Ik geloof het welquote:
Ben jij familie van die oempaloempa?quote:
Ik weet niet wat al mijn familieleden in hun vrije tijd doen, dus ik sluit niets uitquote:Op zondag 26 april 2026 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij familie van die oempaloempa?
Je ziet er in de ene post ongezond oranje uit, in de andere blauw,quote:Op zondag 26 april 2026 18:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat al mijn familieleden in hun vrije tijd doen, dus ik sluit niets uit
Ahaquote:Op zondag 26 april 2026 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij familie van die oempaloempa?
Moet je maar niet in het Centrum wonen ....quote:Op zondag 26 april 2026 19:50 schreef pullup het volgende:
Het begint hier al redelijk druk te worden
Hier mogen ze de zooi pas om 6 uur neerleggen allemaalquote:Op zondag 26 april 2026 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik gaan zo ook maar even naar de binnenstad om te kijken of er nog wat rommel te scoren valt
Er zaten genoeg bralgasten in de trein die in Utrecht uitstapten.quote:Op zondag 26 april 2026 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik gaan zo ook maar even naar de binnenstad om te kijken of er nog wat rommel te scoren valt
Grote kans wel daar toch? Gewoon uit de grachten en vuilnisbakken?quote:Op zondag 26 april 2026 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik gaan zo ook maar even naar de binnenstad om te kijken of er nog wat rommel te scoren valt
Die gekke Utrechters beginnen zometeen al aan de vrijmarktquote:Op zondag 26 april 2026 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote kans wel daar toch? Gewoon uit de grachten en vuilnisbakken?
In Utrecht zijn we nu al losquote:Op zondag 26 april 2026 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier mogen ze de zooi pas om 6 uur neerleggen allemaal
Krijg je met zo'n overschot aan zooi?quote:Op zondag 26 april 2026 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Die gekke Utrechters beginnen zometeen al aan de vrijmarkt
Ach volgend jaar ruilen ze het weer gewoon terug met elkaarquote:Op zondag 26 april 2026 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n overschot aan zooi?
Snap nooit zo goed waar je op zo'n plek iets zou kopenquote:Op zondag 26 april 2026 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach volgend jaar ruilen ze het weer gewoon terug met elkaar
Allemaal morgen goed aanwezig hier dat dan weer welquote:
We kunnen jullie avonturen mooi hier bijhoudenquote:
Maar uh, die tijd op de marathon gezien?quote:Op zondag 26 april 2026 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal morgen goed aanwezig hier dat dan weer wel
Haha ja met zijn tweeën onder de 2 uurquote:Op zondag 26 april 2026 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, die tijd op de marathon gezien?
Ik kan dat echt ook,quote:Op zondag 26 april 2026 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja met zijn tweeën onder de 2 uur
Hoef je nog maar 42x zo snel voor datrecordquote:Op zondag 26 april 2026 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan dat echt ook,
de km in onder de 2 uur
Dat waren gewoon uitsloversquote:Op zondag 26 april 2026 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoef je nog maar 42x zo snel voor datrecord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |