quote:
quote:Op maandag 27 april 2026 11:56 schreef pullup het volgende:
OMG ze gaan een taalquiz spelen, hij gaat weer uit
Goed zo.quote:Op maandag 27 april 2026 11:56 schreef pullup het volgende:
OMG ze gaan een taalquiz spelen, hij gaat weer uit
Moest toch even kijken hoe ze er uit zagenquote:Op maandag 27 april 2026 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo.
En blij dat er meer zijn die het niet kunnen kijken.
Lol, zal dat ooit nog gaan gebeuren en ieder jaar die hysterie eromheen vind ik dan wel weer geinig.quote:Op maandag 27 april 2026 11:58 schreef pullup het volgende:
Ik zie Dokkum wel weer eens als er een elfstedentocht doorkomt
Alles hequote:
Hij wilde bewust als martelaar sterven en wist welke wetten daarvoor verbroken moesten worden.quote:Op maandag 27 april 2026 11:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar hij heeft het overleefd uiteindelijk?
Die snap ik, zijn inmiddels ook foto's te vinden. Op dat gebied vind ik ze er vaak mooi uitzien.quote:Op maandag 27 april 2026 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest toch even kijken hoe ze er uit zagen
Lekker nagenieten dan.quote:Op maandag 27 april 2026 12:04 schreef chufi het volgende:
Net poffertjes met poedersuiker en Milka chocopasta gegeten.. best wel lekker ..
Oh die moet ik dan ook nog eens proberen, van de week Milka Chocolademelk gehad maar die haalde het niet bij Chocomelquote:Op maandag 27 april 2026 12:04 schreef chufi het volgende:
Net poffertjes met poedersuiker en Milka chocopasta gegeten.. best wel lekker ..
Dus of je gaat zo te keer in je huis om je energie kwijt te kunnen of je pleurt in een suikercoma.quote:Op maandag 27 april 2026 12:08 schreef chufi het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Was te laat om er nog een foto van te maken.. Wel een overdosis suikers ...
Dat zijn dikke poffersquote:Op maandag 27 april 2026 12:08 schreef chufi het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Was te laat om er nog een foto van te maken.. Wel een overdosis suikers ...
Geen idee... geen ervaring mee... Tis wel tijd om mee te hossen op een kleintjepils hoor ikquote:Op maandag 27 april 2026 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus of je gaat zo te keer in je huis om je energie kwijt te kunnen of je pleurt in een suikercoma.
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 27 april 2026 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... geen ervaring mee... Tis wel tijd om mee te hossen op een kleintjepils hoor ik
Zijn die daar ook al?quote:Op maandag 27 april 2026 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... geen ervaring mee... Tis wel tijd om mee te hossen op een kleintjepils hoor ik
Denk dat ik het wel overleef...quote:Op maandag 27 april 2026 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Maar als je bier gaat drinken zal de werking van suiker misschien weer anders zijn.
3 tussen je arm en lichaam klemmen, heb je ze niet in je hand.quote:Op maandag 27 april 2026 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel overleef...
Vraag me trouwens af hoe dat moet als iemand 4 bier wil bestellen maar er maar 1 tegelijk in de hand mag hebben ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |