Are you okayquote:Op maandag 27 april 2026 11:12 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb ff npo aangezet en zit nu te kijken naar Koningsdag. Echt jaren geleden dat ik dat heb gedaan.
Einde mededeling.![]()
Ik kijk altijd wel even, maar een hele uitzending hou ik niet volquote:Op maandag 27 april 2026 11:12 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb ff npo aangezet en zit nu te kijken naar Koningsdag. Echt jaren geleden dat ik dat heb gedaan.
Einde mededeling.![]()
Ik weet het eigenlijk niet.quote:
Even klinkt wel goed. Denk dat dat bij mij ook zo gaat zijn.quote:Op maandag 27 april 2026 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wel even, maar een hele uitzending hou ik niet vol
Enige dat ze daar kunnen natuurlijikquote:
Nounou, denk dat je FF nu tekort doet met zijn handeltjequote:
Ja wat zou die dealen vandaag?quote:Op maandag 27 april 2026 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nounou, denk dat je FF nu tekort doet met zijn handeltje
Best leuk tasjequote:Op maandag 27 april 2026 11:44 schreef maily het volgende:
@:Superbadeendje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker origineel weer
Dat verhaal klopt toch nietquote:Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef pullup het volgende:
Maar goed het lot van Bonifacius zal hem wel bespaard blijven daaro denk ik
Nee?quote:
Een rechtzaak, Friezen waren in die tijd nogal van wetten en regels en Bonifstius wist dat.quote:Op maandag 27 april 2026 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee?
Wat hebben ze hem dan aangedaan?
Maar hij heeft het overleefd uiteindelijk?quote:Op maandag 27 april 2026 11:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Een rechtzaak, Friezen waren in die tijd nogal van wetten en regels en Bonifstius wist dat.
quote:
quote:Op maandag 27 april 2026 11:56 schreef pullup het volgende:
OMG ze gaan een taalquiz spelen, hij gaat weer uit
Goed zo.quote:Op maandag 27 april 2026 11:56 schreef pullup het volgende:
OMG ze gaan een taalquiz spelen, hij gaat weer uit
Moest toch even kijken hoe ze er uit zagenquote:Op maandag 27 april 2026 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo.
En blij dat er meer zijn die het niet kunnen kijken.
Lol, zal dat ooit nog gaan gebeuren en ieder jaar die hysterie eromheen vind ik dan wel weer geinig.quote:Op maandag 27 april 2026 11:58 schreef pullup het volgende:
Ik zie Dokkum wel weer eens als er een elfstedentocht doorkomt
Alles hequote:
Hij wilde bewust als martelaar sterven en wist welke wetten daarvoor verbroken moesten worden.quote:Op maandag 27 april 2026 11:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar hij heeft het overleefd uiteindelijk?
Die snap ik, zijn inmiddels ook foto's te vinden. Op dat gebied vind ik ze er vaak mooi uitzien.quote:Op maandag 27 april 2026 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest toch even kijken hoe ze er uit zagen
Lekker nagenieten dan.quote:Op maandag 27 april 2026 12:04 schreef chufi het volgende:
Net poffertjes met poedersuiker en Milka chocopasta gegeten.. best wel lekker ..
Oh die moet ik dan ook nog eens proberen, van de week Milka Chocolademelk gehad maar die haalde het niet bij Chocomelquote:Op maandag 27 april 2026 12:04 schreef chufi het volgende:
Net poffertjes met poedersuiker en Milka chocopasta gegeten.. best wel lekker ..
Dus of je gaat zo te keer in je huis om je energie kwijt te kunnen of je pleurt in een suikercoma.quote:Op maandag 27 april 2026 12:08 schreef chufi het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Was te laat om er nog een foto van te maken.. Wel een overdosis suikers ...
Dat zijn dikke poffersquote:Op maandag 27 april 2026 12:08 schreef chufi het volgende:
Zoiets
[ afbeelding ]
Was te laat om er nog een foto van te maken.. Wel een overdosis suikers ...
Geen idee... geen ervaring mee... Tis wel tijd om mee te hossen op een kleintjepils hoor ikquote:Op maandag 27 april 2026 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dus of je gaat zo te keer in je huis om je energie kwijt te kunnen of je pleurt in een suikercoma.
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 27 april 2026 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... geen ervaring mee... Tis wel tijd om mee te hossen op een kleintjepils hoor ik
Zijn die daar ook al?quote:Op maandag 27 april 2026 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... geen ervaring mee... Tis wel tijd om mee te hossen op een kleintjepils hoor ik
Denk dat ik het wel overleef...quote:Op maandag 27 april 2026 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn.
Maar als je bier gaat drinken zal de werking van suiker misschien weer anders zijn.
3 tussen je arm en lichaam klemmen, heb je ze niet in je hand.quote:Op maandag 27 april 2026 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik het wel overleef...
Vraag me trouwens af hoe dat moet als iemand 4 bier wil bestellen maar er maar 1 tegelijk in de hand mag hebben ..
Hoe drink jij je blikjes ?quote:Op maandag 27 april 2026 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Mooie beker voor drakin.![]()
[ afbeelding ]
Doen helemaal nietsquote:Op maandag 27 april 2026 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, nieuwe invasie opkomst ......
Zet de verdedigingsmiddelen maar klaar
De geelstreepdolkwesp en de zwarte reuzenhoutwesp
nu al in belgie te zien, binnenkort dus hier
https://www.hln.be/dieren(...)-in-belgie~ac5af6b4/
Wacht maar tot ze jou als ontbijt nemenquote:
Heb je dat stukje wel gelezen?quote:Op maandag 27 april 2026 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze jou als ontbijt nemen
Ik drink nooit uit blikjes.quote:
Als ik mag kiezen tussen een blikje en die mok dan weet ik het welquote:
Ja, dat is fake news natuurlijkquote:
Ik ben niet onder de indruk van die beestjesquote:
Ik ben even heen en weer naar Tilburg geweest.quote:Op maandag 27 april 2026 16:57 schreef pullup het volgende:
Zo even Haarlem heen en weer geweest, was me hier wat te druk dus er op uit
Ja buiten de stad was het erg fijnquote:Op maandag 27 april 2026 17:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben even heen en weer naar Tilburg geweest.
Zoon moest door maar had kleding nodig en ik had toch niets te doen.![]()
Was redelijk rustig op de snelweg.
Klopt, hier in de gemeente weg komen deed ik bijna langer over. Overal oranje verkleedde mensen.quote:
Gloria is van I will survive?quote:Op maandag 27 april 2026 17:32 schreef pullup het volgende:
Wat zijn er weer een boel Hazes imitatoren![]()
![]()
![]()
![]()
De een nog valser dan de volgende![]()
En Gloria Gaynor is bij de even vals zingende dames favoriet dit jaar
Pciesquote:
Dankquote:Op maandag 27 april 2026 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte met het aanhoren ..... Vroeger stopten ze peterselie in hun oren
Dat ziet er goed uit, ik heb zo een kippiequote:Op maandag 27 april 2026 18:03 schreef chufi het volgende:
Was wat vroeg met koken ... nieuw machine uitproberen ....
Beenhammetje met van alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |