal veren in hun schoenen.quote:
En nu heeft ie nog veren in zijn reet ookquote:Op zondag 26 april 2026 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Bikila rende nog gewoon op blote voeten, deze hebben tegenwoordig allemaal veren in hun schoenen.
Ik vind dat toch wel jammer
Er was van de week ergens een bericht over een robot, die had het al iets sneller gedaan zelfs.quote:Op zondag 26 april 2026 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Bikila rende nog gewoon op blote voeten, deze hebben tegenwoordig allemaal veren in hun schoenen.
Ik vind dat toch wel jammer
Haha ja,die bouwen ze oor dev olgende oorlog. kan je ook rennend niet meer ontsnappenquote:Op zondag 26 april 2026 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was van de week ergens een bericht over een robot, die had het al iets sneller gedaan zelfs.
Geen ideequote:
Naja zo groot is het daar nietquote:Op zondag 26 april 2026 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee
Zit echt net te kijken waar die is ....
In het park aan de OLV kant of hebben ze die ergens anders heen gebracht?quote:Op zondag 26 april 2026 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee
Zit echt net te kijken waar die is ....
Groot genoeg om die markt ergens te verstoppen nog,quote:
En ja, precies aan de andere kant van de hoge brug hierquote:Op zondag 26 april 2026 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het park aan de OLV kant of hebben ze die ergens anders heen gebracht?
Loopt het nog steeds door tot aan het stuk aan de Voličre of stopt het echt bij de sint pieter kade?quote:Op zondag 26 april 2026 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Groot genoeg om die markt ergens te verstoppen nog,
[..]
En ja, precies aan de andere kant van de hoge brug hier
[ afbeelding ]
Linken lukt kut,quote:Op zondag 26 april 2026 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Loopt het nog steeds door tot aan het stuk aan de Voličre of stopt het echt bij de sint pieter kade?
O wow, alleen het stukje tot aan de helpoort dusquote:Op zondag 26 april 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Linken lukt kut,
bij in de omgeving staat een kaartje
https://www.visitmaastric(...)ag#item-details__map
Niet goed?quote:Op zondag 26 april 2026 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O wow, alleen het stukje tot aan de helpoort dus
Dit lijkt me wat voor jou, gewoon om te bewijzen dat Superbadeentjes beter zijnquote:
Mijn parkiet zegt dat ze niet goed in hun bovenkamer zijn.quote:Op zondag 26 april 2026 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wat voor jou, gewoon om te bewijzen dat Superbadeentjes beter zijn
https://www.nu.nl/326026/(...)euwen-in-belgie.html
..................quote:Op zondag 26 april 2026 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat ze niet goed in hun bovenkamer zijn.
Zaragoza,quote:Op zondag 26 april 2026 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wat voor jou, gewoon om te bewijzen dat Superbadeentjes beter zijn
https://www.nu.nl/326026/(...)euwen-in-belgie.html
Verkeerde post gequote?quote:Op zondag 26 april 2026 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaragoza,
Oud-Arsenal doelman David Seaman heeft er volgens mij nog steeds nachtmerries over
Ja verkeerde quote mybadquote:Op zondag 26 april 2026 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkeerde post gequote?
Maar ja, was Zaragoza.
Wel een mooie hit van die keeperquote:
Ze heeft gelijkquote:Op zondag 26 april 2026 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat ze niet goed in hun bovenkamer zijn.
Ik las die eerste zin eerst verkeerd, na nog een keer te lezen zag ik wat er echt stond.quote:Op zondag 26 april 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Linken lukt kut,
bij in de omgeving staat een kaartje
https://www.visitmaastric(...)ag#item-details__map
Uh huh, dat zal het zijnquote:Op zondag 26 april 2026 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las die eerste zin eerst verkeerd, na nog een keer te lezen zag ik wat er echt stond.
Dat klinkt al logischerderquote:
Doe maar wel, gaat niet om de marathon, daar zie je niets van.quote:Op maandag 27 april 2026 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
Geen zin om aan te klikken, marathons boeien mij helemaal niet.
En wat ben ik weer makkelijk over te halen.quote:Op maandag 27 april 2026 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar wel, gaat niet om de marathon, daar zie je niets van.
Earthgirls are easy?quote:Op maandag 27 april 2026 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En wat ben ik weer makkelijk over te halen.Ik zal ff klikken dan.
Zag ergens anders dat het is omdat hij zeker dement gaat worden,quote:Op maandag 27 april 2026 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom zou je met een koelkast op je rug een marathon gaan lopen? En dan zeggen sommige mensen dat ik raar ben, het kan nog veel raarder.
Jij lijkt nu ook op trump jaquote:
Dat is wel een goede reden dan. Wel een treurige.quote:Op maandag 27 april 2026 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag ergens anders dat het is omdat hij zeker dement gaat worden,
en daar dus aandacht voor vraagt.
Vanmiddag was op dezelfde pagina bij mij, zonder te refreshen D. in de ene post oempaloempa, in de andere gewoon blauwquote:Op maandag 27 april 2026 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, na refreshen wel, niet na invoeren, nog raarderrrrrrrrr
Dit zag ik eerder op de avond ook.quote:Op maandag 27 april 2026 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanmiddag was op dezelfde pagina bij mij, zonder te refreshen D. in de ene post oempaloempa, in de andere gewoon blauw
Truste, u ...........quote:Op maandag 27 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
Inmiddels is mijn bedtijd al lang verstreken dus ik ga maar eens richting mijn bed.
Slaap lekker voor straks lieve mensjes.
Goh ik zapte nog langs die wedstrijd ... maar gemist ... Hij slaat wel met een handschoen ... dan is het minder pijnlijkquote:Op zondag 26 april 2026 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk man, dat voetbal in Spanje
Kijk het filmpje in onderstaande link even (zolang het nog werkt)
https://www.voetbalprimeu(...)p-huesca-speler.html
Heb je de beelden uit Engeland ook gezien? Ergens in een kelderklasse?quote:Op maandag 27 april 2026 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Goh ik zapte nog langs die wedstrijd ... maar gemist ... Hij slaat wel met een handschoen ... dan is het minder pijnlijk
Nee ... kijk steeds minder voetbal ...quote:Op maandag 27 april 2026 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de beelden uit Engeland ook gezien? Ergens in een kelderklasse?
Wedstrijd om promotie,quote:Op maandag 27 april 2026 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... kijk steeds minder voetbal ...
Morguh Pullupquote:Op maandag 27 april 2026 06:44 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet eens wakker geworden van lawaaiige zooi hier buiten
Ja:) Gaat nog een lange dag wordenquote:
Beter maar als je er zo dicht bij woontquote:Op maandag 27 april 2026 06:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja:) Gaat nog een lange dag wordenZo meteen nog even een goed rondje maken . Dacht dat ze vanaf 6 uur zouden mogen losgaan maar is blijkbaar pas om 8
Ze hebben al wel leuke standjes klaargezet met roodwitblauwe zeiltjes eroverquote:Op maandag 27 april 2026 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter maar als je er zo dicht bij woont
Wat een gezelligheidquote:Op maandag 27 april 2026 07:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben al wel leuke standjes klaargezet met roodwitblauwe zeiltjes erover
Oops als ze dan maar niet uit de 11-stedentocht worden gegooid...quote:Op maandag 27 april 2026 07:47 schreef drakin het volgende:
Hier is het extra druk
Alle Dokkumers vluchten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is elk jaar zo.quote:
Om en om jaquote:
Are you okayquote:Op maandag 27 april 2026 11:12 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb ff npo aangezet en zit nu te kijken naar Koningsdag. Echt jaren geleden dat ik dat heb gedaan.
Einde mededeling.![]()
Ik kijk altijd wel even, maar een hele uitzending hou ik niet volquote:Op maandag 27 april 2026 11:12 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb ff npo aangezet en zit nu te kijken naar Koningsdag. Echt jaren geleden dat ik dat heb gedaan.
Einde mededeling.![]()
Ik weet het eigenlijk niet.quote:
Even klinkt wel goed. Denk dat dat bij mij ook zo gaat zijn.quote:Op maandag 27 april 2026 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel even, maar een hele uitzending hou ik niet vol
Enige dat ze daar kunnen natuurlijikquote:
Nounou, denk dat je FF nu tekort doet met zijn handeltjequote:
Ja wat zou die dealen vandaag?quote:Op maandag 27 april 2026 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nounou, denk dat je FF nu tekort doet met zijn handeltje
Best leuk tasjequote:Op maandag 27 april 2026 11:44 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker origineel weer
Dat verhaal klopt toch nietquote:Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef pullup het volgende:
Maar goed het lot van Bonifacius zal hem wel bespaard blijven daaro denk ik
Nee?quote:
Een rechtzaak, Friezen waren in die tijd nogal van wetten en regels en Bonifstius wist dat.quote:Op maandag 27 april 2026 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee?
Wat hebben ze hem dan aangedaan?
Maar hij heeft het overleefd uiteindelijk?quote:Op maandag 27 april 2026 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Een rechtzaak, Friezen waren in die tijd nogal van wetten en regels en Bonifstius wist dat.
quote:
quote:Op maandag 27 april 2026 11:56 schreef pullup het volgende:
OMG ze gaan een taalquiz spelen, hij gaat weer uit
Goed zo.quote:Op maandag 27 april 2026 11:56 schreef pullup het volgende:
OMG ze gaan een taalquiz spelen, hij gaat weer uit
Moest toch even kijken hoe ze er uit zagenquote:Op maandag 27 april 2026 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo.
En blij dat er meer zijn die het niet kunnen kijken.
Lol, zal dat ooit nog gaan gebeuren en ieder jaar die hysterie eromheen vind ik dan wel weer geinig.quote:Op maandag 27 april 2026 11:58 schreef pullup het volgende:
Ik zie Dokkum wel weer eens als er een elfstedentocht doorkomt
Alles hequote:
Hij wilde bewust als martelaar sterven en wist welke wetten daarvoor verbroken moesten worden.quote:Op maandag 27 april 2026 11:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar hij heeft het overleefd uiteindelijk?
Die snap ik, zijn inmiddels ook foto's te vinden. Op dat gebied vind ik ze er vaak mooi uitzien.quote:Op maandag 27 april 2026 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest toch even kijken hoe ze er uit zagen
Lekker nagenieten dan.quote:Op maandag 27 april 2026 12:04 schreef chufi het volgende:
Net poffertjes met poedersuiker en Milka chocopasta gegeten.. best wel lekker ..
Oh die moet ik dan ook nog eens proberen, van de week Milka Chocolademelk gehad maar die haalde het niet bij Chocomelquote:Op maandag 27 april 2026 12:04 schreef chufi het volgende:
Net poffertjes met poedersuiker en Milka chocopasta gegeten.. best wel lekker ..
Dus of je gaat zo te keer in je huis om je energie kwijt te kunnen of je pleurt in een suikercoma.quote:Op maandag 27 april 2026 12:08 schreef chufi het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Was te laat om er nog een foto van te maken.. Wel een overdosis suikers ...
Dat zijn dikke poffersquote:Op maandag 27 april 2026 12:08 schreef chufi het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Was te laat om er nog een foto van te maken.. Wel een overdosis suikers ...
Geen idee... geen ervaring mee... Tis wel tijd om mee te hossen op een kleintjepils hoor ikquote:Op maandag 27 april 2026 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus of je gaat zo te keer in je huis om je energie kwijt te kunnen of je pleurt in een suikercoma.
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 27 april 2026 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... geen ervaring mee... Tis wel tijd om mee te hossen op een kleintjepils hoor ik
Zijn die daar ook al?quote:Op maandag 27 april 2026 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... geen ervaring mee... Tis wel tijd om mee te hossen op een kleintjepils hoor ik
Denk dat ik het wel overleef...quote:Op maandag 27 april 2026 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Maar als je bier gaat drinken zal de werking van suiker misschien weer anders zijn.
3 tussen je arm en lichaam klemmen, heb je ze niet in je hand.quote:Op maandag 27 april 2026 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel overleef...
Vraag me trouwens af hoe dat moet als iemand 4 bier wil bestellen maar er maar 1 tegelijk in de hand mag hebben ..
Hoe drink jij je blikjes ?quote:Op maandag 27 april 2026 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Mooie beker voor drakin.![]()
[ afbeelding ]
Doen helemaal nietsquote:Op maandag 27 april 2026 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, nieuwe invasie opkomst ......
Zet de verdedigingsmiddelen maar klaar
De geelstreepdolkwesp en de zwarte reuzenhoutwesp
nu al in belgie te zien, binnenkort dus hier
https://www.hln.be/dieren(...)-in-belgie~ac5af6b4/
Wacht maar tot ze jou als ontbijt nemenquote:
Heb je dat stukje wel gelezen?quote:Op maandag 27 april 2026 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze jou als ontbijt nemen
Ik drink nooit uit blikjes.quote:
Als ik mag kiezen tussen een blikje en die mok dan weet ik het welquote:
Ja, dat is fake news natuurlijkquote:
Ik ben niet onder de indruk van die beestjesquote:
Ik ben even heen en weer naar Tilburg geweest.quote:Op maandag 27 april 2026 16:57 schreef pullup het volgende:
Zo even Haarlem heen en weer geweest, was me hier wat te druk dus er op uit
Ja buiten de stad was het erg fijnquote:Op maandag 27 april 2026 17:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben even heen en weer naar Tilburg geweest.
Zoon moest door maar had kleding nodig en ik had toch niets te doen.![]()
Was redelijk rustig op de snelweg.
Klopt, hier in de gemeente weg komen deed ik bijna langer over. Overal oranje verkleedde mensen.quote:
Gloria is van I will survive?quote:Op maandag 27 april 2026 17:32 schreef pullup het volgende:
Wat zijn er weer een boel Hazes imitatoren![]()
![]()
![]()
![]()
De een nog valser dan de volgende![]()
En Gloria Gaynor is bij de even vals zingende dames favoriet dit jaar
Pciesquote:
Dankquote:Op maandag 27 april 2026 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte met het aanhoren ..... Vroeger stopten ze peterselie in hun oren
Dat ziet er goed uit, ik heb zo een kippiequote:Op maandag 27 april 2026 18:03 schreef chufi het volgende:
Was wat vroeg met koken ... nieuw machine uitproberen ....
Beenhammetje met van alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |