Bikila rende nog gewoon op blote voeten, deze hebben tegenwoordig allemaal veren in hun schoenen.quote:
En nu heeft ie nog veren in zijn reet ookquote:Op zondag 26 april 2026 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Bikila rende nog gewoon op blote voeten, deze hebben tegenwoordig allemaal veren in hun schoenen.
Ik vind dat toch wel jammer
Er was van de week ergens een bericht over een robot, die had het al iets sneller gedaan zelfs.quote:Op zondag 26 april 2026 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Bikila rende nog gewoon op blote voeten, deze hebben tegenwoordig allemaal veren in hun schoenen.
Ik vind dat toch wel jammer
Haha ja,die bouwen ze oor dev olgende oorlog. kan je ook rennend niet meer ontsnappenquote:Op zondag 26 april 2026 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was van de week ergens een bericht over een robot, die had het al iets sneller gedaan zelfs.
Geen ideequote:
Naja zo groot is het daar nietquote:Op zondag 26 april 2026 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee
Zit echt net te kijken waar die is ....
In het park aan de OLV kant of hebben ze die ergens anders heen gebracht?quote:Op zondag 26 april 2026 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee
Zit echt net te kijken waar die is ....
Groot genoeg om die markt ergens te verstoppen nog,quote:
En ja, precies aan de andere kant van de hoge brug hierquote:Op zondag 26 april 2026 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het park aan de OLV kant of hebben ze die ergens anders heen gebracht?
Loopt het nog steeds door tot aan het stuk aan de Voličre of stopt het echt bij de sint pieter kade?quote:Op zondag 26 april 2026 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Groot genoeg om die markt ergens te verstoppen nog,
[..]
En ja, precies aan de andere kant van de hoge brug hier
[ afbeelding ]
Linken lukt kut,quote:Op zondag 26 april 2026 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Loopt het nog steeds door tot aan het stuk aan de Voličre of stopt het echt bij de sint pieter kade?
O wow, alleen het stukje tot aan de helpoort dusquote:Op zondag 26 april 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Linken lukt kut,
bij in de omgeving staat een kaartje
https://www.visitmaastric(...)ag#item-details__map
Niet goed?quote:Op zondag 26 april 2026 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
O wow, alleen het stukje tot aan de helpoort dus
Dit lijkt me wat voor jou, gewoon om te bewijzen dat Superbadeentjes beter zijnquote:
Mijn parkiet zegt dat ze niet goed in hun bovenkamer zijn.quote:Op zondag 26 april 2026 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wat voor jou, gewoon om te bewijzen dat Superbadeentjes beter zijn
https://www.nu.nl/326026/(...)euwen-in-belgie.html
..................quote:Op zondag 26 april 2026 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat ze niet goed in hun bovenkamer zijn.
Zaragoza,quote:Op zondag 26 april 2026 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wat voor jou, gewoon om te bewijzen dat Superbadeentjes beter zijn
https://www.nu.nl/326026/(...)euwen-in-belgie.html
Verkeerde post gequote?quote:Op zondag 26 april 2026 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaragoza,
Oud-Arsenal doelman David Seaman heeft er volgens mij nog steeds nachtmerries over
Ja verkeerde quote mybadquote:Op zondag 26 april 2026 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkeerde post gequote?
Maar ja, was Zaragoza.
Wel een mooie hit van die keeperquote:
Ze heeft gelijkquote:Op zondag 26 april 2026 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat ze niet goed in hun bovenkamer zijn.
Ik las die eerste zin eerst verkeerd, na nog een keer te lezen zag ik wat er echt stond.quote:Op zondag 26 april 2026 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Linken lukt kut,
bij in de omgeving staat een kaartje
https://www.visitmaastric(...)ag#item-details__map
Uh huh, dat zal het zijnquote:Op zondag 26 april 2026 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik las die eerste zin eerst verkeerd, na nog een keer te lezen zag ik wat er echt stond.
Dat klinkt al logischerderquote:
Doe maar wel, gaat niet om de marathon, daar zie je niets van.quote:Op maandag 27 april 2026 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
Geen zin om aan te klikken, marathons boeien mij helemaal niet.
En wat ben ik weer makkelijk over te halen.quote:Op maandag 27 april 2026 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe maar wel, gaat niet om de marathon, daar zie je niets van.
Earthgirls are easy?quote:Op maandag 27 april 2026 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En wat ben ik weer makkelijk over te halen.Ik zal ff klikken dan.
Zag ergens anders dat het is omdat hij zeker dement gaat worden,quote:Op maandag 27 april 2026 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom zou je met een koelkast op je rug een marathon gaan lopen? En dan zeggen sommige mensen dat ik raar ben, het kan nog veel raarder.
Jij lijkt nu ook op trump jaquote:
Dat is wel een goede reden dan. Wel een treurige.quote:Op maandag 27 april 2026 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag ergens anders dat het is omdat hij zeker dement gaat worden,
en daar dus aandacht voor vraagt.
Vanmiddag was op dezelfde pagina bij mij, zonder te refreshen D. in de ene post oempaloempa, in de andere gewoon blauwquote:Op maandag 27 april 2026 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, na refreshen wel, niet na invoeren, nog raarderrrrrrrrr
Dit zag ik eerder op de avond ook.quote:Op maandag 27 april 2026 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanmiddag was op dezelfde pagina bij mij, zonder te refreshen D. in de ene post oempaloempa, in de andere gewoon blauw
Truste, u ...........quote:Op maandag 27 april 2026 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
Inmiddels is mijn bedtijd al lang verstreken dus ik ga maar eens richting mijn bed.
Slaap lekker voor straks lieve mensjes.
Goh ik zapte nog langs die wedstrijd ... maar gemist ... Hij slaat wel met een handschoen ... dan is het minder pijnlijkquote:Op zondag 26 april 2026 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk man, dat voetbal in Spanje
Kijk het filmpje in onderstaande link even (zolang het nog werkt)
https://www.voetbalprimeu(...)p-huesca-speler.html
Heb je de beelden uit Engeland ook gezien? Ergens in een kelderklasse?quote:Op maandag 27 april 2026 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Goh ik zapte nog langs die wedstrijd ... maar gemist ... Hij slaat wel met een handschoen ... dan is het minder pijnlijk
Nee ... kijk steeds minder voetbal ...quote:Op maandag 27 april 2026 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de beelden uit Engeland ook gezien? Ergens in een kelderklasse?
Wedstrijd om promotie,quote:Op maandag 27 april 2026 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... kijk steeds minder voetbal ...
Morguh Pullupquote:Op maandag 27 april 2026 06:44 schreef pullup het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niet eens wakker geworden van lawaaiige zooi hier buiten
Ja:) Gaat nog een lange dag wordenquote:
Beter maar als je er zo dicht bij woontquote:Op maandag 27 april 2026 06:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja:) Gaat nog een lange dag wordenZo meteen nog even een goed rondje maken . Dacht dat ze vanaf 6 uur zouden mogen losgaan maar is blijkbaar pas om 8
Ze hebben al wel leuke standjes klaargezet met roodwitblauwe zeiltjes eroverquote:Op maandag 27 april 2026 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter maar als je er zo dicht bij woont
Wat een gezelligheidquote:Op maandag 27 april 2026 07:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben al wel leuke standjes klaargezet met roodwitblauwe zeiltjes erover
Oops als ze dan maar niet uit de 11-stedentocht worden gegooid...quote:Op maandag 27 april 2026 07:47 schreef drakin het volgende:
Hier is het extra druk
Alle Dokkumers vluchten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is elk jaar zo.quote:
Om en om jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |